Voiko se olla merkki maksakirroosista?
Se, etten ole saanut koronaa, vaikka porukoistani muut ovat
8
83
Vastaukset
- Anonyymi
Googlen mukaan maksakirroosin oireet ovat:
ihon kutina.
ihon ja silmien keltaisuus.
askites eli nesteen kertyminen vatsaonteloon.
mustelmaherkkyys.
huimaus.
laihtuminen.
pahoinvointi.
väsymys.
Ei mainita koronasta mitään. Kotipsykologina ja maalaisaivoillani päättelen että maksakirroosilla ja koronalla ei ole mitään yhteyttä. Olisko vain niin että sinun vastustuskykysi koronaan sattui olemaan paraempi kuin muilla sillä tartuntakerralla.- Anonyymi
Ties vaikken saisi sitä koskaan.
- Anonyymi
Tai sitten on sairastanut koronan niin lievin oirein ettei ole kiinnittänyt siihen huomiota. Jotkut ovat sairastaneet koronan pienillä köhän tunteilla ja kuitattu pikkuflunssana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten on sairastanut koronan niin lievin oirein ettei ole kiinnittänyt siihen huomiota. Jotkut ovat sairastaneet koronan pienillä köhän tunteilla ja kuitattu pikkuflunssana.
Onko mahdollista, että minulla olisi ollut korona ilman, että olisin huomannut asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mahdollista, että minulla olisi ollut korona ilman, että olisin huomannut asiaa?
Kyllä on mahdollista. Ollaan vaan luultu pikkunuhaksi tai yskäksi, tai ei ole kiinnitetty huomiota siihenkään.
- Anonyymi
Koronan voi saada vaikka ei joisi alkoholia ollenkaan.Tosin itse en ole saanut koronaa vaikka en juo alkoholia. Eli voi ollakin että alkoholiton ei sairastu koronaan ja alkoholia juovat sairastuvat koronaan.
- Anonyymi
Vslitettavasti kuka vain voi sairastua. Varsinkin nyt koska kansalaisten enemmistö ei välitä tautien torjunnasta. Surutta niistellään eikä käsihygieniasta huolehdita. Yskitään ja syljetään kaduille. Miksi ei ajatella muitakin? Opistoilla, bussissa ja kaupoissa on iso tartuntavaara.
Miksi levitetään vitsausta surutta piittaamatta muista? Ei ole kivaa sairastaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vslitettavasti kuka vain voi sairastua. Varsinkin nyt koska kansalaisten enemmistö ei välitä tautien torjunnasta. Surutta niistellään eikä käsihygieniasta huolehdita. Yskitään ja syljetään kaduille. Miksi ei ajatella muitakin? Opistoilla, bussissa ja kaupoissa on iso tartuntavaara.
Miksi levitetään vitsausta surutta piittaamatta muista? Ei ole kivaa sairastaa.Sori nyt vaan mutta mä pidän esim kaupassa maskia ja desifioin aina ostoskärryn ja kädet kaupassa.Ja koronaa ei ole tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.755023Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242710Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351243Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912