Niistä vaatimuksista

Anonyymi-ap

Joku täällä sanoo ettei saa vaatia liikaa puolisolta. Alan vasta tulla siihen ikään, aikuiseksi naiseksi että alan ymmärtämään että minulla on oikeus vaatia parisuhteessa asioita. Kuten vaikkapa sen että toinen arvostaa kunnioittaa eikä petä.

46

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai kumppanilta pitää odottaa asioita. Vaatia on vähän tyhmä sana ja siksi sen muutin toiseksi.

Joku voi odottaa missiä, toinen 190cm tummaa miestä sixpack ja kadehdittavalla uralla. Joku taas odottaa ensisijaisesti sisäisiä asioita, noin kuin sinä.

Minusta on jo itsensä arvostamista ettei kelpuuta ihmistä, jolta ei saa kunnioitusta, lojaalisuutta, uskollisuutta, rakkautta, hyvää kohtelua (ja tarkoitan tällä ihan arkisia asioita en lahjoja tai jalustalle nostamista), kosketusta, kuulluksi ja nähdyksi tulemista. Nuo on parisuhteen peruspilareita, joita ilman suhde jää huteraksi yritelmäksi ilman kunnon pohjaa.

• Anonyymi

Vasta nyt alan tutustua itseeni enkä anna muiden päättää kaikesta niinkuin parikymppisenä tein. Olen kyllästynyt hyppimään miesten toiveiden mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Vasta nyt alan tutustua itseeni enkä anna muiden päättää kaikesta niinkuin parikymppisenä tein. Olen kyllästynyt hyppimään miesten toiveiden mukaan.

Eräiden lehtien vakioaihe noin nelikymppiselle lukijakunnalle on jonkun kuuluisuuden toistuva lause: "Nyt minä vasta tiedän, mitä minä haluan." Kun on seurannut runsaita näin sanoneita, voi havaita, että KAIKKI ovat jääneet haluamuksineen ilman pitkäaikaista miestä, vaikka kiivaasti ovat etsineet. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Eräiden lehtien vakioaihe noin nelikymppiselle lukijakunnalle on jonkun kuuluisuuden toistuva lause: "Nyt minä vasta tiedän, mitä minä haluan." Kun on seurannut runsaita näin sanoneita, voi havaita, että KAIKKI ovat jääneet haluamuksineen ilman pitkäaikaista miestä, vaikka kiivaasti ovat etsineet. 🌹👀

Noihn siin voi käydä, jos tajuaa asian liian myöhään. Siksi onkin syytä puhua asiasta ja muut voivat tajuta asian ajoissa.

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Onko se liikaa vaatia jos ei petä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä kysyt tuot mieheltä, jonka mukaan on ihan tavallista ja normaalia naiselle esitellä p.lluaan naapureille ja tuttaville kahdenkesken saunassa ja keskustellessa puolituttujen kanssa miehen kuuluu laittaa sormensa naisen vaginaan. No mitäpä luulet onko hänestä "liikaa" vaatia uskollisuutta"

• Anonyymi kirjoitti:

Miettinet asiaa siltä pohjalta, että nimettömässä kyselytutkimuksessa puolet sekä miehistä että naisista kertoo olleensa sivusuhteessa myös vakiosuhteen aikana.

Koska sivusuhteiset eivät mene päällekkäin, suurin osa ihmisistä on ollut sellaisessa kiinteässä suhteessa, jossa jommalla kummalla tai molemmilla on ollut myös sivusuhde. Sivusuhteet ovat paljon yleisempiä kuin luullaan, ja MOLEMMILLA sukupuolilla niitä on yhtä paljon, muutenhan naimattomilla naisilla olisi paljon enemmän suhteita kuin miehillä.

Kysymys siis muuttuu, voiko vaatia sellaista, mitä enemmistö ei pysty toteuttamaan. Vastaus varmaan on eri ihmisillä erilainen. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Miettinet asiaa siltä pohjalta, että nimettömässä kyselytutkimuksessa puolet sekä miehistä että naisista kertoo olleensa sivusuhteessa myös vakiosuhteen aikana.

Koska sivusuhteiset eivät mene päällekkäin, suurin osa ihmisistä on ollut sellaisessa kiinteässä suhteessa, jossa jommalla kummalla tai molemmilla on ollut myös sivusuhde. Sivusuhteet ovat paljon yleisempiä kuin luullaan, ja MOLEMMILLA sukupuolilla niitä on yhtä paljon, muutenhan naimattomilla naisilla olisi paljon enemmän suhteita kuin miehillä.

Kysymys siis muuttuu, voiko vaatia sellaista, mitä enemmistö ei pysty toteuttamaan. Vastaus varmaan on eri ihmisillä erilainen. 🌹👀

Vaan mietipä sinä sitä, jos ko. ihminen ITSE kuuluu siihen puolikkaaseen, joka EI ole harratanut sivusuhteita. Eikö niiden sivusuhteilijoiden kuuluisi olla keskenään, kun heille se homma on kerta ok?

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Se, että sivusuhteilija edes lähtee parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaa uskollisuutta ja sittne pettää tätä on tuplapetos. Jos se, että hän on lähtenyt siihen parisuhteeseen on petos. Hänen olisi pitänyt tajuta sanoa jo ihan alkuun, että minä EN tule olemaan uskollinen, ota tai jätä.

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Itsellenihän asia esimerkiksi menee niin, että voin ihan hyvin hyväksyä syrjähypyn, jos siitä on sovittu. Sivusuhdetta en tule ikinä hyväksymään, enkä antamaan anteeksi ja sama petoksen kanssa. Asioista puhutaan suoraan ja sovitaan yhdessä etukäteen ja jos mun selkäni takana menee mitään säätämään, niin se on siinä eikä asiassa ole mitään selitettävää eikä ksekusteltavaa. Tämän sanon suoraan ja ilman sarvia ja hampaita. Asiassa ei tule olla mitään epäselvää ja jos menee tekemään niin tietään mitä tekee ja mitä tuleman pitää.

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Miksi mua kiinnostaisi paskaakaan mitä muut tekevät? Tiedän mitä minä teen ja miten toimin ja vaadin toiselta tasan samaa, en lainkaan enempää. Muut saavat pettää, varastaa, ryöstää tai vaikka murhata, mutta MINÄ en sitä tee enkä hyväksy.

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Musta kenenkään naisen ja miehen ei ees pitäs olla yhes ku ovat liian erilaisia. Nainen ja nainen ois perfect match.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaan mietipä sinä sitä, jos ko. ihminen ITSE kuuluu siihen puolikkaaseen, joka EI ole harratanut sivusuhteita. Eikö niiden sivusuhteilijoiden kuuluisi olla keskenään, kun heille se homma on kerta ok?

"Eikö niiden sivusuhteilijoiden kuuluisi olla keskenään..."

En minä voi määrätä, miten kuuluisi olla, voin vain kertoa, miten on. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

"Eikö niiden sivusuhteilijoiden kuuluisi olla keskenään..."

En minä voi määrätä, miten kuuluisi olla, voin vain kertoa, miten on. 🌹👀

Sehän on niiden sivusuhteiijoiden vastuulla hoitaa asia noin. He ovat niitä, jotka valehtelevat. Olisivat vain rehellisiä ja homma olisi sillä korjattu.

• Anonyymi kirjoitti:

Se, että sivusuhteilija edes lähtee parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaa uskollisuutta ja sittne pettää tätä on tuplapetos. Jos se, että hän on lähtenyt siihen parisuhteeseen on petos. Hänen olisi pitänyt tajuta sanoa jo ihan alkuun, että minä EN tule olemaan uskollinen, ota tai jätä.

Sinulle jää valinta, jos saat selville parikkiehdokkaan historiaa. Mutta myös kavennat ehdokkaiden luvun puoleen, ehkä pienemmäksikin, koska ehdokas ei mahdollisesti pidä tentistä ja diskaa sinut.

Joka tapauksessa TULEVAISUUDESTA et voi päättää parikin etkä omalla kohdallasi. Hyvin, hyvin monelle on käynyt niin, että on ollut VARMA, ettei tule sivusuhdetta, mutta sitten, kun se on kuitenkin tullut, yllättyy perin juurin, että näinkö tässä sittenkin kävi.

Ei ole PIENINTÄKÄÄN syytä uskoa, että linjasi pysyy. Niin moni on joutunut siihen yllättäen ja vastoin OMAA luuloaan. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Sinulle jää valinta, jos saat selville parikkiehdokkaan historiaa. Mutta myös kavennat ehdokkaiden luvun puoleen, ehkä pienemmäksikin, koska ehdokas ei mahdollisesti pidä tentistä ja diskaa sinut.

Joka tapauksessa TULEVAISUUDESTA et voi päättää parikin etkä omalla kohdallasi. Hyvin, hyvin monelle on käynyt niin, että on ollut VARMA, ettei tule sivusuhdetta, mutta sitten, kun se on kuitenkin tullut, yllättyy perin juurin, että näinkö tässä sittenkin kävi.

Ei ole PIENINTÄKÄÄN syytä uskoa, että linjasi pysyy. Niin moni on joutunut siihen yllättäen ja vastoin OMAA luuloaan. 🌹👀

Mulla ei ole ollut koskaan mitään ongelmaa löytää uskollisia kumppaneita. Mue ei ole koskaan petetty. Eli itse en koe asiaa lainkaan ongelmalliseksi.

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Ja on täysi syy uskoa, että linjani pysyy. On 100%:sen varmaa, että se pysyy. Mut on niin moneen kertaan koeteltu kaikin mahdolisin tavoin, että kun en ole vielä kokenut mitään tarvetta niin sitä tarvetta ei tule tapahtumaan.

nimim. 5 vuotta erittäin vastentahtoisessa selibaatissa, kun mies pihtasi

• kynä..mi kirjoitti:

Ei ole keinoa, millä sivusuhteeseen joutuneen saa ENNAKOLTA vakuuttuneeksi mahdollisuudesta. Silti tämä mahdollisuus on tullut MONEN AIVAN VARMAN kohdalla todellisuudeksi.

On enemmän kuin tavallista, että yhteen mennessä toinen toteaa, että se on kerrasta poikki. Silti liitto on todellisuudessa jatkunut. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Ei ole keinoa, millä sivusuhteeseen joutuneen saa ENNAKOLTA vakuuttuneeksi mahdollisuudesta. Silti tämä mahdollisuus on tullut MONEN AIVAN VARMAN kohdalla todellisuudeksi.

On enemmän kuin tavallista, että yhteen mennessä toinen toteaa, että se on kerrasta poikki. Silti liitto on todellisuudessa jatkunut. 🌹👀

Ei tietenkään. Toiset meistä katsos tuntevat itsensä. toiset ovat sitten tuollaisia tuuliviirejä menossa minne nyt milloinkin sattuu.

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Ja minun liittoni on tasan varmasti kerrasta poikki petoksesta. Siitäkään ei ole epäilystä. Kun jotain sanon, niin se pitää taatusti.

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Kaikki tapaamani pettäjät ovat olleet juuri noita tuuliviirejä. Ei kukaan heistä ole ollut aidosti varma. Samanlaisia kun te "toipuvat" alkoholistit olette. Voivat luvat vain sen hetken tässä ja nyt ja seuraava sekunti on epävarma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tapaamani pettäjät ovat olleet juuri noita tuuliviirejä. Ei kukaan heistä ole ollut aidosti varma. Samanlaisia kun te "toipuvat" alkoholistit olette. Voivat luvat vain sen hetken tässä ja nyt ja seuraava sekunti on epävarma.

Siis omassa päässä. Ei sitä useinkaan tietenkään muille myönnetä. Muille esitetään varmaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Alkoholismista ei voi toipua. Se vaivaa kuivillakin ollessa aina kuolemaan asti. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Alkoholismista ei voi toipua. Se vaivaa kuivillakin ollessa aina kuolemaan asti. 🌹👀

Just sellasia te olette, ikusesti veitselterällä. Ei ihme, että kuvittelet kaikkien muidenkin olevan. Pakkohan heidän on olla, tai muuten vika olisi sinussa. Helpompi kuvitella kaikkien olevan samanlaisia.

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Niin onhan niitä tossukoitakin olemassa... eikä lähdetä edes jatkuvankaan uskottomuuden ollessa kysymyksessä. Säälittävää itsensä nöyryytystä, en jaksa ymmärtää.

• kynä..mi kirjoitti:

Vaatia ei voi, mutta odottaa hyvin voi!

Ei rakkautta ja arvomaailmaa valita sen mukaan, että puolet tekee itselle vieraan arvomaailman mukaan, vaan sen takia mihin itse uskoo.

Ei se ole arvo, ainakaan itselle, että saa helposti saatavissa olevan suhteen, jota ei oikeastaan edes halua. Jos puolison löytäminen vie pitkään, se on paljon parempi vaihtoehto kuin päätyä itselleen täysin väärän kanssa yhteen.

• Citrinella kirjoitti:

Vaatia ei voi, mutta odottaa hyvin voi!

Ei rakkautta ja arvomaailmaa valita sen mukaan, että puolet tekee itselle vieraan arvomaailman mukaan, vaan sen takia mihin itse uskoo.

Ei se ole arvo, ainakaan itselle, että saa helposti saatavissa olevan suhteen, jota ei oikeastaan edes halua. Jos puolison löytäminen vie pitkään, se on paljon parempi vaihtoehto kuin päätyä itselleen täysin väärän kanssa yhteen.

AINA on ollut niin, että mitä pitempään odottaa, sitä EPÄTODENNÄKÖISEMMÄKSI löytäminen käy. On siis kahden eri tekijän välillä punnittava. Uskaltaako riskeerata pitkittämällä, että jää ilman miestä?

Varhaisihmisellä tämä oli elämän ja kuoleman kysymys, mutta nykyaikana riskinkin ilman jäämisestä voi ottaa, koska nainen ei ole enää miehen armoilla, vaan osan tehtävistä on ottanut yhteiskunta tulontasauksen muodossa.

Varmaan tähänkin eri naiset vastaavat eri tavalla, kuin myös miehet. 🌹👀

• kynä..mi kirjoitti:

AINA on ollut niin, että mitä pitempään odottaa, sitä EPÄTODENNÄKÖISEMMÄKSI löytäminen käy. On siis kahden eri tekijän välillä punnittava. Uskaltaako riskeerata pitkittämällä, että jää ilman miestä?

Varhaisihmisellä tämä oli elämän ja kuoleman kysymys, mutta nykyaikana riskinkin ilman jäämisestä voi ottaa, koska nainen ei ole enää miehen armoilla, vaan osan tehtävistä on ottanut yhteiskunta tulontasauksen muodossa.

Ajattelen erilailla! Jos on kyse 30v ikisinkusta, tuo kyllä pätee, mutta meihin keski-ikäisiin, jolla on reilu 20v takana pitkiä suhteita ja pari vuotta lyhempiä, ei pakonomainen kiire tuota mitään etua. Pikemminkin silloin vain ottaa jokin, jota ei viitsi kuherrusluukauden jälkeen enää katsella.

Sinkkuus ei myöskään ole spitalisuus. Elämä on ihan ok näinkin, vaikka miestä elämääni kaipaankin.

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Vaikka se olisikin AINA ollut noin, niin itselleni se ei ole koskaan ollut noin. Mitää riskiä ei yksinjäämisestä minulla ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hölmöä kuvitella sivusuhteilijoiden lähtevän parisuhteeseen vain siksi että saavat pettää. Ehei se niin mene. Eivät läheskään kaikki sivusuhteilijat tiedä, että tulevat joskus sivusuhteilemaan. Lähes kaikki lähtevät suhteeseen ajatellen "MINÄ en voisi pettää" "ME ollaan ikuisesti yhdessä" "Tulen rakastamaan kumppaniani AINA" "Olemme luodut toisillemme, emme eroa IKINÄ". Näin ei vaan aina käy, hyvä niin. Olisi enemmän kuin surkeaa, jos suhteen alkupuolellakaan ei voisi vannoa rakkautta ja uskollisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hölmöä kuvitella sivusuhteilijoiden lähtevän parisuhteeseen vain siksi että saavat pettää. Ehei se niin mene. Eivät läheskään kaikki sivusuhteilijat tiedä, että tulevat joskus sivusuhteilemaan. Lähes kaikki lähtevät suhteeseen ajatellen "MINÄ en voisi pettää" "ME ollaan ikuisesti yhdessä" "Tulen rakastamaan kumppaniani AINA" "Olemme luodut toisillemme, emme eroa IKINÄ". Näin ei vaan aina käy, hyvä niin. Olisi enemmän kuin surkeaa, jos suhteen alkupuolellakaan ei voisi vannoa rakkautta ja uskollisuutta.

En sanonut heidän lähtevän suhteeseen pettääkseen. He kuitenkin tietävän itse oman taipumuksensa. Rehellisyys olisi tarpeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että on mennyt vannomaan, tekee asiasta monin verroin pahemman. Ei pidä vannoa, jos ei ole 100%:sen varma sen pitämisestä. 99% ei riitä!

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Kerrankin kynis puhut asiaa. On erittäin totta, ettei kukaan näe tulevaisuuteen. Uskollisuuden ja rakkauden vannominen on yleistä, mutta sitten käy juuri niin, että sivusuhde tulee. Sellainen kuuluu elämään. Suurin osa ihmisistä ajattelee "ei voi tapahtua minulle", vaikka todellakin voi.

Tuossa alempana lukee "mua ei ole koskaan petetty". Mikä sekään ei aina pidä paikkaansa. Suuri osa pettämisistä, ja suuri osa pitkistäkin sivusuhteista ei tule koskaan selville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on täysi syy uskoa, että linjani pysyy. On 100%:sen varmaa, että se pysyy. Mut on niin moneen kertaan koeteltu kaikin mahdolisin tavoin, että kun en ole vielä kokenut mitään tarvetta niin sitä tarvetta ei tule tapahtumaan.

nimim. 5 vuotta erittäin vastentahtoisessa selibaatissa, kun mies pihtasi

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minun liittoni on tasan varmasti kerrasta poikki petoksesta. Siitäkään ei ole epäilystä. Kun jotain sanon, niin se pitää taatusti.

Tuo "kerrasta poikki" on helppo tapa. Jos se näin menee, ei ainakaan rakasta, se on varma. Kuten sekin, että niistä jotka ovat vuosikymmeniäkin tolkuttaneen "se on kerrasta poikki", ovat todenneet ei se ole. Voi myös olla, että itse "se on kerrasta poikki" pettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksikään minun tuntema pettäjä ei ole "tuuliviiri". Vaikka tosiaan ei voi mistään tietää kuka on pettänyt joskus.

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Katsoin telkkaria, siellä käytettiin ilmaisua "kuiva alkoholisti", aika hyvä vai mitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Katsoin telkkaria, siellä käytettiin ilmaisua "kuiva alkoholisti", aika hyvä vai mitä.

On jokseenkin sama, mitä nimitystä meistä käytetään. Tärkeätä on se, että alkoholismista ei voi parantua, vaikka olisi ollut kuivilla pitkään. 🌹👀

• Anonyymi

Komea jännämies pettää aina naisia ja siksi niitä naiset haluaa. Naiset haluaa komean miehen ja se pettäminen tulee siinä mukana. Ainahan voi haluta uskollista miestä mutta uskolliset miehet on rumia eivätkä ne kelpaa naisille. Naisilla on aina ulkonäkövaatimuksia kuten ettei saa olla alle 170 cm mies.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009141827.html

• Anonyymi

Rumat ei petä just siks koska ei oo ketään kenen kanssa pettää. Taidan elää yksin ja tilata vaan hierojan himaan.

• Anonyymi

Itse olen miettinyt. Että nykyään ihmisillä on liikaa odotuksia ja vaatimuksia. Ihmiset on kertakäyttö tavaraa. Etsitään aina vaan parempaa. Eikö osata pysähtyä ja kohdata toista ihmistä. Kukaan ei ole täydellinen. Treffaillaan kymmeniä ja kymmeniä. Ei edes anneta mahdollisuutta toiselle jos joku pikku juttu ei miellytä. Ei ajatella että sitä elämää voi rakentaa yhdessä. Vaan kaikki pitäisi olla nyt ja heti. Jos toinen on esim. Työtön . Niin eihän se tarkoita että olisi ikuisesti työtön. Samoin opiskella voi aina lisää jos kiinnostusta löytyy. Hyvin kylmää ja tunteetonta . Itse olen kokenut että rakkaus on asia joka asettaa ihmiset tasavertaiseksi. Sen en pitäisi olla varallisuudesta, terveydentilasta , ulkonäöstä tai mistään kiinni jäävä asia. Koska kaikki tuo on katoavaista ihmisen luonne ja elämän arvot on ne mitä jää kun kaikki turha riisutaan. Pitää muistaa että voit hetkessä menettää kaiken.

• Anonyymi

Palstojen parhain kirjoitus. Kyllähän täällä joku näyttää vielä jotain ajattelevan. Positiivinen yllätys.

• Anonyymi

Luonne ja elämänarvotkin ovat vaatimuksia. Nähän ovat jopa niitä kaikkein vaikeimmin löytyviä ominaisuuksia, jotta sopivat yhteen. Ulkonäköä ja työtä ja koulutusta ja rahaa ja omaisuutta ja what ever, niitä nyt on vähintään joka toisella.

• Anonyymi

Naisilla on liikaa vaatimuksia ja odotuksia. Naiset luulee että se komea unelmamies on aina uskollinen.

• Varmuus, ettei koskaan ryhdy sivusuhteeseen, on samaa sukua, kuin tytön usko, että rakkaus kestää, vaikka menee naimisiin etelämaalaisen miehen kanssa. Kun kerrotaan, että yli 90 % näistä liitoista kaatuu, tyttö sanoo, että hän tietää, mutta heidän rakkautensa on POIKKEUSTAPAUS ja ehdottoman varma.

Kuitenkin melkein kaikille ehdottoman VARMOILLE tytöille on käynyt, ettei ole kestänyt.

Voisi verrata myös ns. uskoontuloon. Kun heille kertoo, että miltei kaikki pettyvät ja jäävät hiljalleen pois, vastaus on VARMA: "Minä ainakin pysyn." Kuitenkin melkein kaikki joutuvat luopumaan uskoontulostaan.

Evoluution tuloksena on kehittynyt myös melkein kaikkia vaivaava PÖHÖTTYNYT ITSETUNTO. Se on kehittynyt siksi, että se on usein HYÖDYLLINEN, mutta TOSI se ei ole. 🌹👀

• Anonyymi

Mä petin monta vuotta. Kunnes tuli se hetki mun elämässä kun mua petettiin. Ihminen johon olin rakastunut ja joka sanoi ja osoitti kaikin mahdollisin tavoin rakastavansa mua, tapaili salaa toista. Oksensin 3 päivää silkkaa pahaa oloa. Elin vihassa, katkeruudessa ja kaunassa yli puoli vuotta joka päivä. Se oli opetus. Sen jälkeen en ole pettänyt nyt 15 vuoteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6504
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3078
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2967
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1320
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1211
    Aihe