Ompas kiva nähdä A nainen töissä :)
A nainen töistä
16
995
Vastaukset
- Anonyymi
Onko A niinkuin Anna?
- Anonyymi
Kyllä :)
- Anonyymi
Mistä arvasit?
- Anonyymi
Tuutko A nainen huomenna työpaikalle?
- Anonyymi
Tää Anna on tulossa töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno juttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelta jo tulit töihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelta jo tulit töihin?
Kohta lähden tulemaan.
- Anonyymi
Perjantaina et taida tulla työpaikalle?
- Anonyymi
tulen samoihin aikoihin huomennakin
- Anonyymi
Olipahan sellanen työvuoro tänään, että vauhditti irtisanoutumispäätöstä. Jei! Kaksi viikkoa enää töitä siinä lafkassa!!
t.A- Anonyymi
Hyvä päätös! Uutta matoo ja uusia tuulia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä päätös! Uutta matoo ja uusia tuulia!
Kiitos...otan mieluummin rapalan kuin madon mutta uudet tuulet kelpaa.
- Anonyymi
Voi pahus kun on iso ikävä sua A nainen. Toivottavasti tulet edes joskus käymään vaikka keikalle tänne ❤️
- Anonyymi
Onhan A kyllä kaunis nainen :)
- Anonyymi
Maanantaina ja tiistaina vapaalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846