Ilmoitan vain että minä en vihaa Nato-trolleja

Anonyymi-ap

Enkä fanaattisia Venäjä-vihaajia, tai muiden suomalaisten putinistiksi nimittelijöitä. Olin itsekin aikanaan yhtä typerä, russofobi jonka suomalaisten sanotaan saavan jo äidinmaidossa ja historian valossa voisi sanoa että jopa oikeutettua. Sukuni on Itä-Suomesta, jo satojen vuosien taakse Savo-Kainuulaista. Venäjän läheisyys oli aina läsnä.

Mutta ajat muuttuvat, kuten myös vihollisetkin. Olen joutunut tämän itsekin tunnustamaan. Sen johdosta olen saanut törkeitä solvaamisia ja niitä tyypillisiä "Venäjän trolli, putinisti, Pietarin trolli, Kremlin kätyri" ja kaikki mahdolliset vain mielipiteistä. Vain sen takia, että olen huomannut että millainen länsimaailma on. valheille rakennettu ja valheilla on sen rikokset kuorrutettu meille tarjottaviksi. Kuten Ukraina sen viime aikoina parhaiten osoittaa.

Neuvostoliiton aikoina ne oli bolshevikit, eli ns. kasaarijuutalaiskommarit jotka käskyttivät tuota totalitaristista karmeaa järjestelmää. He murhasivat niin etupäässä venäläisiä, mutta suomalaisiakin valtavat määrät. Nykyään nuo samat tahot vaikuttavat lännessä. Kommunistit, jotka rakentavat uutta teknokraattista maailmanjärjestystään valheiden varjolla.

Venäjä ei ole se vihollinen tällä kertaa, vaikka niin on meille myyty. Suomi on törkeästi vallankaapattu aseeksi noille kommariglobalisteille Venäjää vastaan, joka on este noiden totalitaarisen maailmanjärjestyksen rakentamiselle. Nykyajan Yhdysvallat ja EU = Neuvostoliitto x 10.

Putin näyttää luottavan ja rukoilevan Jumalaa. Uskon että aidosti. Yhdyn hänen rukoukseensa. Yhdysvaltojen Joe Bidenkin on muka kristitty, mutta en kerta kaikkiaan löydä hänestä mitään kristillisyyttä. Pelkkä kömpelö kommunistien sätkynukke, joka ei välillä edes tiedä mihin on menossa tai mitä sanomassa.

Uskokaa suomalaiset, että uhka tulee tällä kertaa muualta, kuin Venäjältä. Venäjältä se tulee siinä tapauksessa, että Suomi jatkaa tätä käsittämätöntä Venäjän provosointia noiden kasaarikommariglobalistien käskystä, joille valtiovaltamme näyttää maamme myyneen.

Mutta se tapahtuu, minkä pitää tapahtua. Näin sanoo Jumala. Tavallisen ihmisen tulee rukoilla ja uskoa Jeesukseen. Vain tämä on pelastus. Sillin ei tarvitse niin murehtia maailman menosta ja sodan uhkasta.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just. Itse en vihaa ketään. Silti olen sitä mieltä että Putinin vainoharhoista maksamme kalliin hinnan. Suren sitä.

    • Anonyymi

      Mitä Putinin "rukoiluihin" tulee, niin ei pidä katsoa sitä mitä suu puhuu, vaan mitä kädet tekevät. Putinilla ne ovat veressä. Hän on joko sallinut tai todennäköisemmin jopa suoraan käskenyt tappaa ja kiduttaa tuhansittain viattomia siviilejä. Putin on jopa omassa kotimaassaan murhaaja, kiduttaja ja tyranni. Sellaistako oikea kristitty muka tekee? Jumalan viha on Putinin päällä, ja rukoilen että Hän löisi tuota roistoa rangaistuksella mahdollisimman pian ja kovasti.

    • Anonyymi

      Putin ei ole minkään sortin kristitty, eikä hänen teoissaan ole mitään kristillistä.

      Kirkkojen maailmanneuvosto (KMN) tuomitsee Venäjän laittoman hyökkäyksen Ukrainaan tuoreessa lausunnossaan. KMN:n yleiskokous antoi lausunnon Venäjän hyökkäyssodasta 8.9.2022.

      Suomen evankelis-luterilaisen kirkon piispat ovat tuominneet Venäjän aloittaman hyökkäyssodan jo aiemmin todeten sen olevan rikos kansainvälistä oikeutta ja synti Jumalaa vastaan.

      Suomen, Ruotsin ja Norjan luterilaisten kirkkojen pohjoisimpien hiippakuntien piispat ja Oulun ortodoksisen hiippakunnan piispa tuomitsevat yhteisessä kannanotossaan selvin sanoin Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan ja jäädyttävät Barentsin alueen kirkkojen neuvoston toiminnan

      Suomen ortodoksisen kirkon piispat tuomitsevat paimenkirjeessään Venäjän sotatoimet Ukrainassa. "Mitään oikeutusta sotaan ei ole".

    • Anonyymi

      Vai ihan Jumala sanoo ja hyväksyy ilmeisesti myös Putinin siviilien murhat. En yhtään ihmettele. Sama Jumala käski tappamaan kaupungin kaikki asukkaat miekan terällä vanhukset, naiset ja pienet sylilapset mukaan lukien. Miksi Jahve siitä olisi muuttunut?
      Sama verenhimoinen barbaarijumala, jolle palavien ruumiiden katku on kuin alttarilta nousevan uhrin savu. Minkään muun kuin Jahven takia ei ole tapettu yhtä paljoa ihmisiä. Allah on vain hänen toinen nimesä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe