Metaburn kokemuksia

Anonyymi-ap

Mietin että tilaisinko Metaburn laihdutus valmisteen. Onko ollut apua kenellekään ??

9

8992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse käytin ja ei mitään vaikutusta. Onneksi ei ollut kallis. Ja mulle tuli sappivaivoja tästä

• Anonyymi

Viikon käytön jälkeen iho kutisi häiritsevästi ja kun lopetin metaburnin kutina loppui. Ei sopinut minulle!

• Anonyymi

Tässä on muutama kuukausi mennyt? Ootko ostanut, tai vielä haluat kokeilla? Multa saisit halvemmalla muutaman kuukauden satsin.

• Anonyymi

Moi otatko muhun yhteyttä mua kiinnostaa

• Anonyymi

Vieläkö myyt halvemmalla?

• Anonyymi

Ei toimi oon kuukauden syöny eikä mitään muutoksia oo tapahtunu

• Anonyymi

Googlaisit luotettavilta sivuilta, mitä eri laihdutuslääkkeet sisältävät. Sitä on vaikeaa neuvoa toista, koska jokaisella on ne heikot kohdat kehossa. Jollekin tulee vakavat sivuvaikutukset maksaan, munuaisiin, sappeen, sydämeen...
      Jotkut vähentävät nälkää, toiset poistavat vain nestettä, jokut vauhdittavat aineenvaihduntaa, eli "keinot ovat monet", sanoi akkka, kun yritti pudottaa painoaan nopeasti ilman tietoa.
      Luin näitä sivuja eri laihdutusleikkauksien yhteydessä.
      Kun vatsalaukkua pienennetään eri tavoin, niin samalla tiettyjen hormoonien vaikutus vähenee ja toisten lisääntyy.
      Nämä ovat asioita, joista lääkäritkin kiistelevät.
      Jokainen uskoo, mitä itse tahtoo.
      En ikinä lähtisi leikkauksiin, sillä poropeukalot tekevät suurta vahinkoa. Kehon hormoonit ja elimet joutuvat kaaokseen!

Liikalihavilla on sen lihomisen takana jokin syy, mikä on poistettava!
      OLi se olosuhteet, stressi, mielenterveydelliset syyt, niin
      normaalipainoon päästään ja pysytään normaalilla elintavalla.

• Anonyymi

Olen käyttänyt nyt reilun kk. On hillinnyt makeanhimoa ja tuokahaluja. Liki 4 kiloa paino laskenut.

• Anonyymi

Ekax ku ostin sen ei tehonnu, rupes vaa kahta kauheemmin tekeen mieli makeeta, mut tokan koronan jälkeen kun meni joksikin aikaa makuaisti ni tietysti paino tippu ku syöpöttely jäi, no makuaisti palas joten aloin uuestaa käyttää megaburnii ja jees, tälläkertaa tehos todella hyvin, ostan kyllä sitä jatkoonkin, suosittelen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 460
      6630
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2491
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      217
      2437
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      141
      1724
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1688
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1103
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1103
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1085
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1005
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      887
    Aihe