Seinäjoen eduskuntavaaliehdokkaat

Anonyymi-ap

Keitäs Sjoelta on lähdössä tällä tietoa eduskuntavaaleihin ehdokkaaksi: Pasi Kivisaari, Paula Risikko, Paula Sihto, Jyrki Mäkynen, Harri Jokiranta... Onko muita?

Yritettäisiinkö keskustella Seinäjoen ehdokkaista aivan sivistyneesti? Eli vahvuuksia ja kehittämisen kohtia meidän ehdokkaista.

59

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paula Risikko ainakin varma läpimenijä ja muutenkin kokoomuksen politiikka on se, mitä nyt tarvitaan. Jyrki Mäkysestä on ylimielinen kuva, liekkö huono itsetunto. Mutta kokoomukselle plussat!

      • Anonyymi

        paula risikko YÖK YÖK


    • Anonyymi

      Eikö Ilmari Ylä-Autio ole enää ehdokkaana? Entä Kirsti Ala-Harja, hyviä ehdokkaita, eikä Raimo Ristilääkään kannata unohtaa. Sitten on vielä se puolueesta erotettu persu, joka ryhtyy ehdokkaaksi, jos joku puolue hänet hyväksyy.

      • Anonyymi

        Kattelus-Kilpeläinen on hyvä ehdokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kattelus-Kilpeläinen on hyvä ehdokas.

        Ei. Hän ei ole valitettavasti hyvä ehdokas.


    • Anonyymi

      Joku sellainen olisi hyvä joka ei olisi uskovainen . Siis sellainen uskonnoton.

      • Anonyymi

        Joku uskovainen mies pitää valita Seinäjoelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku uskovainen mies pitää valita Seinäjoelta.

        Ei pidä valita ketään, joka uskoo satuihin ja mielikuvitusolentoihin.


      • Anonyymi

        Heitäkin Seinäjoelta onneksi löytyy.


    • Anonyymi

      Eikö Kattelus-Kilpeläinen ole aina ennen vaaleja uskovainen hakeutuen valokuviin pappien ja muiden uskonnollisten hahmojen kanssa.

      • Anonyymi

        Pitää paikkansa.


      • Anonyymi

        Jos uskoo että kaikki maailman ihmiset periytyvät Nooasta hänen yhdyttyään omiin tyttäriinsä .

        Ja että suit sait heidän insestistä syntyivät mustat afrikkalaiset, Amerikan intiaanit, kiinalaiset ja Australian aboriginaalit, niin totta tosiaan hän ei saa minun ääntäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos uskoo että kaikki maailman ihmiset periytyvät Nooasta hänen yhdyttyään omiin tyttäriinsä .

        Ja että suit sait heidän insestistä syntyivät mustat afrikkalaiset, Amerikan intiaanit, kiinalaiset ja Australian aboriginaalit, niin totta tosiaan hän ei saa minun ääntäni.

        Tuossapa onkin hyvä kriteereistö. Mainiota.


    • Anonyymi

      Wallin, Aaltonen, Jarmo Korhonen, Pekka Räty jne. Kokeneita ehdokkaita.

      • Anonyymi

        Huh niin justihi onneksi on muitakin kun nämä ehdokkaat ei tarvita uusia kohuja


    • Anonyymi

      Uskovaisuustausta pitää penkoa ehdokkaista tarkasti, etteivät uskovaiset pääse pesiytymään Arkadianmäelle.

      • Anonyymi

        Se olisikin hyvä juttu. Vain silloin ihmiset tietäisivät ketkä ovat rationalisteja ja ketkä taikauskoisia.


      • Anonyymi

        Sillä ei ole merkitystä onko joku siellä eduskunnassa uskovainen vai ei. Ei Eu, Venäjä, sähkön hinta ym ole uskonasia


    • Anonyymi

      Mahdollisimman paljon uskovaisia pitää valita Suomen Eduskuntaan.

      • Anonyymi

        Ei pidä. Heitä ei pidä ensinkään päästää eduskuntaan. Eduskuntaan pitää valita vain älykkäitä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä. Heitä ei pidä ensinkään päästää eduskuntaan. Eduskuntaan pitää valita vain älykkäitä .

        Totta kommentoit.


      • Anonyymi

        Sanoppas se ! Katotaan miten äijän käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä. Heitä ei pidä ensinkään päästää eduskuntaan. Eduskuntaan pitää valita vain älykkäitä .

        Jos joku näyttää ennen vaaleja älykkäältä niin menee vajaa vuosi kun hänen älykkyydestään ei ole enää mitään hyötyä. Se on valjastettu eliitin käyttöön.
        Kannattaa valita joku jolla on oikeudentajua ja rehellisyyttä. Asiantuntijoiden mielipiteitä saa sitten asioihin joista ei ole perillä. Mutta pitää olla tahto toimia kansan hyväksi


    • Anonyymi

      Onko MR Pökäle ehdokkaana?

      • Anonyymi

        On Eräs Grönlund Varkaudessa Persu .Itse kirjoitteli suomi 24 ketjussa .Teki rikosilmoituksen että häntä haukutaan.Ei löytynyt todisteita .Ei näyttöä.Purra puolueineen on pelkkä paskafeikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On Eräs Grönlund Varkaudessa Persu .Itse kirjoitteli suomi 24 ketjussa .Teki rikosilmoituksen että häntä haukutaan.Ei löytynyt todisteita .Ei näyttöä.Purra puolueineen on pelkkä paskafeikki.

        Purran Persut itse kirjoittaa Suomi 24 ketjuissa osa omalla nimelllään ja suomi24 profiililla.Tämä Grönlund teki rikosilmoituksen että häntä haukutaan suomi 24 ketjussa.Akka itse kirjoitti siellä2014.Purra ota selvää miten puolueessa toimitaan.


      • Anonyymi

        Kannattas ilmoittaa Persujen koplauksista poliisille ja eduskuntaan.Muille puolueille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On Eräs Grönlund Varkaudessa Persu .Itse kirjoitteli suomi 24 ketjussa .Teki rikosilmoituksen että häntä haukutaan.Ei löytynyt todisteita .Ei näyttöä.Purra puolueineen on pelkkä paskafeikki.

        Kuinka MR Pökäle?


    • Anonyymi

      Ei kukaan noista. Nyt kaivataan uusia kasvoja.

      • Anonyymi

        Just näin.
        Näiden valliinien ja muiden kyvyt on nähty.


    • Anonyymi

      Perusarvoina pitää olla: koti, uskonto ja isänmaa.

      • Anonyymi

        Eli siis Sini-Musta Liike


    • Anonyymi

      Myllis on lähdössä ehdolle

      • Anonyymi

        Niin on MR Pökäle puolueesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on MR Pökäle puolueesta

        ei meitä ihmisiä pelota että persut tai sinimustat olisi lehtereillä oppisitiossa istuvat huutelemassa,korjaan sinimustat häjyissä. kokoomus on pääministeripuolue


    • Anonyymi

      Risikko jatkaa ja muista ei läpi menijöiksi.

    • Anonyymi

      Mäkynen on ylimielinen ja jotenkin vastenmielinen kaveri.

    • Anonyymi

      Kivisaari on jo näyttänyt osaamisensa, jatkoon.

      • Anonyymi

        Konservatiivi - ei jatkoon


    • Anonyymi

      Kivisaari on ollut tasaisen varma. Hoitanut asioita tyylillä, vaikka kepulla hankalaa. Tulee saamaan uuden kauden.

      • Anonyymi

        Oksettava kaveri, takin kääntäjä..


      • Anonyymi

        Joo Kivisaari on hoitanut tonttinsa riittävän hyvin. Mun ennustus on, että Seinäjoen osalta Risikko ja Kivisaari jatkavat. Ovat tässä ajassa tarpeeksi isot nimet myös Seinäjokea johtamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Kivisaari on hoitanut tonttinsa riittävän hyvin. Mun ennustus on, että Seinäjoen osalta Risikko ja Kivisaari jatkavat. Ovat tässä ajassa tarpeeksi isot nimet myös Seinäjokea johtamaan.

        eikö eduskunnassa päätetä suomen asioista? ja seinäjoki kuuluu etelä-pohjanmaan joka taas kuuluu suomeen? toki täällä on pahasti semmoinen pikku pikku kompleksi että kuviellaan seinäjoen johtavan suomea ehkä jopa eurooppaa


    • Anonyymi

      Kurvinen Kauhavalta on Etelä-Pohjanmaan vaikutusvaltaisin politikko..

      • Anonyymi

        Silloin on Etelä-Pohjanmaan asiat todella huonosti


    • Anonyymi

      Savola saa etsiä uutta työmaata

    • Anonyymi

      Eikö ketään pienpuolue ehdokkaita?

    • Anonyymi

      Minusta kaivataan uusia ehdokkaita. Silloin tulee parhaiten tuloksia

      • Anonyymi

        Kuka sinua kaivaa ? Urologi ?


    • Anonyymi

      Onko entinen vendo/ kotijoukkueen tj ehdokkaana siinä olis rehellinen ja tunnon tarkka tyyppi?

    • Anonyymi

      kepun saavutuksia,lintilän takinkääntö sähkönsiirronhinnan alennusasiassa, kun nostikin siirron hintaa,nuorisosäätiön kymmenienmiljoonien kavallus,viimeisin on
      TEMmin hallitusneuvos o,soroinen joka teki ihmiskauppaa, otti lahjuksia, ja tähän käytti rumasti hyväksi virkaansa,lintilän vartiovuorolla,onkohan lintilän selitys taaskin niin kuin uniper kaupassa,että kun minä en tiennyt

    • Anonyymi

      Taksiuudistus lisätään listaan!🤣

    • Anonyymi

      Vihreiden Laura Alakokko on fiksu ja laaja-alainen. Seinäjoella ehdokkaana.

    • Anonyymi

      Kivisaari Seinäjoen alueen keskustan ääniharava

      • Anonyymi

        Mutta kaksi muutakin ehdokasta Seinäjoella jakamassa äänipotin.


    • Anonyymi

      Tietenkin taas väki äänestää samoja tyyppejä.

      • Anonyymi

        "äänipotin" vai muutaman äänen


    • Anonyymi

      mitä teki kepu tai kivisaari lupaukselleen, jonka antoivat ennen vaaleja,että korjaavat korkeita sähkönsiirtomaksuja,kyllä ne lupauksensa piti, ja korjasivatkin lujasti hintoja ylöspäin, ja siirtäjät saavat niitä korottaa mielensä mukaan tästä erespäinkin

    • Anonyymi

      Rissikko on jo riittävästi sössiny,Piia uusi ja kykenevä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe