Näin saat kahdellakympillä monen viikon ruuat

Anonyymi-ap

Kun seinästä loppuu rahat ja sulla on vaan kaks kymppiä rahaa, niin näin saat monen viikon tai jopa monen vuoden ruuat. Ostat koko rahalla perunoita ja kakanmunia. Idätät perunat siemenperunoiksi ja istutat niillä perunamaan. Kananmunat haudot kanoiksi jotka munivat lisää munia joista kuorituu lisää kanoja, jne.

33

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki on käyny yli kymmenen vuotta koulua eikä tajua edes tätä

    • Anonyymi

      Joo ja vaikka tekis kaura puuroa ja pottuja juu saa paljon. Margariini, halvin, myös riittää rasia ja pottujen päälle sitä. Lenkkimakkara mahtuu myös budjettiin. Syö pieniä annoksia kuten Leningradin piirityksessä eläneet asukkaat. Pysyy hoikkana eikä kolesteroli vaivaa.

      • Anonyymi

        Sun pitää oppia laittaa rahat kasvamaan. Sijoittamaan


      • Anonyymi

        Niin mut mitä jos se raha loppuu seinästä kokonaan? Miten olet valmistautunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mut mitä jos se raha loppuu seinästä kokonaan? Miten olet valmistautunut?

        Jos seinästä loppuu raha, niin sitten ruuat maksetaan pankkikortilla.

        "Kaikki on käyny yli kymmenen vuotta koulua eikä tajua edes tätä"


    • Anonyymi

      Olenhan minä kaikkitietävä Kokoomuksen pienipalkkainen Sarkomaa joka elän jatkuvasti köyhissä oloissa että kahdellakympillä saa kuukaden ruuat ilman ongelmia.
      Joten älkää valittako koska minä Sarkomaana tiedän kaiken.

      • Anonyymi

        Mä tarviin uuden mamin ja se ei halua olla mun mami


    • Anonyymi

      Siitä se omavaraisuus lähtee. Opetellaan omavaraisuutta

      • Anonyymi

        Hienoa. Ansaitset tästä mitalin


    • Anonyymi

      Pelisääntöihin ei kuulu hakea ruokaa leipäjakeluista.
      Siinä saa tuhoisasti liikuntaa ja kunto kohenee.

    • Anonyymi

      Monellakaan ei ole omaa peltoa, mutta jo kerrostaloyksiöön tai mieluiten kaksioon saa ruokaa kasvamaan.
      Sopiva kerros muovia lattialle ja n20cm multaa ja siihen potokat kasvamaan. Muutamia uv lamppuja hyvä olla pimeällä talvella. Kanala vaatisi kolmioasuntoa vähintään.

      • Anonyymi

        Pistää kannabista kasvamaan niin 1 sato eikä tarvi köyhyydessä elää.


      • Anonyymi

        ei perunamaahan mitään peltoa tarvita. Siihen käy mikä vaan pihamaa tai maapläntti. Varmasti löytyy esim. kunnan omistamia alueita jossa saa pitää viljelypalstaa jos ei ole omaa pihaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistää kannabista kasvamaan niin 1 sato eikä tarvi köyhyydessä elää.

        Aijaa, että tuosta noin vain. No mistäs sipulit? Sama kuin sanoisit että siitä vain vuokraat lentokoneesi jollekin käyttöön, ja teet tukevan tukun rahaa. No mistä se lentokone?
        Vai "linnun siemenistäkö" meinasit saada raaka aineet?


    • Anonyymi

      olen miettinyt miksi mummot ei enää ole ollut pelikoneilla, no se vaatii tunnistautumista

      mutta kauppojen kassat ja neuvonnat he tukkii, kun jonon ohikin pyritään ja sitten kaivetaan valtavasti lappuja ja kuitteja, mistä tarkistellaan oliko voittoa ja yksitellen kysytään uusitaanko? mitkä pannaan omaan kuoreen? mitä uutta?

      kun tunnistautuminen tulisi vaan veikkauksiin ja myös raaputus arpoihin , tuo hulluus loppuisi joskus..

    • Anonyymi

      20 eurolla saa 40 pussia makaronia ja se riittää yhdelle ihmiselle 2-3 viikon ajaksi kun juo vain vettä vesihanasta.

      • Anonyymi

        Mites vilja allergikot? Entäs proteiini? Vitamiinit? Vuokranantajan vittuilu liiasta vedenkulutuksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites vilja allergikot? Entäs proteiini? Vitamiinit? Vuokranantajan vittuilu liiasta vedenkulutuksesta?

        On myös maissimakaronia!


    • Anonyymi

      aika yksikertaista

    • Anonyymi

      Eipä muuta sitten kuin istuttamaan niitä perunoita. Pidä kiirettä ettei maa ehdi jäätyä. Hankalampi istuttaa silloin.

    • Anonyymi

      Isot halit ja muiskista

    • Anonyymi

      Laitoin perunat nyt ämpäriin ja parvekkeelle. Ehtiikö kasvaa jouluksi. Muuten on kurja joulu edessä..

    • Anonyymi

      Näin

    • Anonyymi

      Vähän oli alottajalla aukkoja tiedoissa.

    • Anonyymi

      Tässä keittokirja

    • Anonyymi

      Miten kakanmunat syödään?

      • Anonyymi

        Hölmö, tuohan on ihan perustietoa.
        Kakka siivilöidään juoksevan veden alla ja sihtiin jääneistä munista kasvatetaan jauhomatoja ja heinäsirkantoukkia sekä raatokärpäsen toukkia.
        Nämä sitten grillataan uunissa 180 asteessa noin 25min ja syödään pitsan päällä.
        Pitsapohjan saa hätätilassa tehtyä vaikka vanhasta kengänpohjallisesta ja kastikkeeksi kelpaa keitetty kuravesi ja juuston voi rapsuttaa jalkapohjasta.

        Terveisin, niksipirkka.


    • Anonyymi

      Juurakot pehmenee pakkasen pantua kerran yön yli. On muuten ravitsevampia kuin ne ikuiset rihmastot.

    • Anonyymi

      Eikö tää olis sopiva haaste ihan tavallaisella kansalaiselle?

    • Anonyymi

      Helppoa, halpaa ja kätevää. Kuin suoraan niksipirkasta

    • Anonyymi

      En kyllä syö mitään kakanmunia.

    • Anonyymi

      Kiitos vinkistä kaveri

    • Anonyymi

      Siis ihan tajunnan räjäyttävä kirjoitus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe