Tunteita työpaikan yhtä naista kohtaan jo viidettä vuotta, mutta näin naisena tunteiden kertominen tuntuu jotenkin mahdottomalle, koska ei tiedä toisen suuntautumisia. Näen vain hänen pitkät katseensa, jotka saatan tulkita väärin.
Kuinka kertoa tunteista?
12
986
Vastaukset
- Anonyymi
Puhutteko muuten? Tai muulla tavalla olette tekemisissä? Se pehmittää kertomista tai voi rohkaista siihen
- Anonyymi
Hyvin vähän, joskus vain jotain ohimennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin vähän, joskus vain jotain ohimennen.
Koita puhua enemmän jos vaikka jotkut asiat selkiytyisi:) pitkän ajan mukaan toivottavasti kaikki.
- Anonyymi
Koeta nyt ensin vaikka tutustua häneen?
- Anonyymi
Kyllä ollaan jotenkin tutustuttu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ollaan jotenkin tutustuttu....
Minulla vähän samantapainen tilanne. Mutta en siis tiedä hän suuntautumista ja ajattelen että hän on tajunnut minun suuntautumisen (sateenkaari rusetti avainnauhassa) ja ehkä hän hetero kun on ottanut aika paljon etäisyyttä kun tajunnut tilanteen.
- Anonyymi
Neuvo : Ota selvää onko hän naisiin päin kääntynyt.
Olen itse aika sata pros.varma että yksi nainen on kiinnostunut minusta työpaikalla -olen itse myös nainen-. Hän jää tuijottamaan minua monta kertaa eikä puhu mitään..ja jotenkin on vaivaantunut olo...inhottava tunne jos suoraan sanotaan. Annan vain vinkin että ole todellakin varma että toinen tykkää myös naisista koska tilanne ei ole aina sen toisen osalta niin mukava. - Anonyymi
Itselläni myös samankaltainen tilanne. Ei ole helpoksi tehty. 😅 Naisena ihastunut naiseen, työkaveriin ja vielä reilusti vanhempaan sellaiseen. ❤️
- Anonyymi
Mie ainakin olen yrittänyt vihjata, mutta eihän sitä voi suoraan täräyttää päin naamaa 😄 Tai ehkä kohta jo pitäisi, mutta seuraamukset arveluttaa.
- Anonyymi
Missäpäs päin? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäs päin? 😊
Murteesta päätellen Karjalaa tai Savoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäs päin? 😊
Etelä-Karjala!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692311Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721772Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711450Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2481406- 831242
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701195- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3391141