Narsistisia piirteitä on vaikea huomata itsessään, tämä testi paljastaa ne

Minkä tuloksen saitte testistä? Oma tulokseni:

Pisteesi 18/45
Olet hyvin lähellä keskivertoihmistä narsismin suhteen
Sinulla on hieman vähemmän narsistisia piirteitä kuin ihmisillä keskimäärin. Ihmisten keskiarvo on 25,2.

https://www.is.fi/terveys/art-2000009156544.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=hs.fi&utm_content=promobox

27

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku saattaa ihmetellä miten liittyy ateismiin. Ei oikeastaan liitykään, mutta olisi kiva verrata ateistien ja uskovaisten tuloksia. Jos ilmoitat tuloksen niin laittaisitko vielä kommenttiin uskotko jumalaan vai oletko ateisti.

      Itsellä tulos on keskimäärin vähemmän narsistinen. Olen ateisti enkä kuvittele, että olisi olemassa jokin universumin luoja ja mahtavin olento, joka katsoisi joka hetki juuri minun perääni, minä muka tietäisin tuon olennon mielenliikkeet ja keskustelisin hänen kanssa.

      • Anonyymi

        sano vain rehellisesti uskovaiset ovat jakomielitautisia


    • Anonyymi

      Narsistiset piirteet tulevat esiin syvähaastattelussa, missä laitatetaan paljon kovemmille kuin rasti ruutuun muutamalla kysymyksellä. Yleensä narsisti valehtelee itselleen itsenäisissä tutkimuksissa jotka ovat pintaraapaisu, mutta saavutettu onni
      valtava. "Vajakki"- ym tekstejä, sanoja käyttävät ovat pääsääntöisesti narsisteja.
      Tulokseni 22 ja uskova liberaali.

      • Suomen kieli on köyhää tässä uskon asiassa kun on vain yksi sana kuvaamaan uskoa. Uskova voi tarkoittaa että uskoo jumaliin tai uskoo kaurapuuron. Ei usko ei ole uskoa siksi ei voi uskoa ateismiin. vai kuinka?


      • Varma.Tieto kirjoitti:

        Suomen kieli on köyhää tässä uskon asiassa kun on vain yksi sana kuvaamaan uskoa. Uskova voi tarkoittaa että uskoo jumaliin tai uskoo kaurapuuron. Ei usko ei ole uskoa siksi ei voi uskoa ateismiin. vai kuinka?

        ”Uskova voi tarkoittaa että uskoo jumaliin tai uskoo kaurapuuron.”

        Usko on totena pitämistä ilman todisteita ja jopa todisteiden vastaisesti. Miten tässä valossa kaurapuuroon voi uskoa? Se, että se on lautasella?

        ”Ei usko ei ole uskoa siksi ei voi uskoa ateismiin. vai kuinka?”

        Juuri näin. Ateismi ei ole uskoa. Ateismi ei ole yhtään mitään, jos ei olisi teismiä.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        ”Uskova voi tarkoittaa että uskoo jumaliin tai uskoo kaurapuuron.”

        Usko on totena pitämistä ilman todisteita ja jopa todisteiden vastaisesti. Miten tässä valossa kaurapuuroon voi uskoa? Se, että se on lautasella?

        ”Ei usko ei ole uskoa siksi ei voi uskoa ateismiin. vai kuinka?”

        Juuri näin. Ateismi ei ole uskoa. Ateismi ei ole yhtään mitään, jos ei olisi teismiä.

        Kaurapuuroon uskominen on kuvaannollista perustuen mainoslauseeseen tarkoittaen sen terveellisyytettä aamiaiseksi.

        Et ole narsisti mutta tehostat itseäsi kirjoittamalla korkealaatuisia tieteellisiä julkaisuja Suomi24 vaikka tiedät ettei täällä niitä kukaan ymmärrä. Täällähän yksi ateismin tohtori kirjoitti että Jeesuksia syntyy kamelin perseestä Ei synny eikä tiede ala ilmiötä tutkimaan.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        ”Uskova voi tarkoittaa että uskoo jumaliin tai uskoo kaurapuuron.”

        Usko on totena pitämistä ilman todisteita ja jopa todisteiden vastaisesti. Miten tässä valossa kaurapuuroon voi uskoa? Se, että se on lautasella?

        ”Ei usko ei ole uskoa siksi ei voi uskoa ateismiin. vai kuinka?”

        Juuri näin. Ateismi ei ole uskoa. Ateismi ei ole yhtään mitään, jos ei olisi teismiä.

        Raamattuni Wikipedia määrittää uskon vain uskonnollisesti. Onko uskoa kun käyn istumaan tuolille uskon että se kestää painoni?


      • Anonyymi

        minä käytän vajakki ja debiili sanoja 🤣 unohtamatta retardeja
        olen ihan paska no en nyt ihan , mutta ihailen jotain täydellisyyttä ja kauneutta 🤔
        Vihaan viallisten korottamista yli kaiken ja siihen uskovaiset syyllistyy.


    • Toisen polven ateisti

      Tuloksesi
      Pisteesi 21/45
      Olet hyvin lähellä keskivertoihmistä narsismin suhteen
      Sinulla on hieman vähemmän narsistisia piirteitä kuin ihmisillä keskimäärin. Ihmisten keskiarvo on 25,2.

    • Anonyymi

      45/45. Olen synnynnäinen johtaja. Siksi olisin paljon parempi Jeesuksena kuin Jeesus.

    • Anonyymi

      Sain täydet 45 pistettä.

      • Anonyymi

        Ja olen ateisti, 45 pistettä siis. (45/45)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen ateisti, 45 pistettä siis. (45/45)

        Paljon onnea

        Narsismi itsessään on jokaisella ihmisellä oleva terveeseen itsetuntoon ja itseluottamukseen liittyvä luonteenpiirre, joka on narsistilla muodostunut huomattavan epäterveeksi ja itselle ja ympäristölle kärsimystä aiheuttavaksi. Narsistisen persoonallisuushäiriön syytä ei täysin tunneta, mutta konsensukseksi on muodostunut puutteellisen omakuvan piilottaminen. Korostunut narsismi kompensoi henkilön epävarmaa sekä arvottomaksi ja heikoksi koettua ydintä, jonka peittämiseksi henkilö on muodostunut väärän itsen, jonka hän esittää oikeana itsenä. Narsistinen vahingollinen käytös liittyy tämän väärän itsen kohtuuttomaan puolustamiseen, jotta alla oleva oikea itse, siis henkilön todellinen ydin, ei paljastuisi. Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä hyökkää tähän kohdistuvan uhkan, jonka havaitsemiselle hän on erityisen herkkä, aiheuttavaa henkilöä kohtaan ja voi aiheuttaa suurta vahinkoa. Narsistisessa persoonallisuushäiriössä on siis keskeisesti kyse ylikompensoinnista ja psyykkiseen itsesäätelyyn käytetyistä puolustusmekanismeista.[5] Häiriölle on tyypillistä erilaiset suuruuskuvitelmat, voimakas ihailun tarve ja empatian vähäisyys. Häiriöstä kärsivä kokee olevansa oikeutettu erikoiskohteluun, on kateellinen tai ylimielinen ja voi käyttää muita häikäilemättä hyväkseen.

        Tämä on lainaus ja kaikkihan tietävät mistä Wikipedia uskovainen tekstit lainaa. Olen kylläkin samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Tiedät oletettavasti sen, että narsisti valehtelee testeissä ja kyselyissä, kun hänen narsismiaan tutkitaan. Ja kun sinä olet itse testaajana, niin voidaan tietää, että testitulos on mitätön.

      Narsismia eivät totea narsistit itse itsessään, vaikka heidän pitäisi tietää se, että he ovat narsisteja. Aika moni on nimittäin saanut muilta - jopa ammattilaisilta - narsistin diagnoosin. Syyttävät näitä valehtelijoiksi ja milloin miksikin, mutta itsessään eivät mitään syytä näe, eivätkä tosiaan sitä narsismiakaan.

      Sinun lapsuuden perheesi, nuoruuden koulukaverit, opettajat, psykologit ja tutkiva lääkäri ovat pitäneet sinua narsistina lapsuudesta asti, joten miksi valehtelet taas jälleen kerran? :)

    • Anonyymi

      en samaa enkä eri mieltä 🤣 kaikkiin tuo vastaus

    • Nyt kyllä repesin! 🤣

      Palstan tunnetuin narsisti on käynyt tekemässä tee se itse testin ja uskottelee nyt lukijoille, että hän tosi kaukana narsistista, vaikka jokainen hänet tunteva tietää hänen olevan narsisti pahimmasta päästä. :)

      Se nyt vaan on tosiaan niin, että narsisti ei itse tee arvioita itsestään nähdäkseen onko narsisti vai ei: sen arvion tekevät muut ihmiset ja tarvittaessa ammattilaiset. En yhtään ihmettelisi, jos tämänkin narsistin lähellä olleet ihmiset olisivat ottaneet etäisyyttä häneen, sillä vain ero on tie ulos narsistin pahoinpitelystä.

      Moses_Zuckerkandl on narsisti, patologinen valehtelija ja psykopaatti. Tämän ei pitäisi olla epäselvää hänet tunteville ja hänen viestejään lukeneille. Jopa Michelarkangelo saattaa pitää Mosesta pahimman luokan narsistina tai vähintään pedanttina pilkunviilaajana, jonka käytös hävettää korkean moraalin omaavaa ateistia.

      • Mistä tiedät, että minä ja Michel olemme eri henkilöitä?


      • ”Se nyt vaan on tosiaan niin, että narsisti ei itse tee arvioita itsestään nähdäkseen onko narsisti vai ei”

        Mutta normaalille ihmiselle testi antaa oikean tuloksen. Minua on sanottu työelämässä poikkeuksellisen empaattiseksi esimieheksi.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Mistä tiedät, että minä ja Michel olemme eri henkilöitä?

        En tiedä. Luotan sanaasi tässä asiassa. :)


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        ”Se nyt vaan on tosiaan niin, että narsisti ei itse tee arvioita itsestään nähdäkseen onko narsisti vai ei”

        Mutta normaalille ihmiselle testi antaa oikean tuloksen. Minua on sanottu työelämässä poikkeuksellisen empaattiseksi esimieheksi.

        Voitko todistaa tämän väitteesi? :)


      • Heh kirjoitti:

        Voitko todistaa tämän väitteesi? :)

        Jos henkilö vähän vetää kölin ali valehtelevaa false flag kreationistia anonyymillä nettipalstalla niin se ei tee henkilöstä narsistia. Koko aloitus on trollaus niin, että saan vähän lisää gaslightata sinua. Olet ansainnut kaiken tämän valehtelemalla, multinikkeilemällä ja nikkejä kaappaamalla.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Jos henkilö vähän vetää kölin ali valehtelevaa false flag kreationistia anonyymillä nettipalstalla niin se ei tee henkilöstä narsistia. Koko aloitus on trollaus niin, että saan vähän lisää gaslightata sinua. Olet ansainnut kaiken tämän valehtelemalla, multinikkeilemällä ja nikkejä kaappaamalla.

        Et siis häpeä tekojasi. No, tämä ei tule yllätyksenä. Miten narsisti voisikaan...



    • Anonyymi
      • Anonyymi

        olisi 20v sitten kuollut , mutta kantaa paskaa perimässään ja kakarat saa saman taudin .
        Tulevaisuudessa on vain ihmisiä jotka syövät ikänsä lääkkeitä pysyäkseen hengissä 🤔
        Syöpälääkkeet ovat sen verran tyyriitä , ettei se suomessa tulevaisuudessa toteudu.


    • Anonyymi

      Testien tulokset riippuvat paljon siitä, miten kysymykset on laadittu ja miten ne tulkitaan. Esim. mitä voi sanoa jonkin tylsyydestä, missä ei ole mukana!

    • Anonyymi

      Miten narsistinen on ihminen joka kaiken biologisen tiedon vastaisesti kuvittelee olevansa Jumalan kuva eikä biologista sukua muille eläimille, uskoo että on ytimeltään kuolematon ja koko universumia hallitsevan kaikkivaltiaan erityisen kiinnostuksen kohde?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe