Nopea reagointi lihomiseen auttaa eniten ennaltaehkäisemään lihomista.
Paino yleensä joko nousee tai laskee.Kun reagoi lihomiseen jo heti sen alkuvaiheessa noin 3-4 päivän viiveellä siitä kun on alkanut lihomaan lihominen pysähtyy varmasti.
Jos aloitus myöhästyy vaikka 2 viikkoa siinä ajassa on ehtinyt lihoa ainakin 2 kiloa OIKEAA läskiä.
Painon samassa pysyminen on vain toiveajattelua.Se joko nousee tai laskee koko ajan.
Nopea reagointi lihomiseen auttaa
Anonyymi-ap
2
82
Vastaukset
- Anonyymi
Monet ei reagoi koskaan lihomiseensa,mitä eikä tee mitään muutoksia syömiseen ja elintapoihin.Mitä siitä seuraa
1 läskiä on kertyyy kymmeniä kiloja
2 sairauksia verenpainetta,diabetes yms (lyhyt sairas elämä)- Anonyymi
Eero elänyt 101 vuotta.On ollut aina laiha ja on harrastanut liikuntaa ja on raitis ja ei tupakoi.
Pientä lihomista tullut vasta sitten kun on täyttänyt 100 vuotta,sillä ei tuossa iässä ole mitään merkitystä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kolmen-sodan-veteraani-eero-101-nama-asiat-auttaneet-pitkaan-ikaan-se-ehka-antoi-sita-vauhtia/8555882
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191