Kuinka kertoa tunteista?

Anonyymi-ap

Tunteita työpaikan yhtä naista kohtaan jo viidettä vuotta, mutta näin naisena tunteiden kertominen tuntuu jotenkin mahdottomalle, koska ei tiedä toisen suuntautumisia. Näen vain hänen pitkät katseensa, jotka saatan tulkita väärin.

12

960

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhutteko muuten? Tai muulla tavalla olette tekemisissä? Se pehmittää kertomista tai voi rohkaista siihen

      • Anonyymi

        Hyvin vähän, joskus vain jotain ohimennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin vähän, joskus vain jotain ohimennen.

        Koita puhua enemmän jos vaikka jotkut asiat selkiytyisi:) pitkän ajan mukaan toivottavasti kaikki.


    • Anonyymi

      Koeta nyt ensin vaikka tutustua häneen?

      • Anonyymi

        Kyllä ollaan jotenkin tutustuttu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ollaan jotenkin tutustuttu....

        Minulla vähän samantapainen tilanne. Mutta en siis tiedä hän suuntautumista ja ajattelen että hän on tajunnut minun suuntautumisen (sateenkaari rusetti avainnauhassa) ja ehkä hän hetero kun on ottanut aika paljon etäisyyttä kun tajunnut tilanteen.


    • Anonyymi

      Neuvo : Ota selvää onko hän naisiin päin kääntynyt.
      Olen itse aika sata pros.varma että yksi nainen on kiinnostunut minusta työpaikalla -olen itse myös nainen-. Hän jää tuijottamaan minua monta kertaa eikä puhu mitään..ja jotenkin on vaivaantunut olo...inhottava tunne jos suoraan sanotaan. Annan vain vinkin että ole todellakin varma että toinen tykkää myös naisista koska tilanne ei ole aina sen toisen osalta niin mukava.

    • Anonyymi

      Itselläni myös samankaltainen tilanne. Ei ole helpoksi tehty. 😅 Naisena ihastunut naiseen, työkaveriin ja vielä reilusti vanhempaan sellaiseen. ❤️

    • Anonyymi

      Mie ainakin olen yrittänyt vihjata, mutta eihän sitä voi suoraan täräyttää päin naamaa 😄 Tai ehkä kohta jo pitäisi, mutta seuraamukset arveluttaa.

      • Anonyymi

        Missäpäs päin? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäs päin? 😊

        Murteesta päätellen Karjalaa tai Savoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäs päin? 😊

        Etelä-Karjala!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe