Lopettakaa kaikenlainen

Anonyymi-ap

Työpaikka härvääminen, oikeesti. Munahaukat kiertää(yrittää)kaikki työmaan ukot 1 toisensa jälkee, osa onnistuu osa ei.

15

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hahaha. Niinhän sä kuvittelet! Itse esimerkiksi olen miesvaltaisella alalla niin työkavereita ei valita. Mukava saa olla kaikille. Se ei ole mitään yrittämistä ja härväämistä. Typerä katkera ukko. 🤭

• Anonyymi

Voi raukka eikö sulla itelläs onnistanu 🤣

• Anonyymi

Ap taitaa olla muuuustiiiiis. Kannattaa hankkia elämä ja keskittyä itse vaan niihin töihin. 🤦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap taitaa olla muuuustiiiiis. Kannattaa hankkia elämä ja keskittyä itse vaan niihin töihin. 🤦

Ehkä se onkin se mustasukkainen "vaimoke."

• Anonyymi

Mut mies joka leikkii casanovaa on kunnon äijä. Kiertää miehet ja naiset.

Ap on ehkä itse sellainen 🃏

• Anonyymi

Kyllä, ujot ja sairaat, ätmit, saa kaikki maailman naiset, meillä on nimittäin geenit kohdallaan, 🥳🥳🤗🤗💏💏😘🤕🤕🤕🤕🤕🤔🤕🤕🤕🤕🤕🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪😊😘🏰 N

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mut eihän ihastuminen oo sama asia kuin munahaukkailu!
      Ja siitä on hyvin pitkä matka tekoihin. Osa miehistä on tosi noloja ja levittelee asioita jotka pitäisi pitää omana tietonaan. Jos joku vaikka kertoo tunteista. Siksi en luottaisi keneenkään näissä. Ehkä ulkopuoliseen. Kaikenlaisia juttuja olen kuullut. Jollain on nyt harhat päällä.
      Höpö höpö ja vielä kerran höpö höpö.

• Anonyymi

Just tapasin tälläsen. Pidin kaverina, luotin. Niin ku*sinen äijä, että meni taas hetkeksi luotto ihmisiin. Pelkkä juoru*Mmä koko mies.

• Anonyymi

Ja, löpö löpö, kun on bensa vähissä, mutta, toivotaan uuden polven, super rotua, & erittäin vaikeasti sairaasta ja erittäin moni, ongelmaisesta skisofreenikosta, & on, super hyper super, seuraava sukupolvi, sen, jo tiedän jo nyt, 😘😇😇 N

• Anonyymi

Hei trolli. Mukava tavata. Erittäin imelän ribulan makuista yötä.

• Anonyymi

Ja, tänne voi, aina, iltaisin tulla panemaan, mistään SE, ei todellakaan ole pois, maailmassa jossa pitäisi olla paljon enemmän rakkautta, & mutta, maailma toimii, täysin päin vastoin, N

• Anonyymi

Miksi tämä vaikuttaa mustasukkaiselta jutulta. Normaalisti ketään ei kiinnosta muiden suhteet. Toki niin kauan kun ne ei vaikuta työyhteisöön. Yleensä niitä ei edes muut tiedä olevan. Aloituksessa haisee joku.

• Anonyymi

Normi paskaa toi alotus, tota tapahtuu jokaisessa duunipaikassa. Varsinkii jos lähtee tollasee perseilyy mukaan, no mut ja ihan sama mulle.

• Anonyymi

Täytyykin alkaa munahaukaksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe