kpop ryhmät Suomessa 2022-2023?

Anonyymi-ap

Moi,tietäiskö kukaan onko 2022-2023 Suomeen tulossa keikalle kpop ryhmiä tai solisteja?

24

3114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sunmi oli just ekaa kertaa Suomessa.

Muita ei oo tulossa kai, mutta Blackpink tulee Eurooppaan, mm. Kööpenhaminaan :)

• Anonyymi

Milloin se tulee tuleeko se näinä kuina eurooppaan vosin mennä katsomaan

• Anonyymi

Toivoisin niin kovaa että esim. Txt, Somi, IU, blackpink, twice, itzy, ive, everglow, (g)-idle, æspa, btob tai ihan vaan mikä muu kpop group tulisi Suomeen<33 Se on mun biggest dream!

• Anonyymi

En, mutta olisi todella kiva jos tulisi.

• Anonyymi

Niin oon ihan blink ja sen tiedän vaan että blacpink tekee maailman kiertueen☺️

• Anonyymi

B.I tulee suomeen keikalle lokakuussa!!

• Anonyymi

Tietääkö kukaan onko blackpink tulossa suomeen?

• Anonyymi

En tiedä mutta oon blink ja osaan kaikki blackpink tanssit ulkoo ja tiedän paljon blackpinkistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mutta oon blink ja osaan kaikki blackpink tanssit ulkoo ja tiedän paljon blackpinkistä

Mä tiedän jotain Blackpink tansseja ja oon kanssa aika blink.

• Anonyymi

Haluaisin että blackpink tulee suomeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan Blacpink keikalle

• Anonyymi

En tiedä, mutta haluasin että Blackpink tulee suomeen ja että TWICE tulee suomeen ja että GIDLE tulee suomeen ja ITZY tulis suomeen! Se olisi mun BIGgest dream!

• Anonyymi

Mäki!!!

• Anonyymi

Onko se totta kun olen kuullut että skz tulee ensivuonna suomeen keikalle?

• Anonyymi

ei oo totta mut felix sano jossain fanipuhelus et ne hopefully pääsis eurooppaa 2024

• Anonyymi

En tiedä etsin itsekkin tietoa jos pääsisin blackpink keikalle suomessa koska en haluaisi matkustaa koreaan/austraaliaan yhden keikan takia

• Anonyymi

Musta tuntuu että ne ei tee ainakaan maailmankiertuetta lähiaikoina, koska ne lopetti ehkä puolvuotta sitten niitten edellisen kiertueen. Mut haluisin kyl iteki päästä niitten keikalle, koska puolet mun unista on semmosii joissa oon kpop keikalla!

• Anonyymi

En

• Anonyymi

2024 maaliskuussa dreamcatcher pitäis tulla Suomeen Helsinkiin!!!

• Anonyymi

Ja viikko dreamcatcherin jälkeen helsinkiin tulee the rose!!!

• Anonyymi

Joo DREAMCATCHER tulee tossa tällä viikolla Helsinkiin. Oon ainakin ite menossa💟💟💟 Mut siitä SKZ en tiiä mitään. Ja tosiaan The Rose tulee 13.3.2024 Suomeen. Et tossa ne nyt sitte tais ollakkin. En tiiä oliko yhtään apua mut kuitenkin💟

• Anonyymi

haluisin et skz ja twice tuleee

• Anonyymi

Blackpink tekee world tourin!

• Anonyymi

oon blink, jos blackpink tulis suomeen ois kyl upeeta! Btw kuka on teiän bias, mulla jennie

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      67
      5669
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      21
      4476
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2936
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      171
      2294
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1986
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      152
      1906
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1412
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1174
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1146
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      1028
    Aihe