JOE BLASCON MEIKKIVOIDE

Kirs

Olen kuullut Joe Blascosta pelkkää hyvää ja nyt ajattelin siihen itsekin investoida. Hinta vaan hirvittää....!! Onkohan kellään tietoa Helsinkiläisestä tai yleensä pääkaupunkiseutulaisesta paikasta josta ko. meikkivoiteen sais ees ihan vähän halvemmalla kuin Stockalta tai Sokokselta? Näissä paikoissa hinta on n.48 euroo. Hjälp!!!

64

66638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin muutkin

      Samaa sotkua tuotetaan isossa tehtaassa ja myydään eri tuotenimillä ja hinnoilla, aivan kuin autojen varaosia ja avaimiakin.
      Tuntuu niin hyvältä...ja täytyyhän sen olla kun on niin kallista...you know!

      • limbo1

        ei saa varasta jää kiinni.


    • kaunokainen

      Olen itse käyttänyt ko. meikkivoidetta...mielestäni sävyt ovat liian tummia suomalaiselle vaalealle iholle..peittää kuitenkin ihan ok,mutta aika "paksua ja maskimaista" mielestäni..joskus ihan ok,kun haluaa laittaa paksun meikin...ei ole kuitenkaan ihan sen hehkutuksen arvoinen..mutta ehkä kantsii kokeilla voihan olla et se on sulle just hyvä ja tykkäät!

      • en itse käytä

        Joe Blascon meikkivoide on pelkkää öljyä ja vahaa...se peittää hyvin ja on erinomainen näytösmaskina tms.
        mutta, jos haluat ihotyypillesi sopivan meikkivoiteen valitset meikkivoiteen niin, että se hoitaa ja suojaa ihoasi :)


      • kalkkilaivan kapteeni

        Itse olen todella kalpea eikä kaupasta kyllä löydy minulle ainoatakaan oikean väristä meikkivoidetta, kaikki liian tummia tai sellaisia possunpunaisia, mutta minulle kyllä löytyi blascosta oikea väri, Alabaster, se on just hyvän värinen, ei edes huomaa että olisi mitään meikkivoidetta.

        ja siitä maskimaisuudesta niin sitä ei todellakaan tartte laittaa paljon, ihan yhtä lailla sillä saa ohuen kerroksen jos vain osaa laittaa, kostutetulla sienellä ainakin saa hyvin jos muuten tuntuu että tulee liian paksu kerros.

        minusta se oli hintansa arvoinen


      • -W-
        kalkkilaivan kapteeni kirjoitti:

        Itse olen todella kalpea eikä kaupasta kyllä löydy minulle ainoatakaan oikean väristä meikkivoidetta, kaikki liian tummia tai sellaisia possunpunaisia, mutta minulle kyllä löytyi blascosta oikea väri, Alabaster, se on just hyvän värinen, ei edes huomaa että olisi mitään meikkivoidetta.

        ja siitä maskimaisuudesta niin sitä ei todellakaan tartte laittaa paljon, ihan yhtä lailla sillä saa ohuen kerroksen jos vain osaa laittaa, kostutetulla sienellä ainakin saa hyvin jos muuten tuntuu että tulee liian paksu kerros.

        minusta se oli hintansa arvoinen

        Mulle tuo alabasterikin on liian tumma. *huokaus*
        Syksyllä kun on ollut koko kesän ulkona, niin se on oikea väri, mut talvella ja keväällä ihan liian tumma. Myyjä sanoi kerran kun kyselin vaaleampaa, että "se vaan ei voi olla liian tumma", mutta kokeiltuaan uskoi. Nykyään käytän Shiseidon 00-väriä.


      • Anonyymi
        en itse käytä kirjoitti:

        Joe Blascon meikkivoide on pelkkää öljyä ja vahaa...se peittää hyvin ja on erinomainen näytösmaskina tms.
        mutta, jos haluat ihotyypillesi sopivan meikkivoiteen valitset meikkivoiteen niin, että se hoitaa ja suojaa ihoasi :)

        Se on filmi ja valokuvaukseen käytettävä meikki!
        Käytetään television maskissa myös, vähempi joka päiväiseen käyttöön!


    • Blascofani

      Käytän itse päivittäin. Todella ohuesti saa siistin näkymättömän meikin, joka kuitenkin hyvin tasoittaa ihon väriä, peittää couperosaa jne. Värivalikoimaa on runsaasti. Kovasta hinnasta johtuen vähän väliä kyllä kokeillut muitakin, vaan ei ole vastaavaa löytynyt. Samantyyppiset halvemmat, MakeUpStore, Fox ja se mm. Kaisaniemen naamiaiskaupan myymä tuote, jonka nimeä en nyt muista, ovat kaikki liian rasvaisia, paksujakin ja ohuemmin levitettyinä eivät anna siistiä tasaista tulosta, kiiltävät ym. (Toistaiseksi paras korvike on ollut Maybellinen DreamMatte, joka on kyllä Blascoon verrattuna aika hupenevaa, ja hinta varmasti jatkuvassa käytössä nousisi riittoisan Blascon tasolle)
      Hinnasta; Luulen, että Suomessa hinta on sama 48e joka paikassa. Tallinnasta saanee vähän halvemmalla. Itse en kuitenkaan enää aikoihin ole norm.hinnalla sitä ostanut, sillä vähän väliä on joko Sokoksessa tai Stockalla kanta-as. tarjouksessa, noin 38e. Ostan tuotteen aina silloin "varastoon", kaksikin kerrallaan, vaikka vanhaa vielä olisi jäljelläkin. Sokoksella oli Blasco-tarjous viime kuussa, joten ei varmaan ihan heti tule. Melkein löisin vetoa, että Stockalla on oma tarjouksensa joko kesä-,heinä- tai elokuussa viimeistään. (Taisi edellinen tarjous olla maaliskuussa)

      • finninaama

        Aika paljon oon kuullut että näitä kahta tuotetta on verrattu toisiinsa. Itsellä tosi pahat aknearvet, eikä DMM riitä niitä peittämään, joten riittääkö Blascokaan? Oon siitä jo pitkään haaveillu, mutta ei kyl viittis turhaan ostaa, jossei se sitte riitäkkään. Ja jos tiiätte jotain muita _oikeesti_ peittäviä meikkivoiteita, niin vinkkejä otetaan vastaan, mitkään markettikamat ei siis mun iholle riitä.


    • special lite olive

      olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että blascoa vastaava meikkivoide on lähinnä dream matte mousse. Itsekin olen monenlaisia kokeillut ja mikään ei ole ollut tarpeeksi peittävää ja iholla pysyvää kuin joe blasco.

      Tosin viime aikoina olen miettinyt, että tukkiikohan se ihoa?? ei ainakaan pitäisi mainosten mukaan mutta mietityttää asia.

      • Blascofani

        Mitä ihmettä mahdetaan yleensä tarkoittaa ihon tukkeutumisella..? Miten se näkyy, oireilee??
        Olen käyttänyt Blascoa päivittäin (no, ehkä en sunnuntaisin) siitä asti, kun se tuli Suomen markkinoille. Ensimmäiset Blascot ostin markoilla, joten enemmän kuin 5 vuotta on käyttöä takana (en muista, koska Blasco tuli..?)
        Olen 43 vuotias, iho näyttää ja tuntuu hyvältä, en käytä erikoistuotteita, Lumene toimii kosteusvoiteena meikin alla, yöksi en rasvoja naamaani laita. Meikinpoistoon käytän apteekin AqualanL perusvoidetta ja Lumene kasvovettä. Siinäpä koko "hoito-ohjelma". Ei ole kosmetologi maninnut tukkeutumisesta, ei muustakaan, päinvastoin.


      • vaaleaihoinen
        Blascofani kirjoitti:

        Mitä ihmettä mahdetaan yleensä tarkoittaa ihon tukkeutumisella..? Miten se näkyy, oireilee??
        Olen käyttänyt Blascoa päivittäin (no, ehkä en sunnuntaisin) siitä asti, kun se tuli Suomen markkinoille. Ensimmäiset Blascot ostin markoilla, joten enemmän kuin 5 vuotta on käyttöä takana (en muista, koska Blasco tuli..?)
        Olen 43 vuotias, iho näyttää ja tuntuu hyvältä, en käytä erikoistuotteita, Lumene toimii kosteusvoiteena meikin alla, yöksi en rasvoja naamaani laita. Meikinpoistoon käytän apteekin AqualanL perusvoidetta ja Lumene kasvovettä. Siinäpä koko "hoito-ohjelma". Ei ole kosmetologi maninnut tukkeutumisesta, ei muustakaan, päinvastoin.

        itselläni on rasvainen iho jossa mustapäitä ja muita epäpuhtauksia. Tuntuu ettei blasco irtoa muulla kuin omalla aineellaan ja sittenkin joutuu pari kertaa pesemään, ettei jää iholle yöksi ainetta.
        Miten sen sais helpoiten pois?


      • sanoisin
        vaaleaihoinen kirjoitti:

        itselläni on rasvainen iho jossa mustapäitä ja muita epäpuhtauksia. Tuntuu ettei blasco irtoa muulla kuin omalla aineellaan ja sittenkin joutuu pari kertaa pesemään, ettei jää iholle yöksi ainetta.
        Miten sen sais helpoiten pois?

        Itselläni on sekaiho. T-alue kiiltelee päivän mittaan oli sitten mitä hyvänsä kasvoilla. Kokeilin Blascoa, kun on niin paljon sitä kehuttu ja en pitänyt tuotteesta. Tuli kovia paukamia ja poistaminen hankalaa. Käytin puhdistusmaitoa, sientä, vettä ja kasvovettä. Huomasin myös, että ihon pinta tuli jotenkin kummasti pienille rypyille.
        Minulle ei siis sopinut. Luulen, että taittaa olla hyvän ihon tuote, joka ei oireile juuri mistään eli kestää mitä vaan.


      • Blascofani
        vaaleaihoinen kirjoitti:

        itselläni on rasvainen iho jossa mustapäitä ja muita epäpuhtauksia. Tuntuu ettei blasco irtoa muulla kuin omalla aineellaan ja sittenkin joutuu pari kertaa pesemään, ettei jää iholle yöksi ainetta.
        Miten sen sais helpoiten pois?

        Oma ihoni lienee sekaiho, nenän päälle tulee mustapäitä, ei paljoa. Finnejä ei ole ollut edes nuoruudessa. Enemmänkin kai luokittelisin itseni "normaali-ihoiseksi", vaan onko sellaista olemassakaan. Meikin alla käytän Lumenen "Vitamin C" tai jotain sinnepäin, voidetta. Iän myötä on talvisaikaan iho alkanut jonkun verran kuivua, jolloin parhaaksi tuotteeksi olen todennut HTH-voiteen. Vaikka siis Blasco on melko hintava, muuten hoitotuotteeni ovat melko edullisista sarjoista.


      • helposti kiiltävä iho myös
        Blascofani kirjoitti:

        Oma ihoni lienee sekaiho, nenän päälle tulee mustapäitä, ei paljoa. Finnejä ei ole ollut edes nuoruudessa. Enemmänkin kai luokittelisin itseni "normaali-ihoiseksi", vaan onko sellaista olemassakaan. Meikin alla käytän Lumenen "Vitamin C" tai jotain sinnepäin, voidetta. Iän myötä on talvisaikaan iho alkanut jonkun verran kuivua, jolloin parhaaksi tuotteeksi olen todennut HTH-voiteen. Vaikka siis Blasco on melko hintava, muuten hoitotuotteeni ovat melko edullisista sarjoista.

        käytätkö blascon alla jotain kiiltoa ehkäisevää voidetta? tai sen päällä puuteria?

        itselläni ainakin iho kiiltää päivän mittaan ja kun lisäs aina puuteria blascon päälle niin tuli ihan kuivalta näyttävä ja "kakkumainen" naama :(


      • kaunish
        helposti kiiltävä iho myös kirjoitti:

        käytätkö blascon alla jotain kiiltoa ehkäisevää voidetta? tai sen päällä puuteria?

        itselläni ainakin iho kiiltää päivän mittaan ja kun lisäs aina puuteria blascon päälle niin tuli ihan kuivalta näyttävä ja "kakkumainen" naama :(

        Hassua kun valitetaan kuinka joku meikki on paksu ja tuntuu maskilta tai näyttää kuivalta tai ei levity ja kuitenkin levittyy ja vinevinevine...

        Hyvistä, kalliista tuotteista ei ole mitään apua sellaisille ihmisille jotka eivät tiedä miten niitä kuuluu käyttää tai eivät jaksa opetella laittamaan niitä hyvin.

        Loistava tuote on paskaa heti jos joku tahmaräpylä sillä sotkee naamansa.
        Hyvä meikkaaja saa halvemmasta ja huonommastakin tuotteesta kauniin lopputuloksen.

        Opetelkaa meikkaamisen ABC ihan rauhassa läpi ja HARJOITELKAA eri meikkien laittamista, eri tuotteet levitetään eri tavalla.
        naisilla on niin paljon pinttyneitä huonoja tapoja meikkaamisen suhteen ettei niitä mitkään maailman meikit pelasta.

        kauneus lähtee etupäässä sinun omista kätösistäsi.


      • mä en halua olla punanen !!!
        Blascofani kirjoitti:

        Mitä ihmettä mahdetaan yleensä tarkoittaa ihon tukkeutumisella..? Miten se näkyy, oireilee??
        Olen käyttänyt Blascoa päivittäin (no, ehkä en sunnuntaisin) siitä asti, kun se tuli Suomen markkinoille. Ensimmäiset Blascot ostin markoilla, joten enemmän kuin 5 vuotta on käyttöä takana (en muista, koska Blasco tuli..?)
        Olen 43 vuotias, iho näyttää ja tuntuu hyvältä, en käytä erikoistuotteita, Lumene toimii kosteusvoiteena meikin alla, yöksi en rasvoja naamaani laita. Meikinpoistoon käytän apteekin AqualanL perusvoidetta ja Lumene kasvovettä. Siinäpä koko "hoito-ohjelma". Ei ole kosmetologi maninnut tukkeutumisesta, ei muustakaan, päinvastoin.

        hei.näyttääkö se blascon punastumiseen käytettävä meikkivoide naamalla sellaiselta maskilta? että näyttääkö se sellaselle ei omalle naamalla ja luonnottomalle? en haluasin aina punastua, haluaisin olla niiku muutkin tavalliset ihmiset. mutta en halua mennä mihinkää leikkaukseenkaa jossa rintakehä aukastaa en todellakaan !! ja jos punastumisen loppumiseen ei ole muuta vaihtoehtoo ni on maailma kyllä perseestä. ihmiset keksikää muitakin keinoja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


      • blasco
        helposti kiiltävä iho myös kirjoitti:

        käytätkö blascon alla jotain kiiltoa ehkäisevää voidetta? tai sen päällä puuteria?

        itselläni ainakin iho kiiltää päivän mittaan ja kun lisäs aina puuteria blascon päälle niin tuli ihan kuivalta näyttävä ja "kakkumainen" naama :(

        Itsehän käytän blascoa ja oli aluksi minullakin illan päätteeksi aina kiiltelevät kasvot, mutta luulen sen johtuvan siitä että silloin olin laittant liian paksun kerroksen. Blascossa on niin paljon pigmenttiä (luin jostakin että 60%) että sitä on tarkoitus laittaa vain ohut kerros.


    • Kirsi

      Kiitoksia kovasti kommenteista!! Totta kyllä, että Blascolla on ainakin aikamoinen maine, mutta käytössähän se sit selviää et onko puheissa perää. Taidan kyllä odottaa et se tulee tarjoukseen jossain, joten kiitos vaan siitä vinkistä :) Oma ihoni on ehkä vähän keskimäärästä suomalaisihoo tummempi ja oikee sävy on löytynyt, mutta epäpuhtaudet ja muut inhotukset pitäis saada piiloon ja toivon että toi Blasco ei sit tuki ihoo niinku joillekin on käynyt. Joka päivä en sitä käyttäis kuitenkaan. Vielä semmonen jatkokysymys, et onkohan kellään kokemusta Kanebon meikkivoiteesta? Tarkkaa nimee en muista mut semmonen suht pyöree purkki ja se voide on kans aika peittävä. Hinta jossain 40:n euron tienoilla.

      • Grimas

        Kosmetologikoulussa opiskeleva ystäväni kertoi, ettei Grimasin meikkivoide ja Joe Blasco kummemmin eroa toisistaan. Hintaerokin on huimaava, Grimas n. 6e


      • tykkää Blascosta
        Grimas kirjoitti:

        Kosmetologikoulussa opiskeleva ystäväni kertoi, ettei Grimasin meikkivoide ja Joe Blasco kummemmin eroa toisistaan. Hintaerokin on huimaava, Grimas n. 6e

        Grimas on aikalailla rasvaisempi kuin Blasco, ja omalle sekaiholleni jää kiiltämään, ohuemmin levitettynä ei taas ole tasainen ja peittävä. Grimas sopinee kuivaihoisille, mutta itselleni ei.


      • mie vain
        Grimas kirjoitti:

        Kosmetologikoulussa opiskeleva ystäväni kertoi, ettei Grimasin meikkivoide ja Joe Blasco kummemmin eroa toisistaan. Hintaerokin on huimaava, Grimas n. 6e

        itse olen kokeillut molempia sekä blascoa että grimasia.sanoisinko että samanlaiset käytössä,ehkä grimas jäykemmän tuntoista mutta ok ja pysyy tosi hyvin.hinta oli n.15euroa kosmetologilla.


      • Käyttäjä
        mie vain kirjoitti:

        itse olen kokeillut molempia sekä blascoa että grimasia.sanoisinko että samanlaiset käytössä,ehkä grimas jäykemmän tuntoista mutta ok ja pysyy tosi hyvin.hinta oli n.15euroa kosmetologilla.

        Turun punanaamiossa Grimas muistaakseni 6e!


      • maskiko?

        Onko kyseinen aine, joku näyttämömeikki tai muu maski vai ihan oikeasti ihotautilääkärien valvonnassa tutkittu ja kehitylty meikkivoide?
        Hinta tuntuu niin halvalta, että voiko aineelta edes odottaa laatua tai mitään muutakaan.


      • aapee
        maskiko? kirjoitti:

        Onko kyseinen aine, joku näyttämömeikki tai muu maski vai ihan oikeasti ihotautilääkärien valvonnassa tutkittu ja kehitylty meikkivoide?
        Hinta tuntuu niin halvalta, että voiko aineelta edes odottaa laatua tai mitään muutakaan.

        Itse kokeilin grimasin meikkivoidetta, ei sovellu iholleni ollenkaan... Minulla on couperosaa ja se paheni käytettyäni kyseistä tuotetta. Grimas siis on tuotemerkki. Tosin käytän tällä hetkellä kiinnityspuuteria samaisesta sarjasta - huipputuote!
        Kannattaa kokeilla, käykö iholle, mutta mielestäni ei vedä vertoja Blascolle alkuunkaan.


    • Kosmetologi83

      Joe Blascon meikkivoiteissa on 60 % pigmenttiä ja siksi ne joidenkin mielestä saattavat näyttää "maskeilta". todellisuudessa meikkivoiteen alta ei näy suurempikaan ihon virhe, niin peittävä tuote on. koska Blascon meikkivoiteet ovat öljy ja vahapohjaisia, ne eivät lähde vedellä pois vaan puhdistukseen on käytettävä puhdistusmaitoa tai geeliä. siksi meikkivoide pitää kyyneleet ja hiet, eikä niistä jää iholle "raitoja" kuten monessa muussa meikkivoiteessa tapahtuu. Blascolta löytyy suomalaiselle iholle mm. sävyt Alabaster (mikä on yksi suosituimmista) sekä kaikki Natural sävyt. kellertävämmälle ja tummemmalle iholle Olive sävyt. meikkivoiteen ei PITÄISI tukkia ihohuokosia, mikä on testattu juttu. koostumus on kuitenkin hyvin ohut peittävyydestä huolimatta ja meikkivoidetta kuuluukin laittaa iholle äärettömän pieni kerros, sillä meikkivoiteen kuuluisi kestää puolikin vuotta. pakkaus on myös todella riittoisa siis. meidän liikkeessämme Blascon meikkivoiteet maksavat vain 37 €, joten hoitoloista kannattaa kysellä.

      • Katja

        Peittääkö myös pisamat?!
        Jos joku peittää, niin mikä Joa Blascon tuotteista?


      • peppi
        Katja kirjoitti:

        Peittääkö myös pisamat?!
        Jos joku peittää, niin mikä Joa Blascon tuotteista?

        minäkin tahtoisin pisamani piiloon... mikään markettituote ei ole ainakaan niitä peittänyt, olen kokeillut melkein kaikkia.
        mikä peittäisi pisamat, joe blascon meikkivoide ?


      • vierailija
        Katja kirjoitti:

        Peittääkö myös pisamat?!
        Jos joku peittää, niin mikä Joa Blascon tuotteista?

        Joe Blascolta löytyy spesiaali tuote jolla voi peittää tatuoinninkin (toimi minulla:)) joten miksei pisamatkin.
        Hinta hieman kirpaisee; normaalia Blascon meikkivoidetta kalliimpi mutta kompakti ja riittoisa mielestäni!
        Kysele alan liikkeistä... oli kyllä melko tummahko jos ihosi on kovin vaalea... tekniikka myös vaatii kärsivällisyyttä, tuotteen levityksen jälkeen taputellaan vettä, ja toistetaan jne. mutta suosittelen!


      • ...
        vierailija kirjoitti:

        Joe Blascolta löytyy spesiaali tuote jolla voi peittää tatuoinninkin (toimi minulla:)) joten miksei pisamatkin.
        Hinta hieman kirpaisee; normaalia Blascon meikkivoidetta kalliimpi mutta kompakti ja riittoisa mielestäni!
        Kysele alan liikkeistä... oli kyllä melko tummahko jos ihosi on kovin vaalea... tekniikka myös vaatii kärsivällisyyttä, tuotteen levityksen jälkeen taputellaan vettä, ja toistetaan jne. mutta suosittelen!

        Eli mikäli tiedät sävyn, soita fysiotekkiin haaparannalle. Nro löytyy netistä, muistaakseni maksoi 27 euroa...eli ei hinta eikä mikään suomen hintoihin verrattuna!!
        Lähettävät myös postin kautta, eli ei haittaa vaikka asuisit etelämpänäkin!


      • Kiitos hyvästä puheenaiheesta
        ... kirjoitti:

        Eli mikäli tiedät sävyn, soita fysiotekkiin haaparannalle. Nro löytyy netistä, muistaakseni maksoi 27 euroa...eli ei hinta eikä mikään suomen hintoihin verrattuna!!
        Lähettävät myös postin kautta, eli ei haittaa vaikka asuisit etelämpänäkin!

        Kiitos kaikille!

        Tässä oli henkilökohtaisesti paljon hyvää tietoa meikäläiselle useista aiheista.


      • minel
        ... kirjoitti:

        Eli mikäli tiedät sävyn, soita fysiotekkiin haaparannalle. Nro löytyy netistä, muistaakseni maksoi 27 euroa...eli ei hinta eikä mikään suomen hintoihin verrattuna!!
        Lähettävät myös postin kautta, eli ei haittaa vaikka asuisit etelämpänäkin!

        saako fysiotekistä haaparannasta muitakin Joe Blascon tuotteita?


      • -lapin tyttö-
        minel kirjoitti:

        saako fysiotekistä haaparannasta muitakin Joe Blascon tuotteita?

        mun mielestäni, soita ja kysäse :)


      • lissu
        -lapin tyttö- kirjoitti:

        mun mielestäni, soita ja kysäse :)

        moi!minä tilasin 3vko sit jenkeistä joe blascon meikkivoiteen ja puuterin,tuli siit viikon päästä postiluukusta ja hinta oli "aivan ihana"postikulujen kans 42euroo,minusta se oli tosi halpaa..ja jännintä täs oli se ku meikkivoide pakkauksessa luki suomeks meikkivoide,norris cosmetics,finland..jenkit tilaa ne suomesta ja myy ne tosihalval,tääl hinta o ihan törkee..siel meikkivoide makso 18e,puuteri 14e..


      • HANNA-1977
        lissu kirjoitti:

        moi!minä tilasin 3vko sit jenkeistä joe blascon meikkivoiteen ja puuterin,tuli siit viikon päästä postiluukusta ja hinta oli "aivan ihana"postikulujen kans 42euroo,minusta se oli tosi halpaa..ja jännintä täs oli se ku meikkivoide pakkauksessa luki suomeks meikkivoide,norris cosmetics,finland..jenkit tilaa ne suomesta ja myy ne tosihalval,tääl hinta o ihan törkee..siel meikkivoide makso 18e,puuteri 14e..

        Moi Lissu,

        Viestistäsi on jo pitkä aika mutta törmäsin siihen etsittyäni netistä tietoa mistä saisi Joe blascon tuotteita edullisemmin.

        Menin Joe Blascon sivuille mutta siellä ilmoitettiin että eivät toimita Suomeen.
        Voitko kertoa minulle mistä tilasit, ja miten käytännössä tilaus tehdään / maksu maksetaan ja kuka kuljettaa ym...?

        Kiitos jo etukäteen vastauksestasi....

        T. Hanna


      • Abercrombie92
        HANNA-1977 kirjoitti:

        Moi Lissu,

        Viestistäsi on jo pitkä aika mutta törmäsin siihen etsittyäni netistä tietoa mistä saisi Joe blascon tuotteita edullisemmin.

        Menin Joe Blascon sivuille mutta siellä ilmoitettiin että eivät toimita Suomeen.
        Voitko kertoa minulle mistä tilasit, ja miten käytännössä tilaus tehdään / maksu maksetaan ja kuka kuljettaa ym...?

        Kiitos jo etukäteen vastauksestasi....

        T. Hanna

        https://www.camerareadycosmetics.com

        Tuo näyttää toimittavan suomeen ja halvat on hinnat.. =)
        Luulenpa, että lissu tarkoitti tuota.


      • Belair*
        lissu kirjoitti:

        moi!minä tilasin 3vko sit jenkeistä joe blascon meikkivoiteen ja puuterin,tuli siit viikon päästä postiluukusta ja hinta oli "aivan ihana"postikulujen kans 42euroo,minusta se oli tosi halpaa..ja jännintä täs oli se ku meikkivoide pakkauksessa luki suomeks meikkivoide,norris cosmetics,finland..jenkit tilaa ne suomesta ja myy ne tosihalval,tääl hinta o ihan törkee..siel meikkivoide makso 18e,puuteri 14e..

        "..jenkit tilaa ne suomesta ja myy ne tosihalval,tääl hinta o ihan törkee..siel meikkivoide makso 18e,puuteri 14e.. "

        - no ei takuulla noin mee. Blascot tulee Jenkeistä! Ritva Norris on maahantuoja ja Jenkeistä se ne Suomeen tulee.

        Itse olen tilannut täältä: http://www.belairbeauty.com/brands/Joe-Blasco-Cosmetics/
        tosin Suomeen eivät taida toimittaa. Olen tilannut Blascot sukulaiseni Jenkkiosoitteeseen, joka on toimittanut ne minulle.


      • blascoa kaipaava
        ... kirjoitti:

        Eli mikäli tiedät sävyn, soita fysiotekkiin haaparannalle. Nro löytyy netistä, muistaakseni maksoi 27 euroa...eli ei hinta eikä mikään suomen hintoihin verrattuna!!
        Lähettävät myös postin kautta, eli ei haittaa vaikka asuisit etelämpänäkin!

        Mikä tämä fysiotek on? Missä päin Haaparantaa?
        Onko jonkun kauppakeskuksen yhteydessä?
        Googlen kautta löytyi haaparannan " harrastustoiminta" -juttuja fysiotek haulla.


    • Cherrywine

      Olen myös kalpeanaama, ja minulle hyvä sävy on Blascon Ruddy Collections -erikoissarjan Ultra Fair. Alabasterin rinnalla kumpikin hyviä sävyjä hyvin ohuelti levitettynä vaalealle iholle.
      Perfect Pressed Powder - väritön kivipuuteri on täydellinen kaveri meikkivoiteelle. Naama pysyy nättinä vuorokaudenkin. Itse olen hyvin hyvin kuivaihoinen, mutta huolellisella pesulla ja rasvaamisella iho on Blascon kanssa ihanan sileä. Vakiotuotteet, joista en luovu !

      Tuolta informaatiota:

      http://www.joeblasco.com/blascoschools/cosmeticsnew/cosmetics/ultrabase.htm

      • haaparanta

        hei, suosittelen kuten joku muukin täällä aikaisemmin kirjoitti: tilatkaa tai ostakaa blasconne haaparannalta..mikä on ruotsin puolella, jakavat rajan tornion kanssa... huomattavasti halvempaa!!!


    • sanna'

      Moi,

      Itse käytin muutaman vuoden Blascoa ja vaihdoin Cinema Secrets meikkivoiteeseen. Se on samantyyppinen kuin Blasco, eli peittää todella hyvin ja pieni määrä riittää koko kasvoille. Tämä on hieman Blascoa halvempi, sitä myydään kahden kokoisessa rasiassa. Suositelen mielummin tätä kuin Blascoa. :)

      • Ihastuin♥

        En ole pitkään aikaan koskenut pitkällä tikullakaan mihinkään lumeneen tai maybellinen halpistuotteisiin, sillä ihoni ei todellakaan siedä niitä. Käytin ensin pitkään dioria, mutta sen koostumusta muutettiin jotenkin, ja iho ärtyi siitä. Vaihdoin puoli vuotta sitten Balscoon, kun kaikkiin muihin olin pettynyt. Ihoni on todella vaalea, lumenelta yms. täytyi aina valita se vaalein värivaihtoehto, Blascolta sopivin oli muistaakseni kolmanneksi vaalein, eli vielä olisi ollut varaa. Ihoni on todellinen sekaiho, posket kuivuu mutta t-alue kiiltelee, ja Blasco sopii minulle täydellisesti, posket ei kiristä, muttei näytä siltä kuin nenässä ja otsassa olisi voita. Käytän sitä ihan arkimeikkinä, en minään näytös/iltameikkinä, minusta sillä saa kivan kevyen ja hyvännäköisen pohjan. Jutun avain on se, ettei sitä käytä yhtä paljon kuin jotain normi meikkivoiteita. Sitä kuuluu oikeasti ottaa "kasa" joka on kooltaan puolet pikkusormen kynnestä, ja se oikeasti riittää koko kasvoille. Jos sitä levittää yhtä paljon kuin jotain rimmeliä, niin totta kai tulee naamari olo. Mutta silloin on käyttäjässä vika.


      • JoeBlasco(ko)?
        Ihastuin♥ kirjoitti:

        En ole pitkään aikaan koskenut pitkällä tikullakaan mihinkään lumeneen tai maybellinen halpistuotteisiin, sillä ihoni ei todellakaan siedä niitä. Käytin ensin pitkään dioria, mutta sen koostumusta muutettiin jotenkin, ja iho ärtyi siitä. Vaihdoin puoli vuotta sitten Balscoon, kun kaikkiin muihin olin pettynyt. Ihoni on todella vaalea, lumenelta yms. täytyi aina valita se vaalein värivaihtoehto, Blascolta sopivin oli muistaakseni kolmanneksi vaalein, eli vielä olisi ollut varaa. Ihoni on todellinen sekaiho, posket kuivuu mutta t-alue kiiltelee, ja Blasco sopii minulle täydellisesti, posket ei kiristä, muttei näytä siltä kuin nenässä ja otsassa olisi voita. Käytän sitä ihan arkimeikkinä, en minään näytös/iltameikkinä, minusta sillä saa kivan kevyen ja hyvännäköisen pohjan. Jutun avain on se, ettei sitä käytä yhtä paljon kuin jotain normi meikkivoiteita. Sitä kuuluu oikeasti ottaa "kasa" joka on kooltaan puolet pikkusormen kynnestä, ja se oikeasti riittää koko kasvoille. Jos sitä levittää yhtä paljon kuin jotain rimmeliä, niin totta kai tulee naamari olo. Mutta silloin on käyttäjässä vika.

        Epäilen että minulla on atooppinen iho ja se tarkoittaa että vain harvat meikkivoiteet käyvät minulle, joten olen lukenut jostain että joe blasco on allergia testattu eli sopii kuivalle ja koppuraiselle iholleni joten kannattaako kokeilla sillä en ajatellut heittää hukkaan 50 euroa. Muuten vinkki: Vaalealle iholle (Joe blascon sävy alabasterille) sopii tai siis on tämän vuoden muodissa Joe blascon voidemainen poskipuna (sv. Flamingo) Löytää dermoshopin sivuilta ja suositeltu kuivalle ja herkälle iholle OSTAN !!


      • sövöafvböwtroihb
        JoeBlasco(ko)? kirjoitti:

        Epäilen että minulla on atooppinen iho ja se tarkoittaa että vain harvat meikkivoiteet käyvät minulle, joten olen lukenut jostain että joe blasco on allergia testattu eli sopii kuivalle ja koppuraiselle iholleni joten kannattaako kokeilla sillä en ajatellut heittää hukkaan 50 euroa. Muuten vinkki: Vaalealle iholle (Joe blascon sävy alabasterille) sopii tai siis on tämän vuoden muodissa Joe blascon voidemainen poskipuna (sv. Flamingo) Löytää dermoshopin sivuilta ja suositeltu kuivalle ja herkälle iholle OSTAN !!

        Ritva Norris lanseerasi ne Blascot aika taitavasti Suomeen, mutta kun menet muualle niin pääsääntöisesti noista ei ole koskaan kuultukaan.


      • lainasisar
        JoeBlasco(ko)? kirjoitti:

        Epäilen että minulla on atooppinen iho ja se tarkoittaa että vain harvat meikkivoiteet käyvät minulle, joten olen lukenut jostain että joe blasco on allergia testattu eli sopii kuivalle ja koppuraiselle iholleni joten kannattaako kokeilla sillä en ajatellut heittää hukkaan 50 euroa. Muuten vinkki: Vaalealle iholle (Joe blascon sävy alabasterille) sopii tai siis on tämän vuoden muodissa Joe blascon voidemainen poskipuna (sv. Flamingo) Löytää dermoshopin sivuilta ja suositeltu kuivalle ja herkälle iholle OSTAN !!

        Olet jo varmaan Blascn kokeillut, mutta sanon silti. Olen itse atoopikko, jolla joskus iho tosi punoittava ja kuiva. Joskus tulehduksia jne. Blasco on pelastanut monta päivää. En yhtään epäile satsata siihen 50 euroa kun purkki kestää päivittäin käytettynä vuoden. Itsevarmuutta se lisää heti. Olen kokeillut joskus muistakin sarjoja...siis lähinnä Clinique, Clarins jne. mutta ei ole Blascon voittanutta...Joistakin asioista vain pitää maksaa enemmän... Poispesu tehtävä tuplana, jotta varmasti lähtee pois, mutta tekisin sen jokaisen meikkivoiteen kohdalla.


      • fujsx
        sövöafvböwtroihb kirjoitti:

        Ritva Norris lanseerasi ne Blascot aika taitavasti Suomeen, mutta kun menet muualle niin pääsääntöisesti noista ei ole koskaan kuultukaan.

        Olenkin miettinyt tuota, miten taitavasti Blascolla täällä rahastetaan.


      • fantsuqwe
        lainasisar kirjoitti:

        Olet jo varmaan Blascn kokeillut, mutta sanon silti. Olen itse atoopikko, jolla joskus iho tosi punoittava ja kuiva. Joskus tulehduksia jne. Blasco on pelastanut monta päivää. En yhtään epäile satsata siihen 50 euroa kun purkki kestää päivittäin käytettynä vuoden. Itsevarmuutta se lisää heti. Olen kokeillut joskus muistakin sarjoja...siis lähinnä Clinique, Clarins jne. mutta ei ole Blascon voittanutta...Joistakin asioista vain pitää maksaa enemmän... Poispesu tehtävä tuplana, jotta varmasti lähtee pois, mutta tekisin sen jokaisen meikkivoiteen kohdalla.

        Mikä mahtaa olla tämän päivän hinta? (Sokkarilla tms...)


      • Ghfdjl
        fantsuqwe kirjoitti:

        Mikä mahtaa olla tämän päivän hinta? (Sokkarilla tms...)

        Ostin juuri, 41 euroa maksoi


      • pohjol
        Ghfdjl kirjoitti:

        Ostin juuri, 41 euroa maksoi

        Juu itse hain nyt pari päivää sit, hinta oli 350 tai 37e ja se fysiotek on joku kuntoasali /kauneushoitola... en osaa paremmin paikkaa neuvoa mut on siis aika siinä keskustan tuntumassa.. Muistelen et ois ennen ollut vielä halvempaa, mut näköjään on hinta noussut..


      • paskablasco
        pohjol kirjoitti:

        Juu itse hain nyt pari päivää sit, hinta oli 350 tai 37e ja se fysiotek on joku kuntoasali /kauneushoitola... en osaa paremmin paikkaa neuvoa mut on siis aika siinä keskustan tuntumassa.. Muistelen et ois ennen ollut vielä halvempaa, mut näköjään on hinta noussut..

        hirvittävää tököttiä. jos on hiukankin rasvoittumaan taipuvainen iho se voide paakkuuntuu heti ja tarttuu vaatteisiin tai poikaystävän ihoon tai vaatteisiin välittömästi. on niinkuin kelmu ihon pinnalla jakertyy huokosiin ja juonteisiin


      • pohjol
        paskablasco kirjoitti:

        hirvittävää tököttiä. jos on hiukankin rasvoittumaan taipuvainen iho se voide paakkuuntuu heti ja tarttuu vaatteisiin tai poikaystävän ihoon tai vaatteisiin välittömästi. on niinkuin kelmu ihon pinnalla jakertyy huokosiin ja juonteisiin

        Edelliselle kommentoisin näin meikkaajan-maskeeraajan kokemuksella, et oletkohan mahdollisesti laittanut kyseistä tuotetta liian paljon? Ja tiesithän että sen päälle voi laittaa vielä esim. irtopuuteria, joskaan tämä ei ole välttämätöntä...


      • ::::::::::::::
        pohjol kirjoitti:

        Edelliselle kommentoisin näin meikkaajan-maskeeraajan kokemuksella, et oletkohan mahdollisesti laittanut kyseistä tuotetta liian paljon? Ja tiesithän että sen päälle voi laittaa vielä esim. irtopuuteria, joskaan tämä ei ole välttämätöntä...

        Ohuenb kerroksen sienellö töpötin, ja Blascon translucent-irtopuuteria päälle. Kakkuuntui silti naamassa pahan näköisesti.


    • .....

      Blascon meikkivoide on ehä hintava, mutta miettikääpä kauan se kestää. Yksi purnukka kestää vuoden, ehkä ylikkin.. Eli todella riittosaa.. Ja sitä ei todellakaan tarvi laittaa paljoa, ihan pieni määrä riittää.. Ja meikkivoiteen poistoon puhdistusmaito on kaikkein paras. Sekä tietysti maidon jälkeen kasvoveden käyttö.. Niillä pitäisi lähteä.

      • sefesf

        Minusta Blasco ei ole erityisen peittävää. joten aika nopsaan purkki kuluisi.


    • Opiskelijavaan

      Muuten, miten saa selville, milloin tuote on pakattu? Katsoin INCI-listaa, siinä on mehiläisvahaa, joka pilaantuu ja pakkauksessa lukee, että avattuna säilyy vain 12 kk. Eli miten saa valmistuspäivän selville, koska kosmetologikoulussa meille luvattiin Joe Blascon koulutuksen yhteydessä uudet meikkivoiteet lahjaksi, mutta ope tuppas mulle avatun purkin eli sitä oli hammastikulla kerran viilletty... eli pakkaus näyttää aika vanhalta. Liekö ihan hapannutta ainetta jo valmiiksi ja ope otti itselleen tai koululle sen mulle lahjaksi annetun paketin? Pahalta tuntui, ihan masensi.

    • Grimasilla purkissa
    • Koppeloinen

      Ei auttanut, kun en löytänyt sitä valmistus- tai pakkauspäivämäärää, vain kuva purkista, jonka kansi on auki ja siinä 12 M eli tarkoittaa avattuna säilyy 12 kk. Eli milloin lie purkki avattu ja kerran testattu... eli miten voin varmistaa, että en saa siitä pitkän käytön jälkeen vakavaa ihottumaa? Paketin sivulla on viivakoodi kyllä, sehän selvittäisi valmistusajankohdan, jos viitsisi maahantuojalta varmistaa mutta parasta ennen-merkintä puuttuu. Sävy olisi ihan passeli kyllä. Pesin sen pois puhdistusmaidolla ja suihkussa, ei tuntunut lähtevän ja näppyjä nousi. Piti käyttää vielä desinfioivaa kasvovetta, sitten näpyt rauhottui.

    • erssuli

      Grimas on ihan eri sarjaa Blascon kanssa! En nyt ihmeitä odottanutkaan 50e hintaerolla, mutta silti. Ihoni on todella pintakuiva ja herkkä, ei välttämättä kiristä, mutta meikkivoiteen levityksen jälkeen näyttää halkeilevalta ja hilseilleeltä. Tämä "efekti" aina siis markettimeikkien jälkeen. Ostin ensimmäisen Blasconi ja rakastuin, kunhan olin oppinut määrän oikein. Köyhäilyvaiheessani muutama viikko sitten tottakai purkki loppu (puolen vuoden jälkeen!? o_o) ja kyselin vastaavaa mutta edullisempaa ja minulle suositeltiin Grimasia. Ihan hirveää sontaa! Tällaisessa ihossa kuivuus vain korostuu Grimasilla, huolimatta siitä kuinka puhdistaa ja rasvaa kasvot ennen sitä, nenä näyttää nukkaiselta ja Grimas liukuu ja kasautuu pitkin naamaa. Myös silmälasien nenätyynyistä jää pahemmat jäljet näkyviin, kuin mitä Blascon kanssa.
      Minulle suositeltiin tämän jälkeen Cinema Secretsia, mutta en ole vielä uskaltanut ostaa, tuote on hintaluokaltaan näiden kahden aiemman välistä, mutta kumpaa lähempänä, riippuu täysin että kannattaako ostaa..

    • erssuli

      Tyypit suositellu tuota Haaparannan Fysiotek:ia mut tää taitaa mennä vielä edullisemmaks vaikka joutus odottaan hetken;
      http://www.camerareadycosmetics.com/
      Ja näytepakettejakin saa tilattua, toimittaa Suomeen.

      • vierailija1

        Suomessa myös huuto.net .istä löytyy ainakin Joe Blascoa sekä Ben Nyen meikkivoiteita edullisesti


      • moikkelismoiu

        Paljonkos muuten ne postituskulut on jos tuolta tilaa? :)


    • Mammi64

      Moi!
      Tilasin tänään itselleni ekat Blascot Olive 1 ja 2. Ihoni on 50 vuotiaaksi todella kaunis ja rypytön, ainut ongelmani on paha couperosa molemmissa poskissa. Meikkaan päivittäin ja tähän asti olen käyttänyt erilaisia värivoiteita, mutta ne hiipuvat iholta päivän mittaan. Pari vuotta sitten ei kosmetologi suostunut myymään Blascoa minulle, en hänen mielestään tarvinnut niin "vahvaa" tuotetta. Innolla odotan, että pääsen kokeilemaan :) Eikä hintakaan päätä huimannut, 2kpl yht. 79,00e!

    • Kosmetiikkakeiju
      • miä

        Huutonetistä saat vielä halvemmalla :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe