Hyvää yötä

Kyllä ne muut vaan osaa naisia iskeä. ⚔️

90

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketkä muut?

      • Kaikki muut paitsi minä. Minua ei täällä laipaile kukaan. Enkä minäkään saa kaipailla.


    • Ööö. Olenkohan missannut jotain? :D

      • No mitä seurailen kaikkien keskusteluja. Mies siellä kelpaa kaikkien naisten hyväiltävänä. Minulle sanotaan vaan että lopeta se sössöttäminen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No mitä seurailen kaikkien keskusteluja. Mies siellä kelpaa kaikkien naisten hyväiltävänä. Minulle sanotaan vaan että lopeta se sössöttäminen.

        Missä muka xd


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä muka xd

        Palstalla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Palstalla.

        No mitä se mies tekee eri tavalla kuin sä? Ota oppia ja jos se ei tee mitään erilaista nii sitten sun nikki vaan ärsyttää.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No mitä seurailen kaikkien keskusteluja. Mies siellä kelpaa kaikkien naisten hyväiltävänä. Minulle sanotaan vaan että lopeta se sössöttäminen.

        Mikä mies tai siis kuka?


      • Anonyymi
        Sumpitpihisee kirjoitti:

        Mikä mies tai siis kuka?

        Runonalle


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Mikä mies tai siis kuka?

        Joku mies vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Runonalle

        Mitään väliä hänestä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mitään väliä hänestä.

        Sun katkeruus paistaa läpi häneen. Runonallella oli sana hallussa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mitään väliä hänestä.

        Ja on sullakin mit ehkä se johtuu sun uhriutumisesta ettei naiset lankea


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun katkeruus paistaa läpi häneen. Runonallella oli sana hallussa.

        No parempi voittaa. Niin se menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja on sullakin mit ehkä se johtuu sun uhriutumisesta ettei naiset lankea

        Niin just. Tulee vaan joku nalle ja muut miehet, aina jostain takavasemmalta lirkuttelemaan paremmin.


      • Anonyymi


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        En puhunut nyt tällä kertaa tästä Nallesta. Se oli vaan joku random mies. Minä en tiedä kuka hehkulamppu on oikeassa elämässä.

        Taisit kuitenkin tykätä hehkulampusta, kun eilenkin häneen peräänsä haikailit.


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Taisit kuitenkin tykätä hehkulampusta, kun eilenkin häneen peräänsä haikailit.

        Minä kuvittelin, että hän on neito (hän jota kaipailin täällä aina.). Jonka tiedän ihan tosielämästäkin. En osaa sano oliko sitten kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Sumpitpihisee kirjoitti:

        Taisit kuitenkin tykätä hehkulampusta, kun eilenkin häneen peräänsä haikailit.

        Nehän on jotain nuorisoa nalle ja hehku


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nehän on jotain nuorisoa nalle ja hehku

        Niin, ja nuori on se minun kaipaamani nainenkin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin, ja nuori on se minun kaipaamani nainenkin.

        Kuin nuori 😱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuin nuori 😱

        Todella nuori.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Todella nuori.

        Kai nyt täysikänen? 🤨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai nyt täysikänen? 🤨

        Uskoisin että nyt jo on... Toivottavasti. Mutta en saa häntä täällä enää kaipailla. Minun pitäisi jo olla hiljaa hänestä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Uskoisin että nyt jo on... Toivottavasti. Mutta en saa häntä täällä enää kaipailla. Minun pitäisi jo olla hiljaa hänestä.

        En ihmettele, jos olet pakit saanut. Meinaan teillä on aika huimasti ikäeroa.


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        En ihmettele, jos olet pakit saanut. Meinaan teillä on aika huimasti ikäeroa.

        Tiedostanhan minä sen... Ei silti oloa helpota.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No mitä seurailen kaikkien keskusteluja. Mies siellä kelpaa kaikkien naisten hyväiltävänä. Minulle sanotaan vaan että lopeta se sössöttäminen.

        Miksi mies mainostat itse kirjoittelemiasi feikkivuoropuheluita sekä itsesi kanssa käymää riitelyä? Onko julkinen huomio konseptilla millä hyvänsä se juttu? Olen yrittänyt ymmärtää siinä missä missä näihin kaikkiin humpuukeihin kiintyneiden sialunmaisemaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän on jotain nuorisoa nalle ja hehku

        Nyt oli kyllä huano arvaus. Oikea vastaus on 1 kertaa yksi ei niin nuori mies😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mies mainostat itse kirjoittelemiasi feikkivuoropuheluita sekä itsesi kanssa käymää riitelyä? Onko julkinen huomio konseptilla millä hyvänsä se juttu? Olen yrittänyt ymmärtää siinä missä missä näihin kaikkiin humpuukeihin kiintyneiden sialunmaisemaa

        Miksi kuvittelet kaikki kirjoitukset täällä joksikin feikkipuheenvuoroiksi? Onko olemassa olosi ainoa funktio, olla tuomitsemassa palstalla itseensä likoon laittavia. Aika huono yritys sinulta tekaista tuo nyt minun yksinpuheluksi, kun kuitenkin olit riidan toinen osapuoli. Vetelit oikeista naruista, ja sait minut vihastumaan.


    • Anonyymi

      Eii... Onko prinssin nyt liittynyt palstakateellisten remmiin? Valot päälle mies! Tämä ei ole sitä oikeaa elämää, herranjumala sentään. Ne helvetin naiset on siellä oikeassa elämässä, ei missään palstalla.

      • No, pakkeja saan sielläkin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No, pakkeja saan sielläkin.

        Aina voi vähän yrittää panostaa itseensä hieman enemmän. Ja aloitetaan tuosta sinun luonteesta, joka on oikukkaampi kuin monen naisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi vähän yrittää panostaa itseensä hieman enemmän. Ja aloitetaan tuosta sinun luonteesta, joka on oikukkaampi kuin monen naisen.

        Oikukas, kun tullaan kiusaamaan ja vedättämään. Sanotaan että se lässyttäminen ja neidon kaipailu saa loppua, ja että pitäis häipyä täältä kokonaan yms.


    • Oletteko huomanneet, että Älylamppu lähti kokonaan pois?

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa? Hän voi täällä silti jatkaa anonyyminä. Ja täällä on parempi olla anonyymi, niin ei maaliteta.


      • Anonyymi

        Lähtikö? Hallelujaa, rukous tehosi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtikö? Hallelujaa, rukous tehosi!!!

        Sinuun ei näytä tehoavan sekään! Normiälyiset ihmiset yleensä huomaavat milloin eivät ole tervetulleita seuraan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa? Hän voi täällä silti jatkaa anonyyminä. Ja täällä on parempi olla anonyymi, niin ei maaliteta.

        Lähti sen jälkeen, kun yritti seksipalstalle se yksi pervosetä. Mutta ei siellä mitään alkanut tapahtua. Oli vaan tarkoitus ärsyttää minua sillä seksiviesteilyllä. Mutta kun en enää reagoinut, niin kyllästyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtikö? Hallelujaa, rukous tehosi!!!

        Eli olet oikein iltarukouksissasi toivonut, että joku trollin palstalle luoma fiktiivinen hahmo lakkaa olemasta👍Rukoilisit mieluummin, että lakkaat kokemasta hänet ns uhkana ulkomaailmasta eli uskomasta, että hän on kateuden kohteesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet oikein iltarukouksissasi toivonut, että joku trollin palstalle luoma fiktiivinen hahmo lakkaa olemasta👍Rukoilisit mieluummin, että lakkaat kokemasta hänet ns uhkana ulkomaailmasta eli uskomasta, että hän on kateuden kohteesi

        Mikä idea on trollata ja luoda feikkhahmoja? Täytyy olla köyhä elämä, jos siitä löytää sisältöä... Huvinsa kullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa? Hän voi täällä silti jatkaa anonyyminä. Ja täällä on parempi olla anonyymi, niin ei maaliteta.

        Minusta se nimenomaan on sitä maalittamista, jos aletaan uskotella, että joku huuhaahahmo ja selvä provokaatio on joku tietty henkilö. Sinähän sen taidat oikeinkin hyvin tietää näin luulen, sen verran kiihkeä sävy ekasta lauseesta lähtien nääs. Eli ketä kiinnostaa? No sinua ainakin


    • Anonyymi

      Hyvää yötä ❤️

      • Hyvää yötä ja kauniita unia.


    • No otin nimimerkin siksi, että hän joka kaipailee (oletus silloin), tunnistaa varmasti. Eikä kukaan voi esiintyä minuna, kovin helposti.

      • Anonyymi

        Mun tekis mieli välillä tulla vetelee sua ympäri korvia Olen tykännyt aikaisemmin sinun kirjoituksista, mutta ne on nyt aika radikaalisti muuttunut huonompaan. En sano pahalla vaikka olenkin hieman kovasanaisen oloinen. Hengitä syvään ja mieti haluatko niin kovasti olla palstalla maalitauluna. Vai alkaisitko oikeasti elämään? Voin vaikka auttaa, jos tarvitset mentoria asenteen/ tyyli muutokseen ect. Tarjoan ystävyyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun tekis mieli välillä tulla vetelee sua ympäri korvia Olen tykännyt aikaisemmin sinun kirjoituksista, mutta ne on nyt aika radikaalisti muuttunut huonompaan. En sano pahalla vaikka olenkin hieman kovasanaisen oloinen. Hengitä syvään ja mieti haluatko niin kovasti olla palstalla maalitauluna. Vai alkaisitko oikeasti elämään? Voin vaikka auttaa, jos tarvitset mentoria asenteen/ tyyli muutokseen ect. Tarjoan ystävyyttä.

        No se olis aika huono idea tulla lyömään minua, koska osaan puollustautua ja taistella aika pirun hyvin... Tosin en lyö naisia koskaan kuitenkaan. Mitä tarkoitat nyt tuolla sitten?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No se olis aika huono idea tulla lyömään minua, koska osaan puollustautua ja taistella aika pirun hyvin... Tosin en lyö naisia koskaan kuitenkaan. Mitä tarkoitat nyt tuolla sitten?

        Takomaan järkeä päähäsi tyhmä😂 tällänen pikkuinen 162 tuskin nyt saa vahinkoa aikaiseksi. Mut vaikka olen pieni, niin asenne korvaa sentit. Mut siis...ihan yleisiä vinkkejä, itsevarmuus en kohotusta. Sitä varten ystävät on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Takomaan järkeä päähäsi tyhmä😂 tällänen pikkuinen 162 tuskin nyt saa vahinkoa aikaiseksi. Mut vaikka olen pieni, niin asenne korvaa sentit. Mut siis...ihan yleisiä vinkkejä, itsevarmuus en kohotusta. Sitä varten ystävät on.

        No voithan toki yrittää, jos se täällä onnistuu, se opastaminen ja järjen takominen. Minä olen vaan häviäjä. Muut osaa ihmissuhdepelin. Tuolla kaikki nai jo ympäriinsä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No voithan toki yrittää, jos se täällä onnistuu, se opastaminen ja järjen takominen. Minä olen vaan häviäjä. Muut osaa ihmissuhdepelin. Tuolla kaikki nai jo ympäriinsä.

        Tuo asenne🚩🚩🚩🚩🚩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo asenne🚩🚩🚩🚩🚩

        Sanot noin, mutta et sano miten parantaa sitä.

        Mulla on fiilis että muutun koko ajan näkymättömäksi. Kohta olen ihan varjo vain.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No se olis aika huono idea tulla lyömään minua, koska osaan puollustautua ja taistella aika pirun hyvin... Tosin en lyö naisia koskaan kuitenkaan. Mitä tarkoitat nyt tuolla sitten?

        Mutta käyt jostain syystä heitä esittäen jotain erikoisiakin erikoisempaa väkivaltafantasiaa läpi näissä falskeissa yksinpuheluissa- voimaannuttaako nämä sinua jollain tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta käyt jostain syystä heitä esittäen jotain erikoisiakin erikoisempaa väkivaltafantasiaa läpi näissä falskeissa yksinpuheluissa- voimaannuttaako nämä sinua jollain tavalla?

        Ja taas alkoi jollakin arjen asiantuntijalla jyskyttää päässä tämä kommentti👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta käyt jostain syystä heitä esittäen jotain erikoisiakin erikoisempaa väkivaltafantasiaa läpi näissä falskeissa yksinpuheluissa- voimaannuttaako nämä sinua jollain tavalla?

        Taidat olla ainoa, joka kuvittelee minun puhuvan täällä itseni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takomaan järkeä päähäsi tyhmä😂 tällänen pikkuinen 162 tuskin nyt saa vahinkoa aikaiseksi. Mut vaikka olen pieni, niin asenne korvaa sentit. Mut siis...ihan yleisiä vinkkejä, itsevarmuus en kohotusta. Sitä varten ystävät on.

        No voi kyynelten valtameri kun pitäis olla enemmän semmosta amatsoonin mittaa nääs mies näissä sinun feikkidialogeissa, tuhkatkin viet pesistä he he


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi kyynelten valtameri kun pitäis olla enemmän semmosta amatsoonin mittaa nääs mies näissä sinun feikkidialogeissa, tuhkatkin viet pesistä he he

        Ei näytä muuta harrastusta sinulla olevan, kuin tämä härkkiminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas alkoi jollakin arjen asiantuntijalla jyskyttää päässä tämä kommentti👍

        Juu päivän tähtihetki kun pääsee ruokiksella joka on muuten ny jankuttamaan samoja valheita kuten tähänkin asti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Taidat olla ainoa, joka kuvittelee minun puhuvan täällä itseni kanssa.

        Ei muuten ole. Oot vaan niin saapas ettet tajua mitä muut näkee.

        Onko sulla traumoja lapsuudesta jonka takia kehitysasteesi on jäänyt tuollaaseks?


    • Näin se on. Palstallakin käy just se sama mitä oikeassa elämässä. Kattelen vaan vierestä kun muut iskee toisiaan ja naiskentelee.

    • Ei tällanen hiljanen kelpaa kenellekään ikinä missään.

      • Anonyymi

        No siihen tulee huomisesta lähtien muutos. Kun aamulla heräät, niin mene peilin eteen. Joka aamu alat kannustamaan siinä edessä "minä kelpaan, olen itsevarma, olen hyvä juuri näin". Se asenne tarttuu, kun oikein uskottelet itsellesi. Ja kun rakastat itseäsi, niin muutkin alkaa rakastamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siihen tulee huomisesta lähtien muutos. Kun aamulla heräät, niin mene peilin eteen. Joka aamu alat kannustamaan siinä edessä "minä kelpaan, olen itsevarma, olen hyvä juuri näin". Se asenne tarttuu, kun oikein uskottelet itsellesi. Ja kun rakastat itseäsi, niin muutkin alkaa rakastamaan.

        ei kun sitä saada sitä rakkautta et oppii rakastamaan itseään, et osaa rakastaa


    • Minä en täällä kiinnosta enää ketään...

      • Anonyymi

        🚩🚩🚩🚩 ei mulla muuta. Hyvää yötä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        🚩🚩🚩🚩 ei mulla muuta. Hyvää yötä.

        Hyvää yötä. Minä tuskin saan unta pitkään aikaan. Olen treenannut koko illan rankasti.


    • Anonyymi

      Kaikilla on oma tyyli ja mieltymys noihin iskuhommiin. Kyllä sä ehdit ja opit kun ikää tulee:)

      • Joo, onko 50 vuotias vielä liian nuori näihin hommiin?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo, onko 50 vuotias vielä liian nuori näihin hommiin?

        Vanhakin koira oppii uusille tavoille. :D
        Öitä. :))


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Vanhakin koira oppii uusille tavoille. :D
        Öitä. :))

        Niin sitä luulis. Sinulla on varmasti ollut mukava ilta. Öitä vaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo, onko 50 vuotias vielä liian nuori näihin hommiin?

        No ei oo. Hyvän ja viriilin oloinen oot ja osaat varmaan yhtä sun toista. Eikö siellä punttiksella ole ketään mielitiettyä, joka on samoihin aikoihin siellä käynyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo. Hyvän ja viriilin oloinen oot ja osaat varmaan yhtä sun toista. Eikö siellä punttiksella ole ketään mielitiettyä, joka on samoihin aikoihin siellä käynyt?

        Nehän katsoo vaan nenänvartta pitkin. Vaihtavat salia, kun tulen samaan tilaan. Ja ovat kuulokkeet korvilla. Ei siellä tule kenenkään kanssa juttuun.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Nehän katsoo vaan nenänvartta pitkin. Vaihtavat salia, kun tulen samaan tilaan. Ja ovat kuulokkeet korvilla. Ei siellä tule kenenkään kanssa juttuun.

        Mikäs sun habituksessa neidot toiseen saliin ajavat? Kuulokefriikit ovat vallanneet paikan kuin paikan. Jokainen haluaa olla omissa oloissa ja suorittaa hikistä ohjelmaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sun habituksessa neidot toiseen saliin ajavat? Kuulokefriikit ovat vallanneet paikan kuin paikan. Jokainen haluaa olla omissa oloissa ja suorittaa hikistä ohjelmaa.

        Kaipa näytän joltain shrekiltä. Harmaa tukka voi olla yksi syy. Kroppa on kunnossa mutta pärstävärkkiä et voi muuttaa. Kai näytän jo 80 vuotiaalta naamastani.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kaipa näytän joltain shrekiltä. Harmaa tukka voi olla yksi syy. Kroppa on kunnossa mutta pärstävärkkiä et voi muuttaa. Kai näytän jo 80 vuotiaalta naamastani.

        Miehetkin voi käyttää ryppyvoiteita. Mutta älä vaan värjää hiuksia. Mikään ei ole kammottavampaa kuin mis joka yrittää peittää harmaita jollain hiusvärillä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kaipa näytän joltain shrekiltä. Harmaa tukka voi olla yksi syy. Kroppa on kunnossa mutta pärstävärkkiä et voi muuttaa. Kai näytän jo 80 vuotiaalta naamastani.

        Omasta mielestä harva on tyytyväinen omaan pärstäänsä, niin sunkin kohdalla. Nähnyt paljon sua nuorempiakin, joilla on harmaita hiuksissa. Ei se ole mikään karttamissyy. Väännätkö/irvistätkö sä naamataulua joka puolelle siellä punttiksella? Naamariin tulee helposti vuosikymmenet lisää kuin tyhjästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestä harva on tyytyväinen omaan pärstäänsä, niin sunkin kohdalla. Nähnyt paljon sua nuorempiakin, joilla on harmaita hiuksissa. Ei se ole mikään karttamissyy. Väännätkö/irvistätkö sä naamataulua joka puolelle siellä punttiksella? Naamariin tulee helposti vuosikymmenet lisää kuin tyhjästä.

        No kai sitä irvistää joskus painoja nostaessa mutta tuskin muuten. Kyllä tiedostan ettei mun ilmeet aina ole ihan priimaa. Mulla on lievä kasvohalvauskin, jonka takia varmaan näytän vähän vammaselta joskus. Sellanen ku Stallonella (näyttelijä). Ihan tavallisen näköiseksi minua on sanottu. Ei koskaan komeaksi kehuttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehetkin voi käyttää ryppyvoiteita. Mutta älä vaan värjää hiuksia. Mikään ei ole kammottavampaa kuin mis joka yrittää peittää harmaita jollain hiusvärillä.

        Olen alkanut niitä voiteita käyttämäänkin. On ollu harkinnassa hiusväri. Mutta on niin lyhyt malli tukassa, että se tuskin onnistuis senkään takia.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No kai sitä irvistää joskus painoja nostaessa mutta tuskin muuten. Kyllä tiedostan ettei mun ilmeet aina ole ihan priimaa. Mulla on lievä kasvohalvauskin, jonka takia varmaan näytän vähän vammaselta joskus. Sellanen ku Stallonella (näyttelijä). Ihan tavallisen näköiseksi minua on sanottu. Ei koskaan komeaksi kehuttu.

        Kellä täällä ilmeet aina viimeisen päälle ovat, eipä tarvitsekaan olla. Liikaa mollotetaan ulkoisiin ominaisuuksiin ja lasketaan sen päälle. Stallone on monisäikeinen kaveri ilmeineen kaikkineen, varsin raamikas useimmissa rooleissa. Komeus ja kauneus on katoavaa ja turhaan yliarvostettua. Olen aina ollut tuota mieltä ja mielipide sen kuin vahvistuu.
        Ole juuri tuollainen, turhaa ressiä kannattaa karttaa.
        Ja nyt nukkuun tämä pää täällä.
        Hyviä unia tavallisen komea siellä 👼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kellä täällä ilmeet aina viimeisen päälle ovat, eipä tarvitsekaan olla. Liikaa mollotetaan ulkoisiin ominaisuuksiin ja lasketaan sen päälle. Stallone on monisäikeinen kaveri ilmeineen kaikkineen, varsin raamikas useimmissa rooleissa. Komeus ja kauneus on katoavaa ja turhaan yliarvostettua. Olen aina ollut tuota mieltä ja mielipide sen kuin vahvistuu.
        Ole juuri tuollainen, turhaa ressiä kannattaa karttaa.
        Ja nyt nukkuun tämä pää täällä.
        Hyviä unia tavallisen komea siellä 👼

        Kiitos sinullekin. Hyvää yötä enkelille. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sun habituksessa neidot toiseen saliin ajavat? Kuulokefriikit ovat vallanneet paikan kuin paikan. Jokainen haluaa olla omissa oloissa ja suorittaa hikistä ohjelmaa.

        jotain 15 prossaa käyttää niitä nykyään petipuuhissakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehetkin voi käyttää ryppyvoiteita. Mutta älä vaan värjää hiuksia. Mikään ei ole kammottavampaa kuin mis joka yrittää peittää harmaita jollain hiusvärillä.

        no miksi se naisella sen paremmalta näyttäis sitten se epäluonnolliseksi värjätty kuontalo


      • Anonyymi kirjoitti:

        jotain 15 prossaa käyttää niitä nykyään petipuuhissakin

        Taustamusiikkia. Juu. Minä tuskin tulen sitäkään kokemaan, enää tässä elmässä.


    • Anonyymi

      Öitä P:)

      • Öitä. Montako naista riiasit?


    • Anonyymi

      Hyvää yötä palstarinssi ja kauniita unia ja ihanan rinsessan unikuvia, kahvit sitten päivällä leivoksen kera 😉🍰☕👸

      • Kyllähän niitä unia katselee mielellään. Onneksi ei tarvitse nousta aikaisin. Hyvää yötä ja kiitos. 🤴 ⚜️ 😊


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllähän niitä unia katselee mielellään. Onneksi ei tarvitse nousta aikaisin. Hyvää yötä ja kiitos. 🤴 ⚜️ 😊

        Mutta en minä varmaan saa nähdä hänestä unta... Kaipa se on sitten joku toinen prinsessa.


    • Anonyymi

      Mitä vittuu niis on iskemistä jos pillu on se mitä hakee niin kysyy suoraan parisuhteen osalta siinä on se vitun esileikki kun nainen testaa sun luotettavuutta samalla ollen itse epäluotettava

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe