....Ei jaksa enää.....
Kylläpähän tämä oli nyt tässä
34
53
Vastaukset
- Anonyymi
Lepää rauhassa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Pitää vielä tulla siihen ärsyttämään lisää? Menkää jo hittoon kiusaamasta.
Mene nukkumaan kyllä sinua joku rakastaa ulko maailmasta hänet löydät.
Anonyymi kirjoitti:
Minun pilssi on 100. En saa unta. Sinä yrität siinä lihdutella. Saa muut täällä rakastella. Minua ei kaioaa kukaan missään. Kuolen pois.
Anonyymi kirjoitti:
En ydä ketään mistään ikinä.
PalstaRinssi kirjoitti:
Minun pilssi on 100. En saa unta. Sinä yrität siinä lihdutella. Saa muut täällä rakastella. Minua ei kaioaa kukaan missään. Kuolen pois.
Pulssi on 100. Vitun kusipäät kiusas minua täällä koko vuoden.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Vitsinä heitin...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mä oon välillä vaan vähän tökerö en siis tarkottanut pahalla tuota lepää rauhassa kommenttia vaan enemmänkin huumorilla en tiedä mikä muhun oikeen meni. Sori.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mene ite!
Onko se nyt hyvä, jos alan vihaamaan teitä? Häntäkin jota kaipasin. Sekö on nyt parempi?
- Anonyymi
Yritin vain lohduttaa älä minulle huuda.
Anonyymi kirjoitti:
Yritin vain lohduttaa älä minulle huuda.
En tiedä kuka olet. Lohduttaminen ei paljon auta. Se on niin kivaa leikkiä tunteilla. Tehdä ihmisestä raunio
- Anonyymi
Rauhoitu nyt hyvänen aika.
En puhunutkaan sinusta, vaan niistä jotka tuolla muissa ketjuissa leikki. Ja se vaalea nainen on varmasti yksi niistä ja sen siskot, poikakaverit koko suku...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En puhunutkaan sinusta, vaan niistä jotka tuolla muissa ketjuissa leikki. Ja se vaalea nainen on varmasti yksi niistä ja sen siskot, poikakaverit koko suku...
Jonkin verran olen lukenut mitä ole kirjoittanut. Kuule unohda se nainen kun etkös kirjoittanut että hän seurustelee. Älä tuhlaa elämääsi häntä haikaillen. On sinkkuja somia naisia.
Anonyymi kirjoitti:
Jonkin verran olen lukenut mitä ole kirjoittanut. Kuule unohda se nainen kun etkös kirjoittanut että hän seurustelee. Älä tuhlaa elämääsi häntä haikaillen. On sinkkuja somia naisia.
On joo ja niistä jokainen löytää jonkun paremman kuin minä. Saan olla yksin varmaan kuolemaan saakka. Totta on että minun täytyy unohtaa se likka.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
On joo ja niistä jokainen löytää jonkun paremman kuin minä. Saan olla yksin varmaan kuolemaan saakka. Totta on että minun täytyy unohtaa se likka.
Hyvää yötä palstaprinssi kauniita unia.
- Anonyymi
Ihan sama. Ei ketää kiinnosta. Oot ittees täynnä ja kommentoit kaikkee mikä sulle ei ees kuulu! Lähe menee jo
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En tiedä kuka olet. Lohduttaminen ei paljon auta. Se on niin kivaa leikkiä tunteilla. Tehdä ihmisestä raunio
Oma vika. Jätä se nuori ihminen rauhaan. Sillä on jo toinen. Sanonukki sen sulle jo! Ole aikuinen
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama. Ei ketää kiinnosta. Oot ittees täynnä ja kommentoit kaikkee mikä sulle ei ees kuulu! Lähe menee jo
Näin on.
- Anonyymi
Toivottavasti prinssillä on tänään parempi päivä ja mieli✨. Pieni tauko palstailusta tekee myös ihmeitä, terveisin kokemus.
- Anonyymi
Huomenta Prinssi! Pidin viikon taukoa palstasta. Välillä meinasin lipsua, mutta en sitten kuitenkaan. Ja voinpa kertoa että hyvää teki! Tajusin että elämä on jotenkin paljon parempaa kuin koukkuuntuneena tätä hölmöä palstaa seurata. Nyt tämä on foorumi muitten joukossa. Kannattaa kokeilla!
Harmi kuitenkin että olet tämän ketjun perusteella ollut tosi allapäin. Tsemppiä prinssi <3 Tee asioita joista saat virtaa! Mutta ensin nuku, olet valvonut pitkään! Mä lähden kahvin keittoon ja sitten lenkille. - Anonyymi
Hyvää sunnuntai huomenta PalstaPrinssi🤴. Jokaiselle on tuolla jossain se oikea, mutta harvoin ne tulee kotiovelle. Rohkeasti elämää katselemaan, pois sieltä neljän seinän sisältä. "Rinta rottingille" ja baanalle, eikä tämä tarkoita että täytyy ruveta ryyppäämään. En tiedä kuka olet, mutta toivon sinulle hyvää sunnuntaita ja niille ihanille muille päiville mitä elämällä on sinulle tarjota 🤗❤
- Anonyymi
Huomenta Rinssi,
Täällä turha alkaa väittelemään kenenkään kanssa, koska harvemmin johtaa mihinkään hyvään. Ymmärrystä täältä et saa, ennemminkin kaikki väittämää halutaan ymmärtää just päinvastoin kuin itse ne haluat ymmärtää. Siksi väittely on turhaa täällä. Järki ei ole vahvaa valuuttaa silloin vaan empatia kyvyttömyys.
Älä pahoita mieltä turhaan vaan jatka myönteisen kautta eteenpäin, se antaa paljon enemmän. Älä itke menneen perään, tilanne olisi voinut toteutua, jos tuntemukset olisi olleet samoja puolin ja toisin.
Tunnut fiksulta ja maalaisjärjelliseltä ja uskon sinun myös tajuavan sen. Täällä turha lyödä päätä seinään, helpommalla pääset, kun et lähde väittelyyn, jossa toivot ymmärrystä. Tauko tekee toisinaan hyvää ja turha tunteilu pois. Täällä dissaajia riittää. Boomerit koetaan negatiivisina, jos lähtee nuorempien väittelyyn vielä mukaan (provoilu).Huomenta.
"Älä itke menneen perään". Se on on ollut ainoa syy olla täällä. Mutta olenpa havainnut ettei siitä mitään hyötyä ole. Ei ollut molemminpuolista ihastuminen eikä kaipailu. Kyllä sille on jaksaneet ulkopuoliset naureskella.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Huomenta.
"Älä itke menneen perään". Se on on ollut ainoa syy olla täällä. Mutta olenpa havainnut ettei siitä mitään hyötyä ole. Ei ollut molemminpuolista ihastuminen eikä kaipailu. Kyllä sille on jaksaneet ulkopuoliset naureskella.Ehkä se olikin toisinpäin?
- Anonyymi
Huomenta 🤙
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Huomenta. Tuo on joku puhelinsoitto käsimerkki? Ei ole numeroa mihin soitella.
Anteeksi en tiedä noista hymiöistä juuri mitään.
- Anonyymi
tuollainen tuntuu hassulle jos on joku peitto jotain satiinia sellaista niin tuntuu hassulle pehmoiselle nukkua sellaisessa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No niin tuntuu joo. On satiinia lakanat minulla nyt.
Olet jokeri pokeri poks.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822