Kiitos sinulle mies joka käyt työpaikallani oman työsi puolesta

Anonyymi-ap

Aina hymyilet, olet ystävällinen. Sinusta vaistoaa sellainen nalle karhumainen olemus joka joka kerta saa minut hymyilemään sinulle takaisin. Kunpa kaikki olisivat samanlaisia kuin sinä.

32

1892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä moinen ilmestys?

      • Anonyymi

        *punastellen*...ääk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *punastellen*...ääk.

        Menee Pohjanmaalle.


    • Anonyymi

      Aawww ❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Nimenomaan!


    • Anonyymi

      Karju sulle pitää lähettää pässi

      • Anonyymi

        Erikoinen hajoaminen


      • Anonyymi

        "Karju sulle pitää lähettää pässi"-kommentti on esimerkki miehestä (oletan että on mies kirjoittaja)joka käy työpaikalla ja kukaan nainen ei todellakaan ole kiinnostunut


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oli ihana nähdä sinut taas vaikka pikaisesti työpaikallani kävitkin :-)

      • Anonyymi

        Hymy koko kasvoillasi voisi valaista koko tylsän työpaikan..


    • Anonyymi

      Hymy kasvoillasi on uskomaton

      • Anonyymi

        Itse olet ...teet tärkeää työtä, tiedätkö :-) T. Alkuper.kirjoittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet ...teet tärkeää työtä, tiedätkö :-) T. Alkuper.kirjoittaja

        Olet varmasti varattu, kuka tuollaisen suloisen luonteen omaavaa ei ottaisi omakseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet ...teet tärkeää työtä, tiedätkö :-) T. Alkuper.kirjoittaja

        Emmä siitä tiedä. Mä vaan moppaan. Ja sen takia vaan moppaan, koska en jaksa kaikenlaista säätämistä ja häsäämistä. Aika hyvin olen onnistunut menemään tutkan alta vielä.

        Työkaverit välillä pyytää jotain atk yms tukea, koska tietävät taustani. Jouluksi tein korviksiakin piristykseksi työpaikalle. Ehkä luulevat homoseksuaaliksi, mutta sama se mulle. Sen olen huomannut, jos auttaa ihmisiä enemmän, kaikki tulevat ruinaamaan apua. Parempi kun pysyy hissuksiin. Yleensä jos käyn auttamassakin, niin pyydän etteivät merkkaa tekemisiäni. Ahkeruus palkitaan ainoastaan lisätöillä.

        Mulla on jo viisi avautuvaa ihmistäkin, kun aina tulevat itkemään asioitansa. Välillä tuntuu että olenko joku psykiatri. Itkevät enimmäkseen suhteistaan. Kiva sitten kuunnella ja lohduttaa kun itse olen aina melkein ollut yksin. Koska olen selvästikin hylkiö. Eikä jengi tule moikkaamaan yleensä koskaan jos heillä on kaikki hyvin. Miksi tulisivatkaan...

        Sen takia mä vaan moppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä siitä tiedä. Mä vaan moppaan. Ja sen takia vaan moppaan, koska en jaksa kaikenlaista säätämistä ja häsäämistä. Aika hyvin olen onnistunut menemään tutkan alta vielä.

        Työkaverit välillä pyytää jotain atk yms tukea, koska tietävät taustani. Jouluksi tein korviksiakin piristykseksi työpaikalle. Ehkä luulevat homoseksuaaliksi, mutta sama se mulle. Sen olen huomannut, jos auttaa ihmisiä enemmän, kaikki tulevat ruinaamaan apua. Parempi kun pysyy hissuksiin. Yleensä jos käyn auttamassakin, niin pyydän etteivät merkkaa tekemisiäni. Ahkeruus palkitaan ainoastaan lisätöillä.

        Mulla on jo viisi avautuvaa ihmistäkin, kun aina tulevat itkemään asioitansa. Välillä tuntuu että olenko joku psykiatri. Itkevät enimmäkseen suhteistaan. Kiva sitten kuunnella ja lohduttaa kun itse olen aina melkein ollut yksin. Koska olen selvästikin hylkiö. Eikä jengi tule moikkaamaan yleensä koskaan jos heillä on kaikki hyvin. Miksi tulisivatkaan...

        Sen takia mä vaan moppaan.

        Anteeksi vain, "moppaaja" mutta et ole hän.


    • Anonyymi

      Sanokaa nyt miehet että miten ihmeessä pitäisi toimia...en ikinä ole tehnyt aloitetta työpaikalla, mistä edes tiedän, olisiko hän kiinnostunut minusta..

      • Anonyymi

        -ja jos on varattu niin en halua näyttää itsestäni että olen joku seksin kaipuussa oleva nainen tmv? -En taida uskaltaa edelleenkään tehdä mitään..


      • Anonyymi

        Menet jutteleen, hymyilet ja nuoleskelet huuliasi, niin ehkä ymmärtää, jos ei ymmärrä, niin imeskelet samalla sormeasi, niin ihan varmaan mies pyytää numeroasi tai treffeille työn jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet jutteleen, hymyilet ja nuoleskelet huuliasi, niin ehkä ymmärtää, jos ei ymmärrä, niin imeskelet samalla sormeasi, niin ihan varmaan mies pyytää numeroasi tai treffeille työn jälkeen

        Älä viisastele. Kyse ei ole siis mistään seksistä joten mene antamaan sarkastisia kommenttejasi seksi palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -ja jos on varattu niin en halua näyttää itsestäni että olen joku seksin kaipuussa oleva nainen tmv? -En taida uskaltaa edelleenkään tehdä mitään..

        Sanot vaikka ajatelleesi käydä museossa. Teitääkö hän jotain hyvää. Kysy että haluaisiko lähteä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanot vaikka ajatelleesi käydä museossa. Teitääkö hän jotain hyvää. Kysy että haluaisiko lähteä mukaan.

        En ole kylläkään museo ihmisiä..heh


    • Anonyymi

      Sinä olit taas tänään työpaikallani...aina hymyillen...olet ihana.

      • Anonyymi

        Missähän päin suomea nainen ihastuit, tule jutteleen ensi kerralla ja anna samalla numerosi tai sähköposti, niin ottaa ehkä varmemmin yhteyttä, jos olet myös hänen ihastus.


      • Anonyymi

        Ja mitäs sitten jos toinen ei olekaan millään tavalla kiinnostunut..? Tekee itsensä vaan naurettavaksi :-(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitäs sitten jos toinen ei olekaan millään tavalla kiinnostunut..? Tekee itsensä vaan naurettavaksi :-(

        Mutta kun sinä tulet...tulee sellainen hyvä olo, levollinen olo. Aina tervehdit hymysi kera. Olet nallekarhu <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun sinä tulet...tulee sellainen hyvä olo, levollinen olo. Aina tervehdit hymysi kera. Olet nallekarhu <3

        Toistaiseksi katson vain kaukaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistaiseksi katson vain kaukaa...

        Mutta sinä aina tervehdit..et ole kaikkein ehkä "komein"(miten nyt komeus määritelläänkään) mies mutta se ei haittaa, minun silmissäni olet minulle seksikäs ;-)


    • Anonyymi

      Jalokiviä porsaille.

    • Anonyymi

      Et taida tietääkään että olen kiinnostunut sinusta...tämä siis miehelle, joka käy työpaikallani päivittäin..olen olevinani ihan 'muina naisina' vaikka näkemisesi saa minut tuntemaan sellaista mitä en ole aikoihin tuntenut..

      • Anonyymi

        Kiinnostu vain siitä omasta miehestäsi. Sinkku olisi jo tehnyt siirtonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostu vain siitä omasta miehestäsi. Sinkku olisi jo tehnyt siirtonsa.

        Olen sinkku.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe