Sarvipään woke-pisteet

Anonyymi-ap

Tein HS:n woke-testin, ja tulokseni oli 20/30. "Olet melko woke."

Testin johdannossa sanotaan: "Korkeat woke-pisteet saaneilla on enemmän masennusta ja ahdistusta."

Minulla ei ole kyllä lainkaan masennusta tahi ahdistusta. Elämä on mukavaa. 🌞 Haluaisin että se olisi mukavaa kaikilla muillakin, mutta tiedän, etten voi koko maailmaa parantaa.

Olen monessa suhteessa etuoikeutettu. Kun tässä maailmassa ymmärtää, mistä naruista kannattaa vetää, on aika vähän rajoituksia onnellisen elämän toteutumiselle. Olen myös saanut nauttia ympärilläni elävien ihmisten tuesta ja rakkaudesta.

Testi jätti minulle yhden suuren kysymysmerkin: jos haluaisi maailman olevan parempi paikka, edellyttääkö se sitä, että tiedostava ihminen itse koskee tuskaa? Toisin päin muotoiltuna: koska olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni, olenko asemani vuoksi vain hyödytön kermapylly, jonka toivetta paremmasta maailmadta tai jopa konkreettisia toimia sen puolesta ei voi ottaa huomioon?

🦄

12

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa sulla on tämmöinen promosivu nyt auki

    • Anonyymi

      ” Testi jätti minulle yhden suuren kysymysmerkin: jos haluaisi maailman olevan parempi paikka, edellyttääkö se sitä, että tiedostava ihminen itse koskee tuskaa? Toisin päin muotoiltuna: koska olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni, olenko asemani vuoksi vain hyödytön kermapylly, jonka toivetta paremmasta maailmadta tai jopa konkreettisia toimia sen puolesta ei voi ottaa huomioon?” Nyt jäin kyllä jo monttu auki aivan, en todella tiädä mitä sanoa. Päätä itse positiivisuuden asteikko

    • 23/30

    • Anonyymi

      "Testi jätti minulle yhden suuren kysymysmerkin: jos haluaisi maailman olevan parempi paikka, edellyttääkö se sitä, että tiedostava ihminen itse koskee tuskaa? Toisin päin muotoiltuna: koska olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni, olenko asemani vuoksi vain hyödytön kermapylly, jonka toivetta paremmasta maailmadta tai jopa konkreettisia toimia sen puolesta ei voi ottaa huomioon?"

      En tehnyt itse testiä, joten en kommentoi sitä lainkaan. Sen sijaan tuo yllä esittämäsi näkökulma on sellainen, jota olen itsekin usein pohtinut. Mä en itsekään koe suurta ahdistusta ja maailmantuskaa. Joo välillä vituttaa, mutta se tunne ei jää minuun kiinni. Mä olen perusposittivinen ihminen, joka näkee hiton paskassakin tilanteessa aina jotain hyvää ja omaan vielä sarkastisen huumorintajunkin. Eli siis todellakin miksi oletuksena on, että jos toivot mmailmalle parempaa, niin pitää kokea tuskaa? Onko sen tuskan kautta oikeasti koskaan lopulta tullut mitään hyvää? Auttaako kipuileminen ja angstaaminen luomaan parempaa maailmaa ja kehittämään innovaatioita?

    • Anonyymi

      Hyi helkkari. Woke ihmiset on niin aivopestyjä ja epämiehekkäitä että itse en ikinä seurustelis yhdenkään "miehen" kanssa joka saa woketestissä yli 5/30.

      • Anonyymi

        Itte sanoisin että on wokeja ja wokeja. Toinen pääty on järkevä ja muut ihmiset huomioon ottava, kun taas toinen vetää kaikesta herneitä nenään ja huutaa kaikkia vähänkin eri mieltä olevia rasisteiksi.


    • Anonyymi

      5/30 👍 inhoan nykytermejä ja lyhenteitä. WOKE hereillä?? Päinvastoin, woke on melko jotain melko ei mitään melko jossain yhtä hyödyllinen kuin tuuliviiri, näyttää tuulen suunnan ja siinä kaikki.

    • Anonyymi

      Woke on lapsellinen ääriliike joka pyrkii puritanistiseen ja totalitaristiseen utopiaan.
      Woke vahingoittaa naisten oikeuksia pyrkimällä mitätöimään 'biologisen naisen' käsitteen ja näin tehden tyhjäksi kaiken feministisen työn jota tähän mennessä on tehty.
      Woke ratsastaa sateenkaariliikeellä politisoiden seksuaalisen suuntautumisen, tehden näin hallaa myös seksuaalivähemmistöile kunnes he tajuavat ettei heidän seksuaalisuutensa ole poliitisoitavissa (osa on jo tajunnut).
      Woke on rasismia jossa demonisoidaan valkoinen heteromies jopa niin pitkälle, että muut ihmiset tarvitsevat turvahuoneet mihin päästä pakoon valkoisia poikia, jotka woken mukaan ovat kaikki kolonialisteja, patriarkkoja ja sovinisteja.
      Woke ei aiheuta kuin eriytymistä,, vastakkainasettelua ynnä muuta kärsimystä.
      Kukaan järkevä ihminen ei ajattele, että maailma paranee lisäämällä kärsimystä oli se sitten omaa tai muiden. Mutta kun katsoo wokettajien aiheuttamaa kårsimystä ja taantumuksellisuutta, niin toivoo että he saisivat vastata teoistaan.
      Wokessa ei ole järkeä.
      Älä ole pro woke.
      Cancel woke.

    • Anonyymi

      5/30, aika paljon tuli pisteitä

    • Anonyymi

      5 Pistettä. En todellakaan ole woke ja olen erittäin onnellinen siitä.

    • Anonyymi

      Jaa, en tunne määritelmää ” woke” eikä voisi vähempää kiinnostaa, huoh!

      • Anonyymi

        Kannattaa ottaa selvää ennenkuin joudut tekemisiin heidän kanssaan.
        Se miten he kohtelevat sinua riippuu täysin ihosi pigmentistä, sukupuolestasi ja seksuaalisesta suuntautumisestasi.
        Mitä fiksumpi olet, sitä kovempaa he huutavat sanojesi päälle.... koska järki on heidän pahin vihollisensa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe