Lopettakaa kaikenlainen

Anonyymi-ap

Työpaikka härvääminen, oikeesti. Munahaukat kiertää(yrittää)kaikki työmaan ukot 1 toisensa jälkee, osa onnistuu osa ei.

15

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hahaha. Niinhän sä kuvittelet! Itse esimerkiksi olen miesvaltaisella alalla niin työkavereita ei valita. Mukava saa olla kaikille. Se ei ole mitään yrittämistä ja härväämistä. Typerä katkera ukko. 🤭

• Anonyymi

Voi raukka eikö sulla itelläs onnistanu 🤣

• Anonyymi

Ap taitaa olla muuuustiiiiis. Kannattaa hankkia elämä ja keskittyä itse vaan niihin töihin. 🤦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap taitaa olla muuuustiiiiis. Kannattaa hankkia elämä ja keskittyä itse vaan niihin töihin. 🤦

Ehkä se onkin se mustasukkainen "vaimoke."

• Anonyymi

Mut mies joka leikkii casanovaa on kunnon äijä. Kiertää miehet ja naiset.

Ap on ehkä itse sellainen 🃏

• Anonyymi

Kyllä, ujot ja sairaat, ätmit, saa kaikki maailman naiset, meillä on nimittäin geenit kohdallaan, 🥳🥳🤗🤗💏💏😘🤕🤕🤕🤕🤕🤔🤕🤕🤕🤕🤕🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪😊😘🏰 N

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mut eihän ihastuminen oo sama asia kuin munahaukkailu!
      Ja siitä on hyvin pitkä matka tekoihin. Osa miehistä on tosi noloja ja levittelee asioita jotka pitäisi pitää omana tietonaan. Jos joku vaikka kertoo tunteista. Siksi en luottaisi keneenkään näissä. Ehkä ulkopuoliseen. Kaikenlaisia juttuja olen kuullut. Jollain on nyt harhat päällä.
      Höpö höpö ja vielä kerran höpö höpö.

• Anonyymi

Just tapasin tälläsen. Pidin kaverina, luotin. Niin ku*sinen äijä, että meni taas hetkeksi luotto ihmisiin. Pelkkä juoru*Mmä koko mies.

• Anonyymi

Ja, löpö löpö, kun on bensa vähissä, mutta, toivotaan uuden polven, super rotua, & erittäin vaikeasti sairaasta ja erittäin moni, ongelmaisesta skisofreenikosta, & on, super hyper super, seuraava sukupolvi, sen, jo tiedän jo nyt, 😘😇😇 N

• Anonyymi

Hei trolli. Mukava tavata. Erittäin imelän ribulan makuista yötä.

• Anonyymi

Ja, tänne voi, aina, iltaisin tulla panemaan, mistään SE, ei todellakaan ole pois, maailmassa jossa pitäisi olla paljon enemmän rakkautta, & mutta, maailma toimii, täysin päin vastoin, N

• Anonyymi

Miksi tämä vaikuttaa mustasukkaiselta jutulta. Normaalisti ketään ei kiinnosta muiden suhteet. Toki niin kauan kun ne ei vaikuta työyhteisöön. Yleensä niitä ei edes muut tiedä olevan. Aloituksessa haisee joku.

• Anonyymi

Normi paskaa toi alotus, tota tapahtuu jokaisessa duunipaikassa. Varsinkii jos lähtee tollasee perseilyy mukaan, no mut ja ihan sama mulle.

• Anonyymi

Täytyykin alkaa munahaukaksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe