Uskooko kukaan

Anonyymi-ap

Että viinaa juomalla baareissa saa naisen? Oletteko itse löytäneet tyttöystäviä baareista vai onko se ihan turhaa mennä baariin?

5

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En usko. Naiset usein välttelevät miestä, joka on niin änkyräkännissä, ettei edes sen puheesta saa mitään selvää.
      Baariin voi tietysti mennä, mutta nauttikaa alkoa maltilla. Ei mitään örvelökännejä sitte!

• Voi sieltä saada kumppanin, viinaksia nauttineenakin. Itselle on näin päässyt käymään aikaanaan, olisikohan tuo ollut herran vuonna 2003 ja muistaakseni oli marraskuu. Helsingin pitäjän pääkylällä, sikäläisessä tanssi- ja anniskeluliikkeessä Kampin kaupunginosassa.

• Anonyymi

Kyllä sieltä niitä siiderin pöhöttämiä akkoja saa mutta eri asia haluaako sellaista käymisastiaa kotiinsa.

• Anonyymi

Uskoo koska muuten kukaan ei saisi kumppania. Minäkään en varmasti olis naistani tavannut jos olisin vaan istunut kotona aina viikonloppuisin.

• Anonyymi

Baarista saa naisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Linnanjuhlat: Tiina Kaukasen asu aivan kauhea lankaviritelmä

Ja loukkaus arvokkaita juhlia, maata, veteraaneja, Salea ja muita juhlijoita kohtaan. Siis miten joku kehtaa alittaa riman niin pahasti, koska voisi t
      Maailman menoa
      288
      2876
    2. Oho! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki poseeraa sensuellissa pitsiasussa! Some kuumana: "Merenneito"

Onko tämä sitten Suomineito vai merenneito? Helmi Loukasmäki tuli julkisuuteen Dannyn assistenttina. Nuori nainen on totuttu näkemään somessa varsin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      2512
    3. Pitäisikö metsänomistajien siirtyä tuottamaan polttopuuta?

Metsänomistajat saavat tätä nykyä kuitupuusta niin vähäisen hinnan että verrattuna polttopuuhun he tiensivat paremmin. Onhan polttopuulla talvella jo
      Maailman menoa
      109
      1262
    4. Emännän rauhootus aika,

Pörrö itse huuvellut tubessa hellustansa, nyt tämä resupekka vaatii että asiasta oltaisiin hiljaa, ensikerran sai tuheroa syntymänsä jälkeen ja kertoi
      Tuusniemi
      92
      874
    5. Olen rakastunut sinuun mies

Niin vieläkin, eikö ole hassua. Ikävä on kova!
      Ikävä
      54
      843
    6. 1,7 % kannatuksen lasku

https://yle.fi/a/3-12683819 Keskustalla menee nyt entistä kehnommin. Keskusta kannatus nyt 9 % ja viimeisimmät Saarikon temput ei ehtineet vielä vaik
      Maailman menoa
      244
      751
    7. Nainen, kysymys

Oletko valmis?
      Ikävä
      46
      723
    8. Sua jännittää.

Aikas lailla. Anna mennä vain. Sä osaat kyllä ja kelpaat sellaisena kuin olet. Mä toivon, että onnistut ja saat haluamasi.
      Ikävä
      35
      711
    Aihe