Mies sanoo ettei ole tarpeeksi aikaa perheelleen koska tekee niin paljon töitä mutta aikaa löytyy harrastukselleen joka vie hänet pe-su iltaan poissa kotoa, noin ollut reilu 2 vuotta. Ainoasraan jouluna oli viikonlopun kotona, muutoin viikonloput poissa siis 2 yötä kauempana eri paikkakunnalla.
Eikö voisi ajatella että aikaa löytyisi perheelle kerran löytyy tuolle harrastuksellekkin? Vai onko minun ajatukset hakoteillä
Mitä tämä on?
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
Yksityisetsivä perään selvittämään totuus.
- Anonyymi
Kuinka sä siedät tuollaista? Tärkeysjärjestys hukassa. Perheen pitäisi olla 1. Kaikki muu tulee perässä .
- Anonyymi
Nii, paha sanoa onko harrastus hänelle intohimo tai todella tärkeä jaksamisen kannalta, vai onko kyseessä vaan priorisointijuttu. Joillakin toki voi harrastus olla jo addiktion tasoakin, mikä sitten varmasti haittaa jo suhdetta.
Tuli mieleen myös jotkin lehtijutut siitä, miten toisella paikkakunnalla onkin toinen perhe. Mut ehkä ei kannata siitä oletuksesta lähteä liikkeelle.- Anonyymi
Sitten ei varmaan kannata perhettä perustaa tai edes parisuhdetta hankkia, jos harrastus on noin tärkeä
- Anonyymi
Kaksi vuotta sietänyt että ukko on joka juutinan viikonloppu poissa kotoa.No huhhuh vaihtoon tommonen.
- Anonyymi
Olet käsittämätön kun tuollaista siedät. Miksi et eroa?
- Anonyymi
Ja sulta menee selitys läpi, ei oo todellista :D sopii peiliin katsoa jos siedät tuollaista ja kyselet tyhmänä vielä palstalta. Sillä on todennäköisesti toinen perhe siellä jossain tai joku heila vähintään. Yleensähän nuo suuttuu jos alkaa kyselemään ja se suuttuminen kertoo kaiken että näin juurikin on. Sano sille ettö seuraavalla kerralla lähdette yhdessä perheenä mukaan katsomaan tätä miehen "harrastusta" koko viikonlopuksi. Jos on puhtaat jauhot pussissa niin ottaa teidät mielellään mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839