Mietin että tilaisinko Metaburn laihdutus valmisteen. Onko ollut apua kenellekään ??
Metaburn kokemuksia
8
4954
Vastaukset
- Anonyymi
Itse käytin ja ei mitään vaikutusta. Onneksi ei ollut kallis. Ja mulle tuli sappivaivoja tästä
- Anonyymi
Viikon käytön jälkeen iho kutisi häiritsevästi ja kun lopetin metaburnin kutina loppui. Ei sopinut minulle!
- Anonyymi
Tässä on muutama kuukausi mennyt? Ootko ostanut, tai vielä haluat kokeilla? Multa saisit halvemmalla muutaman kuukauden satsin.
- Anonyymi
Moi otatko muhun yhteyttä mua kiinnostaa
- Anonyymi
Vieläkö myyt halvemmalla?
- Anonyymi
Ei toimi oon kuukauden syöny eikä mitään muutoksia oo tapahtunu
- Anonyymi
Googlaisit luotettavilta sivuilta, mitä eri laihdutuslääkkeet sisältävät. Sitä on vaikeaa neuvoa toista, koska jokaisella on ne heikot kohdat kehossa. Jollekin tulee vakavat sivuvaikutukset maksaan, munuaisiin, sappeen, sydämeen...
Jotkut vähentävät nälkää, toiset poistavat vain nestettä, jokut vauhdittavat aineenvaihduntaa, eli "keinot ovat monet", sanoi akkka, kun yritti pudottaa painoaan nopeasti ilman tietoa.
Luin näitä sivuja eri laihdutusleikkauksien yhteydessä.
Kun vatsalaukkua pienennetään eri tavoin, niin samalla tiettyjen hormoonien vaikutus vähenee ja toisten lisääntyy.
Nämä ovat asioita, joista lääkäritkin kiistelevät.
Jokainen uskoo, mitä itse tahtoo.
En ikinä lähtisi leikkauksiin, sillä poropeukalot tekevät suurta vahinkoa. Kehon hormoonit ja elimet joutuvat kaaokseen!
Liikalihavilla on sen lihomisen takana jokin syy, mikä on poistettava!
OLi se olosuhteet, stressi, mielenterveydelliset syyt, niin
normaalipainoon päästään ja pysytään normaalilla elintavalla. - Anonyymi
Olen käyttänyt nyt reilun kk. On hillinnyt makeanhimoa ja tuokahaluja. Liki 4 kiloa paino laskenut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro1329678Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on4555088Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1712504Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.
Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i1932442- 1482171
Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu802042Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne721906Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t3031440Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata901175Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis1121095