Pääni tyynyyn painan ja silmäni suljen. Unien mystisiin maisemiin kuljen. Ja kauniin neidon luo vie polkuni tuo. Hyvään yöhön. 😊🤴👑👸
syksyn pimeä yö
19
50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä 🤞
- Anonyymi
Unien maisemat, tummat ja kutsuvat...luokseen kuiskivat...hyvää yötä ☁️🐑
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää yötä ja untuvaista unta. 🪶
Untuvat on minulle haitaksi...olen allerginen höyhenille...🤭🐔
- Anonyymi
Hyvää yötä
Tähden lennon myötä
Kauniit olkoon unesi nuo
Aamu uuden päivän suo. - Anonyymi
Öitä
Runosuoni sykkii. :D
Hyvää yötä ja kauniita unia hänelle, neitoselle. 🤴
- Anonyymi
Haikeus kuljettaa uuteen päivään. Hetken käyskentelen ja uuden aamuvalon näen, siihen luotan.
Kaunista unimaata kohti käyt, suloneitosi näet, takeeksi jotain löydät:)
Makosia unia.Kiitos. Näihin ihaniin kuviin ja tunnelmiin, päätänkin lähetykseni täältä tähän. Neitoa etsimään käyn. 😊
Makoisia unia sinullekin. 😊- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos. Näihin ihaniin kuviin ja tunnelmiin, päätänkin lähetykseni täältä tähän. Neitoa etsimään käyn. 😊
Makoisia unia sinullekin. 😊Kiitos ja! Että oikein lähetyksen olet pitänyt 🤪.
Sumuinen yö on laskeutunut. Kiikaroitava unen seasta josko etsittävä löytyisi:) Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ja! Että oikein lähetyksen olet pitänyt 🤪.
Sumuinen yö on laskeutunut. Kiikaroitava unen seasta josko etsittävä löytyisi:)Se oli sellainen sanonta vain. 😅 Sumujen yö, ei näy tähtien vyö. Unien polkuja pitkin hän tulee vastaasi, jos kulkee samaa polkua. 😅 Toivottavasti.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se oli sellainen sanonta vain. 😅 Sumujen yö, ei näy tähtien vyö. Unien polkuja pitkin hän tulee vastaasi, jos kulkee samaa polkua. 😅 Toivottavasti.
Eri polkuja me tallataan..aikamme lyö yö
Anonyymi kirjoitti:
Eri polkuja me tallataan..aikamme lyö yö
Ei saa luopua toivosta. Polut voivat myös toisensa kohdata.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se oli sellainen sanonta vain. 😅 Sumujen yö, ei näy tähtien vyö. Unien polkuja pitkin hän tulee vastaasi, jos kulkee samaa polkua. 😅 Toivottavasti.
Toinen edessä, toinen selustassa takana kenties, reittiä etsivä aavistaa omansa, sille tielle lukkiutuu kultainen tähti.💫
Anonyymi kirjoitti:
Toinen edessä, toinen selustassa takana kenties, reittiä etsivä aavistaa omansa, sille tielle lukkiutuu kultainen tähti.💫
Luotetaan vaistoon. Sisäiseen kompassiin. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693