Eilen myöhään tuli teeveestä Timo K. Mukan ja Rauni Mollbergin elokuva Milka, joka kertoi nuoren tytön heräämisestä seurusteluun ja seksiin.
Elokuva oli saanut 42 vuotta sitten ylistävät arvostelut, mutta nykysilmin se oli enemmän kuin kökkö: irrallisia kohtauksia, synkkyyttä ja lakonisia lauseita.
Milkana näytellyt Irma Huntus oli joutunut esiintymään useissa alastonkohtauksissa ja tullut kotipaikkakunnallaan sellaisen pilkan ja juoruilun kohteeksi, että oli heti koulun loputtua joutunut muuttamaan toisaalle.
Tyttö oli satumaisen kaunis ja herttainen, mutta siitä en ole nähnyt mainintaa, vain alastonkohtauksista ja Mollbergin aiheellisesti romahtaneesta maineesta, ja arvostelujen täydellisestä muuttumisesta.
x x x x
Kun katsoin elokuvan, tuli voimakas tunne, että olen täällä netissä usein joutunut keskustelemaan menneisyyden haamujen kanssa. Heille AINOA OIKEA on, mitä he ITSE ajattelevat ja mistä rajoista pitävät tiukasti kiinni.
Kaikki muu, varsinkin vapaampi suhtautuminen, on pervoa, sairasta, dementiaa ja kamaloittavaa. Onneksi tälläkin palstalla kuitenkin on siallisilla keskustelijoilla enemmistö. 🌹👀
Kestuskelua seurustelusta menneisyyden haamujen kanssa
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
yullrr4ko vilpinen olotila kuin betinitalossa ..... viileä on mukvaako=?
Anteeksi, siallisia > asiallisia. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164