Kahvimies tarjoaa naiselle kahvit

Anonyymi-ap

Ollaan kahvilassa, kahvimies seisoskelee kahvilan käytävällä, paikalle saapuu nainen ja kahvimies avaa appoisen suunsa.
Sinä nainen siinä, juuri sinä, sinulle kahvimies tarjoaa kahvit ja leivokset, mitä nainen tuumaa, eikö kannattaisi nauttia kahvit, kun kahvimies kahvia tarjoaa.
No niin nainen siirrytäänpä sinne tiskin päähän, sieltä ota, ota tarjotin nainen, ei käsissään kahvia ja leivosta voi kantaa.
Nainen ottaa kiltisti tarjottimen, kahvimies toteaa, no niin liikuhan eteenpäin, ota, sieltä se iso muki, ota, ota, älä pientä mukia ota, nyt nainen saa juoda ISON mukillisen kahvia.
Edetään tiskillä ja tullaan kahvipannun luo.
Kahvimies komentaa ota, ota siitä sitä tummajauhatusta Gambilalaista kahvia, minäkin otan sitä ja sinä otat myös, no, no, kahvikuppia alle, no,no....
Ota nainen ota, 4 palaa sokeria, ei maistu kahvi ilman sokeria, sieltä sieltä kulhosta ota sokeripalajoa nainen.
Kermaa, kermaa, ota kermaa kahviin, haluatko, että minä annostelen, älä ole noin nirso, ei pisara mitään auta, holauta kunnolla, että kahvin väri muuttuu, no, no, eikö onnistu.
Leivososasti lähestyy ja kahvimies neuvoo jälleen.
Nainen, ota leivosta sieltä, ota isoin mahdollinen, älä ota pientä, ei pienellä jaksa,
Minä tarjoan, otat nyt suurimman ja rasvaisimman, ei mitään laihduttajan leivoksia, nyt, nyt, se leivoshanko sinne survaise ja ota. ota kerkullinen leivos.
Ota, ota kaksi leivosta, ei nainen yhdessä jaksa, nainen tarvitsee kaksi leivosta, no, no, nyt nainen ottaa, ei saa ihmetellä, nyt käsi käy, tämä on komento, nainen tottelee kahvimiestä.

No niin, nainen tule tänne pöytään nurkkaan istumaan, täällä saamme rauhassa nauttia herkullisia herkkuja, nainen istuu alas, eikä yhtään kiemurtele.
Laita, laita jokainen sokeripala kahviin, älä emmi,
Nainen sanoo. en minä sokeria kahvin kanssa. Älä. älä nainen sano mitään, minä märään nyt, sinä kuuntelet ja tottelet, kun kahvimies tarjoaa kahvit, älä pyristele.
Siitä, siitä lusikoi leivosta suppoiseen suuhusi, älä emmi, mitä nainen pelkäät, suuhun sitä leivosta nyt, kahvimiehen tarjoamaa leivosta, hopi, hopi, ei saa nirsoilla, kahvimies söisi viisi tuollaista leivosta yhdeltä istumalta.
Hop, hop. suuta auki ja leivosta suuhun, nyt on tosi kyseessä, leivosta suuhun nyt, minä määrään täällä ja sinä nainen kuuntelet.
Nainen vaikertaa, olen laihdutus kuurilla ja vatsani on täynnä.
Soooo, sooooo älä tuollaisia mene kahvimiehen seurassa sanomaan, koskaan ei olla laihdutus kuurilla, vaan herkutellaan ja nautitaan, nyt se suu auki vai pitääkö alkaa pakkosyöttämään, mikä nainen se tuollainen on, jolle ei kahvi ja leivos kelpaa, nyt se suu auki tai minä suutun tosissani ja sen jälkeen nainen syö koko leivosvitriinillisen leivoksia, tuliko selväksi !!!!

35

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väkivaltaa. Sekä henkistä että fyysistä.

🦄

• Anonyymi

EI, ei,ei ole väkivaltaa, vaan kahvimies haluaa tarjota naiselle kahvia ja leivonnaisia, ruokkia naista antaa naiselle makuelämyksiä, mutta miten nainen suhtautuu, niuvasti ja syyttää väkivallasta.
        Kyllä on nainen kiittämätön otus, ei naisen ajatusmaailmaa ymmärrä.
        Jokainen mies, joka saisi olla vastaavassa tilanteessa, että kahvinainen tekisi samoin, niin mies olisi otettu, onnellinen ja iloiten kiittäisi naista, mutta nainen sensijaan äyskii, öyskii ja suuttuu, voi hyvän tähden naisia, eivät mistään ole kiitollisia.
        Tästä lähtien juon ja syön leivokseni ITSE, kun ei naisille kelpaa pissiäisille, kertakaikkiaan.
        Älkää sitten tulko valittamaan, jos on nälkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI, ei,ei ole väkivaltaa, vaan kahvimies haluaa tarjota naiselle kahvia ja leivonnaisia, ruokkia naista antaa naiselle makuelämyksiä, mutta miten nainen suhtautuu, niuvasti ja syyttää väkivallasta.
        Kyllä on nainen kiittämätön otus, ei naisen ajatusmaailmaa ymmärrä.
        Jokainen mies, joka saisi olla vastaavassa tilanteessa, että kahvinainen tekisi samoin, niin mies olisi otettu, onnellinen ja iloiten kiittäisi naista, mutta nainen sensijaan äyskii, öyskii ja suuttuu, voi hyvän tähden naisia, eivät mistään ole kiitollisia.
        Tästä lähtien juon ja syön leivokseni ITSE, kun ei naisille kelpaa pissiäisille, kertakaikkiaan.
        Älkää sitten tulko valittamaan, jos on nälkä.

Olisiko liikaa vaadittu, jos kysyisi naiselta: "Mitä voisin tarjota neidille?"

Ja sen jälkeen tyytyisi vastaukseen.

Itse joisin kaksi kappaletta (peräkkäin, en yhtä aikaa) Irish coffee -juomia.

Olen edelleen sitä mieltä, että aloituksessa kuvattu tilanne on henkistä väkivaltaa.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko liikaa vaadittu, jos kysyisi naiselta: "Mitä voisin tarjota neidille?"

Ja sen jälkeen tyytyisi vastaukseen.

Itse joisin kaksi kappaletta (peräkkäin, en yhtä aikaa) Irish coffee -juomia.

Olen edelleen sitä mieltä, että aloituksessa kuvattu tilanne on henkistä väkivaltaa.

🦄

Mies ei kysele, jos mies tarjoaa naiselle, sellainen olisi nöyryyyyyttä.
        Nainen syö kiltisti mitä mies tarjoaa, sentään leivoskahvit, eikä mitään saparokäristystä.
        Yksisarviselle naiselle tarjoasin hevosenmakkaraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen syö kiltisti mitä mies tarjoaa, sentään leivoskahvit, eikä mitään saparokäristystä.

Von idiootti tarjoaa pakottaen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sanoisinko pikemmin k.sipää. Itse kysyn AINA mitä toinen haluaa, kun tarjoan. Ota mitä haluat, minä tarjoan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin minäkin ajattelen. Varmasti suurin osa muistakin.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pidän makkaroista, varsinkin eteläeurooppalaisista. 😛

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pidän makkaroista, varsinkin eteläeurooppalaisista. 😛

🦄

Aiaiai, miksi aloit puhua makkarasta! Alkoi tehdä mieli palasta. Jääkaapissa on hyvää makkaraa. 😵 Juon matejuomaa enkä aio syödä enää mitään. Mutta huomenna saatan tuhota pienen palan eteläeurooppalaista makkaraa. 😛

🦄

• Anonyymi

Vai kahvia muka, ei vaan pakkopullaa, hirvittävä kontrolloiva kirjoitus, jossa poljettiin ihmisoikeuksia.

• Anonyymi

Ei siinä poljettu ihmisoikeuksia, ajattele, jos kahvimies olisi tarjonut naiselle laihaa lipton teetä ja korpun, olisiko nainen hyppinyt ilosta ja samalla kahvimies olisi nauttinut hienolaatuista suodatin jauhatus kahvia ja mansikkakerma kakkua.

• Anonyymi

hammazjuttu no ei niin hauszka mutta olin ja pitää taasz mennä lekurille hampaita, vciiszauksia sellaisia, niin hassua kylläå kun lekuri hampio-nainen näyttää kucan mille näyttää hampit röntgen kuvat:D

• Anonyymi

oikeasti tuntui aika inhottavalle szellainen röntgen lappu hampaisa suussa mutta joo onnixssxtui sillei hyvin xinänsxä :D

• Anonyymi

Multa otettiin röntgenkuva hampaista ja piti purra sellaista laitetta.
        Minä suu jäykkänä purin ja hammaslääkärit lähtivät pois kesken kaiken.
        Olin niin jäykkänä hampaat ajatukset vihreillä niityillä, että hammastädit huusivat, irroita purenta, irti, ei saa enää purra, lopeta heti.
        Näenkö painajaisia, jaa se on röntgen otettu.

• Anonyymi

Olipa sitten leivos tai makkara niin lopputulos on aina sama. Syö syö, pakko pakko, käsken käsken, käsken ja määrään. Joku ihmeelliinen fetissi pakkosyöttämiseen ja väkivaltaan.

• Anonyymi

Aloituksen kaltainen väkivaltafantasia sallitaan. Sen sijaan se ilmaiseminen väkivaltafntasiaksi, joka se ilmiselvästi on, sensuroidaan. Palstan sensurointipolitiikka on perzeestä.

• Anonyymi

Niin miksiköhän syntyvyys laskee Suomessa? Jos miehet tätä tasoa, ei mikään ihme.

• Rinnastit tosiasian (syntyvyys laskee) ja hypoteettisen asian (jos miehet tätä tasoa). Eivät ole rinnasteisia. Hypoteettinen ei ole validi syy. 🌹👀

• Anonyymi

Nauraisin kyllä täysillä, jollei se joskus olisi tällaista. Niinhän siinä käy, että mies hulauttaa kahvit ja munkit yhdellä hujauksella kurkkuun. Lisäksi pitäisi puhua ja keskustella vuolaasti. Itseltä on jäänyt kahvista puolet kuppiin ja munkista puolet piiloon serverin väliin, sitten on jatkettu touhuna ja tarmona työmatkaa.

• Anonyymi

No helkkari. Otetaan sitten pesuvadillinen kahvia!

• Anonyymi

Ja sacher-kakkua lumikolallinen! Tänne!

• Anonyymi

Pois tieltä ukkeli! Repäisen koko vitriinin irti mukaani !

• Anonyymi

EI innostuta liikaa, kihvimies saapuu paikalle ja laittaa luumujalkaiset naiset ojennukseen.
        Housut pois ja jalkojen heilutus liikkeet alkakoot, palsta täynnä ylilihavia naisia, jotka haluaa makoilla pullavitsiinissä, ei tule mitään.

t. Kihvimies

• Anonyymi

Ensi juhannukseen asti tarjoat.

• Anonyymi

Haluan myös kokonaisen grillibroilerin.

• Anonyymi

Ei sekään pahaa ole. 😛🍗 Sen voisi toki nauttia jossain muualla kuin kahvilassa. 🤔

🦄

• Anonyymi

vasrmsaasn joo tyttöjedn mielesä mukavas mennä nukkumassn sillkki säknkyy pemoinen sitte

• Anonyymi

Mistäs noita kahvimiehiä löytää? Ei ainakaan Itä-Keskus: Itis Kauppakeskus. Johtuko siitä juon vain vihreää Teetä? leivonaisia en voi syödä kun sokeri arvot koholla.Harmi. Kivahan sitä olisi läppää heittää sinä tee kupin äärellä.

• Anonyymi

Äärimmäisen aineille kelpaa kaikki, & mutta, äärimmäisen vaikeasti sairaalle skitsofreenikolle ja moni, ongelmaiselle skitsofreenikolle ei jätetä taaskaan mitään, kun muilla ihmisillä, on taas ahneus huipussaan, N

• Anonyymi

Ahneille, 🤕🤕🤕🤕🤕 N

• Anonyymi

Miten avoimena olevan voi avata?

• Anonyymi

Yleensä ottaisin jonkin suolaisen syötävän, en kauheaa sokeripommia. Syyt eivät ole terveyssyitä, vaan aivan yksinkertaisesti se olo mikä siitä tulee. Suuresta sokerimärästä tulee ikävän levoton ja keskittymiskyvytön olo ja nälkäkin iskee sitten heti kohta uudestaan.

• Anonyymi

Minkäslaisia vinkuheiniä nämä naiset ovat, jos muutamasta leivoksesta saavat sokerihumalan.
        Meikäläiselle on suupala yksi litran jäätelö tai pussillinen hillomunkkeja,
        Enkä ole edes mikään läski, vaan 170cm/62kg.
        t.Kahvimies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäslaisia vinkuheiniä nämä naiset ovat, jos muutamasta leivoksesta saavat sokerihumalan.
        Meikäläiselle on suupala yksi litran jäätelö tai pussillinen hillomunkkeja,
        Enkä ole edes mikään läski, vaan 170cm/62kg.
        t.Kahvimies

Ei mun tarvitse syödä kun yks joku sokerinen suklaakarkki ja ei tee yhtään enempää mekeaa mieli. Kun ei tule nykyään sokeria syötyä niin ei sitä kaipaa, eikä se maistu hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun tarvitse syödä kun yks joku sokerinen suklaakarkki ja ei tee yhtään enempää mekeaa mieli. Kun ei tule nykyään sokeria syötyä niin ei sitä kaipaa, eikä se maistu hyvältä.

Eli jos Kahvimies ei siedä, että syön mielummin vaikka jonkun suolaisen herkkupiirakkapalan, niin Kahvimies saa sitten juoda kahvinsa ilman minua. Ja minun kahviini ei laiteta lainkaan sokeri. Kahvi, jossa on sokeria, maistuu KARSEALTA. Kermaa voi laittaa reilusti kiitos.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaikkea hyvää

Emme enää tapaa.
      Ikävä
      201
      2263
    2. Haluaisin tutustua suhun

kunnolla. :) Millaista sun elämä on ollut. Puhua kaikesta maan ja taivaan välillä. Tunnut merkitykselliseltä ihmiseltä elämänpolullani. Aika näyttää..
      Ikävä
      131
      1477
    3. Kumpa tietäisin mies

Mitä päässäsi liikkuu. Niin tietäisi miten toimia..
      Ikävä
      142
      1296
    4. Zelensky ei halua neuvottelupöytään.

Lukasenkan ehdotus ei käy. Kokeilisi edes, olisihan se sitten nähty saako keskustelu mitään aikaan. Eikö nyt kannattaisi kokeilla kaikki mahdollinen s
      Maailman menoa
      458
      1057
    5. Voi ei! Selviytyjät-luovuttaja Virpi rehellisenä vaikeasta päätöksestään: "Ei ole pelkoa, että..."

Voi ei… Olisit nyt Virpi jatkanut kisan loppuun asti! Olisit voinut vaikka voittaa! Lue Virpin perustelut luovuttamiselle: https://www.suomi24.fi/vii
      Tv-sarjat
      32
      835
    6. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      139
      770
    7. Työpaikkaromanssit...

Onko ihan tuhoon tuomittuja juttuja?
      Ikävä
      59
      731
    8. Sinä olit jotain, mitä ei pitänyt olla olemassa

Hei kaunis, maailmani pysähtyi, vaikka en ollut valmis pysähtymään. Yhtäkkiä, arvaamatta, olit siinä edessäni valmiina riisumaan kaiken. Ja voi armas
      Ikävä
      76
      706
    9. Siihen ei voi vastata

Mutta luin sen. Erittäin ihana kirjoitus, kiitos 🥺. En omi. Olen tuntenut kauan sitten samalla tavalla. Se on pitkä tarina jota en kirjoita tähän. M
      Ikävä
      37
      683
    10. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      88
      667
    Aihe