Kanadassa lääkärit avustavat masentuneita teinejä (alaikäisiä!) itsemurhassa ILMAN VANHEMPIEN SUOSTUMUSTA!
Alaikäinen voi saada lääkäriltä avustetun itsemurhan kertoessaan olevansa masentunut ja haluavansa sen.
Samaa hullujen ideologista pskaa kuin peniksen leikkeilyt ja hormonihoidot.
Eikö kellään sytytä että maailma on demoralisoitunut ja muuttunut sairaaksi.
Woke on saavuttanut uuden riman alituksen
10
95
Vastaukset
- Anonyymi
Muistuttaisin että kohdellaan kaikkia inhimillisesti. Tyttö saa olla poika ja poika koira. Masentuneen lapsen voi tappaa ilman vanhempien lupaa koska nää on ihmisoikeuksia. Yrittäkää olla hienotunteisia älkääkä kyselkö yllättävästi kuolleen nuoren rokotusstatusta. Sellaiset kyselyt sopii vain oikeisiin tilanteisiin eli esim silloin kun joku haluaa päästä ravintolaan syömään.
- Anonyymi
No jos tuo on totta ja oikeasti toteutettavissa noin niin kyllä on jo täysin mätää touhua kaikin puolin
- Anonyymi
On se siinämielessä ok, että heidän ei sitten tarvi tehdä sitä muita traumatisoiden tyyliin ajaisivat rekan keulaan yms.
Piikille 15v vanhan tessun kanssa samaan rahaan, niin mikäs siinä. Monelta murheelta välttyvät.- Anonyymi
Tapetaan alaikäisiä ilman vanhempien suostumusta. Kamoon! 14 v. llä ei edes ole ajokorttia!!!
Anonyymi kirjoitti:
Tapetaan alaikäisiä ilman vanhempien suostumusta. Kamoon! 14 v. llä ei edes ole ajokorttia!!!
Kukaan ei ole syntynyt omasta tahdostaan, ei nuori eikä vanha. Jos elämä käy liian raskaaksi, täytyy olla myös SIISTI keino poistua. 🌹👀
- Anonyymi
Baariin takaoven kautta.
- Anonyymi
Saatava suomeenki tuo käytäntö!
- Anonyymi
Usassa ei yleensä tuomittua teloiteta ,jos on hullu.
- Anonyymi
Woke, kyllä minä niin mieleni pahoitin... olen siis oikeassa...!
- Anonyymi
Just cancelled the Woke!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477