Mietin että tilaisinko Metaburn laihdutus valmisteen. Onko ollut apua kenellekään ??
Metaburn kokemuksia
9
11349
Vastaukset
- Anonyymi
Itse käytin ja ei mitään vaikutusta. Onneksi ei ollut kallis. Ja mulle tuli sappivaivoja tästä
- Anonyymi
Viikon käytön jälkeen iho kutisi häiritsevästi ja kun lopetin metaburnin kutina loppui. Ei sopinut minulle!
- Anonyymi
Tässä on muutama kuukausi mennyt? Ootko ostanut, tai vielä haluat kokeilla? Multa saisit halvemmalla muutaman kuukauden satsin.
- Anonyymi
Moi otatko muhun yhteyttä mua kiinnostaa
- Anonyymi
Vieläkö myyt halvemmalla?
- Anonyymi
Ei toimi oon kuukauden syöny eikä mitään muutoksia oo tapahtunu
- Anonyymi
Googlaisit luotettavilta sivuilta, mitä eri laihdutuslääkkeet sisältävät. Sitä on vaikeaa neuvoa toista, koska jokaisella on ne heikot kohdat kehossa. Jollekin tulee vakavat sivuvaikutukset maksaan, munuaisiin, sappeen, sydämeen...
Jotkut vähentävät nälkää, toiset poistavat vain nestettä, jokut vauhdittavat aineenvaihduntaa, eli "keinot ovat monet", sanoi akkka, kun yritti pudottaa painoaan nopeasti ilman tietoa.
Luin näitä sivuja eri laihdutusleikkauksien yhteydessä.
Kun vatsalaukkua pienennetään eri tavoin, niin samalla tiettyjen hormoonien vaikutus vähenee ja toisten lisääntyy.
Nämä ovat asioita, joista lääkäritkin kiistelevät.
Jokainen uskoo, mitä itse tahtoo.
En ikinä lähtisi leikkauksiin, sillä poropeukalot tekevät suurta vahinkoa. Kehon hormoonit ja elimet joutuvat kaaokseen!
Liikalihavilla on sen lihomisen takana jokin syy, mikä on poistettava!
OLi se olosuhteet, stressi, mielenterveydelliset syyt, niin
normaalipainoon päästään ja pysytään normaalilla elintavalla. - Anonyymi
Olen käyttänyt nyt reilun kk. On hillinnyt makeanhimoa ja tuokahaluja. Liki 4 kiloa paino laskenut.
- Anonyymi
Ekax ku ostin sen ei tehonnu, rupes vaa kahta kauheemmin tekeen mieli makeeta, mut tokan koronan jälkeen kun meni joksikin aikaa makuaisti ni tietysti paino tippu ku syöpöttely jäi, no makuaisti palas joten aloin uuestaa käyttää megaburnii ja jees, tälläkertaa tehos todella hyvin, ostan kyllä sitä jatkoonkin, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500