Minulle määrätty ketipinor 12,5mg unettomuuteen, mutta en ole uskaltanut vielä kokeilla, onko muilla kokemuksia näin pienestä annoksesta, eli miltä tuntuu, ja tuleeko sivuvaikutuksia kuten puörrytystä tai sekavaa oloa?
Ketipinor 12,5mg
6
488
Vastaukset
- Anonyymi
Tutustuskaa koko aiheeseen, allekirjoita niin et tarvitse neuroleptejä tulevaisuudessa. Kiitos
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11377 - Anonyymi
Älä suostu koko vaarallisen myrkyn syömiseen. Sinun vaivaasi kuuluisi määrätä bentsoja mutta väärinkäyttäjien vuoksi puoskari kirjoitti sinulle kemiallisen lonotomian.
- Anonyymi
Voi tulla. Jos kokeilet niin varaudut vaan että voi heittää päässä.
- Anonyymi
heittääkö 12,5mg pahastikkin, ja pyörryttääkö jos on makuullaankin, minulla pieni pelko lääkkeitä ja niiden sivuvaikutuksia kohtaan, ja olen siis jo 90kg mies
- Anonyymi
Ensimmäisellä kerralla nukahdat vartissa ja seuraavana aamuna väsyttää armottomasti. Saatat myös olla kärttyinen. Nopeasti tuohon keho tottuu ja parin viikon käytön jälkeen kaikki normaalisti.
- Anonyymi
toi annos on tosi pieni.Itellä 400 mg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929