En tunne sinua enää telepaattisesti

Anonyymi-ap

Mitä tapahtui yhteydellemme?

131

3224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa-a. Kyllä täällä päässä vain tuntuu.

    • Anonyymi

      Normaali suhde kiitos. Tollaiset asiat pidetään omassa tiedossa. Ellei tarkoituksesi ole yrittää manipuloida toista ihmistä?

      • Anonyymi

        Mielikuvitussuhde toiseen pysyy pään sisäisenä mielikuvitussuhteena, jos ei sitten ole täyttä varmuutta, että toinen oikeasti ajattelisi niin ja tuntisi samoin kuin AP:tä kohtaan kuin hän kohdettaan kohtaan.

        Joillekin voi kehittyä vastaavanlainen mielikuvitussuhde vaikka johonkin julkkikseen ja luulla, että tämä oikeasti olisi kiinnostunut tästä henkilöstä, vaikkei edes oikeasti tuntisikaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuvitussuhde toiseen pysyy pään sisäisenä mielikuvitussuhteena, jos ei sitten ole täyttä varmuutta, että toinen oikeasti ajattelisi niin ja tuntisi samoin kuin AP:tä kohtaan kuin hän kohdettaan kohtaan.

        Joillekin voi kehittyä vastaavanlainen mielikuvitussuhde vaikka johonkin julkkikseen ja luulla, että tämä oikeasti olisi kiinnostunut tästä henkilöstä, vaikkei edes oikeasti tuntisikaan..

        Ei liity tähän mitenkään


    • Anonyymi

      Ajatukset kun pysyy kohteessa niin toimii....

    • Anonyymi

      Aika ja tapahtumattomuus tapahtui meidän välille mies.

    • Anonyymi

      Lähetyssignaalin heikentyminen voi johtua esim. väsymyksestä, stressistä tai häiriötekijöistä, joita jokaisella työssäkäyvällä on. Voi vaikuttaa myös vastaanottimeen. Näin arvelen, mutten voi tietää.

    • Pitää varmaan ottaa uusi katsekontakti, ja varmistaa sillä yhteyden säilyminen.

      • Anonyymi

        Mistä aiheesta olette kommunikoineet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä aiheesta olette kommunikoineet?

        Tiedusteltu vointia ja kyselty kuulumisia. Kerrottu miten ikävä on ja kuinka paljon välitetään toisistamme.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tiedusteltu vointia ja kyselty kuulumisia. Kerrottu miten ikävä on ja kuinka paljon välitetään toisistamme.

        Onko näin? Onko se tyttö muka tuollaista kanssasi puhunut kasvotusten kuinka ikävä ollut ja kuinka sinusta välittää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko näin? Onko se tyttö muka tuollaista kanssasi puhunut kasvotusten kuinka ikävä ollut ja kuinka sinusta välittää?

        No ei ole puhunut...Nyt puhuttiin telepatiasta. Tietenkin olen kuvitellut kaiken omassa pienessä päässäni.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No ei ole puhunut...Nyt puhuttiin telepatiasta. Tietenkin olen kuvitellut kaiken omassa pienessä päässäni.

        Kaikki täällä palstalla ei ole ensinäkään häneltä tai onko mikään. Alkaa aika sekaisin olemaan kun luulee että on tuommoisia toisen kanssa puhunut vaikka ei olekaan. Todellisuus mennyt sekaisin jonkun kuvitelman kanssa? Yksi merkki jo siitä että on pää alkanut pehmetä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki täällä palstalla ei ole ensinäkään häneltä tai onko mikään. Alkaa aika sekaisin olemaan kun luulee että on tuommoisia toisen kanssa puhunut vaikka ei olekaan. Todellisuus mennyt sekaisin jonkun kuvitelman kanssa? Yksi merkki jo siitä että on pää alkanut pehmetä.

        No en missää psykoosissa ole. Olkaa nyt ihan rauhassa vaan. Lääkityskin on kohillaan. :)


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No en missää psykoosissa ole. Olkaa nyt ihan rauhassa vaan. Lääkityskin on kohillaan. :)

        Toisekseen, kyllä minä uskon, ettei hän minusta tykkää. Tuskin olisi muuten blokkaillut missään... Minä vaan tykkään silti hänestä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tiedusteltu vointia ja kyselty kuulumisia. Kerrottu miten ikävä on ja kuinka paljon välitetään toisistamme.

        Harhoja vain ja kiusaamista sekopäältä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harhoja vain ja kiusaamista sekopäältä!

        En ole halunnut ketään kiusata.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Toisekseen, kyllä minä uskon, ettei hän minusta tykkää. Tuskin olisi muuten blokkaillut missään... Minä vaan tykkään silti hänestä.

        Blokkaavatko naiset useinkin sinut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Blokkaavatko naiset useinkin sinut?

        Eivät. Se oli ihan ensimmäinen kerta. Eikä minulla ole tapana lähestyä puolituntemattomia. Se oli virhe. Olen siitä pahoillani.


      • Anonyymi

        Todennäköisesti niin pitää ja kun ei mitään tapahdu näy jne.
        häviää...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti niin pitää ja kun ei mitään tapahdu näy jne.
        häviää...

        Mitään ei tapahdu? No mitä voi tapahtua, kun ei halua että ottaa yhteyttä ja kiellettiin lähestymästä ikinä missään.


    • Anonyymi

      Olisko liian monta lisävälikättä käsittämätön lavasekoilu.

    • Anonyymi

      Mistä aiheesta olette kommunikoineet?

      Tänne piti kirjoittaa kysymys.

      • Anonyymi

        Hyvin yksityisiä juttuja. Kaikki ei kestä päivänvaloa.


    • Anonyymi

      Voimat on lopussa...

      • Anonyymi

        Sama. Sitten vaan hengitellään ja odotetaan, että olo paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Sitten vaan hengitellään ja odotetaan, että olo paranee.

        Ei se odottamalla parane!


    • Anonyymi

      Minä ainakin ajattelin sinua heti aamulla ensimmäiseksi 🥰

      • Anonyymi

        Niin minäkin häntä (n).

        Voisin ajatella, että tunnen hänet sen verran hyvin, että tiedän etenkin viikonloppuisin, että milloin hän heräilee, juo kupin kahvia, menee takaisin sänkyynsä, kuuntelee musiikkia, silmäilee somea jne. Ja sitten fiilisten mukaan hän käy ulkoilmassa tunnin pari. Ehkä ottaa muutaman luontokuvan kännykällään.

        Nyt kun aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tavattiin, niin en tietystikään tiedä hänen töistä johtuen, millainen hänen päivänsä on.

        m


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin häntä (n).

        Voisin ajatella, että tunnen hänet sen verran hyvin, että tiedän etenkin viikonloppuisin, että milloin hän heräilee, juo kupin kahvia, menee takaisin sänkyynsä, kuuntelee musiikkia, silmäilee somea jne. Ja sitten fiilisten mukaan hän käy ulkoilmassa tunnin pari. Ehkä ottaa muutaman luontokuvan kännykällään.

        Nyt kun aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tavattiin, niin en tietystikään tiedä hänen töistä johtuen, millainen hänen päivänsä on.

        m

        Mielenkiintoista. Harvoin tuollaisia miehiä on. Pidä hänestä kiinni. Hän saattaa olla sielunkumppani. Olet selkeästi valotyöntekijä. Ehket vielä sitä tiedä itsekkään.


      • Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Harvoin tuollaisia miehiä on. Pidä hänestä kiinni. Hän saattaa olla sielunkumppani. Olet selkeästi valotyöntekijä. Ehket vielä sitä tiedä itsekkään.

        Ei tarvi olla kummone einsteinie että ymmärtää sun ”mies ja valotuönyekijä” kehuvan itseäsi


      • Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Harvoin tuollaisia miehiä on. Pidä hänestä kiinni. Hän saattaa olla sielunkumppani. Olet selkeästi valotyöntekijä. Ehket vielä sitä tiedä itsekkään.

        Kyllähän hän (n) onkin minun sielunkumpani, koska molemmat olemme niin halunneet.

        m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi olla kummone einsteinie että ymmärtää sun ”mies ja valotuönyekijä” kehuvan itseäsi

        Niin sitä ainakin voisi helposti päätellä ajattelemaan.


    • Anonyymi

      Henkessä tunnemme,

    • Tietoisesti voi blogata toisen, jos yliajattelee.

      • Siis ei tietoisesti


      • Anonyymi

        Tää on totta. Yliajattelu saattaa myös johtaa siihen ettei enää edes ajattele sitä toista vaan jotain sinne päin. Yliajattelu harhauttaa ajatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on totta. Yliajattelu saattaa myös johtaa siihen ettei enää edes ajattele sitä toista vaan jotain sinne päin. Yliajattelu harhauttaa ajatusta.

        Ja palsta on oiva keino tähän. Täällä et enää ajattele kaivattua vaan kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja palsta on oiva keino tähän. Täällä et enää ajattele kaivattua vaan kirjoituksia.

        Ja tämä on positiivista koska?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä on positiivista koska?

        Saa pää muutakin ajateltavaa kuin henkilön, joka halusi sanoa hyvästi, vaikkei sitä ehkä sanonutkaan, vaan katosi vain elämästäsi.


    • Anonyymi

      Sinä hajotit mut!

      • Anonyymi

        Oi, millä tavalla hajosit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, millä tavalla hajosit?

        No ei oo sulle vaan miehelle mee himaas utelee kyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo sulle vaan miehelle mee himaas utelee kyttä

        Mies olen. Eikä ole tarvetta kytätä ketään.

        m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olen. Eikä ole tarvetta kytätä ketään.

        m

        Joo mies olet ja on sulla taas köykäinen draama ykdinpuhelussasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mies olet ja on sulla taas köykäinen draama ykdinpuhelussasi

        Että tämäkin humpuuki lähtee ny se on kasvamisen aika nääs


    • Sekavaa porukkaa täällä. Ehkä pitäisi viimein poistaa lopullisesti koko käyttäjätili. Vai onko se tällä sivustolla edes mahdollista?

      • 👊

        "Jes, vielä ehdin" -Tarja


      • Anonyymi

        Kaikilla ei ole tätä taitoa 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla ei ole tätä taitoa 😘

        Hullut taidot.


    • Anonyymi

      Mä olen yrittänyt sulkea sut pois mielestäni, koska mä ihan oikeasti menen pirstaleiksi tämän rakkauden kanssa!!!!!

      • Anonyymi

        Todennäköisesti useammat ihmiset yrittävät unohtaa kaivattunsa mielestään kuitenkaan onnistumatta siinä.

        Ajattelin niin alussa itsekin, eikä se vain onnistunut. Sitten luovutin ja nyt ajattelen häntä (n) ja kaikkia niitä hienoja, ihania yhteisiä hetkiä sitten päivittäin.

        Vaikka en tiedä juurikaan mitään, mitä hänelle kuuluu, kuinka hän voi jne. niin joka päivä kuitenkin tiedän, että hän on olemassa.

        Ehkä vielä joskus kohtaamme tai sitten emme. Silti hän on ja pysyy ajatuksissani ja hänellä on ikuisesti paikka sydämessäni.

        m


    • Anonyymi

      Taisin kuolla, johtuuko siitä ettet tunne?

      • Anonyymi

        Saanko tulla hautajaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko tulla hautajaisiin?

        EN MINA KUOLE MINA TAISTELEN TAMAN LAPI


    • Anonyymi

      Katkaisin sen, nips naps vaan

    • Anonyymi

      Joo, kyllä tämä maanantai taas alkoi 🙂 mies tulisitko nopeasti niin pääsisi mammalomalle? Oliko täällä niitä sinkku helluntailaisia???

      • Anonyymi

        Miten tämä sinun asioiden ja tapahtumien aikajanakäsitys mies oikein niinku toimii?


      • Anonyymi

        JOO TUPAKKA ASKI JA SYTKARI


    • Anonyymi

      Telepatia toimii juuri sinne suuntaan minne pitääkin, karttaa paikkoja minne ei ole mitään halua

      • Anonyymi

        SINUN PITAISI SITTEN SAABA KANSI AUKIJOTENKIN JA ARKUB
        N PAALLA ON HIEKKAA


    • Anonyymi

      Kuuluuko? Kuuntelen. Olen täällä kerrostalon katolla ,jotta saisin paremman yhteyden kuuntelen? Haloo kuuluuko? No helvatti puhelin putosi kadulle ja hajosi tuusan paskaksi. Tyt tyt tyt tyt tyt.....😂

    • Anonyymi

      Olen nukkunut paljon ja silloinhan ei tuota asiaa ole. Kiva kuulla että huomasit.

    • Anonyymi

      Tunsin sen taas... ♥️

      Ap

      • Anonyymi

        Miehen vai naisen kanssa oli telepatiaa sinulla?


      • Anonyymi

        Ei törmätty ei, vaikka olin parikolmetuntia ihmisten ilmoilla.

        Törmättiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen vai naisen kanssa oli telepatiaa sinulla?

        Miehen kanssa. Se outo väreily kehossa. Kylmänväreitä, mutta voimakkaampaa.


      • Anonyymi

        Aloituksessa kirjoitit yhteyden kadonneen, ja nyt taas yhtäkkiä tunnet? Aikamoista.


    • Anonyymi

      Ehkä sulla alkaa harhat karista?

      • Anonyymi

        No ei se kai Karin syy ole, vai onko?


    • Anonyymi

      Paree ku et tunnekkaan, yksin jäät toistelemaan ansastas, pätkäsen pään irti noita-akalta, sellainen on elämän asenteeni, monelle petokselle on löytynyt vaihtoehto, jokaselle, rauhotus kaveri pikkusen.
      Olen täällä vain auttamassa, mikäli apuani ei arvosteta, niin lykkyä tykö herrasmiehet
      Niin.
      https://m.youtube.com/watch?v=UeoMuK536C8

      • Anonyymi

        nyt juurikin kaikki apu otetaan vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt juurikin kaikki apu otetaan vastaan.

        Mitä tarkoitat tällä?


    • Anonyymi

      Jos se tuuli nurkissa ulvoi telepaattisesti.

    • Anonyymi

      Onko se sitten kaputt? Se on oikein hyvä!

    • Anonyymi

      En tiedä mitä tapahtui mutta silmäni ja aivoni alkavat olla siinä kunnossa että uusia telepaattisia yhteyksiä on muodostettava. Pian!

    • Anonyymi

      Miksi vastaisin kylmääviin viesteihin

    • Anonyymi

      Ehkä vain luovutin vastaamattomuutesi vuoksi. T: Mn

      • Anonyymi

        Voihan ketun kellit sentään, et ole vastannut mitään.


    • Anonyymi

      Siihen vaikuttaa tuo avaruussääkin, et miten aivot toimii lähettiminä, universumia ei kannata aliarvioida
      --vaihtelevat muutokset avaruussäässä ja aurinkotuuliparametreissa johtavat häiriöihin ympäristön sähkömagneettisissa kentissä, joiden tietyt taajuudet voivat "muuttaa merkittävästi solujen kalsiumionivirtoja ja sähkömagneettisen säteilyn (EMR) aaltoja aivokudoksessa" (Cherry 2001).17
      https://www.newdawnmagazine.com/articles/space-weather-its-effect-on-human-health-behaviour

    • Anonyymi

      Jos olet se ihmishirviö joka saattaisit olla, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä enää koskaan, niin parempi vain niin, koska auttaa meitä molempia pääsemään asian yli jolla ei ollut loppujen lopuksi yhtään mitään merkitystä.

      • Anonyymi

        Narsisti kirjoittaa kauniisti ja kirjakieltä. Naiset käy kuumina. Minä en enää hänelle lankea. Normisti huorittelee ja puhuu alistavasti. Jättää joka kerta kun lähdössä kotiin. Onnea muille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti kirjoittaa kauniisti ja kirjakieltä. Naiset käy kuumina. Minä en enää hänelle lankea. Normisti huorittelee ja puhuu alistavasti. Jättää joka kerta kun lähdössä kotiin. Onnea muille

        Ketkä naiset käy kuumina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti kirjoittaa kauniisti ja kirjakieltä. Naiset käy kuumina. Minä en enää hänelle lankea. Normisti huorittelee ja puhuu alistavasti. Jättää joka kerta kun lähdössä kotiin. Onnea muille

        Älä ylennä itseäsi edes narsistiksi, ne on yleensä edes jokseenkin älykkäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ylennä itseäsi edes narsistiksi, ne on yleensä edes jokseenkin älykkäitä.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Kasvettiin vain täysin erilleen, vaikka vuosia aiemmin tunnettiinkin ja olemme nyt kuin täysin eri puusta veistettyjä emmekä tule keskenämme toimeen whatsoever ja siksi ei jää minkäänlainen ikävä.

    • Anonyymi

      Minulla on sama ehkä se johtuu siitä että ihastjmisesta on niin kauan aikaa. En tiedä onko se peräti rakkautta näin kauan muistaa toinen vaan hetken katsottiin toisiamme.

    • Anonyymi

      Niin, yhteydenpito hänen kanssaan, kuten hän itse sanoo - ei ole ollut rakentavaa. Ehkä telepaattinen yhteys vaatisi enemmän yritystä ja tahtoa saavuttaa toinen.

    • Anonyymi

      Se on poikki tuntuu että yhteys itseenikin on poikki. Liian väsynyt. Itkenyt vain tänäänkin. Oon oikeasti niin hukassa en löydä suuntaa enää.

    • Anonyymi

      On meillä vielä omanlainen yhteytemme.
      Ei me oikein enää muuta jakseta, ollaan väsyneitä. Kummallakin varmaan aika rankkaa elämässään.

      • Anonyymi

        Mitäs jos et puhuisi harhoissasi muiden puolesta


      • Anonyymi

        Miten sen nyt ottaa.
        Nyt ollu taas monta vaikeeta yötä. Kipuja niin paljon ettei saa nukuttuu.
        Joinain päivinä onneks vähän helpompaa, ei tätä muuten jaksais.


    • Anonyymi

      Tuntuu edelleen, mutta ei mitään, minkä kokidin itseäni koskevaksi. Voihan se olla kohinaa, joka liittyy muihin asioihin ja ihmisiin.

    • Anonyymi

      paine laski


      moderaattori sekosi

      mode kävi kirkossa jälleen

      salainen agentti tuli kaapista

      • Anonyymi

        Apulainen joka istui autossa jäi tunnistusta vaille.


    • Anonyymi

      Nykyään käytetään 5G yhteyttä

    • Anonyymi

      Minä puolestani tunnen sinut TELETAPIKSI.

      • Anonyymi

        Nimenomaan :DDD


      • Anonyymi

        Eihän kaikki kehtaa (enää ainakaan) edes käyttää niitä antenneja, joten ihmekös, jos ei toimi. AP tules tälle vuosituhannelle hopi, hopi, vai pelkäätkö, että teknologia puree?😉


    • Anonyymi

      Enslumi iski. Hiihteleen.

    • Anonyymi

      Ehkä alettiin luottamaan tuohon telepaattiseen yhteyteemme jo liikaakin, se olisi vaatinut silloin tällöin ilmeisesti jonkinlaista viritystä tuolla livessä.

      • Anonyymi

        Niinkin voi käydä, kun aikaa kuluu liikaa ja tapahtuu jotain sellaista mikä vie voimia ja jaksamista. Kun välillä on jaksanut tuskin raahautua päivästä toiseen ja teki vain mieli eristäytyä kaikista ihmisistä.


      • Anonyymi

        Se on totta siitä johtuu varmaan mutta ja kun..


    • Anonyymi

      Blokkaus tapahtui. Ehkä sinun tahdostasi ap?

      • Anonyymi

        Ei tarkoituksella...


      • Anonyymi

        Tai sitten vastapuoli oli pistänyt AP:n mustalle listalle.


    • Anonyymi

      hmmm, tunnetko edelleen telekineettisesti?

      • Anonyymi

        Tai psykopaattisesti?
        Hups, se olikin psykokineettisesti, eikä -paattisesti🤭


    • Anonyymi

      Herätit. Kiitos tästä...

      • Anonyymi

        Toivottavasti sielläkin tuntui. Sen siitä sait kun herätit. En ehdi nukkua sataa vuotta. Kuusi tuntia on aktiivista peliaikaa per yö. Lähetystarkkuutta voisit säätää, jos tuli väärään osoitteeseen...🙂


    • Anonyymi

      Lääkkeet alkoi vihdoin tehoamaan?

      • Anonyymi

        Ei oikeestaan, sairauden kuva vaan on aika vaihteleva. On tosi huonoja päiviä jotkut kohtuullisia.Mieliala on tosi matala kun mitään ei oikein jaksa eikä pysty tekemään.


      • Anonyymi

        Ryhmäsi alkaa olla tunnustusvaiheessa siitä kuinka ihmistenvälistä ikuisuutta olette haitanneet. Ei kannata myydä taloyhtiöstä pois omistusasuntoa silloin joutuisi toisten tossun alle ja pahimmassa tapauksessa vanhainkotiin ennen aikojaan. Meillä ei ole kanssasi mitään sopimuksia paitsi sotilasvala mutta sekään ei ole kuinkaan uskontosidonnainen asia, se on sotilasvala.


    • Anonyymi

      Ennen tunsin jopa milloin katsoa tänne ; )

    • Anonyymi

      Ei loppua näy nytkin aion laskeutua siihen yhteyteen. Teletappi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näin. Noita piirin ja henkimaailmalta tulleet "yliluonnolliset" pahojen henkien välityksellä toimivat voimat katkeavat, kun Ihminen tulee uskoon ja ottaa Jeesuksen herrakseen, koska Pyhä henki > kaikki pahat henget yhteensä.


    • Anonyymi

      Se on totta, signaali on katkennut väliltämme ja tiedät hyvin miksi. Voisit ottaa yhteyttä ihan tavallisilla keinoilla. En kuitenkaan ole sinulle vihainen eikä muutenkaan mikään ole lopullisesti vielä menetettyä.

      • Anonyymi

        Eräällä sektorilla taas selvisi 24.10 .2022 - 26.10.2022 miksi ratifiointi viivästyi (se ei ollut minulle mieluinen uutinen), olis ratifioinu vaaan.


    • Anonyymi

      Laitoin foliohatun päähäni. Siinä on se syy.

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo niille, jotka joutuvat kokemaan telepaattista häirintää👍


    • Anonyymi

      Minähän ostin sinulle sen uuden foliovuoratun pipon. Oletko pitänyt sitä päässäsi. Jos et , niin turha tulla tänne valittamaan.

    • Anonyymi

      En ole tuntenut kenenkään kanssa telepaattisesti mitään moneen vuoteen. Sisin on tyytyväinen, kun saa elää rauhassa ja tehdä itselle mieluista työtä.

    • Anonyymi

      Tässä kävi nyt niin että psykopaatti voitti telepaatin, kun ne tappeli.
      Paatti kun paatti.

    • Anonyymi

      Ei tarvitsekaan, jos se ei kerran ole molempien tahtotila, koska uskon, että toimisi kuten ennenkin.

      Sanon vain ettei mikään pakotettu ja väärä toimi ja siksi pitäisi toistenkin mielipiteitä arvostaa ja kunnioittaa.

    • Anonyymi

      Laitoin elämäni tärkeysjärjestykseen ja annoin olla.

      • Anonyymi

        KERRO MINULLEKKIN SITTEN MITEN ELAMASI AINA MENEE


    • Anonyymi

      Aaltoilevaksi on muuttunut toiselta suunnalta.

    • Anonyymi

      Sun lääkkeet taisi lähteä toimimaan.

    • Anonyymi

      tuli sähkökatko kun on tää sellaista levotonta aikaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe