Ulkonäkö suhteessa

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään samanlaista tilannetta suhteessa . Olemme olleet mieheni kanssa nyt 5 -vuotta yhdessä ja lapsen olisi tarkoitus syntyä ensi vuonna. Olen aina ollut ylipainoinen meidän suhteen aikana (en kuitenkaan mikään yli lihava) mutta painoa on siis reilusti yli normaalin paino indeksin. Mieheni on aina sanonut että hän ei ole minun kanssa suhteessa ulkonäön takia. Vaan hän rakastaa minua itsenäni ja mikä olen luonteeltani. Seksi meillä on aina toiminut ja kuulen seksin aikana miten upea olen ja kuinka kiihotan häntä. Kuitenkin arki elämässä, varsinkin riidoissa saan kuulla jatkuvasti kuinka lihava lehmä olen ja hän on sanonut monesti etten häntä kiihottaisi seksuaalisesti ja hän ei nauti seksistä suhteessamme . Tämä tapahtuu siis vain riitojen aikana. Lisäksi hän puhuu kuinka haluaisi hänen olevan sen arvoinen minulle että laihduttaisin itseni pieneksi. Ja että olen lupausten rikkoja, kun en ole yrityksistäni huolimatta päässyt vielä kuntoon, jossa hän tahtoisi minun olevan . Nyt kun olen viimeisillään raskaana ja nämä läskiksi haukkumiset ja muut minuun kohdistuvat ulkonäkö asiat on tulleet todella ihon alle ja olen alkanut kertomaan hänelle etten minäkään ole hänen kanssaan suhteessa ulkonäön takia . Hän siis itse on ollut iso kokoinen (todella lihaksikas ja muutenkin rotevampi) kun tapasimme ja nyt hän on laihduttanut itsensä pieneksi ja terveellisemmäksi. Hän loukkaantui tästä niin paljon, että sanoi haluavansa erota koska hän saa naisen joka on kunnossa ja pitää häntä hyvän näköisenä tuon kokoisena. Kyllä hän on aina minulle miellyttänyt silmään ja ei rakkauteni lopu ulkonäöllisiin asioihin. Sanoin vain asiasta jotta meillä olisi ns. Tasapuolinen suhde ja molemmat voivat sitten pitää toisistaan ilman ulkonäköä. Tämä ei hänelle sovi vaan minun kuuluu laihduttaa ja hän saa sanoa siitä niin kauan kun olen läski lehmä.
Ymmärrän kyllä että en ole kunnossa ja minulla on läskiä kehossani mutta onko oikein että kumppani jonka kuulisi rakastaa sinua sellaisena kuin olet , haluaa satuttaa jatkuvasti ja hänellä on oikeus sanoa näin minulle koska se on faktaa. Minun mielestäni kaikilla on oikeus olla sellaisia kun olemme ja se ei oikeuta ketään haukkumaan tai sanomaan rumasti toiselle vain siksi että toisella on ulkonäöllisiä ongelmia tai sairautta mille ei ehkä tässä elämän tilanteessa ole onnistunut tekemään mitään.
Mitä itse tekisitte tilanteessani ?

Haluaisin vertaistukea ja asiallisia vastauksia .

2

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      aloittaja näyttää räjähtäneeltä benny hilliltä

    • Anonyymi

      Haukkuminen ja kuvailemasi käytös ei ole oikein. Toisella puolella sitten se, että ei toisesta ole kenenkään pakko tykätä. Tuo on aina ongelmallista, jos mennään yhteen vääränlaisin toivein ja haavein (on aina väärin pyrkiä muuttamaan toista). Rehellisyys olisi alunalkaen jo se paras vaihtoehto. Vaan siis, et sinä miehen käytöstä kykene muuttamaan. Ei se millään vakuutteluilla tai tasoihin pyrkimisillä muutu. Onhan se ikävää erota, kun lapsi on kohta syntymässä, mutta ei tuossa paljon vaihtoehtoja näy. Henkinen väkivalta ei ole yhtään sen parempi ja hyväksyttävämpi asia kuin fyysinenkään väkivalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe