...miksi olen niin ehdoton sen suhteen.etten pidä häneen yhteyttä. Ymmärrättekö* nmm? Se olisi törkeän epäkunnioittavaa uutta puolisoa kohtaan pitää Ecxxä elämässä mukana. Tuntuu että nykysin ollaan niin polyamorisia ettei ymmrretä mikä on toista kunnioittavaa käytöstä ja mikä toista kohtaan epäkunnioittavaa käytöstä. Opetelkaa kunnioittamaan ihmisiä
Ecxä kysy. .
13
<50
Vastaukset
Itse myös pidin yhteydenpidon pelkästään lapsia koskevana. Narsistieksää harmitti kovasti, kun ei enää tiennyt mitä teen ja kontrollointi mahdollisuudet kun pienenivät.
- Anonyymi
Toi nyt on ihan ymmärrettävää jos lapsia.
- Anonyymi
Tervehtimistasolla ihan vain käytöstapojen vuoksi ja tietenkin jos lasten takia asiaa. Samaa mieltä asiasta. Varmaan ollaan sitten normaaleja.
Ennen kuin löysin suloisen vaimoni, olin ehtinyt rakastua muutamaan tyttöön, mutta niistä ei syntynyt romanssia, koska rakastuminen oli yksipuolista. Mutta en minä ole voinut unohtaa heitä, vaikka on kulunut jo useita vuosikymmeniä.
En tiedä, mitä heille kuuluu, mutta tahtoisin tietää. Yhden olen tavannut parikymmentä vuotta sitten. Hän oli ystävällinen. Toisen viitisen vuotta sitten. Oli lyhytsanainen. Oikeastaan hän tunsi vetoa minuun, mutta olin silloin jo löytänyt omani.
Kokemukseni siis on, että kyllä he kiinnostavat ilman taka-ajatusta kontrolloimisesta. Johtuu ilman muuta ihmisen moniavioisesta synnynnäisestä rakenteesta. 🌹👀- Anonyymi
Miksi ihmeessä kiinnostaa jollet edes halua olla heidän kanssaan ja jakaa 100% kaikkea heidän kanssaan? En ymmärrä alkuunkaan, mielestäni tuo viittaa uteliaisuuteen jos haluaa tietää vaikka toisella menis päin peerchettä.
- Anonyymi
Jos on suhteessa, niin ei saa pitää yhteyttä muihin ihmisiin? Vai koskeeko tämä vain entisiä kumppaneita? Myös ihmisiä, joiden kanssa on joskus treffeillä käynyt? Entäs vanhat ystävät? Kaverit?
- Anonyymi
Tottaka ihmisiin saa pitää yhteyttä mutteu niihin joiden kanssa harrastanu seksiä ja/tai joihin ihastunut. Itee en myöskään hyväksy vastakkaista sukupuolta olevien kanssa ajanviettoa/juttelua koska se tuo särön parisuhteeseen ja vie aikaa parisuhteelta (nykyään kun kaikkien aika muutenkin kortilla). Eri asia jid arjessa joutuu tekemisiin vastakkaisen sukupuolen kanssa, tietysti ollaan normaalisti. Mutta jos lähtee tutustumaan vastakkaisen sukupuolen edustajaan niin koen sen kyllä HETI pettämisenä.
- Anonyymi
Jos olet käynyt joskus treffeillä jonkun kanssa eikä sr johtanut rakkaussuhteeseen niin miksi ihmeessä jatkaisit yhteydenpitoa, naisparka elättelee toiveita että olet kiinnostunut hänestä jos hänelle juttelet. Ihmisillä on tunteet eikä sellaisten kanssa koe tarvetta olla tekemisissä joita kohtaan ei ole tunteita
Nuo kaikki naiskaverit ja mieskaverit on huikausta. Ehkä voi itseään huijata kun ei käsitä että kiinnostuksen osoitus -> suhteen alku.
- Anonyymi
Jotenkin ajattelen että jos ne tunteet on kuolleet niin eikait se exä ihmistä kummempi ole. Ei sen kanssa tarvitse joka päivä yhteyksissä olla mutta voi väleissä pysyä. Enemmänkin tuo kielii että pelkäät itse olla yhteyksissä exään itse määrität rajasi ja mitä kerrot. Jos koet että exän kanssa yhteyttä pitäminen on vaaraksi omalle suhteellesi niin mieti omia tunteitasi.Ja sekin että jos nykyinen ei hyväksy ystävyyttä kertoo vain ettei luota sinuun. Ongelma ei ole niinkään exässä vaan teidän keskenäisessä suhteessa.Tietenkin jos lähestyy jotenkin romanttisesti se nyt asia erikseen. Silloin toisella on edelleen tunteita eikä se ystävyys ole näin ollen mahdollista.
- Anonyymi
Olen omassa elämässäni hähnytsen miten ystävää esitetään jopa 15v kunnes tunteet paljastuu. Ei voi tietää millaisia tunteita toisella on. Jos on ihastunut niin tietenkin haluaa olla kaveri. Jos vaikka ex-mieheni alkaisi seurustella mutta siitä huolimatta kirjottelisi joka viikko minulle niin TIETYSTI yrittäisin häntä iskrä koska minulla olisi tunteita.
En missään nimessä suostuisi edes olemaan miehen kanssa joka HYVÄKSYISI sen että huorailen= pidän yhteyttä exiin. Se ettei niin toimi ei ole epävarmuutta vaan toisen kunnioittamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen omassa elämässäni hähnytsen miten ystävää esitetään jopa 15v kunnes tunteet paljastuu. Ei voi tietää millaisia tunteita toisella on. Jos on ihastunut niin tietenkin haluaa olla kaveri. Jos vaikka ex-mieheni alkaisi seurustella mutta siitä huolimatta kirjottelisi joka viikko minulle niin TIETYSTI yrittäisin häntä iskrä koska minulla olisi tunteita.
En missään nimessä suostuisi edes olemaan miehen kanssa joka HYVÄKSYISI sen että huorailen= pidän yhteyttä exiin. Se ettei niin toimi ei ole epävarmuutta vaan toisen kunnioittamista.Kaikkihan lähtee omasta käytöksestä. Niin mitä sitten jos jollain on tunteita eikä niitä ilmi tuo. Se nyt on ihan sama silloin onko niitä vai ei jos toinen ei ole niistä tietoinen. Ketään ei voi väkisin iskeä. Itse olen sitä mieltä että jos ihminen pettää niin se pettää aina omasta tahdosta. Sille ei voi mitään ei siihen auta toisen kontrolloiti ja rajoittaminen. Eli halust suhteen missä mies ei luota sinuun. Sehän on tervettä se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En missään nimessä suostuisi edes olemaan miehen kanssa joka HYVÄKSYISI sen että huorailen= pidän yhteyttä exiin. Se ettei niin toimi ei ole epävarmuutta vaan toisen kunnioittamista.Ja exä nyt on viimeinen ihminen jota kannattaa yrittää iskeä. Sehän on käytännössä ihminen joka on jo todennut että toinen on perseestä ettei sen kanssa voi olla.
- Anonyymi
No jo.
Nähdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821