On niiku kekrin eli kyöpelin aikaa.

Täs kunny vietetään kekrin aikaa, niin voi samal niiku mainita, et kekri on myös tarkottanu aavetta ja mörköö, niet ne kantsii myös lisätä mun kunniakkaisiin nimityksiin: aave, henki, kyöpeli, kummitus, mörkö ja kekri. Armasteellisel kersalla ku on monta nimee. Terv. Kyöpeli 👻

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kätevää kun ruttuinen vaimosi ei tarvitse erikseen halloween-naamaria, etkä itsekään tarvitse 👹

• Emme vietä millään tavalla halloweenia, mutta rakastamme toisiamme edelleen syvästi ja herttaillen. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Emme vietä millään tavalla halloweenia, mutta rakastamme toisiamme edelleen syvästi ja herttaillen. 🌹👀

Yhteisikä lienee n. 170 vuotta.

• Anonyymi

Kerran näin unta möröstä. Se oli ihmishahmoinen mutta sen kasvoja en kuitenkaan nähnyt. Sillä oli huppu päässä, se oli iso ja sitten piilouduin sitä sängyssä peiton alle. Sitten tunsin kuinka se sen peiton läpi hiveli Freddy Kruegerin saksisormillaan mua ja tuntui että se sattui ihan oikeasti. Sitten se silppusi minut palasiksi ja kuolin. Uni kuitenkin jatkui ja taistelin sitä vastaan uudestaan. En oikein muista miten siinä kävi. Sitten se muutti muotoaan pieneksi räksyttäväksi koiraksi ja lopulta muistaakseni ilkeäksi pikkulapseksi. Minulla oli mielessäni ajatus etten voisi herätä ennenkuin kellistäisin sen olion. Sitten kun se oli pikkupojan muodossa niin taisin piestä ja talloa sen palasiksi ja ne palaset muuttuivat pahviksi. Olin siis voittanut ja silloin myös heräsin unestani. Se oli siis shapeshiftingia osaava olento tai ehkä pystyin itse päättämään kuinka uhkaavaksi otukseksi se aina muuttui. Iskin kun se oli heikoimmillaan.

• Anonyymi

Soli kyl valeuni. Oikeesti me möröt eli kyöpelit ollaan herttasta väkee, jotka ei ees litistä kärpäsee, vaan vie sen lasissa kortilla sulettuna ulos ilotteleen. 👻

• Anonyymi

Housuissasi on kekri. Ei se vielä ole! Vaan ensi viikolla.

• Anonyymi

"Varhaisempina aikoina kekrillä ei ollut mitään tiettyä kalenteriin sidottua ajankohtaa, vaan sitä saatettiin samassakin kylässä viettää eri taloissa eri aikaan sen mukaan, milloin kukin oli saanut tärkeimmät syystyöt loppuun suoritetuksi. Toisinaan sitä saatettiin viettää jo loppukesällä, tavallisimmin kuitenkin mikkelinpäivän ja pyhäinpäivän välisenä aikana. Esimerkiksi Kymenlaaksossa sitä vietettiin aikoinaan – ja vielä tänäkin päivänä – usein mikkelinpäivää seuraavana maanantaina. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kekri

Böööö-ööö-ööö. Toiv. Kyöpeli 👻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Varhaisempina aikoina kekrillä ei ollut mitään tiettyä kalenteriin sidottua ajankohtaa, vaan sitä saatettiin samassakin kylässä viettää eri taloissa eri aikaan sen mukaan, milloin kukin oli saanut tärkeimmät syystyöt loppuun suoritetuksi. Toisinaan sitä saatettiin viettää jo loppukesällä, tavallisimmin kuitenkin mikkelinpäivän ja pyhäinpäivän välisenä aikana. Esimerkiksi Kymenlaaksossa sitä vietettiin aikoinaan – ja vielä tänäkin päivänä – usein mikkelinpäivää seuraavana maanantaina. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kekri

Böööö-ööö-ööö. Toiv. Kyöpeli 👻

Insestipappi valehtelee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe