risteyksessä tien toisella puolen? Minä huomasin sut.
Huomasitko nainen mut
17
71
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin ja missä huomasit minut?
- Anonyymi
En ole huomannut ketään.
- Anonyymi
Tänäänkö? Millaisella autolla olit liikenteessä?
- Anonyymi
Omallani. Me molemmat tunnistetaan toistemme autot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omallani. Me molemmat tunnistetaan toistemme autot.
No sitten ei ollut minulle.
- Anonyymi
En huomannut.
- Anonyymi
En huomannut. Mutta jonain päivänä näin sinun selkämystäsi hetken, kun poljit fillarilla. Sitten katosit.
Joku kyllä katsoi minua tänään huomiota herättävästä autosta ja oltiin risteyksessä lähellä isoa rakennusta. En kylläkään nähnyt kunnolla kuka se oli.
- Anonyymi
En. Miten toisella puolella? Vastaantulijoissako siis? Mihin aikaan?
- Anonyymi
Joo, meinasin pyörtyä onnesta.
- Anonyymi
Ihana kuulla samat sanat :)
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kuulla samat sanat :)
Ja näin he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja näin he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.
Kiitos 👑🐔
- Anonyymi
Mulla oli laput silmillä...Sori.
- Anonyymi
Ei ollu mää huomasin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu mää huomasin ;)
Ja autojen värit on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu mää huomasin ;)
Kenenä esiinnyt?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212332
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4292193Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981190Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13995- 45839
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16807Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109786Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte167717Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti33715