Olen Tasoa 1

Anonyymi-ap

1-10 tasolta. Saankohan ikinä naista?

16

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi kukaan haluaisi kumppania, joka ajattelee olevansa surkeinta tasoa?

• Anonyymi

Rahalla ehkä, muuten et.

• Anonyymi

Saat taso 1 on perustaso. Sisältää alkeelliset käytöstavat. Riittää useimmille naisille. Myös hygienia on riittävä tasolla1. Eli hampaat haisevat ja pylly pyyhkimättä..Riittää useimmille naisille eli hyvät lähtökohdat on tsemppiä👍

• Anonyymi

Tason 1 mies saa tason 8 naisen jos vaan mies osaa lirkutella naiselle. Ulkonäkö ei merkkaa mitään.

• Anonyymi

Aivan, ulkonäkö ei ratkaise mitään, vaan esiintymistaito merkitsee enemmän.

• Jos tyytyy oman tasonsa parikkiin, pariutuminen on todennäköinen. 🌹👀

• Anonyymi

Saatat onnistuakin jos lopetat ensimmäiseksi ainakin tasoajattelun

• Anonyymi

Eikö ykkös luokka olekaan se korkein taso, niin mä ainakin sinuna kääntäisin sen ajatuksen.
        Kun sun oma itsetuntosi vaan kohenee, kaikki muu tulee kuin; "manulle illallinen", jokin vanhankansan sanonta, kun jotakin saavuttaa helposti.
        trollikka

• Anonyymi

Minun tasoni on sitä sun tätä, enkä oikeasti ajattele mitään tasoja. Naisseuraa olen saanut ihan riittävästi. Ei olisi edes varaa elättää mitään viiden naisen laumaa. Olen kokenut avioliiton, ja myös avioeron. Se on sitä nykyajan ns. normaalia elämää.
      t. Jari

• Miten ne tasot määritellään? Perustuuko asialliseen ajatteluun vai kuvitteluun?

• Tasot ovat todellisuudessa jatkumo, jonka voi jakaa niin moneen tasoon, kuin haluaa. Tavallisesti käytetään puheessa kolmijakoa. Sosiologisissa tutkimuksissa on käytetty tiheämpää tasomäärää. Havaitaan, että parikit ovat keskenään samaa tasoa hyvin tarkasti, keskipoikkeama on pieni. 🌹👀

• Anonyymi

Nainen määrittää miehen tason. Jos et kelpaa edes lihavalla naiselle niin olet 0 tasoa.

• Anonyymi

Ei kukaan nainen määrittele miehen tasoa. Tosin on selvää, että eri ihmiset ovat erilaisia, ja joku tykkää jostakin sellaisesta, josta joku muu ei tykkää. Makuja on monenlaisia.
        Terveisin: Puolireuho

• Anonyymi

Computer says no

• Anonyymi

Urheilukisoissakin palkinnot jaetaan tasoille 1-3.

>simiti<

• Anonyymi

Vain viinaa juomalla mies tapaa ja saa naisia baareissa. Ei ole mitään tasoja olemassa. Miehen pitää mennä baariin tapaaman naisia ja se on se asia jota miehen pitää thdä jos naisen haluaa.

T: viinamies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5765
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2952
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2198
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1955
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1838
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1559
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1182
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      74
      1018
    Aihe