Moi.Olen 12 vuotias tyttö Vaasasta ja minua kiinnostaisi tietää milloin on Marcuksen & Martinuksen seuraava keikka vuonna 2022 ja miten pääsen näkemään ne kasvotusten niin että voin halata niitä ja jutella niille jos tiedätte niin olisitteko ystävällisiä ja keroisitte vastaukset ja sen milloin on Markuksen ja martinukse seuraava keikka ja missä maassa ja missä kaupungissa
Marcus & Martinus
17
176
Vastaukset
- Anonyymi
Ensimmäinen joka vastaa oikein ja kertoo millä nimellä ja mistä löydän tuon tiedon niin ostan sille Markuksen ja martinuksen seuraavalle keikalle liput jos vastaat kaikkiin
- Anonyymi
miten toi liittyy terveyteen?oot väärällä palstalla.
- Anonyymi
Siihen tuli se sori jos häisitsee
- Anonyymi
aloittaja on trolli. 12 vuotiasta ei päästetä yksin lentämään ulkomaille.aloittaja hyvä trolli.
- Anonyymi
Tarkoitin vanhempien kanssa sori jos oon vähä epäselvä
- Anonyymi
Ei hän ole sanonutkaan että menee yksin
- Anonyymi
Voitteko kertoo jos tiedätte koska mä rakastan niitä
- Anonyymi
Jos noin paljon fanitat niin miksi et itse etsi tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin paljon fanitat niin miksi et itse etsi tietoa.
Yritän mutta en löydä mistään kaikki jotka vastaa niin osta niiden seuraavaan konserttiin kaikille liput ja sitten kerotte mistä löysitte ne tiedot ja millä nimellä
- Anonyymi
kannaisko kysyä palstalla jonne toi kysymys kuuluu.toi ei liity terveyteen .
- Anonyymi
Sori en oo käyttänyt tätä aikaisemmin joten laitoin vain jotain
- Anonyymi
no et se oikea palsta mihin toi kysymys kuuluu.Et taida olla kovakaan fani kun et sitä laita palstalle johon toi kyssä kuuluu.
- Anonyymi
Laitoitko tuon kysymyksesi kaikille palstoille? Sellainen on täällä kiellettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoitko tuon kysymyksesi kaikille palstoille? Sellainen on täällä kiellettyä.
En laittanut kaikille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no et se oikea palsta mihin toi kysymys kuuluu.Et taida olla kovakaan fani kun et sitä laita palstalle johon toi kyssä kuuluu.
Sori ei tartte vastaa jos ei kiinnosta
- Anonyymi
Heidän omalla nettisivullaan ei kerrota mistään esiintymisistä = sammuneita tähtiä.
- Anonyymi
Ne esiintyy hae YouTubesta Marcus & Martinus 2022 niin rupee löytymään keikka videoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136