Perjantai huomenta

Päivät vaihtuu ja unet haihtuu. ☕👑

115

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päivä alkoi oksentamisella🤮

      • Raskaana? Vai sairaana?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Raskaana? Vai sairaana?

        Oli mitä oli..ihan sama


      • Anonyymi

        Mahtanetko olla raskaana tiedätkö edes kuka on isä josko se vaikka onkin oma veli hmm... aamun mietteitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli mitä oli..ihan sama

        Äiti jolta olisi syytä ottaa lapset huostaan jos ei edes itsestään tuon vert välitä että yrittäs syytä selvittää


    • Anonyymi

      mitä rinssi kuis menee .

      • PalstaRinssi

        Huomenta. Heräsin just.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Huomenta. Heräsin just.

        Kyllä siitä näkyy olevan tämän viestiketjun mukaan jo yli kymmenen minuuttia vielä ole keren ihmeemmin kahtoa jot oletko mahdollisesti edes nukkunut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitä näkyy olevan tämän viestiketjun mukaan jo yli kymmenen minuuttia vielä ole keren ihmeemmin kahtoa jot oletko mahdollisesti edes nukkunut

        Olen edelleen sängyssä. Nukuin äsken lisää.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen edelleen sängyssä. Nukuin äsken lisää.

        Voi voi varo vai ettet jää sinne sängyn pohjalle kun ei sulla hirveästi vaikuttaa muuta elämää olevan juu ja täällä voit selitellä ja lässyttää vaikka kuinka siitä et käyt töissä mä antaisin pomona sulle sulle kenkää kun et hirveästi vaikuta työaikanasikaan tekevän muuta kun roikkuvan täällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi varo vai ettet jää sinne sängyn pohjalle kun ei sulla hirveästi vaikuttaa muuta elämää olevan juu ja täällä voit selitellä ja lässyttää vaikka kuinka siitä et käyt töissä mä antaisin pomona sulle sulle kenkää kun et hirveästi vaikuta työaikanasikaan tekevän muuta kun roikkuvan täällä

        Niin sitä voit kuvitella, vaan kun et ole näkemässä mitä teen. Kyllä työt tulee silti tehtyä. Jos sillon tällöin harvakseltaan, vilkaisen palstalle, että onko tullut jotain vastauksia, kun ilmoitukset näen niistä. En muuten lue joka ikistä ketjua ja käytä aikaani tähän. Onko sullakaan muuta elämää, kuin seurata minun palstakäyttäytymistä ja kytätä kellonaikoja? :D


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin sitä voit kuvitella, vaan kun et ole näkemässä mitä teen. Kyllä työt tulee silti tehtyä. Jos sillon tällöin harvakseltaan, vilkaisen palstalle, että onko tullut jotain vastauksia, kun ilmoitukset näen niistä. En muuten lue joka ikistä ketjua ja käytä aikaani tähän. Onko sullakaan muuta elämää, kuin seurata minun palstakäyttäytymistä ja kytätä kellonaikoja? :D

        Ei ole juurikaan ny kun olen sairaslomalla herkkähipiästen ihmisten takia mitä luultavammin kun ja jos on itse järkyttänyt omaa mielenterveyttään on siitä aivan turha yrittää vierittää syytä jonkun toisen niskoille vaan ottaa vastuun itse omasta mahdollisesta tyhmyydestään tai idiotismistaan ja mä olen ollu saikulla hieman yli puolivuotta siinä välissä pidin yhdeksäntoista päivää kesälomaa virallisesti on vielä kolme kesälomapäivää sisässä mu en tiedä mitä niistä saisi mahdollisesti työnantajan kanssa sovittua lomarahat noilta päältä työnantaja maksoi muistaakseni syyskuun aikana kun syyskuu on viimeinen kesälomakuukausi


    • Anonyymi

      Huomenta. Elo on vain unta...

      • Niin on. Huomenta.


      • Anonyymi

        Nipistä ihmeessä ni tiedät onko se unta jos ei satu tarpeeksi ni ota vauhtia ja juokse seinää päin jos ei sekään satu ni si on mahdollista että elät unessa muutoin elämä ei ikävä kyllä ole unta vaikka niitä samoja virheitä tykkääkin toistaa päivästä toiseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nipistä ihmeessä ni tiedät onko se unta jos ei satu tarpeeksi ni ota vauhtia ja juokse seinää päin jos ei sekään satu ni si on mahdollista että elät unessa muutoin elämä ei ikävä kyllä ole unta vaikka niitä samoja virheitä tykkääkin toistaa päivästä toiseen

        Samoja virheitäpä hyvinkin. Miksi en sanonut sille tytölle taas muuta kuin, moi...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Samoja virheitäpä hyvinkin. Miksi en sanonut sille tytölle taas muuta kuin, moi...

        No mietipä sitä jos se ei vaikka olisi liian vaativa tehtävä sulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mietipä sitä jos se ei vaikka olisi liian vaativa tehtävä sulle

        Enpä muuta ole miettinytkään nyt sen tapahtuman jälkeen taas.. Harmittaa aika vietävästi...


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Enpä muuta ole miettinytkään nyt sen tapahtuman jälkeen taas.. Harmittaa aika vietävästi...

        Kyllä siihen vaikutti sekin, että siinä oli hänen kaverinsa. Joka ei vaikuttanut kovin ystävälliseltä minua kohtaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä siihen vaikutti sekin, että siinä oli hänen kaverinsa. Joka ei vaikuttanut kovin ystävälliseltä minua kohtaan.

        No osasikko yhtään edes miettiä miksi näin


      • Anonyymi kirjoitti:

        No osasikko yhtään edes miettiä miksi näin

        Olenko tehnyt jotain pahaa? En nyt ymmärrä mitä haet takaa? Tykkään hänestä, olisin halunnut edes kysyä, mitä kuuluu jne...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olenko tehnyt jotain pahaa? En nyt ymmärrä mitä haet takaa? Tykkään hänestä, olisin halunnut edes kysyä, mitä kuuluu jne...

        Jaksa vai ymmärtää kuinka vitussa jaksat täällä ruikuttaa omaa saamottomuuttasi mu et silti vaikuta ettäkö olisit kyvykäs ottamaan vastuuta edes omasta elämästäsi jos olet se keneksi itse arvelisin sua ni se äitisi homeinen kotitalo on hyvä paikka opetella mitä se elämä oli ennenvanhaan eikä kiinnosta minua oletko se joksi itse sua luulen mutta jotakuta muuta saattaa hyvinkin kiinnostaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaksa vai ymmärtää kuinka vitussa jaksat täällä ruikuttaa omaa saamottomuuttasi mu et silti vaikuta ettäkö olisit kyvykäs ottamaan vastuuta edes omasta elämästäsi jos olet se keneksi itse arvelisin sua ni se äitisi homeinen kotitalo on hyvä paikka opetella mitä se elämä oli ennenvanhaan eikä kiinnosta minua oletko se joksi itse sua luulen mutta jotakuta muuta saattaa hyvinkin kiinnostaa

        No todennäköistä on, että en ole ihminen keneksi luulet. Tuo äidin homeinen kotitalo, ei oikein osu. Äiti ja isä on vielä elossa ja asuvat kuitenkin ihan modernissa omakotitalossa.

        Se että olen saamaton, johtuu kyllä monesta asiasta, joita häneen liittyy. Myös hänen pitäisi tehdä askelia minun suuntaan. Pitäisi kohdata useammin. Kerran vuodessa satunnaisesti, ei auta mitään.


    • Anonyymi

      Huomenta 🐔 siunausta päivään.

      • Kiitos samoin. Huomenta.


      • Anonyymi

        Kiitos samoin sinulle suloinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin sinulle suloinen

        Toinen ilonaihe, ihanaa 🐔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen ilonaihe, ihanaa 🐔

        Kiva että pystyin edes hieman päivääsi ilahduttamaan mukavaa työpäivää tai rentoa vapaapäivää kumpaako si mahtanetkin viettää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että pystyin edes hieman päivääsi ilahduttamaan mukavaa työpäivää tai rentoa vapaapäivää kumpaako si mahtanetkin viettää

        Te voisitte keskustella omassa ketjussanne ja treffailla. En jaksa tällasta lukea valitettavasti.


      • Anonyymi

        Siunausta tarvitaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siunausta tarvitaan.

        Edelleen, jos toisillenne kirjoittelette rakkausviestejä minun ketjussa, niin ei ole kovin kiva. Voitte ihan omalla sivullanne pussailla. Minun ei siitä tarvitse tietää.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Te voisitte keskustella omassa ketjussanne ja treffailla. En jaksa tällasta lukea valitettavasti.

        No voi voi pitäskö sun si keskustella keskenään josai sellaisena keskustelussa missä ei ole juurikaan kävijöitä


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Edelleen, jos toisillenne kirjoittelette rakkausviestejä minun ketjussa, niin ei ole kovin kiva. Voitte ihan omalla sivullanne pussailla. Minun ei siitä tarvitse tietää.

        Täälä kun ei ole omia sivuja avaa oma verkkosivusto ni ei häiritä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siunausta tarvitaan.

        Millekkä asialle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täälä kun ei ole omia sivuja avaa oma verkkosivusto ni ei häiritä

        Seli seli. Et osaa muka omaa aloitusta tehdä? Ei, vaan pitää tehdä tuota ihan kiusallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi pitäskö sun si keskustella keskenään josai sellaisena keskustelussa missä ei ole juurikaan kävijöitä

        Etkö ymmärrä? Tee sinäkin aloitus omalle kullalle ja minä tulen sinne kirjoittelemaan jotain ihan aiheen vierestä. Olisiko mukavaa?


    • Anonyymi

      Minulla on yksi ilonaihe kun tiedän ketä äänestän, seurakunta vaaleissa! On hyvä mies...🐔

      • Anonyymi

        En äänestä ketään ei kiinnosta


      • Anonyymi

        Mäkin tiedän jo ketä mä äänestän on sievä (kaunis) nainen saat koulutuksensa puolesta olla päteväkin jos seurakunta osaa vain osaamisen mukaan jakaa tehtävät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin tiedän jo ketä mä äänestän on sievä (kaunis) nainen saat koulutuksensa puolesta olla päteväkin jos seurakunta osaa vain osaamisen mukaan jakaa tehtävät

        Saattaa ei saat


    • Jos laitan hänelle joulukortin, nyt kun tiedän osoitteen. Onko se ahdistelua?

      • Anonyymi

        Aina voi koittaa kepillä jäätä 👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi koittaa kepillä jäätä 👏

        Ja hepillä avantoa 🍆🕳


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi koittaa kepillä jäätä 👏

        Niin... Hän voi heittää sen roskiin, jos ei kiinnosta. Tosin en saa kuitenkaan tietää mihin se joutuu.


      • Anonyymi

        On jos on hommannut sulle lähestymiskiellon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jos on hommannut sulle lähestymiskiellon

        Siinäkin on selvät ohjeet jos osaat lukea


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin on selvät ohjeet jos osaat lukea

        Ei ole kuule sellaista näkynyt. Eikä taida olla enää estoja tuolla ig:ssä ainakaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        On jos on hommannut sulle lähestymiskiellon

        Ei ole lähestymiskieltoa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole kuule sellaista näkynyt. Eikä taida olla enää estoja tuolla ig:ssä ainakaan...

        Oletko koska tarkastanut postin viimeksi monesti kun kirjeet löytyy niiden mainosten välistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koska tarkastanut postin viimeksi monesti kun kirjeet löytyy niiden mainosten välistä

        No en oikeasti ole saanut lähestymiskieltoa virallista. Minulle tulee todella vähän postia, ja mainoslappuja ei ollenkaan, kun ovessa lukee etten niitä halua.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No en oikeasti ole saanut lähestymiskieltoa virallista. Minulle tulee todella vähän postia, ja mainoslappuja ei ollenkaan, kun ovessa lukee etten niitä halua.

        Si kannattaa soittaa tai viestillä kysyä onko tällainen sulle haettu itse en tiedä kuinka nuo systeemit toimii kun en ole koskaan saanu lähestymiskieltoa osaan kuitenkin sen verran kunnioittaa toisen ihmisen yksityisyyttä täällä taas kun kommentoi ni ei sillai ole yksityisyyttä ja jos itse loukkaa jonkun tunteita ei pidä pahastua jos joku toinen loukkaa sinun tunteita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Si kannattaa soittaa tai viestillä kysyä onko tällainen sulle haettu itse en tiedä kuinka nuo systeemit toimii kun en ole koskaan saanu lähestymiskieltoa osaan kuitenkin sen verran kunnioittaa toisen ihmisen yksityisyyttä täällä taas kun kommentoi ni ei sillai ole yksityisyyttä ja jos itse loukkaa jonkun tunteita ei pidä pahastua jos joku toinen loukkaa sinun tunteita

        Ei ole haettu. Olisin sellaisen kirjeen poliisilta saanut olisin varmasti lukenut ja ymmärtänyt. Olisin kyllä halukas sopimaan sellaiset "riidat". Tykkään hänestä edelleen. Täällä viestiessä tulee helposti väärinymmärretyksi monella tavalla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole haettu. Olisin sellaisen kirjeen poliisilta saanut olisin varmasti lukenut ja ymmärtänyt. Olisin kyllä halukas sopimaan sellaiset "riidat". Tykkään hänestä edelleen. Täällä viestiessä tulee helposti väärinymmärretyksi monella tavalla.

        Olet siis kuitenkin joskus saanu joltakulta lähestymiskiellon kun tiedät mistä ne tulee kö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis kuitenkin joskus saanu joltakulta lähestymiskiellon kun tiedät mistä ne tulee kö

        Hoh hoijaa. Jaksat inttää. Olitko kenties ties sinä joka sen sanoi?


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta täältäkin ☕

      • Hyvää huomenta. ☕


    • Monilla on varmaan taas kiva ilta edessä. Pariutumista ja kaikkea. Minä menen vaan töihin... Ai hitto että uhkaa alkaa masentamaan jo aamusta...

      • Ja vaikka ei olis töitäkään, niin sitten istuisin kotona... Ei tätä elämää jaksa enää.


      • Anonyymi

        No älä sit turhaan vaivaudu edes valehtelemaan olisitko niin ystävällinen ja opettelisit puhumaan totta edes kerran elämässäsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No älä sit turhaan vaivaudu edes valehtelemaan olisitko niin ystävällinen ja opettelisit puhumaan totta edes kerran elämässäsi

        Mitä tarkoitat tällä?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja vaikka ei olis töitäkään, niin sitten istuisin kotona... Ei tätä elämää jaksa enää.

        Säälikö kerjäät ota niskasta ihtiäs kiinni ja nosta itsesi ylös sängystä ja käy edes pesulla kerran viikossa jos ei muuta saat edes sen pienen liikunnan kotihoitokaan kun ei ole ihan ilmaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälikö kerjäät ota niskasta ihtiäs kiinni ja nosta itsesi ylös sängystä ja käy edes pesulla kerran viikossa jos ei muuta saat edes sen pienen liikunnan kotihoitokaan kun ei ole ihan ilmaista

        Sääliäkö ei säälikö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säälikö kerjäät ota niskasta ihtiäs kiinni ja nosta itsesi ylös sängystä ja käy edes pesulla kerran viikossa jos ei muuta saat edes sen pienen liikunnan kotihoitokaan kun ei ole ihan ilmaista

        Kyllä on taas mielikuvat... Minä käyn töissä, 3 x viikossa treenaamassa yms. Voihan olla että olen joskus hieman ylirasittunutkin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tällä?

        No mietipä hiljaa itekses


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä on taas mielikuvat... Minä käyn töissä, 3 x viikossa treenaamassa yms. Voihan olla että olen joskus hieman ylirasittunutkin.

        Kerropa osoite ni tulen joku kaunis päivä tarkastamaan tuon jahka saikku loppuu ja rahatilanne hieman parantuu kun tuo g30:n vani kun ei ihan pyhällähengellä edes starttaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mietipä hiljaa itekses

        En ole valehdellut mistään. Minä olen ihan oikeasti kaipaillut häntä. Toivonut näkeväni yms... No viime maanantaina nähtiin, mutta meni pikaisesti se tilanne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa osoite ni tulen joku kaunis päivä tarkastamaan tuon jahka saikku loppuu ja rahatilanne hieman parantuu kun tuo g30:n vani kun ei ihan pyhällähengellä edes starttaa

        Mistä kaukaa olet lähdössä? Voi olla ettei pian raha riitä ajamaan tänne asti. :D


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mistä kaukaa olet lähdössä? Voi olla ettei pian raha riitä ajamaan tänne asti. :D

        Ei voi tietää välimatkaa ennen kui laitat itse osoitteen ja kaupungin samoja kadunnimiä kun voi olla kymmenessä eri kaupungissakin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää välimatkaa ennen kui laitat itse osoitteen ja kaupungin samoja kadunnimiä kun voi olla kymmenessä eri kaupungissakin

        Tämä minun osoite on sen verran pienessä kylässä, että parempi etten tarkemmin laita. Mutta lähellä on Keski-Suomen pääkaupunki.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mistä kaukaa olet lähdössä? Voi olla ettei pian raha riitä ajamaan tänne asti. :D

        Eikä se ole kui parilla sadalla tankki täysin ja siilä ajaa melkein tuhat kilometriä tankilla tankin koko on noin 120-125 litraa kone on 6,5litranen v8 diesel koska on kevyt kuorkki jonka ajamiseen vaaditaan vähintään c1:n ajokortti ni verokin oli vuodeksi vain 85.50 euroa ja katsastus maksoi uusinta näytön kanssa noin 116:sta euroa vakuutus maksut kolmen kuukauden välein noin 150:ä täyskaskon kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se ole kui parilla sadalla tankki täysin ja siilä ajaa melkein tuhat kilometriä tankilla tankin koko on noin 120-125 litraa kone on 6,5litranen v8 diesel koska on kevyt kuorkki jonka ajamiseen vaaditaan vähintään c1:n ajokortti ni verokin oli vuodeksi vain 85.50 euroa ja katsastus maksoi uusinta näytön kanssa noin 116:sta euroa vakuutus maksut kolmen kuukauden välein noin 150:ä täyskaskon kanssa

        Ihan hyvältä kuulostaa.


      • Anonyymi

        Et ole ainut 🤔


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole valehdellut mistään. Minä olen ihan oikeasti kaipaillut häntä. Toivonut näkeväni yms... No viime maanantaina nähtiin, mutta meni pikaisesti se tilanne.

        Kerkesikkö edes laueta saada orgasmia jos pikaiset kerran jouduit ottaan vai oliko nosto pisto ravistus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerkesikkö edes laueta saada orgasmia jos pikaiset kerran jouduit ottaan vai oliko nosto pisto ravistus

        Niin kyllä huomaa että on perjantai, juttujen perusteella.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tämä minun osoite on sen verran pienessä kylässä, että parempi etten tarkemmin laita. Mutta lähellä on Keski-Suomen pääkaupunki.

        Se tais muistaakseni olla jyskä jos täysin väärin muista olen Jyväskylässäkin pari kolme kertaa käynynnä kaveri oli opiskelees sie joskus aikanaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se tais muistaakseni olla jyskä jos täysin väärin muista olen Jyväskylässäkin pari kolme kertaa käynynnä kaveri oli opiskelees sie joskus aikanaan

        En asu Jyväskylässä itseasiassa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ihan hyvältä kuulostaa.

        Kiihotukko autoista onko naapuri mahtanut yllättää sut naimasta autosi pakoputkea auto kun ei jätä eikä petä siksi se on nii monen miehe silmäterä ja yllättävän moni kai lainaisi mieluimmin jopa vaimoaan kaverille kui autoaan mu autokin jättää kovin helposti tielle jos ei sitä aina silloin tällöin korjaile mu intressinsä kullakin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotukko autoista onko naapuri mahtanut yllättää sut naimasta autosi pakoputkea auto kun ei jätä eikä petä siksi se on nii monen miehe silmäterä ja yllättävän moni kai lainaisi mieluimmin jopa vaimoaan kaverille kui autoaan mu autokin jättää kovin helposti tielle jos ei sitä aina silloin tällöin korjaile mu intressinsä kullakin

        Välttämätön kapistus itselle. Mielellään sitä ajelee hyvällä autolla.


    • Anonyymi

      PalstaRinssille huomenet ja kysymys, että saitko iso D:n naapuriis? Helmi on kaunis.

      • En ymmärrä. En mistään Helmistä ole kiinnostunut. On minua tuoksi Dannyksikin palstalla tituleerattu.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ymmärrä. En mistään Helmistä ole kiinnostunut. On minua tuoksi Dannyksikin palstalla tituleerattu.

        Jos viulu yrittää selloa voi tulla koko ero ongelmia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos viulu yrittää selloa voi tulla koko ero ongelmia

        Kyllä viulu ja sello soi hyvin yhdessä.


      • Anonyymi

        Helmi on kaunis nimi voidakseen tietää onko kyseisen nimen haltija helmi pitäisi tutustua kyseiseen ihmiseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helmi on kaunis nimi voidakseen tietää onko kyseisen nimen haltija helmi pitäisi tutustua kyseiseen ihmiseen

        Näinhän se tietysti menee. Niin kauan kun ei tunne, ei voi tietää. Voi vain kuvitella.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä viulu ja sello soi hyvin yhdessä.

        Orkesterissa juu mu harva nainen niistä orgioista taitaa nauttia


    • Ikävä palsta on yksipuolisten tunteiden kaatopaikka. ☕👑

      • Anonyymi

        Kovin sustakin saa sen kuvan että olet yksipuolinen toisin sanoen siis melko väritön persoona kovin musta valkoiseksi vaikuttaisit kuvittelevan maailman


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovin sustakin saa sen kuvan että olet yksipuolinen toisin sanoen siis melko väritön persoona kovin musta valkoiseksi vaikuttaisit kuvittelevan maailman

        Ehkä se täällä välittyy niin. Todellisuudessa olen kuitenkin muuta.


    • Anonyymi

      Siinä oli muutama ilkeä kommentti ja ainakin yksi verhottu uhkaus. Varmaankin ymmärsit... Mikä tekee ihmisistä tuollaisia....

      • Niin. Ei täällä koskaan mitään sydämiä näy, eikä kukaan näytä kaipailevan minua.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin. Ei täällä koskaan mitään sydämiä näy, eikä kukaan näytä kaipailevan minua.

        Niinoä, eihän täällä kukaan tunne ketään. Oikeassa elämässä sen pitää tapahtua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinoä, eihän täällä kukaan tunne ketään. Oikeassa elämässä sen pitää tapahtua.

        Eikä sielläkään tapahdu mitään. Kerran vuodessa joku tilanne, joka menee sekunnissa ohi.


      • Anonyymi

        Mikähän oli verhottu uhkaus ja missä mahtaneeko olla luetun ymmärtämisessä ongelmaa


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin. Ei täällä koskaan mitään sydämiä näy, eikä kukaan näytä kaipailevan minua.

        Kuka vittu täälä edelleenkään ketään kaipeilee kun helvetistäkö voit tietää kenen kanssa kirjoittelet ja tuskin edes koko Suomi näitä vitun vinkumis viestejä täältä lukee täälä pysty muuten kun olettaen sen perusteella suurelta osin mitä yleisvaikutuksia on ihmisistä yleisesti saanut jos nämä viestit täälä ottaa tosissaan ni kyllä mä itse ainakin kävisin tutkituttamassa pääni eikä ol kun vähä reilu kymmenen päivää kun pääsee fiksuun seuraan tunniksi keskusteleen kun käy psykiatrian hoitajan kanssa keskustelees


    • Anonyymi

      Hyväntuulista ja harmaata perjantaita. Otettava ohjakset käyttöön ja huiskuteltava harmaus viemäriin.
      Parempi uni kun ei kuiskaukset tule uniin.🍪(keksi)

      • Kiitos. Sinulla oli paras viesti tähän asti. Kiitos keksistä. ☺️


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos. Sinulla oli paras viesti tähän asti. Kiitos keksistä. ☺️

        Oikeestikko? Lukasin muut ja aikamoisen sekalaista olet saanut. Taidanpa parannella vielä tähän astista. Varo vaan ettei keksinmuruset mee väärään kurkkuun.
        On aika hassu tunne, mutten anna sen estää. Mahdatko omata mörököllin vai viehkeän neidon habituksen, no joo.
        Kahvia tekee mieli, mutta ettenkö lisäksi ikävääkin samalla😘.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeestikko? Lukasin muut ja aikamoisen sekalaista olet saanut. Taidanpa parannella vielä tähän astista. Varo vaan ettei keksinmuruset mee väärään kurkkuun.
        On aika hassu tunne, mutten anna sen estää. Mahdatko omata mörököllin vai viehkeän neidon habituksen, no joo.
        Kahvia tekee mieli, mutta ettenkö lisäksi ikävääkin samalla😘.

        No mitähän luulisit, jos neitoa kaipailen, että minkälainen peikko mahdan itse olla? No se juurikin. Kahvit on nyt juotu... Täytyy varmaan vielä heittää selälleen. On pitkä iltavuoro vielä edessä päin. Siinä se tämä perjantai menee.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos. Sinulla oli paras viesti tähän asti. Kiitos keksistä. ☺️

        🥨🧁🍰🍩


      • Anonyymi kirjoitti:

        🥨🧁🍰🍩

        Kiitos herkuista. 😅😋


      • Anonyymi

        Keksi on osto seksiä tuottaa parempaa mielihyvää kui se kuivan pillun polkeminen


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos. Sinulla oli paras viesti tähän asti. Kiitos keksistä. ☺️

        Arvostelekko viestejä vai niitä mielikuva ihmisiä niiden viestien takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeestikko? Lukasin muut ja aikamoisen sekalaista olet saanut. Taidanpa parannella vielä tähän astista. Varo vaan ettei keksinmuruset mee väärään kurkkuun.
        On aika hassu tunne, mutten anna sen estää. Mahdatko omata mörököllin vai viehkeän neidon habituksen, no joo.
        Kahvia tekee mieli, mutta ettenkö lisäksi ikävääkin samalla😘.

        Hyvä ikävöidä jotakin voi edes kuvitella että on jokin syy olemassa ololleen poitsun näkköö onneks maanantaina ni ei tartti ikävöidä pelkästään


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos herkuista. 😅😋

        Voi tsiisus olisit pyytänyt tuomaan kotiovelle asti ni olisit voinu antaa vaikka oikean suudelman kiitokseksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi tsiisus olisit pyytänyt tuomaan kotiovelle asti ni olisit voinu antaa vaikka oikean suudelman kiitokseksi

        No tuo vaikka huomenna. Saat pusun sitten. Taikka tänne mun työpaikalle. 😚


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvostelekko viestejä vai niitä mielikuva ihmisiä niiden viestien takana

        Viestejä. En minä näe keitä siellä ruutujen takana on. Harmittavaa kyllä.


    • Haaveet haihtuu. Mukavaa perjantai iltaa. 👑

      • Anonyymi

        Kiitos samoin nyt kahvia☕🤠


      • Anonyymi

        Todellisuudessa sitä kuuluisi kai elääkin eikä päänsä sisällä näin olettaisin ainakin mu toiselle se kai on kauniimpi se oma korvien väli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa sitä kuuluisi kai elääkin eikä päänsä sisällä näin olettaisin ainakin mu toiselle se kai on kauniimpi se oma korvien väli

        Ihminen elää päänsä sisällä valtaosan ajastaan. Sinäkin.


    • Kommentoin tuohon poistettuun viestiin, en ole saanut 10een vuoteen, enkä saa nytkään.

      • Anonyymi

        Mitä siinä oli? Taidan ottaa päikkärit 😴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siinä oli? Taidan ottaa päikkärit 😴

        Hyvää päikkäriä...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3407
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1860
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      92
      1355
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe