Mies, muisteletko ketään naista elämäsi naisena

Anonyymi-ap

Mies, oletko kokenut sellaista intohimoa johonkin naiseen, että et häntä ole voinut unohtaa? Oletko etsinyt häntä, löytänytkin ehkä, mutta et voi saada omaksesi? Mikä hänessä oli niin kiehtovaa? Kerro! Tahtoisin olla Hän ja salarakastaa sinua toiset 30 vuotta.

40

3476

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tule elämän naisena mietittyä ketään aina toisinaan miettii kuinka mahtaavat elämässään pärjätä mu siinäpä se suurinpiirtein elämässä kun pitäis osata mennä eteen päi eikä junnata menneessä

    • Anonyymi

      Yksi nainen elämässäni on ollut ylitse muiden josta en ole ehkä koskaan päässyt yli. Mitään erityisen kiehtovaa en osaa hänestä mainita mutta jotain hänestä löytyy mitä muilla ei ole tarjota.

      • Anonyymi

        Juuri sellainen nainen haluaisin olla hänelle jota kaipaan, sellainen olen ehkä ollutkin, koska hän ei ole minua unohtanut. Olen vain häätänyt hänet pois, takaisin omaan maailmaansa, jotta mitään ei särkyisi, jotta en varastaisi hetkiä hänen oikeasta elämästään. Jotta en satuttaisi ja tulisi satutetuksi. Taas. On helpompi näin. Toivon heille hyvää.
        Olet vastannut 03:18. Sinäkin siis valvot öitä ja ajattelet - oudolla tavalla se lohduttaa ja rauhoittaa minua. Tuntuu lohdulliselta ajatella että joku ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sellainen nainen haluaisin olla hänelle jota kaipaan, sellainen olen ehkä ollutkin, koska hän ei ole minua unohtanut. Olen vain häätänyt hänet pois, takaisin omaan maailmaansa, jotta mitään ei särkyisi, jotta en varastaisi hetkiä hänen oikeasta elämästään. Jotta en satuttaisi ja tulisi satutetuksi. Taas. On helpompi näin. Toivon heille hyvää.
        Olet vastannut 03:18. Sinäkin siis valvot öitä ja ajattelet - oudolla tavalla se lohduttaa ja rauhoittaa minua. Tuntuu lohdulliselta ajatella että joku ymmärtää.

        Mistä tiedät ettei hän ole sinua unohtanut, pidättekö yhteyttä vieläkin? Minkä pelkäät särkyvän mikäli tapasitte? Mitä satuttamista teille tapahtui puolin ja toisin?


      • Anonyymi

        Luuletko, että erilaisuus toisessa ihmisessä, (tässä tapauksessa naisessa) on sitä että:
        Hän sietäisi paljon enemmän kuin joku toinen naisihminen että hänen pinnansa / psyykkinen puolensa olisi niin lujaa tekoa, että silmäripsikään ei värähtäisi asioille joita sinä miehenä olet ehkä tehnyt. Luulisi jo tyhmimmänkin miehen ymmärtävän, että juuri erään tekemisten takia nainen pitää etäisyyttä sinuun eikä halua olla tekemisissä kanssasi.
        Ulkonäöstä et koskaan ole pitänyt, älykkyyttä olet aliarvioinut palstalla rankasti.
        Jäit kiinni ihmiseen tyhmyyttäsi, joka ei sinua huoli elämäänsä.
        Oikaise toki jos olen väärässä.


    • Anonyymi

      Olen kokenut ja en todellakaan ole voinut häntä unohtaa. En ole etsinyt, koska jotenkin vain tiesin että tiemme vielä kohtaa uudelleen eli löytänytkin olen. Toivottavasti tänään nähdään edes vilaukselta. Niin päivä muuttuu heti aurinkoisemmaksi.

      • Anonyymi

        Olen iloinen puolestasi, toivon paljon aurinkoisia hetkiä, suloisia kohtaamisia, jos niin on tarkoitettu. Itkettää. Niin kaunista kiintymys on...


    • Anonyymi

      Oih sitä mustaa silmää en unohda jonka häneltä sain

    • Anonyymi

      Kyllä minut muistetaan !

    • Anonyymi

      Muistelen yhtä, jolta sain vähän myös vasta kaikujakin, epäileväinen olin ja olen edelleen, mut tuntemukset joita hänessä aistin olivat mieleisiä. Siksi edelleen mielessä. Googlettelin ja sain tietää, että meillä oli ikäeroa yli 20-v. Hän oli työkuvioissa minua paremmassa asemassa.

      Siksi jätin kaiken vain mielikuvieni varaan, joita muistella hyvällä, huonoina päivinä. Voisin jopa vanhemmiten sanoa kiitos hänelle, jos kohtasimme toisemme hyvällä tavalla, jossa sama sähkö olisi aistittavissa. Häntä muistelen hyvällä, ehkä lopun elämän, jollen sitten löydä mieleistä kumppania rinnalleni.

      Pienillä asioilla voi olla mahdollisuus tuottaa hyvää mieltä, asenteella on merkitystä. Ajattelematta asiaa syvemmin. Olin otettu niinä hetkinä, kun sain häneltä niitä tuntemuksia, joita en silloin uskaltanut vastaanottaa. Riittämättömyyden tunne oli kai itsellä silloin päällimmäisenä mielessä. Pelkoa epäonnistua, siksi en tehnyt mitään sen hyväksi.

    • Anonyymi

      Vaikka minulla on ollut upeita naisia ystävinä, niin naista, jonka tapasin v 20 joulukuussa, hänen kaltaistaan en ollut koskaan aikaisemmin tavannut.

      Mitä hänessä oli sellaista, joka jätti pysyvän jäljen oli hänen lämpönsä minua kohtaan, hänen avarakatseisuus viehätti minua suuresti. Hän osasi näyttää myös tunteensa aidosti niin surussa kuin ilossakin. Kaikki mitä hän teki, niin hän ajatteli enemmänkin toisen ihmisen parasta kuin itseään.

      Valitettavasti yhteytemme on tällä hetkellä katkenneet. Tiedän kuitenkin mitä hän on tänäkin vuonna tehnyt niin opintojen kuin töidenkin osalta. Vaikka hänenkään elämä ei ole ollut aina helppoa, niin tiedän, että hän on todellinen taistelijasielu. Hän menee vaikka läpi harmaan kiven.

      Olisin halunnut hänet kumppanikseni, mutta kaikki haaveet ja suunnitelmat eivät aina toteudu.

      Kuitenkin ajattelen häntä päivittäin ja hänellä on ikuinen paikka sydämessäni ❤️.

      m

    • Anonyymi

      Tottakai muistan entistä puolisoani lämmöllä. Hän onneksi elää ja voi hyvin.

      • Anonyymi

        Minulla ollut miesystäviä. Ei puolisoa.


    • Anonyymi

      Sinun kannattaisi unohtaa nämä palstat ja keskittyä oikeaan elämääsi. Pidä kotisi siistinä, ulkoile usein ja ota uusi mies elämääsi. Saat varmasti vielä onnen!

      • Anonyymi

        Kivat sosiaaliohjaajaneuvot osaat kyllä kirjoitella näihin epäuskottaviin aloituksiisi mies.


      • Anonyymi

        Sinun kannattaisi hankkia elämä eikä asua palstalla antamassa "hyviä" neuvojasi!
        Mikähän luulet olevasi?


    • Anonyymi

      Muistelen toisinaan naista jonka tapasin eroni pyörteissä melkein 20 vuotta sitten. Olimme tunteneet jo toisemme harrastuksen parista, mutta eräällä reisulla tapahtui se klik. Meillä oli lyhyt kiihkeä suhde mutta hän oli edellisen suhtensa vuoksi jotenkin rikki ettei siitä tullut mitään. Olisin halunnut hänet kokonaan, en vain käymään elämässäni. Heleä nauru, kaunis hymy ja mikä vartalo.

    • Anonyymi

      Muistan. Edesmennyt äitini oli.

      • Anonyymi

        🤗äidit on❤️


    • Anonyymi

      Jep. Muistelen omaa heikkouttani ja miten sorruin naimisissa olevaan naiseen niin moneksi vuodeksi. Veti kyllä tyylillä kölin ali meikäläistä. Onneksi tajusin minkälainen nainen on kyseessä. Onnea vaan herralle parisuhteessa. Ei mikään tasapainoisin ihminen jonka kanssa olla ja elää.

    • Anonyymi

      Muista naisen jota en ole unohtanut vieläkään , rakastan häntä etelleen v 1986 kun loppui suhde.

      • Anonyymi

        Minä se varmaankin olen 🤗


      • Anonyymi

        Hyvä sulle. Sullahan on se rutikuiva urheilukurppa sen jälkeen ollut... ruma ku perse. Melkein miehen oloinen.


    • Anonyymi

      Se nainen jonka tapasin 20 vuotta sitten on ollu välillä kateissa 1.5-3 vuoden välein vietetään yhdessä yömme. Ja aamun tullen joudun lähtemään kotiin perheen luokse nyt on taas mennyt 2 vuotta että en ole kuullut hänestä mitään ennenkuin toissa viikonloppuna ja haluaisi nähdä kuin myöskin. En ole naimisissa mutta jos en ennen 40 ole naimisissa otan hänet itselleni ja rakastan ja halaan joka päivä

    • Anonyymi

      Juu kyllä muistelen ihanaa Mxxxxa nimistä naista ja rakastan myös edelleen

    • Anonyymi

      Vaimo sai paljon hyvää seksiä sinä aikana.

      • Anonyymi

        Ootko ihan varma?


    • Anonyymi

      Kouluihastus ei lakannut koskaan. Rakastin salaa ja surin, kun alkoi seurustelemaan kaverin kanssa. Maailma vei muualle, mutta kun taas nähtiin, hän ei ollut muuttunut miksikään, vaan on edelleen se, jota aina kaipasin.

    • Viimeisintä ihastustani en unohda koskaan.

      • Anonyymi

        Älä jaksa alkaa nyt jauhaa Netasta. Olit jo hetken hänestä puhumatta mutta nyt taas alotat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa alkaa nyt jauhaa Netasta. Olit jo hetken hänestä puhumatta mutta nyt taas alotat.

        En aloita. En tämän enempää sano.


    • Anonyymi

      Muistelen RP ❤️

    • Anonyymi

      Muistelen Teijaa

    • Anonyymi

      Tottakai muistaa ihmistä joka oli ekana omassa elämässä tekemässä aloitetta.

      Mitään ei tapahtunut juttelua enempää mutta yli 30v hän on ollut matkassa jollain tapaa. Hän ei arvuutellut mitään.

      • Anonyymi

        Lisäys. Jos kaikki oli aikana ennen kännyköitä tai nettiä, niin kuka jätetty kieltää käyttämästä tämän ajan välineitä ja etsimästä sitä. Kirjoittaa sitten vaikka FB messengerillä viestin jossa kysyy onko sama ja kertoo kuka on.

        Itse jätin niin ei voi kun antaa olla. Joskus selvitin jotain asioita mutta siitäkin on aikaa. Onhan se noloa hylätä ilman järkeen käyvää syytä, mutta aina ei itse voi valita.


    • Anonyymi

      Mulla on tuossa aiempi vastaus jossa puhun nyt yli 30v sitten tapahtuneesta jossa itseeni nähden täysin erilainen omaikäikäinen nainen lyö korttinsa esiin. Vastaanottajana ei varmaan ole intohimoa, mutta kyllä se säväyttää ja siinä hetkessä se vaan on helvetin hankalaa.

      Nykyää joku tulee kerta toisensa jälkeen viereen sanomatta mitään kahden kesken tilanne on eri. Ketään ei luvasta huolimatta halata ja kädestä kiinni ottaminen on niin booring.

      Kyllä ne voimakkaammat tunteet tulee intiimiasioista juttelusta johon ei liity tunteet mitenkään. No, annetaan olla.

    • Anonyymi

      Se puupökkelö akateeminen.

    • Anonyymi

      Kyllä ja se nainen alkaa M

    • Anonyymi

      Tapasin kerran kolme vuotta nuoremman naisen eräässä tapahtumassa ollessani nelikymppinen.
      Meillä oli lyhyt kiihkeä suhde, mutta se ei jatkunut. En ole sitten kokenut enää samanlaista hullaantumista kuin häneen koin. 19 vuotta on mennyt ettei enää kurista kurkkua kun hän tulee mieleeni. Toivon hänelle hyvää.

    • Anonyymi

      Ei. En. Ei kiitos.

      Jos sellainen tapaus tulee vastaan niin se suhde ja tunne pitää rakentaa kahden ihmisen vuorovaikutuksessa pitkänä projektina johon molemmat osallisuvat täyspainoisesti ja rehellisesti itsenään.

      Mikään vähempi ei valitettavasti riitä ja tätä en ole myöskään koskaan kokenut toteutuvana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe