Maailman, missä loukkaannutaan herkästi.
Maailma, missä joutuu jokainen aika tarkkaan miettimään mitä sanoo, jottei pahoittaisi jonkun mieltä.(vittu, tää on liian pitkä ja tyhmä sivulause)
Milt tuntuu elää maailmassa, missä jokaisella on epäturvallinen tila?
Miltä tuntuu olla idiootti?
Miten koette nykymaailman?
48
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen oli kaikki paremmin
- Anonyymi
En tiedä, että oliko paremmin tai hyvin, mutta nyt menee aika vauhdikkaasti päin vittua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, että oliko paremmin tai hyvin, mutta nyt menee aika vauhdikkaasti päin vittua...
Voi voi, et kai ole ottanut nokkiisi? Älä itke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, et kai ole ottanut nokkiisi? Älä itke.
No en. Mä en niinkään jaksa miettiä ja välittää turvallisista tiloista... :)
Miksi tarttee miettiä kaikkia pahastujia?
Miksi pitäisi miellyttää kaikkia?
Mä huomasin, että Mariska on sinkku, mutta se ei voi sietää kuorsaajia, joten en voi mielyttää, joten pitäkööt tunkkinsa.. mähän kuorsaan kitapurje lepattaen ja piste. 😄
Katleena Kortesuokin on vissiin jossain suhteessa, joten ei voi mittään...😄- Anonyymi
Mitä jos siul on uniapnea? Siin kyl oikeesti hajoo kuuppa jos joutuu samas lukaalis kovan kuorsaajan kans nukkuu.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos siul on uniapnea? Siin kyl oikeesti hajoo kuuppa jos joutuu samas lukaalis kovan kuorsaajan kans nukkuu.
Tiedä häntä?
Kukas sun aamumuroihin on kussut?
- Anonyymi
Sinä?
Siinä tapauksessa kysymys kuuluu, että miksi kusit mun muroihin? Anonyymi kirjoitti:
Sinä?
Siinä tapauksessa kysymys kuuluu, että miksi kusit mun muroihin?Ehen, elleivät ne murosi olleet mun pöntössäni aamulla, mitä en kyllä havainnut ja olisin kuseksinut sinne silti.
Ai niin, söitkö ne murot kans, kun olivat maustettuja?
- Anonyymi
Ei oikeastaan haittaa, pidän ihmisten mielten pahoittamisesta. Etenkin, jos kyseessä on ahdasmielinen kristitty tai muslimi.
- Anonyymi
Vahvuus on sitä et uskaltaa purukal yhtä vastaan. Näin se on aina ollut.
- Anonyymi
Punavihreä roskasakki on luonut tänne mielensäpahoittamis kulttuurin.
Ihan sama. Lisää liekkiä vaan. - Anonyymi
Asioilla on tapana absurdiutua maksimipisteeseen. Sitten taas helpottaa. Eli kyllä tämäkin kohkaus aikanaan laantuu, ei kannata provosoitua.
- Anonyymi
Ei oltu idiootteja. Tavattiin n. 20v. sitten virtuaalisesti täällä. Myöhemmin ihan irl.
Oltiin tekemisissä irl piiitkään. Myöhemmin sitten kaikki meni persilleen. Hän teki päätöksen joka teki meidän tapaamisesta lopun. En minä tiedä miksi kaikki meni niin kuin meni, mutta tiedän, että hän teki kaikesta lopun tekaistuilla saduilla. Sekin on pakko vaan hyväksyä. Elämä jatkuu.. - Anonyymi
Itselleni sopimattomaksi trendiksi. :)
Niin koen nykymaailman. Eläisin mieluiten ulkona tällaisesta trendistä. Jossain hevon vitussa, erakkona.
-Jasu-- Anonyymi
mä asun jo siellä "jossain", vaan ei auta :) ja vaikka miten huutelisin sopimattomia maailmalle niin ei auta sekään :(, ei se kuuntele...
- Anonyymi
Koen nykymaaiman niin, että ihmisillä ei enää ole halua eikä voimia rakentaa innolla omaa parempaa elämäänsä.
Entisaikoina oli useita talonrakennushankkeita vähän joka puolella. Nyt taloja rakentavat vain huijari rakennusliikkeet.
Vanhuksia pyritään huijaamaan myymään tonttinsa pilahintaan, ja jos eivät myy, alkaa uhkaileminen ja kiristäminen.
Rikolliset voitontekijät jylläävät.
Entisaikoina ihmiset rakentelivat itselleen taloja, matkaveneitä, ei enää. Joka puolella oli tekemisen meininki. Ei enää. Pienteollisuus on alas ajettu, työttömyys senkuin kasvaa.
Nuoret eivät enää kaipaa edes autoa, vaan uusin Apple PAD tai iPhone on lähes kaikki kaikessa.
Istutaan kotona älylaitteiden kanssa, ei tavata ihmisiä tosielämässä, ei tehdä mitään.
Kaiken lisäksi vihreä siirtymä kokee kaiken passiivisuuden toivottavaksi olotilaksi.
Koko Suomi on alas ajossa. 2000 venepaikkaa katoaa Helsingistä viime Vene lehden helmikuun numeron perusteella.
Kaikki toiminnot loppuvat.
Seuraa pyritään vongata älylaitteilla. Kuvat ajavat ihmiset etsimään vielä kauniimpaa, ja vielä, ja vielä, ja vielä..... lopuksi eivät löydä ketään, kun koko ajan elää toive vielä paremmasta.
Itse sain tarpeeksi, ja lähden maasta. Henkilökohtainen alas ajo on alitettu, ja omaisuuden realisointi. Kun kaikki on nollattu lähden. EHkä ulkomailla tapaa jonkun, ja jos ei, ei silläkään ole väliä.
Pääasia että pääsee pois harmaudesta ja kylmyydestä, ja maasta joka kuppaa kymmenkertaisia elinkustannuksia joka asiasta. - Anonyymi
Kerropa se!
- Anonyymi
Ei ole enää yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta. On vain, taivu yksi meidän tahtoon tai me kaikki tulemme ja tuhoamme sinut
- Anonyymi
Ei mulla oo mitään ongelmia sananvapauden kanssa koska olen ystävällinen, kohtelias ja välittävä ihminen.
Elämme maailmanhistorian ylivoimaisesti parasta aikaa. 🌹👀
- Anonyymi
Tarkoitatko että kaaosta esiintyy riittävästi...mikähän mittapuu on käytössä
- Anonyymi
Tuo on kyllä aivan totta, hyvä kynis.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että kaaosta esiintyy riittävästi...mikähän mittapuu on käytössä
Ei tule mieleen mitään mittapuuta, jonka mukaan eläisimme huonommin. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Ei tule mieleen mitään mittapuuta, jonka mukaan eläisimme huonommin. 🌹👀
Tuijotat tietenkin elintasoon ja siihen ettei kukaan kuole nälkään...tilastot kertovat kaiken
- Anonyymi
Jaa a, maailma muuttuu…ongelmana että muuttuu paskaan suuntaan, huoh!
- Anonyymi
Ei minua niinkään loukkaantuminen v.tuta, mutta puolestaloukkaantuminen kyllä. "Loukkauksen" kohde ei ole itse millänsäkään, mutta takana lauma huutaa suut vaahdossa loukkaantuneen. Rasittavaa!!!
- Anonyymi
Aika sama mulla. Jos kahden ihmisen välillä on joku väärinkäsitys niin se on yleensä kuitenkin suht helppo selvittää, jos halua siihen on. Vaan sit kun siihen tulee huutamaan kymmenen muutakin, tai somessa muutama tuhat muuta, niin eipä sitä ole enää mahollista nätisti selvittää.
- Anonyymi
Loukkauksen kohde ei usein uskalla ilmaista loukkaantumista,etenkin jos on kyse hänen identiteetistä ja muista isommista asioista. Jotainhan siinä on, jos lauma takana "huutaa".
- Anonyymi
Minulla ainakaan ei ole mitään sellaista maailmaa vastaan, jossa on tilaa ottaa esim epäasiallinen tai loukkaava käytös esiin, ennen oli maailma moukkien leikkikenttä
- Anonyymi
Maailma on hyvä kun ja jos kukaan ei pyri loukkaamaan toista. Jos niin tekee,saa taatusti takaisin.
- Anonyymi
Ihmiset on niin ilkeitä. Loukkaamalla toista haetaan oman arvon nostoa? No nouseeko se?Että toista mollaamalla saisi itselleen jotain hyvää? Kuka on noin pahvi että tuollaiseen tosissaan uskoo? Te,jotka täällä palsoillakin muita haukutte,saatteko siitä itsellenne hyvää? Tuleeko hyvä mieli? Saatteko peukutuksia että oletpa ihana ihminen? Kannaattaako.? Voisiko sen ajan toisinkin käyttää? Mitä sitten mahtaisi tapahtua?
- Anonyymi
Jatkan. Jos on tottunut siihen että puhuu toisista pahaa,ajattelee pahaa,postaa palstoille pahaa,sellaisen mieli on niin kieroutunut ja täynnä pahaa,ettei hänestä ole tosielämässä rakkaussuhteeseen. Se paha tulee myrkyttämään kaiken hyvän. Jo naisten ämmiksi nimittely kertoo katkerasta pahan ja ilkeän ihmisen luonteesta josta on hyvään uskovan ihmisen parempi pysytellä mahdollisimman kaukana ,ettei itsekkin myrkyty. Tuollaisen ihmispolon olisi ymmärrettävä tehdä asenteenmuutos mutta eiväthän he sitä kykene ymmärtämään että paha lähtee heistä itsestään .siksi loppuelämänsä vihaavat ja vihaa palstoilla suoltavat,haukkuvat,mollaavat. Vai kuka tuollaista jaksaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan. Jos on tottunut siihen että puhuu toisista pahaa,ajattelee pahaa,postaa palstoille pahaa,sellaisen mieli on niin kieroutunut ja täynnä pahaa,ettei hänestä ole tosielämässä rakkaussuhteeseen. Se paha tulee myrkyttämään kaiken hyvän. Jo naisten ämmiksi nimittely kertoo katkerasta pahan ja ilkeän ihmisen luonteesta josta on hyvään uskovan ihmisen parempi pysytellä mahdollisimman kaukana ,ettei itsekkin myrkyty. Tuollaisen ihmispolon olisi ymmärrettävä tehdä asenteenmuutos mutta eiväthän he sitä kykene ymmärtämään että paha lähtee heistä itsestään .siksi loppuelämänsä vihaavat ja vihaa palstoilla suoltavat,haukkuvat,mollaavat. Vai kuka tuollaista jaksaisi?
Valitettava tosiasia, että netin kautta ihmispolot yrittävät tartuttaa katkeruuttansa muihin. Sinne he jäävät suoltamaan, haukkumaan ja mollaamaan. Reaalimaailmassa heitä juostaan karkuun, kun aggressiivisuus huokuu silmistä, suusta ja nenästä, koko olemuksesta.
- Anonyymi
Tämä on pelkkä savijaloilla seisova kulissimaailma minkä uskottavuus perustuu jatkuvaan mielipiteitten ohjailuun ja tyhjänpäiväisyyksien tärkeyden korostamiseen.
- Anonyymi
Aina vaan hullummaksi tuntuu menevän. Taitaa tulla ww3 joka puhdistaa ilman.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Nykymaailma poikkeaa entisestä vain siinä, ettei osa ihmisistä osaa käyttäytyä ja heillä on mahdollisuus vallata tilaa palstalla, somessa (reaalimaailmassa). Minäpä teen niin, etten täällä lue kaikenlaisia juttuja, ainoastaan parhaat palat. Fb:ssa kavereina on oikeita kavereita, jotka eivät julkaise ikinä mitään tyhmiä juttuja, asiaa "vain" ja sitäkin enemmän hienoja valokuvia. Twitterissä on myös seurattavia. En seuraa ketään, joka ei osaa kirjoittaa sivistyneesti.
- Anonyymi
Nykymaailma on saastunut ja siksi maailmassa on sotaa ja kaikkea pahaa. Me olemme siihen syylliset. Tämä palsta on niin osoitus siitä,mitä ihmisten päässä pyörii. Seksi himo pettäminen. Niistä haetaan onnea . Ja niistä tuhoa tehdään. Kenelläkään ei löudy selkärankaa enään mihinkään pysyvään. Kaikki on hetkellistä,häilyvää.mikään ei ole pysyvää. Mihinkään täällä ei voi enään luottaa.
- Anonyymi
Siksi parasta on olla yksin.
- Anonyymi
Saatana on raha ja valta.Saatana on itsekkyys ja ego. Saatana on menestys ja edistys. Sen vallassa on ihmiskunta ja sen tulevaisuus on tuho.hyvää loppa.💩
- Anonyymi
Heti kun perustat yrityksen joka on hyvin elannon joennenkin tuottanut aletaa hamuamaan josko lisää ja toki ilmanmuuta kun rahaarahaarahaa aina pitäis hamuta lisää! Sairasta. Miksei voi oll tyytyväinen siitä mitä on eikä aina tahtoa enemmän kun tälläkin pärjää ja elää. Saatanan ahneet,vihaan teitä sillä tuhoatte koko ihmiskunnan omsnhyväisyydellänne💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti kun perustat yrityksen joka on hyvin elannon joennenkin tuottanut aletaa hamuamaan josko lisää ja toki ilmanmuuta kun rahaarahaarahaa aina pitäis hamuta lisää! Sairasta. Miksei voi oll tyytyväinen siitä mitä on eikä aina tahtoa enemmän kun tälläkin pärjää ja elää. Saatanan ahneet,vihaan teitä sillä tuhoatte koko ihmiskunnan omsnhyväisyydellänne💩
Tämä jatkuva tulos haku ällöttää. Tämä jatkuva hamuaminen. Kaikki täällä on kiinni sähköstä,jo kotiavaimetkin. Miten tyhmiä ukkoja meidän asioista tuolla päättää, laittaa meidät betoni kerrostaloihin sähkölukoilla ilman takkoja! Tappavat meidät tahtoen näin itsekkyydessään. Kun sähköt menee ja takkoja ei ole asunnoissa me tullaan päättäjien oven eteen että pääseekö lämmittelemään. Niillä takat on ja kaikki mukavuudet muutenkin,ihan meidän verorahoilla maksetut. Ilman minua äänestäjänä ja veronmaksajana et sinäkään takkaasi ja lämpöäsi omistaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jatkuva tulos haku ällöttää. Tämä jatkuva hamuaminen. Kaikki täällä on kiinni sähköstä,jo kotiavaimetkin. Miten tyhmiä ukkoja meidän asioista tuolla päättää, laittaa meidät betoni kerrostaloihin sähkölukoilla ilman takkoja! Tappavat meidät tahtoen näin itsekkyydessään. Kun sähköt menee ja takkoja ei ole asunnoissa me tullaan päättäjien oven eteen että pääseekö lämmittelemään. Niillä takat on ja kaikki mukavuudet muutenkin,ihan meidän verorahoilla maksetut. Ilman minua äänestäjänä ja veronmaksajana et sinäkään takkaasi ja lämpöäsi omistaisi.
Tietäkää tämä.
- Anonyymi
Ei ole ollut mitään ongelmia, kuten ei varmasti muillakaan, joilla ei ole tarvetta loukata ihmisryhmiä.
- Anonyymi
No, minä en yleensä sano perheen ulkopuolisten parissa koskaan mitään selaista joka aiheuttaisi tuollaisia mietteitä.
Perhepiirissä sen sijaan välillä tulee mieleen, että toivottavasti toinen ei nyt ymmärtänyt väärin sanomaani tai alkanut tulkitsemaan sitä itselleen epäedullisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202081
- 1561977
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281926Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141173- 51987
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32779