Metaburn kokemuksia

Anonyymi-ap

Mietin että tilaisinko Metaburn laihdutus valmisteen. Onko ollut apua kenellekään ??

9

12017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse käytin ja ei mitään vaikutusta. Onneksi ei ollut kallis. Ja mulle tuli sappivaivoja tästä

• Anonyymi

Viikon käytön jälkeen iho kutisi häiritsevästi ja kun lopetin metaburnin kutina loppui. Ei sopinut minulle!

• Anonyymi

Tässä on muutama kuukausi mennyt? Ootko ostanut, tai vielä haluat kokeilla? Multa saisit halvemmalla muutaman kuukauden satsin.

• Anonyymi

Moi otatko muhun yhteyttä mua kiinnostaa

• Anonyymi

Vieläkö myyt halvemmalla?

• Anonyymi

Ei toimi oon kuukauden syöny eikä mitään muutoksia oo tapahtunu

• Anonyymi

Googlaisit luotettavilta sivuilta, mitä eri laihdutuslääkkeet sisältävät. Sitä on vaikeaa neuvoa toista, koska jokaisella on ne heikot kohdat kehossa. Jollekin tulee vakavat sivuvaikutukset maksaan, munuaisiin, sappeen, sydämeen...
      Jotkut vähentävät nälkää, toiset poistavat vain nestettä, jokut vauhdittavat aineenvaihduntaa, eli "keinot ovat monet", sanoi akkka, kun yritti pudottaa painoaan nopeasti ilman tietoa.
      Luin näitä sivuja eri laihdutusleikkauksien yhteydessä.
      Kun vatsalaukkua pienennetään eri tavoin, niin samalla tiettyjen hormoonien vaikutus vähenee ja toisten lisääntyy.
      Nämä ovat asioita, joista lääkäritkin kiistelevät.
      Jokainen uskoo, mitä itse tahtoo.
      En ikinä lähtisi leikkauksiin, sillä poropeukalot tekevät suurta vahinkoa. Kehon hormoonit ja elimet joutuvat kaaokseen!

Liikalihavilla on sen lihomisen takana jokin syy, mikä on poistettava!
      OLi se olosuhteet, stressi, mielenterveydelliset syyt, niin
      normaalipainoon päästään ja pysytään normaalilla elintavalla.

• Anonyymi

Olen käyttänyt nyt reilun kk. On hillinnyt makeanhimoa ja tuokahaluja. Liki 4 kiloa paino laskenut.

• Anonyymi

Ekax ku ostin sen ei tehonnu, rupes vaa kahta kauheemmin tekeen mieli makeeta, mut tokan koronan jälkeen kun meni joksikin aikaa makuaisti ni tietysti paino tippu ku syöpöttely jäi, no makuaisti palas joten aloin uuestaa käyttää megaburnii ja jees, tälläkertaa tehos todella hyvin, ostan kyllä sitä jatkoonkin, suosittelen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      174
      10511
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      57
      2863
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2598
    4. 86
      2442
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      149
      2172
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      250
      2019
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1441
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1425
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      121
      1250
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      35
      902
    Aihe