Ulkonäkö suhteessa

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään samanlaista tilannetta suhteessa . Olemme olleet mieheni kanssa nyt 5 -vuotta yhdessä ja lapsen olisi tarkoitus syntyä ensi vuonna. Olen aina ollut ylipainoinen meidän suhteen aikana (en kuitenkaan mikään yli lihava) mutta painoa on siis reilusti yli normaalin paino indeksin. Mieheni on aina sanonut että hän ei ole minun kanssa suhteessa ulkonäön takia. Vaan hän rakastaa minua itsenäni ja mikä olen luonteeltani. Seksi meillä on aina toiminut ja kuulen seksin aikana miten upea olen ja kuinka kiihotan häntä. Kuitenkin arki elämässä, varsinkin riidoissa saan kuulla jatkuvasti kuinka lihava lehmä olen ja hän on sanonut monesti etten häntä kiihottaisi seksuaalisesti ja hän ei nauti seksistä suhteessamme . Tämä tapahtuu siis vain riitojen aikana. Lisäksi hän puhuu kuinka haluaisi hänen olevan sen arvoinen minulle että laihduttaisin itseni pieneksi. Ja että olen lupausten rikkoja, kun en ole yrityksistäni huolimatta päässyt vielä kuntoon, jossa hän tahtoisi minun olevan . Nyt kun olen viimeisillään raskaana ja nämä läskiksi haukkumiset ja muut minuun kohdistuvat ulkonäkö asiat on tulleet todella ihon alle ja olen alkanut kertomaan hänelle etten minäkään ole hänen kanssaan suhteessa ulkonäön takia . Hän siis itse on ollut iso kokoinen (todella lihaksikas ja muutenkin rotevampi) kun tapasimme ja nyt hän on laihduttanut itsensä pieneksi ja terveellisemmäksi. Hän loukkaantui tästä niin paljon, että sanoi haluavansa erota koska hän saa naisen joka on kunnossa ja pitää häntä hyvän näköisenä tuon kokoisena. Kyllä hän on aina minulle miellyttänyt silmään ja ei rakkauteni lopu ulkonäöllisiin asioihin. Sanoin vain asiasta jotta meillä olisi ns. Tasapuolinen suhde ja molemmat voivat sitten pitää toisistaan ilman ulkonäköä. Tämä ei hänelle sovi vaan minun kuuluu laihduttaa ja hän saa sanoa siitä niin kauan kun olen läski lehmä.
Ymmärrän kyllä että en ole kunnossa ja minulla on läskiä kehossani mutta onko oikein että kumppani jonka kuulisi rakastaa sinua sellaisena kuin olet , haluaa satuttaa jatkuvasti ja hänellä on oikeus sanoa näin minulle koska se on faktaa. Minun mielestäni kaikilla on oikeus olla sellaisia kun olemme ja se ei oikeuta ketään haukkumaan tai sanomaan rumasti toiselle vain siksi että toisella on ulkonäöllisiä ongelmia tai sairautta mille ei ehkä tässä elämän tilanteessa ole onnistunut tekemään mitään.
Mitä itse tekisitte tilanteessani ?

Haluaisin vertaistukea ja asiallisia vastauksia .

2

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

aloittaja näyttää räjähtäneeltä benny hilliltä

• Anonyymi

Haukkuminen ja kuvailemasi käytös ei ole oikein. Toisella puolella sitten se, että ei toisesta ole kenenkään pakko tykätä. Tuo on aina ongelmallista, jos mennään yhteen vääränlaisin toivein ja haavein (on aina väärin pyrkiä muuttamaan toista). Rehellisyys olisi alunalkaen jo se paras vaihtoehto. Vaan siis, et sinä miehen käytöstä kykene muuttamaan. Ei se millään vakuutteluilla tai tasoihin pyrkimisillä muutu. Onhan se ikävää erota, kun lapsi on kohta syntymässä, mutta ei tuossa paljon vaihtoehtoja näy. Henkinen väkivalta ei ole yhtään sen parempi ja hyväksyttävämpi asia kuin fyysinenkään väkivalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5425
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2246
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1830
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1555
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1467
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1358
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1107
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1078
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      213
      963
    Aihe