Friendzone

Anonyymi-ap

Ekaa kertaa elämäs mies koittaa friendzonettaa. Sanoin miehelle että se on törkeintä mitä ihminen voi toiselle tehdä. Ollaan siis oltu suhteessa yli vuos. En tietenkään suostu


Onko teillä tästä kokemuksia?

120

628

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisäks miehel massiivinen ongelma ku haluis et milla ois tunteita mut sanoin et ku seuraava mies alkaa tekee mulle orgasmeja niin baaaanggg mun tunteet häntä kohtaan katoaa. On se vaikeaa miehen elämä.

      • Anonyymi

        Jos hänellä on Millan kanssa enemmän tunteita, niin turhaan sinä siinä välissä enää vingut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hänellä on Millan kanssa enemmän tunteita, niin turhaan sinä siinä välissä enää vingut.

        Mulla (kirjoitusvirhe]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla (kirjoitusvirhe]

        Mitähän mies yritit sanoittaa tässä feikkidialogissa? Kerro ihmeessä, ehkä joku hyötyy tai ”hyätyy” siitä jollain tavalla🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän mies yritit sanoittaa tässä feikkidialogissa? Kerro ihmeessä, ehkä joku hyötyy tai ”hyätyy” siitä jollain tavalla🤔

        Itselleni on epäselvää missä kohtaa on aloittaja ja missä kohtaa joku mies. Aloittaja vaikuttaa selkeästi kuitenkin naiselta.

        Itse miehenä en tarvitse naisia kavereikseni. Kaverit ovat aina miehiä, joiden kanssa voi juoda viinaa, pelata tietokoneilla, saunoa, ajaa moottoripyörillä, ja sen sellaista.

        Nainen kaivataan kumppaniksi, rakkaaksi, petikaveriksi, ja lusikassa nukkujaksi.
        Nainen "kaverina" miehelle on yhtä turha kuin paavin pallit tai nunnan nännit.


    • No siinä tyttö maistaa nyt omaa lääkettään tavallaan. En ole ennen kuullut, että mies friendzonettaisi. Kai sellaista ihmistä joihin ei ole tunteita isommin, ja tykkää vaan olla kaveri ja käyttää jollain tapaa hyödyksi, friendzonetetaan. Naisten tapahan tuo yleisemmin taitaa olla?

      • Anonyymi

        En ikinä friendzonettaisi miestä, se on yksiselitteisesti väärin. Onneksi minulla ei enää tunteita tätä jannua kohtaan mutten halua että hän pilaa tulevia parisuhteitani


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä friendzonettaisi miestä, se on yksiselitteisesti väärin. Onneksi minulla ei enää tunteita tätä jannua kohtaan mutten halua että hän pilaa tulevia parisuhteitani

        Sitten olet todella fiksu, jos et tee sellaista. Siitä mieskin kärsii aika paljon, kun kuitenkin tunteissaan aina toivoo ja kuvittelee saavansa muutakin kuin vain kaveruutta. Sellaista on helppo hyväksikäyttää vaikka muuttoapuna ja taksikykyytinä kaupungilla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sitten olet todella fiksu, jos et tee sellaista. Siitä mieskin kärsii aika paljon, kun kuitenkin tunteissaan aina toivoo ja kuvittelee saavansa muutakin kuin vain kaveruutta. Sellaista on helppo hyväksikäyttää vaikka muuttoapuna ja taksikykyytinä kaupungilla.

        Toisen tunteilla leikkiminen on yksiselitteisesti väärin. Mies on joskus sanonut että pitää kovasti keskusteluista minun kanssa ja nyt sanoi että pitää kun kehun häntä. En ole edes huomannut että olisin häntä kehunut mutta hänelle se tärkeää. Mutta ei halua minua joten etsin muuta seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisen tunteilla leikkiminen on yksiselitteisesti väärin. Mies on joskus sanonut että pitää kovasti keskusteluista minun kanssa ja nyt sanoi että pitää kun kehun häntä. En ole edes huomannut että olisin häntä kehunut mutta hänelle se tärkeää. Mutta ei halua minua joten etsin muuta seuraa.

        Miten se ilmenee, ettei hän halua sinua?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miten se ilmenee, ettei hän halua sinua?

        Sano ettei halua minua. Haluaa olla minun kaveri ja minulle kaveri. Sanasta sanaan näin kirjoitti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sitten olet todella fiksu, jos et tee sellaista. Siitä mieskin kärsii aika paljon, kun kuitenkin tunteissaan aina toivoo ja kuvittelee saavansa muutakin kuin vain kaveruutta. Sellaista on helppo hyväksikäyttää vaikka muuttoapuna ja taksikykyytinä kaupungilla.

        Mies pommittaa nytkin viesteillä. Kyllä varmaan haluaisi ns varapatjana pitää myös


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies pommittaa nytkin viesteillä. Kyllä varmaan haluaisi ns varapatjana pitää myös

        Joillakin voi olla sellaisiakin. Jos hän on komea eikä näe tarpeelliseksi sitoutua kehenkään. Saa seksiä aina kun haluaa, eri naisten kanssa?


      • Anonyymi

        Noup. Miesten versio on se, että tapaikkaan loputtomasti, eikä se johda parisuhteeseen.

        Nainen saattaa jopa luukka olevansa parisuhteessa, vaikka on säätö.

        Onko kelelläkään tästä kokemuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup. Miesten versio on se, että tapaikkaan loputtomasti, eikä se johda parisuhteeseen.

        Nainen saattaa jopa luukka olevansa parisuhteessa, vaikka on säätö.

        Onko kelelläkään tästä kokemuksia?

        -tapaillaan- siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup. Miesten versio on se, että tapaikkaan loputtomasti, eikä se johda parisuhteeseen.

        Nainen saattaa jopa luukka olevansa parisuhteessa, vaikka on säätö.

        Onko kelelläkään tästä kokemuksia?

        -luulla-

        :)))))

        Ei oikein kirjoittaminen suju tänään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup. Miesten versio on se, että tapaikkaan loputtomasti, eikä se johda parisuhteeseen.

        Nainen saattaa jopa luukka olevansa parisuhteessa, vaikka on säätö.

        Onko kelelläkään tästä kokemuksia?

        Miksi mies ei voi vaan antaa naisen mennä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup. Miesten versio on se, että tapaikkaan loputtomasti, eikä se johda parisuhteeseen.

        Nainen saattaa jopa luukka olevansa parisuhteessa, vaikka on säätö.

        Onko kelelläkään tästä kokemuksia?

        Onko se jotain vallankäyttöä että säätöä pitää hallita vaikkei tätä aidosti rakastakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen tunteilla leikkiminen on yksiselitteisesti väärin. Mies on joskus sanonut että pitää kovasti keskusteluista minun kanssa ja nyt sanoi että pitää kun kehun häntä. En ole edes huomannut että olisin häntä kehunut mutta hänelle se tärkeää. Mutta ei halua minua joten etsin muuta seuraa.

        ” Mies on joskus sanonut että pitää kovasti keskusteluista minun kanssa ja nyt sanoi että pitää kun kehun häntä. En ole edes huomannut että olisin häntä kehunut mutta hänelle se tärkeää.” Tämä on kyllä mies huomattu, että itsesi kehuminen on erittäin tärkeää sinulle kun käyt keskustelua näiden mielikuvitusystistesi kanssa


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sitten olet todella fiksu, jos et tee sellaista. Siitä mieskin kärsii aika paljon, kun kuitenkin tunteissaan aina toivoo ja kuvittelee saavansa muutakin kuin vain kaveruutta. Sellaista on helppo hyväksikäyttää vaikka muuttoapuna ja taksikykyytinä kaupungilla.

        Mun maallikon psykologialla tulkittuna tämän keskustelun funktio tai sanoma itsesi kanssa mies on, että frienzone on sinulle yhtä kuin epäsuopeita naisia ja haluat viestittää, että tällainen velvollisuus tulisi olla olemassa ja kaikki teot toista kohtaan oli se sitten naapurin auttaminen kauppakassien kanssa tai jotain muuta tulisi johtaa palkintoon ja velvollisuuteen vetoaminen tai palkkiojärjestelmän rinnastaminen on mielessäsi ”jostain syystä” ainoa keino saada sitä lämpöä ja läheisyyttä. Täällä on varmaan joku toinenkin ätmi sitä mieltä, että joo kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se jotain vallankäyttöä että säätöä pitää hallita vaikkei tätä aidosti rakastakaan?

        Nyt on kyllä paha analysoida mitään muuta kuin sitä, että jostain kumman syystä tykkäät mässäillä tällaisilla aiheilla trollausten yhteydessä. Minä näen siinä jotain hyvin patologista. Silloin kannattaa alkaa elokuvaohjaajaksi, niin pääsee uusintamaan minkä kerkiää👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun maallikon psykologialla tulkittuna tämän keskustelun funktio tai sanoma itsesi kanssa mies on, että frienzone on sinulle yhtä kuin epäsuopeita naisia ja haluat viestittää, että tällainen velvollisuus tulisi olla olemassa ja kaikki teot toista kohtaan oli se sitten naapurin auttaminen kauppakassien kanssa tai jotain muuta tulisi johtaa palkintoon ja velvollisuuteen vetoaminen tai palkkiojärjestelmän rinnastaminen on mielessäsi ”jostain syystä” ainoa keino saada sitä lämpöä ja läheisyyttä. Täällä on varmaan joku toinenkin ätmi sitä mieltä, että joo kyllä

        Minulla ei ole sellaisia naisystäviä. En ole missään friendzonessa edes. Voin auttaa naapuria kauppakassien kantamisessa, ilman minkäänlaista taka-ajatusta. Harvemmin ne niin hemaisevia ovat, että tulisi edes mieleen mikään muu kuin kauppakassien kanto. Se että joutuu friendzoneen ihmisen kanssa josta olisi kiinnostunut suhde mielessä, on vaan noloa ja siitä on varmasti monta elokuvaakin olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä paha analysoida mitään muuta kuin sitä, että jostain kumman syystä tykkäät mässäillä tällaisilla aiheilla trollausten yhteydessä. Minä näen siinä jotain hyvin patologista. Silloin kannattaa alkaa elokuvaohjaajaksi, niin pääsee uusintamaan minkä kerkiää👍

        Lääh puuh miten saisi jonkun tekotaiteellisen muka uuden kulman tähän patologisesti niin kiehtovaan aiheeseen ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääh puuh miten saisi jonkun tekotaiteellisen muka uuden kulman tähän patologisesti niin kiehtovaan aiheeseen ym

        Nyt menee jo poliittiseksi, onneksi vasta nyt


      • Anonyymi

        Mut on ainaki hyötyzonetettu mutta siihen on syynsä.


    • Anonyymi

      Saisin kuulema harrastaa seksiä mut ongelmahan tulee jos tunteiden kohde onkin sama kun keneltä saan seksiä. Kaiken lisäks mies harhaisesti kuvittelee et olisin yhä rakastunut häneen. Oikeasti näyttelen draamaa. Hän on aina kohdellu mua huonosti joten ei vois vähempää hänen haluamisensa kiinnostaa.

      • Anonyymi

        En voisi kunnioittaa enää vähempää ihmistä, joka on niin naisvihamielinen, että miettii edes sekunnin murto-osaa, että onko tällaiset selostuksen jonkun ätmelin provoja vai ei. Mihin kategoriaan kukin haluaa kuulua nääs, tässä tapauksessa niitä on vain kaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voisi kunnioittaa enää vähempää ihmistä, joka on niin naisvihamielinen, että miettii edes sekunnin murto-osaa, että onko tällaiset selostuksen jonkun ätmelin provoja vai ei. Mihin kategoriaan kukin haluaa kuulua nääs, tässä tapauksessa niitä on vain kaksi

        Olen nainen ja feministi jos jotain "miesvihaa" siis löydät kirjoituksistani. Lisäksi joku/jotkut muut esiintyy minuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen ja feministi jos jotain "miesvihaa" siis löydät kirjoituksistani. Lisäksi joku/jotkut muut esiintyy minuna.

        Minunakin esiinnytään ja säälittävällä tavalla. Kunnon vainot tulilla täällä ollut varmaan yhtä kauan kuin tuo rinssi on ollut kehissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen ja feministi jos jotain "miesvihaa" siis löydät kirjoituksistani. Lisäksi joku/jotkut muut esiintyy minuna.

        Et ole nainen, feminismi on sinulle punainen vaate ja esität useita eri hahmoja joista ei ota mitään tolkkua keitä ne ns esittää ellei tämä ns tulkitsija ole itse tolkuton mul**u tai latvasta laho. Em koskee myös aloitusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunakin esiinnytään ja säälittävällä tavalla. Kunnon vainot tulilla täällä ollut varmaan yhtä kauan kuin tuo rinssi on ollut kehissä.

        Mutta se rinssihän olet sinä mies itse, miten vainaa nämä ns keskustelut on muka hahmottaa, kysyn vaan, tosin en sinulta😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se rinssihän olet sinä mies itse, miten vainaa nämä ns keskustelut on muka hahmottaa, kysyn vaan, tosin en sinulta😉

        Ja sanahan oli vaikeaa* eli ei ollut mikään ilmiselvä uhkaus tahallisille väärinymmärtäjille tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se rinssihän olet sinä mies itse, miten vainaa nämä ns keskustelut on muka hahmottaa, kysyn vaan, tosin en sinulta😉

        En ole rinssi enkä rinsessa enkä ole vainaakaan vielä. Oletko sinä Vikke Vainoaja B rapun miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole nainen, feminismi on sinulle punainen vaate ja esität useita eri hahmoja joista ei ota mitään tolkkua keitä ne ns esittää ellei tämä ns tulkitsija ole itse tolkuton mul**u tai latvasta laho. Em koskee myös aloitusta

        Koita nyt ymmärtää. Olen nainen eikä minulla ole "useita eri hahmoja". Elän aktiivista elämää. Toisinaan täällä anonyyminä JOKU MUU /JOTKUT MUUT kirjottaa minuna ja heidät haukutaan lyttyyn vaikka ovat minulle täysin tuntemattomia anonyymejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt ymmärtää. Olen nainen eikä minulla ole "useita eri hahmoja". Elän aktiivista elämää. Toisinaan täällä anonyyminä JOKU MUU /JOTKUT MUUT kirjottaa minuna ja heidät haukutaan lyttyyn vaikka ovat minulle täysin tuntemattomia anonyymejä.

        Tapahtuuko tämä asia tällä palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuuko tämä asia tällä palstalla?

        Nimenomaan tällä palstalla


    • Anonyymi

      Kukaan palstan naisvihamielisistä inceleistä ei usko, että naisilla voisi olla minkäänlaisia ongelmia missään ihmissuhteissa. Itse asiassa epäilen, etteivät he usko naisella voivan olla minkäänlaisia ongelmia yhtään minkään asian kanssa... 😂

      🦄

      • Anonyymi

        Nyt sanoit kyllä hyvin 😂. Itseltäni loksahti tässä kohtaa suu auki. Voihan sitä asiaa käsitellä myös näin, kuin piikkipalloa


      • Anonyymi

        Kun tämän miesvihaajan valituksia palstalta lukee päivittäin, niin ne ongelmat on kyllä ihan jossain muussa kuin miehissä. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tämän miesvihaajan valituksia palstalta lukee päivittäin, niin ne ongelmat on kyllä ihan jossain muussa kuin miehissä. xD

        Minulla ei tällä hetkellä ole ongelmia ihmissuhteissa. Mutta neuvon mielelläni niitä, joilla on. Kuten olen ennenkin sanonut, neuvoja ei koskaan kannata ottaa vastaan muilta kuin henkilöiltä, a) joilla on ollut ongelmia ko. asian kanssa ja b) jotka ovat ratkaisseet ne.

        Muut miehet kuin sovinistit ja rikolliset ovat pääosin oikein miellyttäviä. En siis tunnustaudu miesvihaajaksi.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tämän miesvihaajan valituksia palstalta lukee päivittäin, niin ne ongelmat on kyllä ihan jossain muussa kuin miehissä. xD

        Et kuule tiedäkään kuinka ongelmaisia miehiä on. Yksi exä oli ollut velanperinnässä töissä ja pahoinpidellyt velkaisia työkseen. Kaikki miehet ei vaan ymmärrä minua. Onneksi 2 miestä olen elämäni aikana tavannut jotka 100% samalla aaltopituudella. Mielistelijöitä ja myötäilijöitä varmasti paljon. Mitä nyt mies ei tekisi pimpsantoivossa.


      • Anonyymi

        Tottakai naisilla on ongelmia pahojen poikien kanssa. On hankala jakaa yhtä miestä kymmenen muun naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai naisilla on ongelmia pahojen poikien kanssa. On hankala jakaa yhtä miestä kymmenen muun naisen kanssa.

        Olen aina rakastunut jakorasioihin. En taida edes arvostaa ja kunnioittaa heitä. Aika ristiriitaista miten voi rakastua saastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuule tiedäkään kuinka ongelmaisia miehiä on. Yksi exä oli ollut velanperinnässä töissä ja pahoinpidellyt velkaisia työkseen. Kaikki miehet ei vaan ymmärrä minua. Onneksi 2 miestä olen elämäni aikana tavannut jotka 100% samalla aaltopituudella. Mielistelijöitä ja myötäilijöitä varmasti paljon. Mitä nyt mies ei tekisi pimpsantoivossa.

        Voisitko mies millään valaista, että miten tämä velanperintä liittyy tähän aiheeseen? Kiinnostava halu elää elämän varjoisella puolella näiden alter egojen kautta. Ehkä haluaisit itse olla tuo tarinoidesu kova luu, mutta niissäkin kuvioissa olisit pahnanpohjimmainen. Ja muuten tsemppiä tulevaan myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina rakastunut jakorasioihin. En taida edes arvostaa ja kunnioittaa heitä. Aika ristiriitaista miten voi rakastua saastaan?

        Minusta tuntuu, että nämä lukuisat naiset joihin olet näitä fiksaatioita kehitellyt on sinun mielestäsi sellaisia, koska tuontyyppisten miesten ns kiintymykselle on elinehto miettiä synkkiä syviä kuin se elokuvien häiriintynyt yksilö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko mies millään valaista, että miten tämä velanperintä liittyy tähän aiheeseen? Kiinnostava halu elää elämän varjoisella puolella näiden alter egojen kautta. Ehkä haluaisit itse olla tuo tarinoidesu kova luu, mutta niissäkin kuvioissa olisit pahnanpohjimmainen. Ja muuten tsemppiä tulevaan myös

        Ihanaa kun sinulta puuttuu elämä ja ajattelet ettei muutkaan elä täysillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että nämä lukuisat naiset joihin olet näitä fiksaatioita kehitellyt on sinun mielestäsi sellaisia, koska tuontyyppisten miesten ns kiintymykselle on elinehto miettiä synkkiä syviä kuin se elokuvien häiriintynyt yksilö

        Ja vakavasti puhuen, tuosta myönteisestä otteesta elämään on eri variaatioita ja vakavuusasteita. Ei ole mikään kevyt teema


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko mies millään valaista, että miten tämä velanperintä liittyy tähän aiheeseen? Kiinnostava halu elää elämän varjoisella puolella näiden alter egojen kautta. Ehkä haluaisit itse olla tuo tarinoidesu kova luu, mutta niissäkin kuvioissa olisit pahnanpohjimmainen. Ja muuten tsemppiä tulevaan myös

        Samainen velanperijäexä kertoi virlä kännissä ajaneensa miehen yli ja lukeneensa lehdestä että tämä mies kuoli. Kaikkea maailmaan mahtuu eikä tarvitse keksiä kun vaan elää niin näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei tällä hetkellä ole ongelmia ihmissuhteissa. Mutta neuvon mielelläni niitä, joilla on. Kuten olen ennenkin sanonut, neuvoja ei koskaan kannata ottaa vastaan muilta kuin henkilöiltä, a) joilla on ollut ongelmia ko. asian kanssa ja b) jotka ovat ratkaisseet ne.

        Muut miehet kuin sovinistit ja rikolliset ovat pääosin oikein miellyttäviä. En siis tunnustaudu miesvihaajaksi.

        🦄

        A. Sinulla ei ole koskaan ollut ongelmia susien kanssa ja B. Et ole siis näinollen ratkaissut myös susiongelmaa.
        Eli et ole oikeutettu sitten myöskään neuvomaan niitä joilla on ongelmia susien kanssa.
        Eli et itse toimi oppiesi mukaan joka on vihervasemmistolle tyypillistä.
        Susi esimerkkinä, koska tiedän miten kaltaisenne toimii senkin asian suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A. Sinulla ei ole koskaan ollut ongelmia susien kanssa ja B. Et ole siis näinollen ratkaissut myös susiongelmaa.
        Eli et ole oikeutettu sitten myöskään neuvomaan niitä joilla on ongelmia susien kanssa.
        Eli et itse toimi oppiesi mukaan joka on vihervasemmistolle tyypillistä.
        Susi esimerkkinä, koska tiedän miten kaltaisenne toimii senkin asian suhteen.

        Minulla on ollut ongelmia ihmissuhteissani mutta olen ratkaissut ne. Elän kuten neuvon.

        Kannatan erästä oikeistopuoluetta.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samainen velanperijäexä kertoi virlä kännissä ajaneensa miehen yli ja lukeneensa lehdestä että tämä mies kuoli. Kaikkea maailmaan mahtuu eikä tarvitse keksiä kun vaan elää niin näkee.

        En minä mies lisää hönttiä tarinaa pyytänyt vaan esitin ns selkeyttävän kysymyksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kun sinulta puuttuu elämä ja ajattelet ettei muutkaan elä täysillä

        Aika laimea, ehkä ne yhyy yhyy rankat vuodet mukellukset sivupersoonasi kautta tuotettuna tulee sitten myöhemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mies lisää hönttiä tarinaa pyytänyt vaan esitin ns selkeyttävän kysymyksen

        Eikö tämä täydellisen epälooginen ajattelutyyli jo varmista sinulle että kyseessä nainen?


    • Anonyymi

      On varmaan törkeämpääkin. Eihän tuo ole ollenkaan paha. Ystävyys on arvokas asia jos se on molemminpuolista tunnetta.

      • Anonyymi

        Seksistä suoraan kaveriksi? Mielummin haen seksini muualta ja jätän hänet omaan arvoonsa.


      • Anonyymi

        Ei olla siis edes erottu mutta ehdottaa kaveruutta ja sanon ettei käy. Hän koittaa saada tongittua minulle tunteita häntä kohtaan keskusteluissamme eli ei hän todellakaan halua päästää irti. Ei siis halua minua enää muttei halua että muutkaan vie minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla siis edes erottu mutta ehdottaa kaveruutta ja sanon ettei käy. Hän koittaa saada tongittua minulle tunteita häntä kohtaan keskusteluissamme eli ei hän todellakaan halua päästää irti. Ei siis halua minua enää muttei halua että muutkaan vie minut.

        Mutta näin naisena en suostu olemaan kenenkään kanssa, jolla ei ole minua kohtaan mitään tunteita ja haluja, josta johtuen en voi häntä haluta.

        Voin olla ystävä ja se sopii siinä tapauksessa aivan mainiosti minulle, jos tämä on se miten aloitetaankin olemaan.

        Onko kyse yksin siitä, että haluat erota?


      • Anonyymi

        Ei se ole molemminpuolista. Mies on surkea pano. Tai joskus hyväkin, usein surkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta näin naisena en suostu olemaan kenenkään kanssa, jolla ei ole minua kohtaan mitään tunteita ja haluja, josta johtuen en voi häntä haluta.

        Voin olla ystävä ja se sopii siinä tapauksessa aivan mainiosti minulle, jos tämä on se miten aloitetaankin olemaan.

        Onko kyse yksin siitä, että haluat erota?

        Me ei olla koskaan oltu kavereita (aina seksisuhde) ja jos hän on vierellä niin miten voisin rakastua toiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole molemminpuolista. Mies on surkea pano. Tai joskus hyväkin, usein surkea.

        Jos teillä pitkä parisuhde, niin hän voi rakastaa silti sinua. Tuo tapa millä kerrot asian, voi tappaa kyllä sen rakkaudenkin. Haluatko olla hänelle pelkästään ilkeä? Onko siihen joku syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei olla koskaan oltu kavereita (aina seksisuhde) ja jos hän on vierellä niin miten voisin rakastua toiseen?

        Monikin rakastuu toiseen, vaikka joku on vierellä. Toisaalta voit myös pettyä sinkkuelämään, riippuu vähän siitä, miten innokas olet bilettämään ja mitä parisuhteessa arvostat. Itse vihasin tämän palstan nimeäkin alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos teillä pitkä parisuhde, niin hän voi rakastaa silti sinua. Tuo tapa millä kerrot asian, voi tappaa kyllä sen rakkaudenkin. Haluatko olla hänelle pelkästään ilkeä? Onko siihen joku syy?

        Hänhän se tässä haluaa friendzonelle en minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikin rakastuu toiseen, vaikka joku on vierellä. Toisaalta voit myös pettyä sinkkuelämään, riippuu vähän siitä, miten innokas olet bilettämään ja mitä parisuhteessa arvostat. Itse vihasin tämän palstan nimeäkin alkuun.

        Itse vaadin että mies on mustasukkainen eli ei tulisi kuuloonkaan että exä roikkuisi kaverina. Ja kyllä minulla on jo uusi mies olemassa että mihinkään sinkkuelämään en lähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänhän se tässä haluaa friendzonelle en minä.

        Toivottavasti teillä ei ole lapsia, ettei miehesi sitä sen vuoksi ehdota. Enemmän tosin järkyttää, ettet näytä huomaavan miten tuhoavasti kohtelet miestäsi. Toivottavasti tämä on provo, vaikka kyllä näitä yhtä välinpitämättömästi eroajia löytyy miehistäkin, etten sinällään pidä toimintaansa mitenkään poikkeuksellisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti teillä ei ole lapsia, ettei miehesi sitä sen vuoksi ehdota. Enemmän tosin järkyttää, ettet näytä huomaavan miten tuhoavasti kohtelet miestäsi. Toivottavasti tämä on provo, vaikka kyllä näitä yhtä välinpitämättömästi eroajia löytyy miehistäkin, etten sinällään pidä toimintaansa mitenkään poikkeuksellisena.

        Ei ole lapsia. Mies on kohdellut minua väärin vuosia. Miten nyt minä kohtelen häntä väärin kun en vain halua alkaa kaveriksi? Päivänselvää että hän haluaisi vaan hyötyä jollain tapaa tästä kaveruudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta näin naisena en suostu olemaan kenenkään kanssa, jolla ei ole minua kohtaan mitään tunteita ja haluja, josta johtuen en voi häntä haluta.

        Voin olla ystävä ja se sopii siinä tapauksessa aivan mainiosti minulle, jos tämä on se miten aloitetaankin olemaan.

        Onko kyse yksin siitä, että haluat erota?

        Samaa mieltä, täältä.
        Lisäksi luottamus on A ja O ja sen voi menettää vain kerran.
        Ajan kanssa sairastut jos jatkat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse vaadin että mies on mustasukkainen eli ei tulisi kuuloonkaan että exä roikkuisi kaverina. Ja kyllä minulla on jo uusi mies olemassa että mihinkään sinkkuelämään en lähde.

        Mustasukkainen mies ole koskaan hyvä asia. Tietysti jos tavoitteesi on herättää edes jotain tunteita, niin hieman eri asia... Mutta ei taida toimia silti kovin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkainen mies ole koskaan hyvä asia. Tietysti jos tavoitteesi on herättää edes jotain tunteita, niin hieman eri asia... Mutta ei taida toimia silti kovin hyvin.

        Nyt oli kyllä todella erikoinen kommentti, jopa näitä ns incelmessuja kipeämpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, täältä.
        Lisäksi luottamus on A ja O ja sen voi menettää vain kerran.
        Ajan kanssa sairastut jos jatkat.

        Oletkohan sinä jo sika syvällä suossa kun jatkat illasta toiseen näitä miespuolista trollia psyykkaavia vuoropuheluja. Kun ei oikein ota selvää haetko tällä sen henkilön murskaamista henkisesti kenet näihin puheenparsiisi kuvittelet vastakappaleeksi vai haetko jotain ylemmyydentunnetta hyysäämällä ja neuvomalla fiktiivistä henkilöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan sinä jo sika syvällä suossa kun jatkat illasta toiseen näitä miespuolista trollia psyykkaavia vuoropuheluja. Kun ei oikein ota selvää haetko tällä sen henkilön murskaamista henkisesti kenet näihin puheenparsiisi kuvittelet vastakappaleeksi vai haetko jotain ylemmyydentunnetta hyysäämällä ja neuvomalla fiktiivistä henkilöä

        Aika* ihan rehellinen typo oli kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan sinä jo sika syvällä suossa kun jatkat illasta toiseen näitä miespuolista trollia psyykkaavia vuoropuheluja. Kun ei oikein ota selvää haetko tällä sen henkilön murskaamista henkisesti kenet näihin puheenparsiisi kuvittelet vastakappaleeksi vai haetko jotain ylemmyydentunnetta hyysäämällä ja neuvomalla fiktiivistä henkilöä

        Pitäisi jättää vastaamatta, mutta kun on nähnyt näitä hulluuksia oikeassakin elämässä. Rehellinen vastaus minunkin oli. Ketään en psyykkaamaan sen enempää meinannut käydä. Jotkut sairaat ihmissuhdekuviot voi olla osalle todellista arkipäivää, usko tai älä. Pahinta helvettiä on, kun sitä läheisiltäsi peittelet, koska ne eivät edes uskoisi sitä.


    • Anonyymi

      Verrattuna eiliseen avausvalitukseesi jossa "mies ei ole ikinä valmis, kun haluan ottaa suihin" selvisi sitten tämäkin asia. Hänellä on Millaa kohtaan enemmän tunteita.

      • Anonyymi

        Ei ole ketään Millaa. Asumme yhdessä. Tein kirjotusvirheen mulla ei milla


      • Anonyymi

        Toki tiedän että näiden vuosien aikana hän on ainakin henkisesti pettänyt minua. Puhuminenkin voi olla pettämistä mutta sitä tuskin edes ynmärtää. Nytkin juttelee muille ja olen raivosta mustasukkainen.


      • Anonyymi

        Mistä mies oikein revit nämä aiheet näihin aloituksiisi?🥱 aika humoristinen on ollut epäilemättä tämä promoamasi eilinen aloituskin ja vielä humoristisempaa miten täsmällisesti jotkut elämästä vieraantuneet nämä ajatukset adoptoi kuin elämän korvaisi täysin ätmin kirjoitusten tirkistely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki tiedän että näiden vuosien aikana hän on ainakin henkisesti pettänyt minua. Puhuminenkin voi olla pettämistä mutta sitä tuskin edes ynmärtää. Nytkin juttelee muille ja olen raivosta mustasukkainen.

        Kyllä se sen yleensä toinen ymmärtää, kun ottaa asian heti tapahduttua puheeksi. Eikö se ole yleensä mukavaa, jos miehen seurassa muutkin naiset viihtyy.? Se ei tietenkään ole mukavaa, jos sen päälle yrittää selän takana panna kaikkea liikkuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä mies oikein revit nämä aiheet näihin aloituksiisi?🥱 aika humoristinen on ollut epäilemättä tämä promoamasi eilinen aloituskin ja vielä humoristisempaa miten täsmällisesti jotkut elämästä vieraantuneet nämä ajatukset adoptoi kuin elämän korvaisi täysin ätmin kirjoitusten tirkistely.

        Ja ihan pokalla tatti otsalla helottaen jatketaan muka ”keskustelua”


    • Anonyymi

      Mies haluaa niin koska nainen alkanut pihtaamaan. Joten hyväksy kohtalosi.
      Meillä tyttöystävä sanoi ett pitää olla sopimus että kun haluaa seksiä niin sitten ei lähdetä pelaamaan pleikkaria eikä kaverin luokse ryyppäämään. Niin se toimii kun sopimusta noudattaa ja tyttöystävä ollut tyytyväine.

      • Anonyymi

        Teillä on hyvä suhde. Jos paneminen loppuu niin loppuu rakkaussuhdekin siihen vaikka kulissina jatkuisikin.
        Nainen


    • Anonyymi

      Ei kukaan voi varata top10 pelimiestä kokonaan itselleen. Sinä sait jo vuoden hauskaa ja nyt on jonkun toisen vuoro. Sinun on väistyttävä varalle. Varalla ollessa sinun tulee toki säilyttää omat tunteesi, jos haluat joskus tulevaisuudessa vielä mahdollisuuden, kun pelimies kyllästyy uuteen.

      • Anonyymi

        Niin toi just sairasta et miksen saa olla toisen miehen kanssa ja rakastua. Se ois muuten ok mutta jos lopetan hänestä välittämisen niin sitten ei olekaan ok.


    • On vaikeaa ymmärtää, miksi tyttö on kuitenkin miehen kanssa, josta koko ajan tarvitsee valittaa. Eroa ihmeessä. 🌹👀

      • Anonyymi

        Hän on elämäni rakkaus. Halusin tietää hänestä kaiken. Sain hänet lopulta vuosiksi. Sama hyväksikäyttäjä edelleen.


    • Anonyymi

      Onpa,sekavaa fantasiaa tämä ketju 🥱

      • Anonyymi

        On. Melkein vois olla trollausta. Sehän on yleensä sekavaa ja järjetöntä.


      • Anonyymi

        No mutta koita uskotella, että edes tämä aloitus on jotain muuta kuin trollausta sekä tietenkin arkkiviholliseltasi yksinäisessä sodassasi hatusta vedettiin perustein👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Melkein vois olla trollausta. Sehän on yleensä sekavaa ja järjetöntä.

        Eiköhän se ole pelkkää trollausta. 🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Melkein vois olla trollausta. Sehän on yleensä sekavaa ja järjetöntä.

        No wautsi, kun jollakin välähti🥱 Mun mielestä tämä läpinäkyvä melkein- sana viittaa siihen, että tämä on tiedossa, mutta silti koitetaan riipiä kasaan jotain pateettista eli korostetaan asioita hieman koomisella tavalla😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No wautsi, kun jollakin välähti🥱 Mun mielestä tämä läpinäkyvä melkein- sana viittaa siihen, että tämä on tiedossa, mutta silti koitetaan riipiä kasaan jotain pateettista eli korostetaan asioita hieman koomisella tavalla😉

        Siltä vaikuttaa, että joku haluaa aloituksesi missata. Se oli ensin sekava. Tuo mies pitää laittaa vaihtoon, eikä siihen tarvitse kysyä lupaa täältä. Toivottavasti ko. mies ei jää pyörimään näille palstoille.


    • Anonyymi

      Kyllä on kokemuksia.
      Kärkkäitä naisia ovat olleet ja herne on pari kertaa mennyt nenään.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Törkeintä mitä naiselle vii tehdä on friendzonettaa tämä. Älä tee niin


    • Palsta friendzonetti minut.

      • Anonyymi

        On vähän pakko. Olet varattu 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        On vähän pakko. Olet varattu 🤔

        Varattu? En ole naimisissa, en avoliitossa. Ei ole tyttöystävää... En silloin ole varattu.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Varattu? En ole naimisissa, en avoliitossa. Ei ole tyttöystävää... En silloin ole varattu.

        Nooh.. tiedämme tyttöystäväsi :) Olet periaatteessa varattu. Mutta naiset ovat kavalia, voihan täältä palstalta silti löytyä joku parisuhteenne väliin luikertelija 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nooh.. tiedämme tyttöystäväsi :) Olet periaatteessa varattu. Mutta naiset ovat kavalia, voihan täältä palstalta silti löytyä joku parisuhteenne väliin luikertelija 🤭

        Hyvä määritelmä, periaatteessa varattu. 😃 No joo, ajatuksen tasolla kai, vai? Miten on? Olisin mielelläni ihan oikeastikin. Se nyt ei ole yksin minun päätettävissä, luonnollisestikaan. Luikertelijat minun täytyy hätistellä. 😉


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvä määritelmä, periaatteessa varattu. 😃 No joo, ajatuksen tasolla kai, vai? Miten on? Olisin mielelläni ihan oikeastikin. Se nyt ei ole yksin minun päätettävissä, luonnollisestikaan. Luikertelijat minun täytyy hätistellä. 😉

        Juu, jotenkin niin sen ajattelen... Ja anteeksi, en tiedä mistä tuo muu päähäni välähti 😅😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, jotenkin niin sen ajattelen... Ja anteeksi, en tiedä mistä tuo muu päähäni välähti 😅😂

        Jaa a. Sen minäkin haluaisin tietää. 😃


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jaa a. Sen minäkin haluaisin tietää. 😃

        Hmm.. Ehkä johtui siitä, että tuolla metsässä sammakkona hypähdellessä joku kerta sinut kohtasin :) Hyvä ystäväni saalisjalkakissa ei onneksi ollut mukana. Sillä on viirannut päästä sitten viimeikaisten ja joka vastaantulijan pussit yrittänyt tyhjentää, ööh, siis miehen kalleudet ja sen sellaiset. Jonkin sortin HobInMood kuvittelee olevinaan. Yksinäisen miehen ei ole täällä hyvä kävellä, joten pidä varasi :) 🪄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. Ehkä johtui siitä, että tuolla metsässä sammakkona hypähdellessä joku kerta sinut kohtasin :) Hyvä ystäväni saalisjalkakissa ei onneksi ollut mukana. Sillä on viirannut päästä sitten viimeikaisten ja joka vastaantulijan pussit yrittänyt tyhjentää, ööh, siis miehen kalleudet ja sen sellaiset. Jonkin sortin HobInMood kuvittelee olevinaan. Yksinäisen miehen ei ole täällä hyvä kävellä, joten pidä varasi :) 🪄

        Kiitos vinkistä. 😂


    • Anonyymi

      Jos ei romanttisia tunteita ole, niin tuo kaverisektori on yleensä kai se toiseksi paras tapa pysyä väleissä? Varsinaisesti yksikään mies ei ole koskaan ääneen kaverisektoria tarjonnut, mutta jotenkin ikään kuin itsestään sellaiseen on jääty. Tai parisuhteen jälkeen voitu myöhemmin olla ikään kuin kavereita, vaikkei mitään varsinaista kaveri tapahtumaa välillä olekkaan. Hyvänpäivän morjestelua.

      -Jasu-

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä olisin väleissä ihmisen kanssa jonka kanssa haluan VAKAVAN rakkaussuhteen.. yhtä kidutusta olisi seurata hänen elämäänsä kun pettää minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä olisin väleissä ihmisen kanssa jonka kanssa haluan VAKAVAN rakkaussuhteen.. yhtä kidutusta olisi seurata hänen elämäänsä kun pettää minua

        Hmm, no jos se pahaa tekee, niin ei varmaan ole pakko.

        -Jasu-


      • Anonyymi

        Minullehan naiset sanoi aikanaan nettideiteillä useinkin, että "ollaan vaan kavereita".
        Herää kysymys mitä kaveruutta sellainen on kun nämä naiset katosivat sen jälkeen olemattomiin?
        Itse ymmärrän kaverina olemisen niin, että kaveria nähdään, pidetään hauskaa, jutellaan yms normaalia. Mikä naiselle sitten on kaveruutta? Katoaminen vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullehan naiset sanoi aikanaan nettideiteillä useinkin, että "ollaan vaan kavereita".
        Herää kysymys mitä kaveruutta sellainen on kun nämä naiset katosivat sen jälkeen olemattomiin?
        Itse ymmärrän kaverina olemisen niin, että kaveria nähdään, pidetään hauskaa, jutellaan yms normaalia. Mikä naiselle sitten on kaveruutta? Katoaminen vai?

        Ne valehteli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullehan naiset sanoi aikanaan nettideiteillä useinkin, että "ollaan vaan kavereita".
        Herää kysymys mitä kaveruutta sellainen on kun nämä naiset katosivat sen jälkeen olemattomiin?
        Itse ymmärrän kaverina olemisen niin, että kaveria nähdään, pidetään hauskaa, jutellaan yms normaalia. Mikä naiselle sitten on kaveruutta? Katoaminen vai?

        En tiedä yleisesti mikä kullekin on kaveruutta.

        -Jasu-


    • Anonyymi

      Naisethan tuota tekee yksinäisille ts alemman tason miehille

      • Anonyymi

        Niin tekee eikä varmasti tunnu kivalta olla parisuhteeseen kelpaamaton ja arvoton. Tiedän sen tunteen nyt kun mies yritti friendzonettaa.


    • Anonyymi

      Vihaan tuota termiä friendzone. Ei se mikään kaveri ole sen jälkeen kummiskaa. Sen pitäis olla nobangzone

      • Anonyymi

        On ne kaksi asiaa. Uuden ihmisen kanssa voi olla heti friendzone. Rakkaussuhteen vaatii jäähtymään ja järkevöittämään molemmat, että onnistuu. Riittää ettei toinen halua, niin ei onnistu.


    • Anonyymi

      Se on nykyisin ukkizone

    • Anonyymi

      tuohon Sanna Marinerin pitäizsi keksziä sähkö on halpaa mutta elossa oleminen on liian kallista. ratkaisu tuohon jo eilispäivänä oliszi pitänyt ratkaisu tuohon.

    • Anonyymi

      Nainen ja mies pelkkinä kavereina on puhdasta ajanhukkaa. Poikki vain heti jos ei jatkoa näy. Jos mukana on seksi, mutta molemmat etsii uutta samaan aikaan, sitten voi pitää auki kunnes jompikumpi löytää sen oikeansa.
      Ilman seksiä ei ole mitään syytä hukata kenenkään aikaa.
      Turha kaveeraaminen jonkun nobodyn kanssa vie aikaakin sen oikean etsimiseltä kun etsii sitä oikeaansa.

      • Anonyymi

        Sehän tässä järkyttää kun seksiäkään ei heru mutta se ei ole ok jos ihastun seksissä toiseen. Sano että voin mennä hakemaan muualta seksit mutta en saa lopettaa tunteitani häntä kohtaan. Tiedän itse että ihastun mieheen joka antaa minulle taivaallista seksiä.


      • Anonyymi

        Miksi kaveruus tai ystävyys on mielestäs ajanhukkaa. Ai koska sinua harmittaa ettei siitä tule seksiä tai suhdetta? Molempien pitää olla samalla Aaltio pituudella asioista. Kumpikaan ei tällöin odota turhia. Miksei ihmiset osaa puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tässä järkyttää kun seksiäkään ei heru mutta se ei ole ok jos ihastun seksissä toiseen. Sano että voin mennä hakemaan muualta seksit mutta en saa lopettaa tunteitani häntä kohtaan. Tiedän itse että ihastun mieheen joka antaa minulle taivaallista seksiä.

        Niin. Toiset ihastuu seksiin, toiset ihmiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaveruus tai ystävyys on mielestäs ajanhukkaa. Ai koska sinua harmittaa ettei siitä tule seksiä tai suhdetta? Molempien pitää olla samalla Aaltio pituudella asioista. Kumpikaan ei tällöin odota turhia. Miksei ihmiset osaa puhua.

        Haluan antaa ajan energian rahan rakkauden seksin kaiken sille kenen kanssa olen. Yhtäkään mieskaveria minulla ei ole ja ystävät valmiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Toiset ihastuu seksiin, toiset ihmiseen.

        "Osalle ihmisistä seksi aiheuttaa voimakasta ihastumisen tunnetta partneria kohtaan, vaikka tyyppi ei muuten olisikaan erityisen ihana. "

        Tästä syystä seksi huijaa rakastumaan

        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001246820.html

        Mies kuvittelee että voin tuosta vaan paneskella jotain eikä se vaikuta rakkauteeni häntä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Osalle ihmisistä seksi aiheuttaa voimakasta ihastumisen tunnetta partneria kohtaan, vaikka tyyppi ei muuten olisikaan erityisen ihana. "

        Tästä syystä seksi huijaa rakastumaan

        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001246820.html

        Mies kuvittelee että voin tuosta vaan paneskella jotain eikä se vaikuta rakkauteeni häntä kohtaan.

        Mielenkiintoinen artikkeli.


    • Anonyymi

      Timezone... hmmm hweää johonkin hassuun ajatukseen unesta jossa seikailevat Kalle Kalksari sekä Minni Mekko ja syntyy tyttö vauva jonka nime4ksi tulee Minni Hame

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe