Oli jo herättävä unesta. Ulkona näkyy olevan sumuista. Näin unta suloisesta neidosta. ☺️☕
Huomenta hyvää sumuista
21
54
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas tää suloinen neito on 🙋
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eräs nuori neiti, jonka kanssa nähtiin viime maanantaina ohi mennen. 😊
Minkälaisessa paikassa näit?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kerrostalon pihassa. 😄
Ok.
- Anonyymi
Suloista ja ihan ilmaista 🙂🐔
Unessa vain juteltiin, ei muuta. En muista mistä juttelimme. ☺️
Hämärään iltapäivään. Kohta työmaata kohti matka käy. Voi olla, ettei minua täällä tänään paljon näy. 😅
- Anonyymi
Hyvää työpäivää 🙋
- Anonyymi
Vilun väreet
Edelleen joku/jotkut kuvittelevat että kirjoittelen täällä myös anonyyminä, siis ilman nikkiä. En kirjoita. Sumppia vikittelee joku muu kuin minä. Minä haihattelen vain neidosta. 👑
Ja joku väitti ettei palstalla synny pareja. Siellä on taas yksi uusi. Sumppi ja herätyskello. Ei muka muut pariudu täällä? Just. Kaikki muut paitsi minä.
- Anonyymi
Rinssi vois männä ostaa paukauttaa tään teoksen seinällensä, koskapa se on niiiiin vertauskuvallinen . Vanaha harmaaparta jallittaa nuorta neitoa! 🤮
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009170343.htmlPalstaRinssi kirjoitti:
Joo, niin on tullut tämä teos ja tarina mieleen itsellenikin. 😅
Jo vuosi sitten.
Täytyy varmaan kirjoittaa jotain monologia tähän samaan aikaan kun sumppi ja se toinen flirttailee toisilleen. Sillä todistan muille, etten kirjoittele siinä ketjussa anona. Minua ei kiinnosta. Minua kiinnostaa oma kaivattu. On kiinnostanut aina. Mutta, ei tuo ollut kaulaan hyppäämässä kun nähtiin viimeksi. 😢
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231