Moi.Olen 12 vuotias tyttö Vaasasta ja minua kiinnostaisi tietää milloin on Marcuksen & Martinuksen seuraava keikka vuonna 2022 ja miten pääsen näkemään ne kasvotusten niin että voin halata niitä ja jutella niille jos tiedätte niin olisitteko ystävällisiä ja keroisitte vastaukset ja sen milloin on Markuksen ja martinukse seuraava keikka ja missä maassa ja missä kaupungissa
Marcus & Martinus
17
286
Vastaukset
- Anonyymi
Ensimmäinen joka vastaa oikein ja kertoo millä nimellä ja mistä löydän tuon tiedon niin ostan sille Markuksen ja martinuksen seuraavalle keikalle liput jos vastaat kaikkiin
- Anonyymi
miten toi liittyy terveyteen?oot väärällä palstalla.
- Anonyymi
Siihen tuli se sori jos häisitsee
- Anonyymi
aloittaja on trolli. 12 vuotiasta ei päästetä yksin lentämään ulkomaille.aloittaja hyvä trolli.
- Anonyymi
Tarkoitin vanhempien kanssa sori jos oon vähä epäselvä
- Anonyymi
Ei hän ole sanonutkaan että menee yksin
- Anonyymi
Voitteko kertoo jos tiedätte koska mä rakastan niitä
- Anonyymi
Jos noin paljon fanitat niin miksi et itse etsi tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin paljon fanitat niin miksi et itse etsi tietoa.
Yritän mutta en löydä mistään kaikki jotka vastaa niin osta niiden seuraavaan konserttiin kaikille liput ja sitten kerotte mistä löysitte ne tiedot ja millä nimellä
- Anonyymi
kannaisko kysyä palstalla jonne toi kysymys kuuluu.toi ei liity terveyteen .
- Anonyymi
Sori en oo käyttänyt tätä aikaisemmin joten laitoin vain jotain
- Anonyymi
no et se oikea palsta mihin toi kysymys kuuluu.Et taida olla kovakaan fani kun et sitä laita palstalle johon toi kyssä kuuluu.
- Anonyymi
Laitoitko tuon kysymyksesi kaikille palstoille? Sellainen on täällä kiellettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoitko tuon kysymyksesi kaikille palstoille? Sellainen on täällä kiellettyä.
En laittanut kaikille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no et se oikea palsta mihin toi kysymys kuuluu.Et taida olla kovakaan fani kun et sitä laita palstalle johon toi kyssä kuuluu.
Sori ei tartte vastaa jos ei kiinnosta
- Anonyymi
Heidän omalla nettisivullaan ei kerrota mistään esiintymisistä = sammuneita tähtiä.
- Anonyymi
Ne esiintyy hae YouTubesta Marcus & Martinus 2022 niin rupee löytymään keikka videoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.755023Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242710Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351243Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912