kpop ryhmät Suomessa 2022-2023?

Anonyymi-ap

Moi,tietäiskö kukaan onko 2022-2023 Suomeen tulossa keikalle kpop ryhmiä tai solisteja?

24

3239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sunmi oli just ekaa kertaa Suomessa.

Muita ei oo tulossa kai, mutta Blackpink tulee Eurooppaan, mm. Kööpenhaminaan :)

• Anonyymi

Milloin se tulee tuleeko se näinä kuina eurooppaan vosin mennä katsomaan

• Anonyymi

Toivoisin niin kovaa että esim. Txt, Somi, IU, blackpink, twice, itzy, ive, everglow, (g)-idle, æspa, btob tai ihan vaan mikä muu kpop group tulisi Suomeen<33 Se on mun biggest dream!

• Anonyymi

En, mutta olisi todella kiva jos tulisi.

• Anonyymi

Niin oon ihan blink ja sen tiedän vaan että blacpink tekee maailman kiertueen☺️

• Anonyymi

B.I tulee suomeen keikalle lokakuussa!!

• Anonyymi

Tietääkö kukaan onko blackpink tulossa suomeen?

• Anonyymi

En tiedä mutta oon blink ja osaan kaikki blackpink tanssit ulkoo ja tiedän paljon blackpinkistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mutta oon blink ja osaan kaikki blackpink tanssit ulkoo ja tiedän paljon blackpinkistä

Mä tiedän jotain Blackpink tansseja ja oon kanssa aika blink.

• Anonyymi

Haluaisin että blackpink tulee suomeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan Blacpink keikalle

• Anonyymi

En tiedä, mutta haluasin että Blackpink tulee suomeen ja että TWICE tulee suomeen ja että GIDLE tulee suomeen ja ITZY tulis suomeen! Se olisi mun BIGgest dream!

• Anonyymi

Mäki!!!

• Anonyymi

Onko se totta kun olen kuullut että skz tulee ensivuonna suomeen keikalle?

• Anonyymi

ei oo totta mut felix sano jossain fanipuhelus et ne hopefully pääsis eurooppaa 2024

• Anonyymi

En tiedä etsin itsekkin tietoa jos pääsisin blackpink keikalle suomessa koska en haluaisi matkustaa koreaan/austraaliaan yhden keikan takia

• Anonyymi

Musta tuntuu että ne ei tee ainakaan maailmankiertuetta lähiaikoina, koska ne lopetti ehkä puolvuotta sitten niitten edellisen kiertueen. Mut haluisin kyl iteki päästä niitten keikalle, koska puolet mun unista on semmosii joissa oon kpop keikalla!

• Anonyymi

En

• Anonyymi

2024 maaliskuussa dreamcatcher pitäis tulla Suomeen Helsinkiin!!!

• Anonyymi

Ja viikko dreamcatcherin jälkeen helsinkiin tulee the rose!!!

• Anonyymi

Joo DREAMCATCHER tulee tossa tällä viikolla Helsinkiin. Oon ainakin ite menossa💟💟💟 Mut siitä SKZ en tiiä mitään. Ja tosiaan The Rose tulee 13.3.2024 Suomeen. Et tossa ne nyt sitte tais ollakkin. En tiiä oliko yhtään apua mut kuitenkin💟

• Anonyymi

haluisin et skz ja twice tuleee

• Anonyymi

Blackpink tekee world tourin!

• Anonyymi

oon blink, jos blackpink tulis suomeen ois kyl upeeta! Btw kuka on teiän bias, mulla jennie

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      38
      2406
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2020
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1956
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      47
      1692
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      139
      1418
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1076
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      895
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      893
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      878
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      876
    Aihe