Eipä kiinnosta yhtään enään Alfa Tv

Anonyymi-ap

Eli boikotoin Tommi Parkkosen vuoksi. Tuollai kunnon kansalaista Junes Lokkaa haukkui. Että sakkoja sai . Lokka on yleensä oikeassa, mitä olen seurannut.

14

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella pahasti sanoa ihmistä' loppusijoitus saastaksi. JosAlfatv on vähänkäään vastuullinen potkii se ulos tuollaisen ihmisvihaajan.

• Anonyymi

Sehän sanoi yhtä pahasti kuin tuo kremlin kääpiö kaksoset ukrainalaisista ?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pitäisiköhän teidän persujen hommata parempia idoleita? Tuon työnvieroksuja-risupartamatun fanittamisenne on todella omituista.

• Anonyymi

Totuus on joskus, kuin solvaus.

• Anonyymi

Alfa lopui multa ku seinään

• Anonyymi

Eipähän olla katsottu. Soinin naama ei todellakaan kiinnosta.

• Anonyymi

Alfa alkoi haukkua suomenmielisiä jo kauan sitten.

Aluksi minäkin luulin että vihdoin kunnon kanava mutta se taidettiin myydä jollekulle jonka mielipiteestä ei ota selvää.

Välillä näyttelee ajavansa Suomen asiaa mutta sitten kannattaakin kansan myrkyttämistä.

• Anonyymi

Aivan turha kanava.

• Anonyymi

Hieno kanava. Katson aina ajankohtaisohjelmat sieltä, ikinä en yhtään A-studiota, A-talkia tai muuta Ylen p....njauhantaohjelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno kanava. Katson aina ajankohtaisohjelmat sieltä, ikinä en yhtään A-studiota, A-talkia tai muuta Ylen p....njauhantaohjelmaa.

Samaa propagandaa se on alfalla vaikka hieman hillitympää.

• Anonyymi

Enää.

• Anonyymi

Sananvapauden kannattaja Elon Musk on ostanut Twitterin. Kaikki isokenkäiset joiden ÄO on pienempi kuin kengännumero niin nyt on oikea aika hyvesignalisoida ja irtisanoa Twitter tili. On muitakin sosiaalisen median alustoja kun Twitter joissa voi pitää Ukrainan lippua profiilissa. Twitteri ei ole ainoa paikka missä voi julkisesti laittaa idiootin leiman otsaansa kaikkien nähtäväksi. Joten Teslat myyntiin ja Twitter boikottiin.
      Slava Ukrain Slava For Idiots

• Anonyymi

Keväällä Alfa-TV näytti tuoretta filmiä Ukrainasta, ja uutisoi muutenkin laajasti mitä siellä tapahtuu.

Nyt Alfa-TV:n koko Ukraina-toiminta on keskittynyt uuden ja uuden rahan mankumiseen Ukrainalle. Saisi kyllä jotakin tavallistakin uutista tarjota, eikä kaikki olisi pelkkää kerjuuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      53
      1718
    2. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1461
    3. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      75
      1451
    4. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      107
      1260
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      50
      1039
    6. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      77
      977
    7. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      975
    8. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      85
      866
    9. Mikäs muutos Marttiinalla nyt tuli

On niin salaperäknen päivitys et enteileekö muuttoa johkin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      813
    10. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      57
      806
    Aihe