Sinulle mahdan olla vain yksi monista ja minulle sinä olet se joka jättää muut varjoonsa. Onnellinen että kohtasin sut vaikka välillä tekikin kipeää.
Viikonlopun ajatuksia
12
830
Vastaukset
- Anonyymi
Teki kipeää, miksi?
- Anonyymi
Kun aika on oikea mutta se vietetään väärien ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun aika on oikea mutta se vietetään väärien ihmisten kanssa.
Tekeekö vielä kipeää, oletko vieläkin väärässä seurassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekeekö vielä kipeää, oletko vieläkin väärässä seurassa?
Kyllä ja kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja kyllä
Harmillista 🥺😭
- Anonyymi
Onko kaipaamasi kohde tumma vae vaalee? Ja miksi just hän painui mielees? 😊
- Anonyymi
Tumma, ei sitä ymmärrä miten tavallisuus voi olla niin erikoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumma, ei sitä ymmärrä miten tavallisuus voi olla niin erikoista.
Onks hän ihan tavis?
- Anonyymi
Oma kaivattu mies on tummahko. Pidempi, tuoksuu hyvältä ja on etevä siinä mitään tekee. Ei tavis. Hän on ihan erikoislaatua. Ehkä yksi syy miksi ihastuin on se tai oikeammin NE asiat mitä hän tekee ja harrastaa. Plus luonne ja yhteiset asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks hän ihan tavis?
Monen silmiin voi olla, minä taas en saa silmiäni irti hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monen silmiin voi olla, minä taas en saa silmiäni irti hänestä.
Näinhän se on mutta onko muiden silmillä väliä. Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma kaivattu mies on tummahko. Pidempi, tuoksuu hyvältä ja on etevä siinä mitään tekee. Ei tavis. Hän on ihan erikoislaatua. Ehkä yksi syy miksi ihastuin on se tai oikeammin NE asiat mitä hän tekee ja harrastaa. Plus luonne ja yhteiset asiat.
Eli jonkun mielestä tavis, minulle oikea elämänilo-pilleri🤞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233111Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122239Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712113Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051909Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761613Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411411Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151329Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1111115
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151086