Naiset jotka meni naimisiin. Ne naiset ei minulle kelpaisi. Eivät ole tasoltaan kovin kummoisia. Ottokin jättänyt lähes jo vaimonsa. Otto tietää että saa kauniimman naisen vielä.
Ensitreffit alttarilla
9
246
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisiahan te miehet juuri olette. Ei mitään uutta alla auringon.
- Anonyymi
Eikös hain koti ole meressä piruako maalle tunkee. Kiva sanoa haista tykkäävän. No eipähän ole minun vävy. Vinosilmä ei kuulu suomen kulttuuriin.
- Anonyymi
Otto vaikuttaa tosi nuivalta tyypiltä.
- Anonyymi
Nirso yksinhuoltaja Otto kuvittelee itsestään liikoja. Nuorena ollu hyvännäköinen. Ei enää.
Ap: "Ne naiset ei minulle kelpaisi."
Jos omaa tasoa olevat siskot eivät kelpaa, jää ilman. Naiset ovat fiksuja ja ihania. 🌹👀- Anonyymi
Tavis naisille valitaan komea top 10 mies ja sitten ihmetellään miksi liitto ei toimi.
- Anonyymi
Jos nuo miehet on osa miesten top 10:ä, niin heikosti menee miessukupuolella.
- Anonyymi
No jos ulkonäkö on se millä kauneutta mittaa niin ei välttis tartti olettaa koskaan saavansa onnellista parisuhdetta ainakaan luonteen kauneus on itselleni ainakin se tärkeämpi tai sisäinen kauneus kuinka se nyt si on helpompi sisäistää ymmärtää
- Anonyymi
Ei hätää, neuvottelemme nyt Simitistä tai AV:sta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821