Minne voin valittaa kun lääkärini ei ole sovitussa aikataulussa kirjoittanut ja lähettänyt b-lausuntoa tarvittavalle taholle? Tämä hidastaa asiani käsittelyä tai oikeastaan se ei ala ennen kuin lausunto saapuu. Lääkäri ei vastaa viesteihini.
Lääkäri ei toimi sovitusti
8
243
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei ole kirjoittanut potilasasiakirjoihin, että b-lausunto kirjoitetaan, niin ei kannata valittaa mihinkään.
- Anonyymi
On kirjoittanut. Meinaan ottaa yhteyttä lääkäriaseman potilasasiamieheen, koska en saa lääkäriä kiinni, jotta voisin kysyä asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kirjoittanut. Meinaan ottaa yhteyttä lääkäriaseman potilasasiamieheen, koska en saa lääkäriä kiinni, jotta voisin kysyä asiasta.
Jätä viesti hänelle lääkäriaseman asiakaspalveluun ja jos ei vieläkään toimita lausuntoa, niin yhteys lääkäriaseman ylilääkäriin. Jos sekään ei johda mihinkään niin vasta sitten yhteys postilasasiamieheen, koska valitustie on pitkä ja useimmiten tulokseton ja turha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä viesti hänelle lääkäriaseman asiakaspalveluun ja jos ei vieläkään toimita lausuntoa, niin yhteys lääkäriaseman ylilääkäriin. Jos sekään ei johda mihinkään niin vasta sitten yhteys postilasasiamieheen, koska valitustie on pitkä ja useimmiten tulokseton ja turha.
Eikä potilasasiamies voi vaikuttaa asiaan mitenkään, hän on vain neuvoja jakava henkilö. Jos kyseisessä lääkärikeskuksessa on potilasasiamies, hän vaan neuvoo minne asiasta voi valittaa mikäli ylilääkärikään ei ole saanut mitään aikaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitin aspaan ja pyysin heitä laittamaan lääkärille viestin. Mahtaako siitäkään olla apua. Olen kyllä tosi hiilenä, täysin vastuutonta ja epäeettistä toimintaa tältä lääkäriltä.
- Anonyymi
Aloittaja tässä. Minä olen maksanut ison rahan lausunnosta. Antaisi edes rahat takaisin, jos ei aio lausuntoa tehdä. Kai on varsin perusteltua valittaa ja saada asiaan nopea ratkaisu?
- Anonyymi
Ymmärrän ärtymyksesi.
- Anonyymi
Jatkan yksin puhelua. Tiedoksi, jos joku joskus vastaavassa tilanteessa.
Pyysin lääkärikeskuksen aspaa laittamaan lääkärille viestiä, että olen (taas) kysellyt lausunnon perään ja se pitää nyt tehdä. Tai hänen tulee olla minuun yhteydessä, jos on jotain ongelmaa. Ei kuulunut mitään. Otin yhteyttä paikan potilasasiamieheen. Hän kehoitti minua tekemään virallisen palautteen sinne lääkäriasemalle missä olin asioinut. Tein sen. Saman päivän iltana lääkäriltä tuli viesti, että tekee sen heti pian ja pyysi anteeksi! Ei kuulemma ajatellut, että asialla on niin kiire (oli kulunut kk siitä kuin kävin hänen vastaanotolla). Siitähän minä ihan huolella hermostuin ja kirjoitin hänelle pitkän, vihaisen viestin. Ei vastannut siihen viestiin, mutta oli kirjoittanut ja toimittanut lausunnon sinne minne piti samana päivänä. Olin jo täysin valmistautunut tekemään valituksen AVI:iin. Ihan rehellisesti sanottuna tekisi mieli vieläkin se tehdä, mutta voi olla että tästä rauhoitun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4886372Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2772355Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241159
- 291087
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel83852- 39764