Naisellisuus on valttia

Anonyymi-ap

Pukekaa päälle leninki tai puolihame, ei liian korkeita korkkareita,
ei liikaa meikkiä vaan olkaa luonnollisia. Ponnari saa olla tahi kiharat - muuten
miehet tykkäävät pitkistä hiuksista. Ja ei sitten mitään rintapullistuksia.

PS. Kellohame päälle niin kyllä flaksi käy !

18

979

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Leninki on housussasi!

    • Anonyymi

      Pitää vältellä näitä kaiken maailman rintapullistuksia

    • Anonyymi

      Sori, mutta ei tulisi mieleenikään pukea päälleni jotain missä en viihdy.

      • Anonyymi

        Ja sori, mulla on F kupin rinnat ihan luonnostani ja yhdenkään miehen vaatimuksesta en lähde niitä pienennyttämään. Terveysssyistä kyllä, jos se tilanne joskus tulee eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sori, mulla on F kupin rinnat ihan luonnostani ja yhdenkään miehen vaatimuksesta en lähde niitä pienennyttämään. Terveysssyistä kyllä, jos se tilanne joskus tulee eteen.

        Oikein. Ihanaa!


    • Anonyymi

      Etsi hyvä mies sellainen nainen, joka on tuon tyylinen ihan omasta halustaan. Älä yritä pakottaa muita tuohon muottiin.

    • Anonyymi

      Tuossa kostyymissä ei taatusti kävisi flaksi yhteenkään sellaiseen mieheen, joka minua kiinnostaisi.

      • Anonyymi

        Tuo kävi mielessä. Mies, joka kaipais tollasta alotuksessa kuvattua naisellisuutta, ei olis yhtään mun mieleeni.


    • Anonyymi

      On tieteellisesti tutkittu että mies etsii "toista puolikasta" ja se tarkoittaa sitä
      että naisen ei pidä yrittää "muuttua mieheksi" - se taatusti karkottaa miehet.

      Naisten vaatimukset mihen suhteen ovat aivan mahdottomia, epärealistisia.
      Korkeassa asemassa oleva mies voi hyväksyä siivojan vaimoksi - mutta ,,,
      toisinpäin : korkeassa asemassa oleava nainen ei hyväksy trukkikuskia vaan
      pitää olla CV..sä puolen tusinaa arvonimiä.

      Suomalainen nirppanokka on pelannut ulos markkinoilta - kyllä mies haistaa
      tuulen suunnan missä naiset ovat vielä naisia jotka haluavat lapsia.

      • Anonyymi

        Trukkikuski etsii naisen joka hyväksyy hänet omana itsenään ja luulen että myös näissä korkeammassa asemassa olevissa naisissa on niitäkin jotka ei pidä pintaliidokeista vaan tavallisista miehistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trukkikuski etsii naisen joka hyväksyy hänet omana itsenään ja luulen että myös näissä korkeammassa asemassa olevissa naisissa on niitäkin jotka ei pidä pintaliidokeista vaan tavallisista miehistä?

        Näin naisena joka haluaa hyvän ja terveen parisuhteen niin minua ei kiinnosta lähtökohtaisesti miehen ammatti vaan se että toisesta välittäminen ja sen osoittaminen on molemminpuolista.


    • Anonyymi

      Ihan turhaa tuollainen. Jos ei musta tykkään sellaisena kuin olen niin antaa olla. En mä kuitenkaan koko loppuikääni jaksa esittää.

    • Anonyymi

      Muuten hyvä, mutta rintapullistuksella kiitos. Miehet tykkää naisellisuudesta ja rinnat on juuri sitä. Rintojen korostaminen on kaunista.

    • Anonyymi

      Vai puolihame... etu vai takapuolen hame? Vai käviskö kokohame?

    • Anonyymi

      Kellohameet oli muodissa 50-luvulla, eli nuoruudessasi. Noina kaukaisina loistosi päivinä.

      • Anonyymi

        Ei ne nyt ehkä niin kovassa huudossa tällä hetkellä ole, mutta kyllähän noita fiftareita edelleen löytyy.


    • Anonyymi

      Kyllä minä mielelläni panisin hameellista naista.

      • Anonyymi

        Mutta rintapullistuksilla toki, kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      198
      32797
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      255
      21132
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      431
      10735
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6585
    5. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      72
      5310
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      4735
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      195
      4030
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1597
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      100
      1517
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      52
      1449
    Aihe