Aamuun, hyvää huomenta ja aurinkoista mieltä. ☕😊👼👑
Marraskuiseen
39
<50
Vastaukset
Muistakaa aina, arjen pieniä iloja. 😊
- Anonyymi
Huomenta☕arjen pieniä iloja😒 🥱
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kahvi on yksi niistä. ☕😊
Minä hymyilen ainakin loppu vuoden nyt. 😊Syy siihen hymyyn🤔
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Neitonen. Eilen nähtiin ja hän tervehti minua. 😊
Missä näitte🎃?
- Anonyymi
Hyvää huomenta ☕
🎶 mandoliinipuu...ei se kesää tee jos tyttö hymyilee 😄🐔 - Anonyymi
Kiitos 🤴, samoin sinulle 😀.
Auringon paisteista päivää, marraskuun ensimmäisenä. Taidanpa lähteä lenkille. 😊
- Anonyymi
Kuppi kahvia ja sätkä tekee kutaa nyt 🇺🇦
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Noni. Nautihan kahvista. Minun täytyy käydä kaupassa.
Kävitkö hakemassa maitoa ja makkaraa.
- Anonyymi
Katokato😅Huomenet ja tiistai muutenkin taittumassa . Aurinko kääntyili mun mukana, enkä saanut päänsärkyä. Mieli on auringonpaistetta lähes aina😁
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää huomenta 😅 ja tiistai iltaa. On syytä hymyyn. 😊
🕞 päiviä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kivaa sulle tapahtunut vai eilisestäkö oot vielä onnessasi?😙
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kaupoilla. Taas kaapit tyhjinä kotona. 👑🤴
Kävitkö eilenkin?
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö eilenkin?
Eilen en ehtinyt. Olin koko päivän auttamassa kaveria muutossa.
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa sulle tapahtunut vai eilisestäkö oot vielä onnessasi?😙
Eilisestä tietysti. Oli se vaan niin kiva. Neitoliini. 😄🤭
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onko nyt jo tiistai?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eilisestä tietysti. Oli se vaan niin kiva. Neitoliini. 😄🤭
Voisko olla toivetta nextkivaan teillä piankin. Pyri itekin tekeen jotain hänen suuntaan että tuut ymmärretyksi🫠
Anonyymi kirjoitti:
Voisko olla toivetta nextkivaan teillä piankin. Pyri itekin tekeen jotain hänen suuntaan että tuut ymmärretyksi🫠
Noh... Niin... Minä en oikein tiedä, haluaako hän? En halua olla mikään ahdistelija. Tuo eilinen kuitenkin osoitti sen, ettei meidän kummankaan tarvitse jännittää toisiaan. Minä ainakin pääsin sellaisesta jännittämisestä nyt eroon. 😊
- Anonyymi
Muutot👎👎👎eipä tullut ketään tuttua nähtyä eilen🤔🥱
Kyllä sitä kaverin muutossa on mukana, mutta omat muuttamiset on pyllystä. Se pakkailu ja muu härdelli. 😄
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä sitä kaverin muutossa on mukana, mutta omat muuttamiset on pyllystä. Se pakkailu ja muu härdelli. 😄
Olen päättänyt, etten muuta enää koskaan😉🥱
Anonyymi kirjoitti:
Vannomatta paras. 😄 Minä muutan jossain vaiheessa, jos saan hommattua oman talon. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos kakkosasuntoon huvilalle sitten vien jotain kamoja jos saan pankista lainan 😅 sähkö on tosin kallista pitäisi olla aurinkopaneelit ja pumput🤔👩🦰
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos kakkosasuntoon huvilalle sitten vien jotain kamoja jos saan pankista lainan 😅 sähkö on tosin kallista pitäisi olla aurinkopaneelit ja pumput🤔👩🦰
Tuo tietysti myös olisi kiva. Jostain Lapista voisin hommata sellaisen. Sähkö on nyt kallista, mutta jospa se joskus vielä halpenee taas. Aurinkopaneelit on hyvä olla. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tuo tietysti myös olisi kiva. Jostain Lapista voisin hommata sellaisen. Sähkö on nyt kallista, mutta jospa se joskus vielä halpenee taas. Aurinkopaneelit on hyvä olla. 😊
En lapista vaan muualta. Lapissa tulee hulluksi😎
Anonyymi kirjoitti:
En lapista vaan muualta. Lapissa tulee hulluksi😎
Tiedän. Olen siellä ollut ja tulin hulluksi siitä. Sinne haluaa aina uudestaan. 😅
Mutta nyt, minä lähden kuntoilemaan. 💪🏽😊
- Anonyymi
👍kivaa kuntoilua, mulla on lepopäivä 😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711460Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211444Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.751127Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771114Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1041047En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898