Aamuun, hyvää huomenta ja aurinkoista mieltä. ☕😊👼👑
Marraskuiseen
39
<50
Vastaukset
Muistakaa aina, arjen pieniä iloja. 😊
- Anonyymi
Huomenta☕arjen pieniä iloja😒 🥱
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kahvi on yksi niistä. ☕😊
Minä hymyilen ainakin loppu vuoden nyt. 😊Syy siihen hymyyn🤔
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Neitonen. Eilen nähtiin ja hän tervehti minua. 😊
Missä näitte🎃?
- Anonyymi
Hyvää huomenta ☕
🎶 mandoliinipuu...ei se kesää tee jos tyttö hymyilee 😄🐔 - Anonyymi
Kiitos 🤴, samoin sinulle 😀.
Auringon paisteista päivää, marraskuun ensimmäisenä. Taidanpa lähteä lenkille. 😊
- Anonyymi
Kuppi kahvia ja sätkä tekee kutaa nyt 🇺🇦
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Noni. Nautihan kahvista. Minun täytyy käydä kaupassa.
Kävitkö hakemassa maitoa ja makkaraa.
- Anonyymi
Katokato😅Huomenet ja tiistai muutenkin taittumassa . Aurinko kääntyili mun mukana, enkä saanut päänsärkyä. Mieli on auringonpaistetta lähes aina😁
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää huomenta 😅 ja tiistai iltaa. On syytä hymyyn. 😊
🕞 päiviä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kivaa sulle tapahtunut vai eilisestäkö oot vielä onnessasi?😙
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kaupoilla. Taas kaapit tyhjinä kotona. 👑🤴
Kävitkö eilenkin?
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö eilenkin?
Eilen en ehtinyt. Olin koko päivän auttamassa kaveria muutossa.
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa sulle tapahtunut vai eilisestäkö oot vielä onnessasi?😙
Eilisestä tietysti. Oli se vaan niin kiva. Neitoliini. 😄🤭
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onko nyt jo tiistai?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eilisestä tietysti. Oli se vaan niin kiva. Neitoliini. 😄🤭
Voisko olla toivetta nextkivaan teillä piankin. Pyri itekin tekeen jotain hänen suuntaan että tuut ymmärretyksi🫠
Anonyymi kirjoitti:
Voisko olla toivetta nextkivaan teillä piankin. Pyri itekin tekeen jotain hänen suuntaan että tuut ymmärretyksi🫠
Noh... Niin... Minä en oikein tiedä, haluaako hän? En halua olla mikään ahdistelija. Tuo eilinen kuitenkin osoitti sen, ettei meidän kummankaan tarvitse jännittää toisiaan. Minä ainakin pääsin sellaisesta jännittämisestä nyt eroon. 😊
- Anonyymi
Muutot👎👎👎eipä tullut ketään tuttua nähtyä eilen🤔🥱
Kyllä sitä kaverin muutossa on mukana, mutta omat muuttamiset on pyllystä. Se pakkailu ja muu härdelli. 😄
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä sitä kaverin muutossa on mukana, mutta omat muuttamiset on pyllystä. Se pakkailu ja muu härdelli. 😄
Olen päättänyt, etten muuta enää koskaan😉🥱
Anonyymi kirjoitti:
Vannomatta paras. 😄 Minä muutan jossain vaiheessa, jos saan hommattua oman talon. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos kakkosasuntoon huvilalle sitten vien jotain kamoja jos saan pankista lainan 😅 sähkö on tosin kallista pitäisi olla aurinkopaneelit ja pumput🤔👩🦰
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos kakkosasuntoon huvilalle sitten vien jotain kamoja jos saan pankista lainan 😅 sähkö on tosin kallista pitäisi olla aurinkopaneelit ja pumput🤔👩🦰
Tuo tietysti myös olisi kiva. Jostain Lapista voisin hommata sellaisen. Sähkö on nyt kallista, mutta jospa se joskus vielä halpenee taas. Aurinkopaneelit on hyvä olla. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tuo tietysti myös olisi kiva. Jostain Lapista voisin hommata sellaisen. Sähkö on nyt kallista, mutta jospa se joskus vielä halpenee taas. Aurinkopaneelit on hyvä olla. 😊
En lapista vaan muualta. Lapissa tulee hulluksi😎
Anonyymi kirjoitti:
En lapista vaan muualta. Lapissa tulee hulluksi😎
Tiedän. Olen siellä ollut ja tulin hulluksi siitä. Sinne haluaa aina uudestaan. 😅
Mutta nyt, minä lähden kuntoilemaan. 💪🏽😊
- Anonyymi
👍kivaa kuntoilua, mulla on lepopäivä 😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015