Koska sillä oli liian isot tissit. Ei niitä olis saanut käteen mahtumaaan joten parempi antaa pakit.
Annoin pakit naiselle
19
143
Vastaukset
- Anonyymi
Entisellä vaimollani oli niiiiiiin isot tissit, että siihen pystyi laittamaan pään väliin ja sanoa BRRLLL...
Se oli kivaa. Lapsellista, mutta kivaa. Katja vainaalla ei ollut hirmu isot rinnat, mutta kiinnosti ne silti.
Meillä miehillä on tuo fiksaatio alkanut jo äidinmaidossa. Eihän siinä mitään järkeä ole biologiselta kannalta, mutta.... Tissi...
>simiti<- Anonyymi
Rinnat on pääsääntöisesti lapsen ruokkimista varten ja silikoni rinnat on sama kui jalopuuratti Ladassa kiva hiplata mu ei vaikuta kyytiin mitenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rinnat on pääsääntöisesti lapsen ruokkimista varten ja silikoni rinnat on sama kui jalopuuratti Ladassa kiva hiplata mu ei vaikuta kyytiin mitenkään
Ennemmin hiplaan jalopuurattia kuin silareita. Kyllä, molemmista on kokemusta. Huono itsetuntoisen narsistin valinnat on silarit. Pois laskuista tietenkin terveydelliset syyt.
Luomut on normi miehelle aina se miellyttävin ja pystyn puhumaan myös muiden miesten suulla tätä asiaa.
- Anonyymi
Enpä usko että oli liian isot
- Anonyymi
Syy tuo siinä missä mikä tahansa muukin.
- Anonyymi
Ihan hyvä ajatus. Ei se ole yhtään kivaa, jos miehen kädet on vaan sellaset minibikinilappujen kokoset tossa tissien päällä.
Ap:n pinnallisuudella rehvasteleva kirjoitus on iljettävä. Naisia tulee kunnioittaa. 🌹👀
- Anonyymi
Mitäh?!?
- Anonyymi
Ikinä sen vuoksi itse pakkeja antanut. Monista muista syistä kylläkin useita kymmeniä. Kerran oli punapää nainen jolla oli arviolta H- tai G-kupin rinnat. Hän häpesi niitä kun ne oli suuret. Joutui aina kuulemma teetättämään reilun 100 € liivit kun ei kaupasta saanut. No mähän tykkäsin vain. Ne on suurimmat rinnat jotka olen koskaan nähnyt. Aidot. Nainen oli pienikokoinen niin ne rinnat korostui aikas tavalla. Pituus jotain 150 cm.
- Anonyymi
Tuosta tapailusta on kullä sitten todella ikuisuus. Noita kuppikokoja on saanut ihan perusmarketin hyllystä jo ainakin 10 vuoden ajan ja alusvaateliikkeistä varmasti koko elämäni ajan.
- Anonyymi
Tänään naked attraction suomi ohjelmassa mies valitsi isotissisen tatuoidun naisen jolla oli silikoni rinnat. Se antoi pakit kauniille sievälle normaalivartaloiselle pieni tissiselle naiselle. Itse olisin valinnut sen kaunis vartaloisen naisen jolla pienet tissit.
- Anonyymi
Niin , toisil kundeil on tosi snadit handut.
- Anonyymi
Miksi näissä aina pitää mennä ääripäihin? SUURET VS. PIENET. On ihan perus tissejä suurin osa.
- Anonyymi
Mulla on e-kupin aidot rinnat enkä oo ikinä saanu pakkeja vaan ylistystä ulkonäöstäni. Ne ei mahdu kyl kenenkään kouraan ja on viel tosi painavat. Melkein yhtä painavat ku mun pää. No, toisaalta saatan olla vähän tyhjäpää. Tiedä häntä.
- Anonyymi
Onko sulla oikeeenkokoset liivit käytössä, jos e-kuppi "ei mahdu kenenkään kouraan"? Ite käytän e- ja f-kuppia ja hyvin mahtuvat ihan omaankin kouraani ja varsinkin miehen kouraan.
- Anonyymi
Tisseilllä ei ole mitään välii mutta jos naisella on karvoja pmpissä niin annan pakit heti.
- Anonyymi
Annan pakit jos nainen on sairaan lihava. Kerran menin treffeille ja naisen piti olla urheilullinen mutta painoi varmaan 120 kg. Olin todella pettynyt koska luulin että nainen olisi toisenlainen mitä antoi olettaa.
No nyt ymmärrän, miksen ole koskaan saanut pakkeja 🤔 Toisaalta en ole myöskään koskaan antanut pakkeja.
Mua kiinnostaa, millaisissa tilanteissa ja millä sanoilla niitä pakkeja oikein jaellaan. Miten sinä nämä pakit annoit? Sanoitko ensi tapaamisella, että "annan sulle pakit, koska olet liian rintava"? Vai kiertelitkö jotenkin: "en usko, että voimme tapailla enää, koska kemiamme eivät kohtaa" ? Oikeasti tämä kiinnostaa, kun en muista koskaan kaverienkaan puhuneen pakkien antamisesta tai saamisesta.- Anonyymi
vanhat silarit on ihan hirveet
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382