Kylläpähän tämä oli nyt tässä

....Ei jaksa enää.....

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lepää rauhassa.

      • Pitää vielä tulla siihen ärsyttämään lisää? Menkää jo hittoon kiusaamasta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pitää vielä tulla siihen ärsyttämään lisää? Menkää jo hittoon kiusaamasta.

        Mene nukkumaan kyllä sinua joku rakastaa ulko maailmasta hänet löydät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene nukkumaan kyllä sinua joku rakastaa ulko maailmasta hänet löydät.

        Minun pilssi on 100. En saa unta. Sinä yrität siinä lihdutella. Saa muut täällä rakastella. Minua ei kaioaa kukaan missään. Kuolen pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene nukkumaan kyllä sinua joku rakastaa ulko maailmasta hänet löydät.

        En ydä ketään mistään ikinä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Minun pilssi on 100. En saa unta. Sinä yrität siinä lihdutella. Saa muut täällä rakastella. Minua ei kaioaa kukaan missään. Kuolen pois.

        Pulssi on 100. Vitun kusipäät kiusas minua täällä koko vuoden.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pitää vielä tulla siihen ärsyttämään lisää? Menkää jo hittoon kiusaamasta.

        Vitsinä heitin...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pitää vielä tulla siihen ärsyttämään lisää? Menkää jo hittoon kiusaamasta.

        Mä oon välillä vaan vähän tökerö en siis tarkottanut pahalla tuota lepää rauhassa kommenttia vaan enemmänkin huumorilla en tiedä mikä muhun oikeen meni. Sori.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pitää vielä tulla siihen ärsyttämään lisää? Menkää jo hittoon kiusaamasta.

        Mene ite!


    • Onko se nyt hyvä, jos alan vihaamaan teitä? Häntäkin jota kaipasin. Sekö on nyt parempi?

      • Anonyymi

        Yritin vain lohduttaa älä minulle huuda.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritin vain lohduttaa älä minulle huuda.

        En tiedä kuka olet. Lohduttaminen ei paljon auta. Se on niin kivaa leikkiä tunteilla. Tehdä ihmisestä raunio


      • Anonyymi

        Rauhoitu nyt hyvänen aika.


      • En puhunutkaan sinusta, vaan niistä jotka tuolla muissa ketjuissa leikki. Ja se vaalea nainen on varmasti yksi niistä ja sen siskot, poikakaverit koko suku...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En puhunutkaan sinusta, vaan niistä jotka tuolla muissa ketjuissa leikki. Ja se vaalea nainen on varmasti yksi niistä ja sen siskot, poikakaverit koko suku...

        Jonkin verran olen lukenut mitä ole kirjoittanut. Kuule unohda se nainen kun etkös kirjoittanut että hän seurustelee. Älä tuhlaa elämääsi häntä haikaillen. On sinkkuja somia naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jonkin verran olen lukenut mitä ole kirjoittanut. Kuule unohda se nainen kun etkös kirjoittanut että hän seurustelee. Älä tuhlaa elämääsi häntä haikaillen. On sinkkuja somia naisia.

        On joo ja niistä jokainen löytää jonkun paremman kuin minä. Saan olla yksin varmaan kuolemaan saakka. Totta on että minun täytyy unohtaa se likka.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        On joo ja niistä jokainen löytää jonkun paremman kuin minä. Saan olla yksin varmaan kuolemaan saakka. Totta on että minun täytyy unohtaa se likka.

        Hyvää yötä palstaprinssi kauniita unia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä palstaprinssi kauniita unia.

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi

        Ihan sama. Ei ketää kiinnosta. Oot ittees täynnä ja kommentoit kaikkee mikä sulle ei ees kuulu! Lähe menee jo


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet. Lohduttaminen ei paljon auta. Se on niin kivaa leikkiä tunteilla. Tehdä ihmisestä raunio

        Oma vika. Jätä se nuori ihminen rauhaan. Sillä on jo toinen. Sanonukki sen sulle jo! Ole aikuinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama. Ei ketää kiinnosta. Oot ittees täynnä ja kommentoit kaikkee mikä sulle ei ees kuulu! Lähe menee jo

        Näin on.


    • Anonyymi

      Toivottavasti prinssillä on tänään parempi päivä ja mieli✨. Pieni tauko palstailusta tekee myös ihmeitä, terveisin kokemus.

    • Anonyymi

      Huomenta Prinssi! Pidin viikon taukoa palstasta. Välillä meinasin lipsua, mutta en sitten kuitenkaan. Ja voinpa kertoa että hyvää teki! Tajusin että elämä on jotenkin paljon parempaa kuin koukkuuntuneena tätä hölmöä palstaa seurata. Nyt tämä on foorumi muitten joukossa. Kannattaa kokeilla!
      Harmi kuitenkin että olet tämän ketjun perusteella ollut tosi allapäin. Tsemppiä prinssi <3 Tee asioita joista saat virtaa! Mutta ensin nuku, olet valvonut pitkään! Mä lähden kahvin keittoon ja sitten lenkille.

    • Anonyymi

      Hyvää sunnuntai huomenta PalstaPrinssi🤴. Jokaiselle on tuolla jossain se oikea, mutta harvoin ne tulee kotiovelle. Rohkeasti elämää katselemaan, pois sieltä neljän seinän sisältä. "Rinta rottingille" ja baanalle, eikä tämä tarkoita että täytyy ruveta ryyppäämään. En tiedä kuka olet, mutta toivon sinulle hyvää sunnuntaita ja niille ihanille muille päiville mitä elämällä on sinulle tarjota 🤗❤

    • Anonyymi

      Huomenta Rinssi,
      Täällä turha alkaa väittelemään kenenkään kanssa, koska harvemmin johtaa mihinkään hyvään. Ymmärrystä täältä et saa, ennemminkin kaikki väittämää halutaan ymmärtää just päinvastoin kuin itse ne haluat ymmärtää. Siksi väittely on turhaa täällä. Järki ei ole vahvaa valuuttaa silloin vaan empatia kyvyttömyys.

      Älä pahoita mieltä turhaan vaan jatka myönteisen kautta eteenpäin, se antaa paljon enemmän. Älä itke menneen perään, tilanne olisi voinut toteutua, jos tuntemukset olisi olleet samoja puolin ja toisin.

      Tunnut fiksulta ja maalaisjärjelliseltä ja uskon sinun myös tajuavan sen. Täällä turha lyödä päätä seinään, helpommalla pääset, kun et lähde väittelyyn, jossa toivot ymmärrystä. Tauko tekee toisinaan hyvää ja turha tunteilu pois. Täällä dissaajia riittää. Boomerit koetaan negatiivisina, jos lähtee nuorempien väittelyyn vielä mukaan (provoilu).

      • Huomenta.

        "Älä itke menneen perään". Se on on ollut ainoa syy olla täällä. Mutta olenpa havainnut ettei siitä mitään hyötyä ole. Ei ollut molemminpuolista ihastuminen eikä kaipailu. Kyllä sille on jaksaneet ulkopuoliset naureskella.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Huomenta.

        "Älä itke menneen perään". Se on on ollut ainoa syy olla täällä. Mutta olenpa havainnut ettei siitä mitään hyötyä ole. Ei ollut molemminpuolista ihastuminen eikä kaipailu. Kyllä sille on jaksaneet ulkopuoliset naureskella.

        Ehkä se olikin toisinpäin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se olikin toisinpäin?

        Miten toisinpäin? Mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Huomenta 🤙

      • Huomenta. Tuo on joku puhelinsoitto käsimerkki? Ei ole numeroa mihin soitella.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Huomenta. Tuo on joku puhelinsoitto käsimerkki? Ei ole numeroa mihin soitella.

        Anteeksi en tiedä noista hymiöistä juuri mitään.


    • Anonyymi

      tuollainen tuntuu hassulle jos on joku peitto jotain satiinia sellaista niin tuntuu hassulle pehmoiselle nukkua sellaisessa.

      • No niin tuntuu joo. On satiinia lakanat minulla nyt.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No niin tuntuu joo. On satiinia lakanat minulla nyt.

        Olet jokeri pokeri poks.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe