Sinulle mahdan olla vain yksi monista ja minulle sinä olet se joka jättää muut varjoonsa. Onnellinen että kohtasin sut vaikka välillä tekikin kipeää.
Viikonlopun ajatuksia
12
714
Vastaukset
- Anonyymi
Teki kipeää, miksi?
- Anonyymi
Kun aika on oikea mutta se vietetään väärien ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun aika on oikea mutta se vietetään väärien ihmisten kanssa.
Tekeekö vielä kipeää, oletko vieläkin väärässä seurassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekeekö vielä kipeää, oletko vieläkin väärässä seurassa?
Kyllä ja kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja kyllä
Harmillista 🥺😭
- Anonyymi
Onko kaipaamasi kohde tumma vae vaalee? Ja miksi just hän painui mielees? 😊
- Anonyymi
Tumma, ei sitä ymmärrä miten tavallisuus voi olla niin erikoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumma, ei sitä ymmärrä miten tavallisuus voi olla niin erikoista.
Onks hän ihan tavis?
- Anonyymi
Oma kaivattu mies on tummahko. Pidempi, tuoksuu hyvältä ja on etevä siinä mitään tekee. Ei tavis. Hän on ihan erikoislaatua. Ehkä yksi syy miksi ihastuin on se tai oikeammin NE asiat mitä hän tekee ja harrastaa. Plus luonne ja yhteiset asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks hän ihan tavis?
Monen silmiin voi olla, minä taas en saa silmiäni irti hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monen silmiin voi olla, minä taas en saa silmiäni irti hänestä.
Näinhän se on mutta onko muiden silmillä väliä. Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma kaivattu mies on tummahko. Pidempi, tuoksuu hyvältä ja on etevä siinä mitään tekee. Ei tavis. Hän on ihan erikoislaatua. Ehkä yksi syy miksi ihastuin on se tai oikeammin NE asiat mitä hän tekee ja harrastaa. Plus luonne ja yhteiset asiat.
Eli jonkun mielestä tavis, minulle oikea elämänilo-pilleri🤞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418