https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000009162645.html
"Teräväkärkiset saappaat näyttävät nyt paremmalta kuin koskaan. Katso vaikka!
Terävä kärki, musta nahka ja hopeiset yksityiskohdat. Ysäri tuli takaisin rytinällä! "
Noilla, kun nainen potkaisee miestä munille, niin mieheltä on taju kankaalla.
Jos verrataan naisen takapuoleen läpsimistä miehen munien potkimisella, niin kipuasteikolla korkeammalla on potku munille, siinä voi mennä taju.
Munanpotkimis kenkä palaa takaisin
8
77
Vastaukset
- Anonyymi
Tjaa. Itselläni on Sievin jalkineen turvakengät teräskärjillä. Lämmintä talvimallia ovat ja pohjassa hyvä pito.
Sen takia minä niitä pidän, en sen takia, että voisin olla potkimassa kanssakulkijoita.
>simiti< - Anonyymi
Ens talven vielä aion polvipituisilla mustilla nahkasaappailla tulla toimeen. Ne käyvät hyvin maksipituisen villakangashameen tai pitkiksien kanssa ja pysyy varpaat lämpiminä. Vähintäänkin 100€ säästö, kun en hommaa uusia talvikenkiä/- saappaita tänä vuonna, edes "second hand" myynnistä.
Vähän mehiläisvahaa viimetalvisiin saappaisiin, menevät täydestä kuin väärä raha!
Mulla ei yksinkertaisesti ole varaa tuhlailla, nykyään harkitsen tarkkaan mihin rahani sijoitan.- Anonyymi
Itse ajattelin muuttaa etelän lämpöön, pois tästä umpipimeästä ja kylmästä maasta, ja se on metafora koko maasta.
Elämme aikaa, jona niin naisten kuin miestenkin potkimistapaa pidetään hylättävänä ja alkeellisena. 🌹👀
- Anonyymi
No ysärillä sellaiset oli kaikilla, ravintolaan ei edes päässyt ilman sellaisia.
https://www.finna.fi/Cover/Show?id=hkm.C1AF99DF-841F-4172-AB73-452700089152 - Anonyymi
joku ajatus kai että kun on leveät maataviistävät lahkeet, niin konservatiivisemman pituiset kengät jäävät sinne piiloon, ja tulee vaikutelma kuin ei olisi jalkateriä ollenkaan tällä yksilöllä sitten omasta takaa tässä esillepanossaan
- Anonyymi
Tommosilla kun pari lujaa potkua antaa nyyteille, niin voi olla että ei ole miehuudesta paljoa jäljellä
- Anonyymi
Voi nyytit olla aika mustelmilla kun tuomoisella kenkäisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873428
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442847Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141936