Onko estäminen jotenkin coolia

Anonyymi-ap

Siis kun sitä pitää niin mainostaa. Wow olen niin haluttu, että pitää innokkaimmat ihan estää.

Itse en ainakaan mainosta estämisiäni.

56

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on epätoivoinen keino yrittää loukata lisää.

• Anonyymi

Ja minkä päälle loukata lisää? Eiköhän se ole keino ottaa etäisyyttä ym

• Anonyymi

Kannattaa katsastella omaa käytöstä jos estolle usein joutuu. Sillä ole mitään tekemistä sen asian kanssa että joku on haluttu tai ei ole

• Anonyymi

Juuri näin. Siihen on joku syy ja varmasti ihan hyvä ja vaikkei olisikaan, niin so what

• Anonyymi

Ymmärsin kyllä.

• Anonyymi

Minäkin ymmärsin.

• Anonyymi

Jotkut asiat eivät vaan ole lapsille. Usko tai älä, mutta sitä ensinnä ajattelin. Toiseksi, en voi vieläkään tietää kuka olit.

• Taisi jokseenkin dongikuvaa pamahtaa ruudulle.

• Anonyymi
        i100b kirjoitti:

Taisi jokseenkin dongikuvaa pamahtaa ruudulle.

Älä nyt nainen tykkää saada dickpick kuvia miehiltä varatuilta ja vapailtakin vaikka olisi varattu

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt nainen tykkää saada dickpick kuvia miehiltä varatuilta ja vapailtakin vaikka olisi varattu

No ehkä se olikin sitten persereikä tai jotain.

Okei ehkä vähän ideaköyhää tekstiä.

• Anonyymi

No en tiennyt että ei ollut sinun numero. Anteeksi.

• Anonyymi

Lähestymiskielto on helpompi ni jonkin sortin ajatustoiminnalla varustettu ymmärtää jättää rauhaan tai si käy sosiaalivirastossa tekemässä ilmoituksen varsinkin jos tietää että kyseisellä ihmisellä on jonkin sortin mielialalääkitys

• Anonyymi

Ei millään pahalla, mutta huoli-ilmoituksen saaminen läpi sossulta&skoudelta vaatii hieman parempia perusteita kuin sen, ettei pidä jostain ihmisestä ja kokee hänellä olevan lääkityksiä ym. On laitonta käyttää sote-sektoria omaan vendettaan. Mitä tulee tarinallisuuteen, niin oli sen verran sekavaan muotoon kirjoitettu, että taitaa olla soopaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta huoli-ilmoituksen saaminen läpi sossulta&skoudelta vaatii hieman parempia perusteita kuin sen, ettei pidä jostain ihmisestä ja kokee hänellä olevan lääkityksiä ym. On laitonta käyttää sote-sektoria omaan vendettaan. Mitä tulee tarinallisuuteen, niin oli sen verran sekavaan muotoon kirjoitettu, että taitaa olla soopaa

Tämä on varsin monikäyttöinen lause

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on historiaa mielenterveyden puolella ja tai sossupuolella niin kyllä se lähestymiskielto napsahtaa aika äkkiä, satun tietämään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on historiaa mielenterveyden puolella ja tai sossupuolella niin kyllä se lähestymiskielto napsahtaa aika äkkiä, satun tietämään

No jos lähestymiskiellolle on perusteita, niin varmaankin kyllä, mutta sun mongerrus tai sen joka sen kirjoitti mikäli et ole sinä kuulosti sen verran hataralta tarinalta, että oletan sen olevan jonkun narsistisen ihmisen kostotoimenpide, että hop hop ja vankkurin kyytiin minä käsken näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitähän meidän elitisti mahtaa tarkoittaa sillä, että jos on historiaa sossupuolella?🤭 Muutenkin oli aika mutkatonta lain tulkintaa

• Anonyymi

Ei kai se aina mistään haluamisasiasta (🤦‍♀️) ole kiinni, minä esim olen estänyt yhden häiriintyneen eukon joka sai kierrokset jos törmäsi johonkin kirjoitukseen somessa, joka osoittaa minun olevan olemassa ym mikä on hänelle liikaa.

• Anonyymi

Nämä on hyviä jotka blokkaa, jos ei ole kiinnostunut juttelemaan. Osa heistä sitten itse poistaa blokkauksen kuukauden päästä.

Yksi retardi kerran piti itse blokata kun otti aina blokin pois ja tuli huutelemaan jotain sekavaa, sitten laittoi heti blokin takaisin.

• Olen eläissäni estänyt vain ne pahimmat stalkkerit. Enkä puhu mistään nettistalkkauksesta. Ihan oikeita vainoojia. Vaikka ei sekään estä tulemasta ovelle, kun estää somessa, wapissa yms.

• Anonyymi

Tule ihmeessä ovelle, tekisi sinulle oikein hyvää. Sellainen maailmaa avartava kokemus If i may

• Anonyymi kirjoitti:

Tule ihmeessä ovelle, tekisi sinulle oikein hyvää. Sellainen maailmaa avartava kokemus If i may

Epäilen... Kovat on lupaukset.

• Anonyymi

Itsehän estelen ihmisiä vaan huvikseni. Se on mukava ajanviete. Joutuvat sitten miettimään itseään ja elämäänsä mitä tullut tehtyä ja miksi on estettynä. Sitten poistan eston ja olen niinkuin en tietäisi koko jutusta mitään.

• Anonyymi

Tämän kaltaisia hörhöjä riittää. Yksi nainen tuli aina itse juttelemaan ja kun kysyin, antoi numeron. Sovittiin että pistän jonkun viestin hänelle, jotta hän saa numeroni. Laiton: "Oli kiva jutella" ja nimeni. Blokkasi suoraan ja otti sitten blokin kuukauden päästä pois. En ole silti kysellyt mikä mahtaa olla hätänä, mutta eipä olla nähtykään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän kaltaisia hörhöjä riittää. Yksi nainen tuli aina itse juttelemaan ja kun kysyin, antoi numeron. Sovittiin että pistän jonkun viestin hänelle, jotta hän saa numeroni. Laiton: "Oli kiva jutella" ja nimeni. Blokkasi suoraan ja otti sitten blokin kuukauden päästä pois. En ole silti kysellyt mikä mahtaa olla hätänä, mutta eipä olla nähtykään.

Niin no minä estelen ihmisiä joita en edes tunne. Mahtaa niitä ihmetyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä estelen puhelinmyyjiä koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta en minä sitä mainosta. Peruskauraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin kaikki tuntemattomat numerot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä estelen esaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta en minä sitä mainosta. Peruskauraa.

Ensi kerralla sitten vastaat ja ilmoitat että aioin estää tämän numeron.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi kerralla sitten vastaat ja ilmoitat että aioin estää tämän numeron.

En voi vastata estämiini numeroihin. Katos ne puhelut ei tule läpi, kun tietyn numeron on puhelimessa estänyt. Ja jos joku häirikkö / puhelinmyyjä soittaa toisesta numerosta, sitten vaan uusi esto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi vastata estämiini numeroihin. Katos ne puhelut ei tule läpi, kun tietyn numeron on puhelimessa estänyt. Ja jos joku häirikkö / puhelinmyyjä soittaa toisesta numerosta, sitten vaan uusi esto.

Aijaa minä oon luullut että se riittää että niille sanoo siihen puhelimeen että estän tämän numeron . Ilmankos ne soittaa aina uudelleen .

• Anonyymi

Esto tarkoittaa että lähesty vielä kerran niin mustalaiset kieputtaa

• Anonyymi

Onhan se, ihan yhtä coolia kun instassa ja facessa ittensä esittely.

• Anonyymi

So last season... Nykyään pitää olla Tiktok ja OF

• Anonyymi

Ei siinä minusta mitään hienoa ole. Surullista ennemminkin molemmille on, jos joutuu jonkun blokkaamaan. Sitten toisella tai molemmilla ei ole asiat ihan hyvin, eivätkä saa tilannetta muuten käsiteltyä.

Itse oon estänyt ihmisiä vaan, jos on ihan todella paha olla ja vetäydyn kuoreeni. Ei kauhean siistiä tai järkevää, kun samalla menettää mukavia ihmisiä elämästään.

• Anonyymi

Miten häirikön kanssa asiaa pitäsi mielestäsi sitten käsitellä? Soo soo ja sormenheristys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten häirikön kanssa asiaa pitäsi mielestäsi sitten käsitellä? Soo soo ja sormenheristys?

Eiköhän tuo ole sen blokkaajan alistamista vain, että on paha olla ja rikki ja masentunut että niin tekee, kaikkea muuta todennäköisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häirikön voi blokata, jos se ei osaa jättää rauhaan. Silti surullista on minusta, ettei järkeä saa hänen päähänsä muuten tai silläkään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo ole sen blokkaajan alistamista vain, että on paha olla ja rikki ja masentunut että niin tekee, kaikkea muuta todennäköisesti

Alistan siis itseäni blokkaamalla muita?

• Anonyymi

Onneksi nykyään tuo on mahdollista. Miettikää niitä aikoja kun lankapuhelimeen saattoi soitella läähätyspuheluita niin paljon kuin sielu sietää, niihin aikoihin kyllä miehetkin oli rautaa ja läähättäjät laitettiin nippusiteisiin ja montulle tapoja oppimaan. Onneksi sellaisia miehiä vielä löytyy vaikka harvinaisia ovat

• Anonyymi

Ikävöit siis läähätypuheluita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ei ikävöisi? Ja Koivisto make Finland great again

• Anonyymi

Ihan samalla tavalla nykyjäänkin voi soitella puhelimella jos on numero. Tuskin whatsapissa blokkaaminen auttaa todelliseen ongelmaan yhtään mitään kun voin jatkaa tekstiviesteillä tai soittamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samalla tavalla nykyjäänkin voi soitella puhelimella jos on numero. Tuskin whatsapissa blokkaaminen auttaa todelliseen ongelmaan yhtään mitään kun voin jatkaa tekstiviesteillä tai soittamalla.

Voi kai sitä jatkaa ihan mitä tahansa haitallista käyttäytymismallia jos siltä tuntuu, harvemmin niillä positiivisia vaikutuksia on

• Anonyymi

Nippusiteisiin ja montulle ei välttämättä auta, jos tässä ei tarkoiteta ruumiin hävittämistä, koska läähättäjä voi vaan haastaa oikeuteen ja jatkaa toimiaan. Oikeille häiriköille on vaikea tehdä mitään lain rajoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nippusiteisiin ja montulle ei välttämättä auta, jos tässä ei tarkoiteta ruumiin hävittämistä, koska läähättäjä voi vaan haastaa oikeuteen ja jatkaa toimiaan. Oikeille häiriköille on vaikea tehdä mitään lain rajoissa.

Ruumiin hävittämistä? No siellä lähti laukalle. Kannattanee lukea lakia lisää ja päteä sitten, resurssipulahan on ihan selkeä, mutta lain rajoissa voi tehdä paljonkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapauskohtaista. Jos häirikkö on uhka millään tavalla niin siinä napsahtaa jo tutkintavankeutta lisineen. Ennakkotapauksia on tuhansia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vissiin osaa lukea kovin sujuvasti…-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vissiin osaa lukea kovin sujuvasti…-sivusta

Eli sun mielestä "kyllä miehetkin oli rautaa ja läähättäjät laitettiin nippusiteisiin ja montulle tapoja oppimaan. Onneksi sellaisia miehiä vielä löytyy vaikka harvinaisia ovat" on edelleen kannatettava ongelmiennratkaisukeino vai voiko siitä syystä ikävöidä läähätyspuheluita? Vai niitä montulleviejämiehiä?
        Vttu ooetelkaa artikuloimaan ajatuksenne selvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sun mielestä "kyllä miehetkin oli rautaa ja läähättäjät laitettiin nippusiteisiin ja montulle tapoja oppimaan. Onneksi sellaisia miehiä vielä löytyy vaikka harvinaisia ovat" on edelleen kannatettava ongelmiennratkaisukeino vai voiko siitä syystä ikävöidä läähätyspuheluita? Vai niitä montulleviejämiehiä?
        Vttu ooetelkaa artikuloimaan ajatuksenne selvästi.

Mihin kansioon sinä keräät näitä aforismeja kun tuntuu hermot olevan niin tiukalla? En minä osaa sanoa tuohon jälkimmäiseen kysymykseen mitään, en usko että idioottimaisuutta voi piestä pihalle, mutta ainakin sillä voi testata muistia että kauanko menee toimia samoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruumiin hävittämistä? No siellä lähti laukalle. Kannattanee lukea lakia lisää ja päteä sitten, resurssipulahan on ihan selkeä, mutta lain rajoissa voi tehdä paljonkin

Jos läähättäjä ei tee mitään oikeasti uhkaavaa, niin aika vähissä on siinä keinot, jos ei poliisinkaan puhuttelusta välitä. Lähestymiskieltokin on pelkkä paperi siinä vaiheessa, jos sitä ei toinen halua noudattaa, eikä poliisi ehdi mitenkään paikalle. Putkaan tai vankeuteen heitä ei kovin pitkäksi aikaa kuitenkaan saa, eikä sekään välttämättä auta pakkomielteiseen mitenkään. Vähän järkevämmät toki jättävät rauhaan jo vähemmästäkin, mutta jos monttu ja nippusiteet olivat ratkaisuna, niin millään tavalla järkevästä ei todellakaan ollut kyse.

• Anonyymi

Onneksi en kuulu mihinkään someen .

• Anonyymi

En tiennyt että ei ole enää sun numero vaan olet antanut sen toiselle. Löysin sen aikasemmasta tallenteesta. Enkä halunnut mitään pahaa. Anteeksi.

• Anonyymi

Vituttaako sinua nainen tai mies että joku tykkää minusta mutta ei sinusta?

• Anonyymi

Jaa no kuka sustakaan uunosta mahtaa tykätä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4362
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      52
      2840
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2491
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      109
      2279
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      35
      1973
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1957
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      218
      1667
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79