Olen Tasoa 1

Anonyymi-ap

1-10 tasolta. Saankohan ikinä naista?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kukaan haluaisi kumppania, joka ajattelee olevansa surkeinta tasoa?

    • Anonyymi

      Rahalla ehkä, muuten et.

      • Anonyymi

        Saat taso 1 on perustaso. Sisältää alkeelliset käytöstavat. Riittää useimmille naisille. Myös hygienia on riittävä tasolla1. Eli hampaat haisevat ja pylly pyyhkimättä..Riittää useimmille naisille eli hyvät lähtökohdat on tsemppiä👍


    • Anonyymi

      Tason 1 mies saa tason 8 naisen jos vaan mies osaa lirkutella naiselle. Ulkonäkö ei merkkaa mitään.

      • Anonyymi

        Aivan, ulkonäkö ei ratkaise mitään, vaan esiintymistaito merkitsee enemmän.


    • Jos tyytyy oman tasonsa parikkiin, pariutuminen on todennäköinen. 🌹👀

    • Anonyymi

      Saatat onnistuakin jos lopetat ensimmäiseksi ainakin tasoajattelun

      • Anonyymi

        Eikö ykkös luokka olekaan se korkein taso, niin mä ainakin sinuna kääntäisin sen ajatuksen.
        Kun sun oma itsetuntosi vaan kohenee, kaikki muu tulee kuin; "manulle illallinen", jokin vanhankansan sanonta, kun jotakin saavuttaa helposti.
        trollikka


    • Anonyymi

      Minun tasoni on sitä sun tätä, enkä oikeasti ajattele mitään tasoja. Naisseuraa olen saanut ihan riittävästi. Ei olisi edes varaa elättää mitään viiden naisen laumaa. Olen kokenut avioliiton, ja myös avioeron. Se on sitä nykyajan ns. normaalia elämää.
      t. Jari

    • Miten ne tasot määritellään? Perustuuko asialliseen ajatteluun vai kuvitteluun?

      • Tasot ovat todellisuudessa jatkumo, jonka voi jakaa niin moneen tasoon, kuin haluaa. Tavallisesti käytetään puheessa kolmijakoa. Sosiologisissa tutkimuksissa on käytetty tiheämpää tasomäärää. Havaitaan, että parikit ovat keskenään samaa tasoa hyvin tarkasti, keskipoikkeama on pieni. 🌹👀


    • Anonyymi

      Nainen määrittää miehen tason. Jos et kelpaa edes lihavalla naiselle niin olet 0 tasoa.

      • Anonyymi

        Ei kukaan nainen määrittele miehen tasoa. Tosin on selvää, että eri ihmiset ovat erilaisia, ja joku tykkää jostakin sellaisesta, josta joku muu ei tykkää. Makuja on monenlaisia.
        Terveisin: Puolireuho


    • Anonyymi

      Computer says no

    • Anonyymi

      Urheilukisoissakin palkinnot jaetaan tasoille 1-3.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla mies tapaa ja saa naisia baareissa. Ei ole mitään tasoja olemassa. Miehen pitää mennä baariin tapaaman naisia ja se on se asia jota miehen pitää thdä jos naisen haluaa.

      T: viinamies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe