Olen miettinyt hajuvesien ostamista Deloox.comista, mutten ole varma niiden luotettavuusta, sillä internetistä löytyy niukasti tietoa.
Onko kukaan tilannut sielä?
Deloox.com luotettava?
10
15609
Vastaukset
- Anonyymi
Tilasin tänään täältä. Ainakin tuntuu luotettavalta. PayPal maksulla maksoin.
- Anonyymi
13. Päivä tilasin ja 20. päivä saapui. Tuotteet pakattu hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
13. Päivä tilasin ja 20. päivä saapui. Tuotteet pakattu hyvin.
Oliko aito tuote?
- Anonyymi
Meneekö tulleja?
- Anonyymi
Palautus mahdotonta ulkomaille koska kustannukset omalla kustannuksella. Eivät anna tietoja miten palautus tehdään, välttelevät kun laittaa sähköpostia toisen perään. Jos haluat alankomaihin tehdä palautuksen, se tulee maksamaan n. 30€. Ostakaa jostain muualta joka tarjoaa palautusmahdollisuuden. Tätä kauppaa ei kannata tukea.
- Anonyymi
Toki voi maksaa luottokortilla, ilman riskiä. Ainii, siihen tarvii luottotiedot.
- Anonyymi
Tilasin 355ml CHI hoitoaineen hiuksiini. Tuli kuitenkin 177ml pullo eivätkä vastaa viesteihin. En toista kertaa tilaa sieltä.
- Anonyymi
Oliko tuote aito vai kopio?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuote aito vai kopio?
Tilasin vuosikausia käyttämääni silmänympärysvoidetta. Pakkaus, tuubi ja tuotteen koostumus täysin erilaiset kuin alkuperäisissä. Eli ainakin tämä oli kopio.
- Anonyymi
Kirjoitan harvoin negatiivisia arvosteluja, mutta tässä tapauksessa minun on jaettava kokemukseni. Surkea asiakaspalvelu. Tein tilauksen kaksi viikkoa sitten. Viikkoa myöhemmin otin yhteyttä asiakaspalveluun, koska viikon kuluttua en saanut tietoa paketin lähettämisestä. Minulle ilmoitettiin, että yksi tuote on puutuu varastossa ja sen odotus kestää vielä noin 3 päivää. Yli viisi päivää myöhemmin sain viestin siitä että tilaukseni toisen tuotteen varastossa näyttää olevan eroa ja sen hankiminen kestä vielä noin 3 päivää. Otin sitten uudestaan yhteyttä asiakaspalveluun ja peruin tilauksen kokonaan, koska olin lähdössä lomalle ja kaksi viikkoa mennyt tilauksista ja jouduin etsimään tarvitsemani tuotteet kaupoista. Mutta myös asiakaspalvelun vastaus kestää 3-5 päivää. Ostin kiireesti tarvitsemani tuotteet eri kaupoista ja tänään lähden lomalle. Ja mikä yllätys, tilauksen peruutuksesta huolimatta he lähettivät sen yli 2 viikon kuluttua.
En todellakaan suosittele sitä verkkokauppa. Kauppa huijaa toimituksen kestossa ja asiakaspalvelu on ala-arvoista eikä viesteihin vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814