Metaburn kokemuksia

Anonyymi-ap

Mietin että tilaisinko Metaburn laihdutus valmisteen. Onko ollut apua kenellekään ??

9

9094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse käytin ja ei mitään vaikutusta. Onneksi ei ollut kallis. Ja mulle tuli sappivaivoja tästä

• Anonyymi

Viikon käytön jälkeen iho kutisi häiritsevästi ja kun lopetin metaburnin kutina loppui. Ei sopinut minulle!

• Anonyymi

Tässä on muutama kuukausi mennyt? Ootko ostanut, tai vielä haluat kokeilla? Multa saisit halvemmalla muutaman kuukauden satsin.

• Anonyymi

Moi otatko muhun yhteyttä mua kiinnostaa

• Anonyymi

Vieläkö myyt halvemmalla?

• Anonyymi

Ei toimi oon kuukauden syöny eikä mitään muutoksia oo tapahtunu

• Anonyymi

Googlaisit luotettavilta sivuilta, mitä eri laihdutuslääkkeet sisältävät. Sitä on vaikeaa neuvoa toista, koska jokaisella on ne heikot kohdat kehossa. Jollekin tulee vakavat sivuvaikutukset maksaan, munuaisiin, sappeen, sydämeen...
      Jotkut vähentävät nälkää, toiset poistavat vain nestettä, jokut vauhdittavat aineenvaihduntaa, eli "keinot ovat monet", sanoi akkka, kun yritti pudottaa painoaan nopeasti ilman tietoa.
      Luin näitä sivuja eri laihdutusleikkauksien yhteydessä.
      Kun vatsalaukkua pienennetään eri tavoin, niin samalla tiettyjen hormoonien vaikutus vähenee ja toisten lisääntyy.
      Nämä ovat asioita, joista lääkäritkin kiistelevät.
      Jokainen uskoo, mitä itse tahtoo.
      En ikinä lähtisi leikkauksiin, sillä poropeukalot tekevät suurta vahinkoa. Kehon hormoonit ja elimet joutuvat kaaokseen!

Liikalihavilla on sen lihomisen takana jokin syy, mikä on poistettava!
      OLi se olosuhteet, stressi, mielenterveydelliset syyt, niin
      normaalipainoon päästään ja pysytään normaalilla elintavalla.

• Anonyymi

Olen käyttänyt nyt reilun kk. On hillinnyt makeanhimoa ja tuokahaluja. Liki 4 kiloa paino laskenut.

• Anonyymi

Ekax ku ostin sen ei tehonnu, rupes vaa kahta kauheemmin tekeen mieli makeeta, mut tokan koronan jälkeen kun meni joksikin aikaa makuaisti ni tietysti paino tippu ku syöpöttely jäi, no makuaisti palas joten aloin uuestaa käyttää megaburnii ja jees, tälläkertaa tehos todella hyvin, ostan kyllä sitä jatkoonkin, suosittelen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miika elomo

Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni
      Turku
      91
      12736
    2. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi nyt
      Ikävä
      242
      2772
    3. Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?

Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harras
      Miten mies isketään?
      72
      1767
    4. MTV: Erika Vikman paljastaa pitkäksi venähtäneestä juhlimisesta UMK-voiton jälkeen: "En mä..."

Onnea UMK-voitosta, Erika Vikman! ICH KOMME! Ja tsemppiä toukokuiseen Euroviisu-mittelöön Sveitsissä. Lue Erikan juhlai
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1632
    5. Salametsästys käräjille tänään

Joutsenia, haukkoja, ahmoja, pantasusia, jopa ilveksen pentuja ja haikaroita.... Kuvottaa kuinka kaunista isänmaatamme o
      Lapinlahti
      154
      1349
    6. Ehkä en ollut oikeudenmukainen sua, naista kohtaan

En silloin voinut painottaa sun kokemusta oikealla tavalla. Jos sen ymmärsin niin en tarpeeksi. Joten ehkä sulla oli p
      Ikävä
      65
      1012
    7. Joko on aika varattu?

Mihin maailma on menossa? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ac96ac52-8bf2-46d1-933b-60a6056d6075 Bianca "sensor
      Sinkut
      228
      962
    8. Martina ja joku hevosmies

Tästä liikkui jotain puheita, kuka mitä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      962
    9. Naurahdin niille

sun gotler säärille. :D olet jo hohtosi menettänyt vanha nainen. m-n
      Ikävä
      92
      914
    10. En ole unohtanut

En tiedä mitä ajattelet, niin jätin onnittelun väliin.
      Ikävä
      13
      896
    Aihe