Kanadassa lääkärit avustavat masentuneita teinejä (alaikäisiä!) itsemurhassa ILMAN VANHEMPIEN SUOSTUMUSTA!
Alaikäinen voi saada lääkäriltä avustetun itsemurhan kertoessaan olevansa masentunut ja haluavansa sen.
Samaa hullujen ideologista pskaa kuin peniksen leikkeilyt ja hormonihoidot.
Eikö kellään sytytä että maailma on demoralisoitunut ja muuttunut sairaaksi.
Woke on saavuttanut uuden riman alituksen
10
59
Vastaukset
- Anonyymi
Muistuttaisin että kohdellaan kaikkia inhimillisesti. Tyttö saa olla poika ja poika koira. Masentuneen lapsen voi tappaa ilman vanhempien lupaa koska nää on ihmisoikeuksia. Yrittäkää olla hienotunteisia älkääkä kyselkö yllättävästi kuolleen nuoren rokotusstatusta. Sellaiset kyselyt sopii vain oikeisiin tilanteisiin eli esim silloin kun joku haluaa päästä ravintolaan syömään.
- Anonyymi
No jos tuo on totta ja oikeasti toteutettavissa noin niin kyllä on jo täysin mätää touhua kaikin puolin
- Anonyymi
On se siinämielessä ok, että heidän ei sitten tarvi tehdä sitä muita traumatisoiden tyyliin ajaisivat rekan keulaan yms.
Piikille 15v vanhan tessun kanssa samaan rahaan, niin mikäs siinä. Monelta murheelta välttyvät.- Anonyymi
Tapetaan alaikäisiä ilman vanhempien suostumusta. Kamoon! 14 v. llä ei edes ole ajokorttia!!!
Anonyymi kirjoitti:
Tapetaan alaikäisiä ilman vanhempien suostumusta. Kamoon! 14 v. llä ei edes ole ajokorttia!!!
Kukaan ei ole syntynyt omasta tahdostaan, ei nuori eikä vanha. Jos elämä käy liian raskaaksi, täytyy olla myös SIISTI keino poistua. 🌹👀
- Anonyymi
Baariin takaoven kautta.
- Anonyymi
Saatava suomeenki tuo käytäntö!
- Anonyymi
Usassa ei yleensä tuomittua teloiteta ,jos on hullu.
- Anonyymi
Woke, kyllä minä niin mieleni pahoitin... olen siis oikeassa...!
- Anonyymi
Just cancelled the Woke!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132041
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947