Mitä sanoo TM ja tuulilasi rengaskeskustelusta?

Anonyymi-ap

Nastarengas muka tappaa eniten?

onko oijottu kun hiihto käynnistyi?

11

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sanoo korruptetuineet autolehdet!

• Anonyymi

Kitkoja käyttää 20% autoilijoista, ja heidän osuus kuolonkolareista oli vuosina 2011-2020 talvikaudella vain 6%, loput 94% ajettiin nastoilla. Päättele tuosta aivan itse mitä haluat.

• Anonyymi

Siihen vaikuttaa moni muukin asia esim. Se kummalla rengastyypillä ajetaan enemmän jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen vaikuttaa moni muukin asia esim. Se kummalla rengastyypillä ajetaan enemmän jne.

hyssss

varmaan tulee parempi selvitys asiasta

• Anonyymi

Veikkaanpa, että kitkoilla ajetaan enemmän.

• Anonyymi

Sun pitää kysyä ihan itse lehden toimituksesta.

• Anonyymi

Nastoja tunnetusti suositellaan kädettömille spedeille ja vähäisen ajokokemuksen omaaville. Tämä näkyy sitten ikävästi nastoihin luottavien kohdalla kuolleisuustilastoissa. Kitkailijoilla on selkeästi enenmän kokemusta ja taitoa sekä ajotaitoja, niin ei niitä pahoja kolareita osu tämän verrokkiryhmän kohdalle.

Nastat kuuleman mukaan myös tasaavat kelejä eli pitää huonosti kuivalla ja märällä asfaltilla. Nousee herkemmin sohjoliirtoon, mutta sillä legentaarisella vesijäällä pitää uutena niinä muutamana päivänä talvessa paremmin kuin uusi kitkarengas. Seuraavana vuonna tämäkin etu menetetään. Kaupallisessa mielessä nastarengas on erinomainen keksintö myyjälle. Kitkarenkailla kun ajellaan liiankin pitkään.

• Anonyymi

Tässä osin sama juttu kun, että kesän ollessa kuhkeimmillaan sattuu autoliikenteessä eniten vakavia onnettomuuksia. Tietynlainen mysteeri sekin.

• Anonyymi

Nastoja suositellaan niille, joilla on kaasupolkimessa vain kaksi asentoa: Täysillä, tai pois kokonaan. 🤡

• Anonyymi

ostaako köyhät nastarenkaita jotka eivät alkuunkaan pidä? halpoja kumeja. elikkä näitä mm misukan ja nokian kolmosmerkkejä?

pitäs siis kieltää niiden myyminen?

eihän halvoissa kitkarenkaissakaan ole pitoa talvella ollenkaan

eli tutkimus ei tosiaan kerro kaikkea

• Anonyymi

tulee uusi tutkimus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      342
      3047
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      55
      1268
    3. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1136
    4. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      65
      1022
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      60
      899
    6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      869
    7. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      747
    8. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      741
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      40
      731
    10. Älä ees vihjaile mitään

jos sitten lopulta kuitenkin teet aina noin.. 💔😞
      Ikävä
      52