Petollinen on saatanan henki !

Uuskarismaattinen henki joka on valloittanut lähes kaikki Helluntaiseurakunnat , Vapaseurakunnat , Metodistiseurakunnat ja kirkko. Ehkä joku prosentti on vielä sitä vanha tervettä jäljellä jossain ? Mutta henki on petollinen , koska siinä vaan julistetaan oikea Pyhä Raamattua , mutta henki jättää Pois Ristinsalaisuus , ettei synny kuuliaisuus Ristin sanomaan . Ja kysyn miten ihminen voi pelastua , jos ei usko koko Ristin sanomaan. Jumala on vihastunut kansalle niin paljon ettei anna enää Herätystä yhtä helposti kuin ennen. Ja se on ihan ymmärrettävä jos ei Rakastaa mitä Poika on tehnyt ristillä meidän vuoksi. Oi kun Isä suuttuu kansalle joka ei välitä mitä ja miten Hänen Poikansa on uhrannut itsesi meidän tähden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohdit kirjoittaa kaiken isolla kirjaimella. Muuten aika samanlaista kuin titityyllä!

      Keep up the good work!!!! :D

    • Täysin synnitömänä voin todeta saviksen olevan pahasti saatanallisessa koukussa, luulee hiekkamaiden epäjumalan vaikuttavan elämäänsä. Asian voi hoitaa helposti sopivalla saatananpoistolääkityksellä, esimerkiksi 9mm lyijy uranalla.

    • Jeesus voi auta pääsevän uuskarismaattisuudesta . Niinkuin minua auttanut ja monet muut..

      • Anonyymi

        mistä erotat saatanan ja jeesuksen ? jos minä kuulisin ääniä niin lääkärille menisin 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        mistä erotat saatanan ja jeesuksen ? jos minä kuulisin ääniä niin lääkärille menisin 🤔

        Minä taas menen Jeesuksen luo..


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Minä taas menen Jeesuksen luo..

        Pahoinpitelet Jeesuksen nimeä, koska hänellä ei ole mitään osaa taikka arpaa sinun jutuissasi, paitsi tietysti kidutetun lammasuhrin osa itsesi puolesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahoinpitelet Jeesuksen nimeä, koska hänellä ei ole mitään osaa taikka arpaa sinun jutuissasi, paitsi tietysti kidutetun lammasuhrin osa itsesi puolesta.

        Kiitos Herrallen Jeesusta Kristuksesta. Hän Voi !!! Koska kaiki on valmista Ristintyössä.. Älä sinä raivoa Jeesusta kohtaan yhtään.. Käy vielä huonommin sinulle mitä tähän asti on mennyt !!


    • Anonyymi

      Ei tässä kukaan pelastu , mutta jokaisen kuuluu elää tuskaton elämä .

      • Anonyymi

        mietin vain syöpää sairastavaa jolle nämä hihhulit huutavat pelastusta ja tämä sairas olisi tuskissaan ilman lääkinnällistä hoitoa 🤔 historiassa on varmasti tällaisia tapauksia vaikka kuinka paljon . Pitäisiköhän nyt uskovaisten saada osansa ja ateistit kävisivät rääkymässä korvaan saatana tulee 🤣🤣🤣


      • Se joka Uskoo Jeesusta Pelastuu . Ja samapa sitten jos on tuskallinen Elä tai tuskaton Elämä..


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Se joka Uskoo Jeesusta Pelastuu . Ja samapa sitten jos on tuskallinen Elä tai tuskaton Elämä..

        Mitä pahaa, savis, teet, että saat niin huonon omantunnon, että tosi Jumalan Jeesuksen nimeen on kuoltava itsesi puolesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mietin vain syöpää sairastavaa jolle nämä hihhulit huutavat pelastusta ja tämä sairas olisi tuskissaan ilman lääkinnällistä hoitoa 🤔 historiassa on varmasti tällaisia tapauksia vaikka kuinka paljon . Pitäisiköhän nyt uskovaisten saada osansa ja ateistit kävisivät rääkymässä korvaan saatana tulee 🤣🤣🤣

        Ei tarvitse rääkyä korvaan, koska sehän on jo uskovaisissa demoneina, pahaan houkutteluna - kuten Paavali sanoo, että Saatanan enkeli rusikoi hänen sisuksiaan. Se on koko opin idea, että tekee pahaa, että saa huonon omantunnon, niin että on valmis uhraamaan Jumalan itsensä puolesta uskolla, että saa puhtaan omantunnon.

        Lutherin sanoin: <<Olisihan ollut lienteämpää, jos hän olisi sanonut ainoastaan, että »me OLIMME VIHAN lapsia», mutta lisätessään LUONNOSTAAN-sanan hän tahtoi meitä olemaan siinä mielessä, että kaikki se, MITÄ ME OLEMME JA TEEMME, ON PELKÄSTÄÄN VIHAN eikä mitenkään armon ANSAINNUT.<< Luther: Sidottu ratkaisuvalta s.349, 1982

        Te ette nyt ollenkaan ymmärrä tätä opin ideaa. Tämä on pahuutta tosi Jumalan teurastuksella uhrilampaana, ei pyhyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse rääkyä korvaan, koska sehän on jo uskovaisissa demoneina, pahaan houkutteluna - kuten Paavali sanoo, että Saatanan enkeli rusikoi hänen sisuksiaan. Se on koko opin idea, että tekee pahaa, että saa huonon omantunnon, niin että on valmis uhraamaan Jumalan itsensä puolesta uskolla, että saa puhtaan omantunnon.

        Lutherin sanoin: <<Olisihan ollut lienteämpää, jos hän olisi sanonut ainoastaan, että »me OLIMME VIHAN lapsia», mutta lisätessään LUONNOSTAAN-sanan hän tahtoi meitä olemaan siinä mielessä, että kaikki se, MITÄ ME OLEMME JA TEEMME, ON PELKÄSTÄÄN VIHAN eikä mitenkään armon ANSAINNUT.<< Luther: Sidottu ratkaisuvalta s.349, 1982

        Te ette nyt ollenkaan ymmärrä tätä opin ideaa. Tämä on pahuutta tosi Jumalan teurastuksella uhrilampaana, ei pyhyyttä.

        Tässä on Saatana houkuttelemassa ihmisen uhraamaan Jumalan. Jeesuksen oppi oli niin, että hän houkutteli ihmisiä taivasten valtakuntaan, hyvän puoleen - päinvastoin kun Paavalin oppi. Raamatussa esiintyy Saatana ja Jumala, kuten uskontoon kuuluukin. Ne pitäisi pystyä erottamaan hyvän tiedon ja pahan tiedon perusteella.

        Jeesus on vetoamassa ihmisen hyvyyteen, siihen mitä ihmisessä on, ja ihmisen omaan vastuuseen. Paavali on vetoamassa synnillä siihen pahaan mitä ihmisessä on, ettei ihmisellä itsellään ole siihen pahuuteen osaa taikka arpaa, joten hän ei voi siitä kantaa vastuutakaan.

        Kuten Paavali sanoo: <<Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.<<

        Ei Jeesus ikimaailmassa opettaisi näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on Saatana houkuttelemassa ihmisen uhraamaan Jumalan. Jeesuksen oppi oli niin, että hän houkutteli ihmisiä taivasten valtakuntaan, hyvän puoleen - päinvastoin kun Paavalin oppi. Raamatussa esiintyy Saatana ja Jumala, kuten uskontoon kuuluukin. Ne pitäisi pystyä erottamaan hyvän tiedon ja pahan tiedon perusteella.

        Jeesus on vetoamassa ihmisen hyvyyteen, siihen mitä ihmisessä on, ja ihmisen omaan vastuuseen. Paavali on vetoamassa synnillä siihen pahaan mitä ihmisessä on, ettei ihmisellä itsellään ole siihen pahuuteen osaa taikka arpaa, joten hän ei voi siitä kantaa vastuutakaan.

        Kuten Paavali sanoo: <<Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.<<

        Ei Jeesus ikimaailmassa opettaisi näin.

        Ihmisissä ei ole mitään hyvä tai hyvyyttä , vaikka saatana yrittää niin sun kautta vakuttaa ihmisille , niinkuin saatana jo Edenissä vakutti Eevalle , joka putosi Jumalan valtakunnan ulkopuolelle..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on Saatana houkuttelemassa ihmisen uhraamaan Jumalan. Jeesuksen oppi oli niin, että hän houkutteli ihmisiä taivasten valtakuntaan, hyvän puoleen - päinvastoin kun Paavalin oppi. Raamatussa esiintyy Saatana ja Jumala, kuten uskontoon kuuluukin. Ne pitäisi pystyä erottamaan hyvän tiedon ja pahan tiedon perusteella.

        Jeesus on vetoamassa ihmisen hyvyyteen, siihen mitä ihmisessä on, ja ihmisen omaan vastuuseen. Paavali on vetoamassa synnillä siihen pahaan mitä ihmisessä on, ettei ihmisellä itsellään ole siihen pahuuteen osaa taikka arpaa, joten hän ei voi siitä kantaa vastuutakaan.

        Kuten Paavali sanoo: <<Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.<<

        Ei Jeesus ikimaailmassa opettaisi näin.

        Tässä saatana on näköjään hujjamaan ja houkuttelemassa uskova hylkää Jumala ja Ristinkuolema. HUH HUH JA HUH...........................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mietin vain syöpää sairastavaa jolle nämä hihhulit huutavat pelastusta ja tämä sairas olisi tuskissaan ilman lääkinnällistä hoitoa 🤔 historiassa on varmasti tällaisia tapauksia vaikka kuinka paljon . Pitäisiköhän nyt uskovaisten saada osansa ja ateistit kävisivät rääkymässä korvaan saatana tulee 🤣🤣🤣

        Oliko Jeesuksen tie helppo ja tuskaton?


    • Anonyymi

      <<Ja kysyn miten ihminen voi pelastua , jos ei usko koko Ristin sanomaan. <<

      Aika huonosti, koska voi tulla huono omatunto, joka omatunto tässä pelastetaan puhtaaksi pahoista teoista, jolloin ei enää uskokaan, kuten Luther sanoo, ettei tehtyä syntiä merkitä tilille, ja tulee pahan tekemisestä huono omatunto.

      Raamatusta:

      <<Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA.<<

      • Anonyymi

        Se mikä kristinuskossa Paavalin opilla PELASTETAAN, niin omatunto, ettei se soimaa pahan tekemisestä. Tässä Lutherin omat sanat:

        <<”Vaikka uskovalla on syntiä ja vaikka hän sitä tekeekin, hän pysyy kuitenkin hurskaana, kun taas epäuskoinen pysyy jumalattomana tehdessään syntiä. Siinä on tosihurskaiden viisaus ja lohtu, että vaikka heillä on ja he tekevät syntiä, he kumminkin tietävät: USKO Kristukseen saa aikaan, ettei sitä merkitä heidän tililleen.”<<

        Jeesuksen opetuksessa omatunto on nimenomaan se kompassi, joka ohjaa tekemisen suuntaa, se on taivasten valtakunnan Isä Jumalan 'ääni'- eli huonosta omastatunnosta tietää, että tätä ei pidä tehdä ja näin ihminen muuttaa oman toimintansa suuntaa hyväksi. Paavalin opissa korvataan tuo huono omatunto teurastamalla Jeesus Kristuksena, tosi Jumalana ja uhrilampaana, niin saadaan puhdas omatunto tekemään jälleen sitä pahaa mitä vihaa Paavalin sanoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se mikä kristinuskossa Paavalin opilla PELASTETAAN, niin omatunto, ettei se soimaa pahan tekemisestä. Tässä Lutherin omat sanat:

        <<”Vaikka uskovalla on syntiä ja vaikka hän sitä tekeekin, hän pysyy kuitenkin hurskaana, kun taas epäuskoinen pysyy jumalattomana tehdessään syntiä. Siinä on tosihurskaiden viisaus ja lohtu, että vaikka heillä on ja he tekevät syntiä, he kumminkin tietävät: USKO Kristukseen saa aikaan, ettei sitä merkitä heidän tililleen.”<<

        Jeesuksen opetuksessa omatunto on nimenomaan se kompassi, joka ohjaa tekemisen suuntaa, se on taivasten valtakunnan Isä Jumalan 'ääni'- eli huonosta omastatunnosta tietää, että tätä ei pidä tehdä ja näin ihminen muuttaa oman toimintansa suuntaa hyväksi. Paavalin opissa korvataan tuo huono omatunto teurastamalla Jeesus Kristuksena, tosi Jumalana ja uhrilampaana, niin saadaan puhdas omatunto tekemään jälleen sitä pahaa mitä vihaa Paavalin sanoin.

        Päinvastoin Pyhä Raamattu opettaa kuin Luther >>

        Hes. 3:20

        Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee-kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta-mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

        Hes. 3:21

        Mutta jos sinä vanhurskasta varoitat, ettei vanhurskas tekisi syntiä, ja hän ei tee syntiä, niin hän totisesti saa elää, koska otti varoituksesta vaarin, ja sinä olet sielusi pelastanut."



        Hes. 18:9

        vaeltaa minun käskyjeni mukaan ja noudattaa minun oikeuksiani, niin että tekee sitä, mikä oikein on-hän on vanhurskas, hän totisesti saa elää, sanoo Herra, Herra.

        Hes. 18:24

        Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, tekee kaikkien niiden kauhistusten kaltaisia, joita jumalaton tekee-saisiko hän tehdä niin ja elää? Ei yhtäkään hänen vanhurskasta tekoansa, jonka hän on tehnyt, muisteta. Uskottomuutensa tähden, johon hän on langennut, ja syntinsä tähden, jota on tehnyt, niiden tähden hänen on kuoltava.

        Hes. 18:26

        Jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, sentähden hänen on kuoltava; vääryytensä tähden, jota on tehnyt, hänen on kuoltava.

        Hes. 33:12

        Ja sinä, ihmislapsi! Sano kansasi lapsille: Vanhurskasta ei pelasta hänen vanhurskautensa sinä päivänä, jona hän rikkoo, ja jumalaton pääsee suistumasta turmioon jumalattomuutensa tähden sinä päivänä, jona hän kääntyy pois jumalattomuudestaan, ja vanhurskas ei voi elää vanhurskautensa turvin sinä päivänä, jona hän syntiä tekee.

        Hes. 33:18

        Jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja vääryyttä tekee, on hänen sentähden kuoltava.


    • Anonyymi

      Raamattu-kirjan Jeesus ei tainnut pelotella ketään Saatanalla eikä maalaillut piruja seinille, ei siteerannut mitään kirjaa eikä käskenyt valehdella. Ei tehnyt muutakaan, mitä monet uskovaiset tekevät.

      • Pyhä Raamattu on kaikki Jeesus kirjoittanut Hänen Henkensä kautta ja kun sä tulet Uskoon niin ymmärrät tämän. Pelottava ON Jumala ja hyvä jos löytyis Jumalan Pelkoa sinussa mutta nyt olet saatanan juoksupoika vesittämään Pyhä Raamatun sanoma.


    • Anonyymi

      Ulla Sjöman oli luterilainen uuskarismaatikko. Ja Pirkko Jalovaara myös. Nykyään on TV7 Oiva Salli luterilainen uuskarismaatikko pappi.

      • Aivan näin Rakas ja myöskin Tuula Ekbom ja koko Marttin Kirkkon ryhmä.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Aivan näin Rakas ja myöskin Tuula Ekbom ja koko Marttin Kirkkon ryhmä.

        Mikä Ilpoisten piirissä on ongelmana? Ev.lut. kirkon liberaalit piispat sallivat sen pitää tilaisuutensa kirkossa, kun taas Nokia Missio ajettiin aikoinaan pois. Tietyt rajat on olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Ilpoisten piirissä on ongelmana? Ev.lut. kirkon liberaalit piispat sallivat sen pitää tilaisuutensa kirkossa, kun taas Nokia Missio ajettiin aikoinaan pois. Tietyt rajat on olemassa.

        >> Mikä Ilpoisten piirissä on ongelmana? <<

        No ongelma on siinä , että he hyväksyvät kaikkenlaisia uuskarismaattisia ulkomaasta pyydetty/haalittu sinne pastoreita. Koska he ovat itse uuskarismaattisia.


    • Saalem johtaa Uuskarismattinen ryhmä kans. Ja kaikki ovat pihalla ja Turun Hellarit ovat myös samassa hengessä..

    • Anonyymi

      Ei kaikki ole aina saatanan syytä. Kyllä esimerkiksi pastori Kalle virta itse käytti lasta hyväksi. Ei saatan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe