Nainen miten tekisit

Anonyymi-ap

Jos mies sanois keitäs nakkeja niin miten keittäisit ja tarjoaisitko muutakin kuin vain nakkeja ja sinappia ja mitä sinappia löytyy sinulta ja mitä juomaksi nakkien kanssa ja syöttekö ne keittiössä vai olkkarissa tv tä katsellen

47

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos miehellä ei olisi nyrkkiä vallan välineenä, ne kuolisi nälkään jo ennen ku täyttävät 30- v.

      • Anonyymi

        Ei miehet mitään nyrkkejä tarvi vaan se on se aukroriteetti eli äänen sävy kertoo jo kaiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehet mitään nyrkkejä tarvi vaan se on se aukroriteetti eli äänen sävy kertoo jo kaiken

        😂 välis luulee edelleen että miehellä on jotain auktoriteettia koska on mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 välis luulee edelleen että miehellä on jotain auktoriteettia koska on mies.

        No se vaan on miehillä eli synnynnäinen juttu no jonkunhan sen täytyy olla kotona ja suhteessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se vaan on miehillä eli synnynnäinen juttu no jonkunhan sen täytyy olla kotona ja suhteessa

        Jos et välis onnistu edes vähän kehittämään tuota ajatteluasi, päädyt aikanaan kirkkomaan multiin koskemattomana ikisinkkuna 😄


    • Anonyymi

      No en keittäisi nakkejakaan, kun ei ole sellaiset tänään ruokalistalla. Jos mies haluaa jotain suunnitellun ohitse, niin käyköön kaupasta hakemassa ja laittakoon itse.

      • Anonyymi

        Auran mustaa sinappia on kaapissa, jos ei kelpaa niin ostakoon mieleistään samalla kun ne nakit. Juomaksi löytyy vettä ja ruoka syödään keittiön pöydän ääressä. Minä en ole niitä nakkeja syömässä. Minä söin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auran mustaa sinappia on kaapissa, jos ei kelpaa niin ostakoon mieleistään samalla kun ne nakit. Juomaksi löytyy vettä ja ruoka syödään keittiön pöydän ääressä. Minä en ole niitä nakkeja syömässä. Minä söin jo.

        Jaa ajattelin kylläkin et keittäisit nakkeja ja laittaisit kahvin esim tippumaan tai yllätät miehen ja sanot kaljaakin on no auran sinappi on hyvää mut ei sano mitään mustat sinapit eli onko väkevää sinappia ja kai sinäkin nyt iltapalaa syöt eli yhdessä syötte no joo meneehän se noinkin et lautaselle nakkeja ja sinappia mut voihan siihen laittaa vaaleaa leipääkin ja vaik sipuliakin väliin ja onko jotain jälkkäriksi eiks olis kiva yhdessä katsoa tv tä ja hounia nakkeja ja kahvia samalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ajattelin kylläkin et keittäisit nakkeja ja laittaisit kahvin esim tippumaan tai yllätät miehen ja sanot kaljaakin on no auran sinappi on hyvää mut ei sano mitään mustat sinapit eli onko väkevää sinappia ja kai sinäkin nyt iltapalaa syöt eli yhdessä syötte no joo meneehän se noinkin et lautaselle nakkeja ja sinappia mut voihan siihen laittaa vaaleaa leipääkin ja vaik sipuliakin väliin ja onko jotain jälkkäriksi eiks olis kiva yhdessä katsoa tv tä ja hounia nakkeja ja kahvia samalla

        Enpä laita. Ruoka on laitettu ja syöty jo. Jos ei kelpaa, saa kokata itse. Tietenkin sen jälkeen kun on ensiksi hakenut ne nakit kaupasta. Se on auki vielä reilun tunnin, että rip rap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ajattelin kylläkin et keittäisit nakkeja ja laittaisit kahvin esim tippumaan tai yllätät miehen ja sanot kaljaakin on no auran sinappi on hyvää mut ei sano mitään mustat sinapit eli onko väkevää sinappia ja kai sinäkin nyt iltapalaa syöt eli yhdessä syötte no joo meneehän se noinkin et lautaselle nakkeja ja sinappia mut voihan siihen laittaa vaaleaa leipääkin ja vaik sipuliakin väliin ja onko jotain jälkkäriksi eiks olis kiva yhdessä katsoa tv tä ja hounia nakkeja ja kahvia samalla

        Kaljaa täältä ei löydy ikinä, että ostakoon senkin sieltä kaupasta. Muutama tölkki maksimissaan, tai saa painu muualle juomaan. Mä en suostu tänään olemaan se, joka poistuu. Minä aion olla tänään kotona, enkä huoli känniseuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ajattelin kylläkin et keittäisit nakkeja ja laittaisit kahvin esim tippumaan tai yllätät miehen ja sanot kaljaakin on no auran sinappi on hyvää mut ei sano mitään mustat sinapit eli onko väkevää sinappia ja kai sinäkin nyt iltapalaa syöt eli yhdessä syötte no joo meneehän se noinkin et lautaselle nakkeja ja sinappia mut voihan siihen laittaa vaaleaa leipääkin ja vaik sipuliakin väliin ja onko jotain jälkkäriksi eiks olis kiva yhdessä katsoa tv tä ja hounia nakkeja ja kahvia samalla

        Jos syön iltapalan, niin se on voileipä ja kuppi teetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos syön iltapalan, niin se on voileipä ja kuppi teetä.

        Ai niin ja se leipä on ruisleipä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja se leipä on ruisleipä.

        Ehkä se on sinulla iltapalana sitten ruisleipää ja nakkeja ja teetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä laita. Ruoka on laitettu ja syöty jo. Jos ei kelpaa, saa kokata itse. Tietenkin sen jälkeen kun on ensiksi hakenut ne nakit kaupasta. Se on auki vielä reilun tunnin, että rip rap.

        Niin tosiaan ajat sitten syöty mut nyt on iltapalan vuoro eli nakki päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on sinulla iltapalana sitten ruisleipää ja nakkeja ja teetä

        Syököön koira ne nakit, jos ei mies jaksa. Minä en niihin koske.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tosiaan ajat sitten syöty mut nyt on iltapalan vuoro eli nakki päivä

        Sen kun syö. Minä en syö. Voi olla, että juoksen tossa vielä viiden kilsan lenkin juoksumatolla, käyn pikasuihkussa ja sitten syös sen ruisLEIVÄN juustolla ja tuorekurkulla ja juon sen teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun syö. Minä en syö. Voi olla, että juoksen tossa vielä viiden kilsan lenkin juoksumatolla, käyn pikasuihkussa ja sitten syös sen ruisLEIVÄN juustolla ja tuorekurkulla ja juon sen teen.

        No ei sinun nakkeja tarvi syödä mut kyllä sinäkin herkkuvoileipiä söisit ja saisit valita kala liha tai makkara tai juusto kurkku tomaatti ym eli herkkuleipiä mut juoksun saisit jättää väliin ja katsotte yhdessä tv tä ja vietätte kivan illan yhdessä ja voi olla et mies on ostanut jälkkäriksi sinulle jotain hyvääkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sinun nakkeja tarvi syödä mut kyllä sinäkin herkkuvoileipiä söisit ja saisit valita kala liha tai makkara tai juusto kurkku tomaatti ym eli herkkuleipiä mut juoksun saisit jättää väliin ja katsotte yhdessä tv tä ja vietätte kivan illan yhdessä ja voi olla et mies on ostanut jälkkäriksi sinulle jotain hyvääkin

        En. Mä sanoin jo mitä aion syödä ja se on se mitä minun tekee mieli. Menisi hermo mieheen, jolla olis joku pakkomielle koko ajan tuputtaa jotain, vaikka olisin jo sanonut nätisti ei kiitos.

        Enkä todellakaan jätä juoksua väliin. Menisi hermo mieheen joka nalkuttaisi jatkuvasti ja vaatisi koko ajan jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sinun nakkeja tarvi syödä mut kyllä sinäkin herkkuvoileipiä söisit ja saisit valita kala liha tai makkara tai juusto kurkku tomaatti ym eli herkkuleipiä mut juoksun saisit jättää väliin ja katsotte yhdessä tv tä ja vietätte kivan illan yhdessä ja voi olla et mies on ostanut jälkkäriksi sinulle jotain hyvääkin

        Enkä ole syömässä mitään jälkkäri tai hyvää tmv. Voi ottaa omenan, jos tekee mieli, mutaa sokerihottojä ei nyt tee lainkaan mieli. Ei, en halua, ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä ole syömässä mitään jälkkäri tai hyvää tmv. Voi ottaa omenan, jos tekee mieli, mutaa sokerihottojä ei nyt tee lainkaan mieli. Ei, en halua, ei kiitos.

        Voi olla parempi kun lähdet juoksulenkille ja jäät sille tielle ja etsit itsellesi jonkun muun miehen ugh se on loppu ny eli juokse juokse toisen miehen luokse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla parempi kun lähdet juoksulenkille ja jäät sille tielle ja etsit itsellesi jonkun muun miehen ugh se on loppu ny eli juokse juokse toisen miehen luokse

        En mä ole lähdössä kotoani mihinkään. Enkä todellakaan aio enää tänään lähteä ulos lenkille. Johan mä sanoin, että juoksen juoksumatolla. Eli mies painukoos sitten johonkin muualle. Eihän sellaisessa miehessä muutenkaan mitään iloa ole, jonka elämän tarkoitus olisi jatkuvasti pakottaa mua tekemään kaikkea vastion tahtoani ja estää mua tekemästä mitään mitä haluan tehdä ja tieten tahtoen pilata perjantainikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä ole lähdössä kotoani mihinkään. Enkä todellakaan aio enää tänään lähteä ulos lenkille. Johan mä sanoin, että juoksen juoksumatolla. Eli mies painukoos sitten johonkin muualle. Eihän sellaisessa miehessä muutenkaan mitään iloa ole, jonka elämän tarkoitus olisi jatkuvasti pakottaa mua tekemään kaikkea vastion tahtoani ja estää mua tekemästä mitään mitä haluan tehdä ja tieten tahtoen pilata perjantainikin.

        Olet vapaa tekemään mitä tahdot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vapaa tekemään mitä tahdot

        Tietysti olen. Ei tulisi mieleenkään ottaa misetä, jolla ei olisi elämässään mitään muuta tekemistä kuin vinkua mun tekemisistäni 24/7. Joka natisee ja nalkuttaa ja jatkuvasti mun syömisistänikin. Pahimman luokan painajainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti olen. Ei tulisi mieleenkään ottaa misetä, jolla ei olisi elämässään mitään muuta tekemistä kuin vinkua mun tekemisistäni 24/7. Joka natisee ja nalkuttaa ja jatkuvasti mun syömisistänikin. Pahimman luokan painajainen.

        Älä juttele juoksumatolle ei se mitään vastaa kaimma eli älä yksiksesi puhu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä juttele juoksumatolle ei se mitään vastaa kaimma eli älä yksiksesi puhu

        Eli huomaat olis se kiva kun olis joku jonka kanssa syödä esim nakkeja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti olen. Ei tulisi mieleenkään ottaa misetä, jolla ei olisi elämässään mitään muuta tekemistä kuin vinkua mun tekemisistäni 24/7. Joka natisee ja nalkuttaa ja jatkuvasti mun syömisistänikin. Pahimman luokan painajainen.

        Ainoa kuka vastaa on kaiku tyhjä kämppä vain kaiku on seuranasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä juttele juoksumatolle ei se mitään vastaa kaimma eli älä yksiksesi puhu

        No siinähän se mies näkyy edelleen nalkuttavan.

        Mä voin aina jutella koirille ja syödä vaikka niitä nakkejakin niiden kanssa, jos ei muksu sitten halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän se mies näkyy edelleen nalkuttavan.

        Mä voin aina jutella koirille ja syödä vaikka niitä nakkejakin niiden kanssa, jos ei muksu sitten halua.

        Muksu ja koirat kysyvät miksi et hanki omaa miestä itsellesi ja toivovat et mies ei lähtis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän se mies näkyy edelleen nalkuttavan.

        Mä voin aina jutella koirille ja syödä vaikka niitä nakkejakin niiden kanssa, jos ei muksu sitten halua.

        Ja koirat ja lapsi miettivät olis se tosi kiva syödä nakkeja miehen kanssa ja oliskin talossa mies mut äiti vaan juoksee ja mikään ei oo hyvä ja hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muksu ja koirat kysyvät miksi et hanki omaa miestä itsellesi ja toivovat et mies ei lähtis

        Eivät kysele. Ei ne sentään hulluja ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koirat ja lapsi miettivät olis se tosi kiva syödä nakkeja miehen kanssa ja oliskin talossa mies mut äiti vaan juoksee ja mikään ei oo hyvä ja hyvin

        Äitillähän on aina kaikki hyvin asia toimii täydellisesti. Kuten noista sunkin jutuista huomataan, niin miehellä olisi aina kaikki huonosti. Aina vaan nitinati, vinkuvonku ja vuikuvouku. Ei kelpaa, että ole hyvä ja ihan vapaasti ja tee vaan. Juu ei, kun ksikkien muidenkin on miehen mielestä ihan pakko ja nalkutus vaan jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koirat ja lapsi miettivät olis se tosi kiva syödä nakkeja miehen kanssa ja oliskin talossa mies mut äiti vaan juoksee ja mikään ei oo hyvä ja hyvin

        P.S. Syö nakki, ole onnellinen, lakkaa nalkuttamasta.


    • Anonyymi

      Use Wolt

    • Anonyymi

      Keitinveteen tulee kokoasiaa mustapippureita ja laakerinlehti..vesi kiehuu voimakkaasti, niin nakit lisätään veteen ja kattila otetaan pois liedeltä...nakit kumenee napakoiksi...ne laitetaan mukiin pystyyn ja syödään olkkarissa. Juoma nyt juuri olisi punaherukkamehu...minun nakkini ovat naudannakkeja ja hyvin maukkaita.

      • Anonyymi

        En ole ennen kuullutkaan naudannakeista mut kyl maistaa vois entä sinappi ja kai niitä yhdessä popsisitte ja mietitte mitä kanavaa vahtaatte ja sohvalla vierekkäin vai kummallakin oma nojatuoli mut yhteinen pöytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ennen kuullutkaan naudannakeista mut kyl maistaa vois entä sinappi ja kai niitä yhdessä popsisitte ja mietitte mitä kanavaa vahtaatte ja sohvalla vierekkäin vai kummallakin oma nojatuoli mut yhteinen pöytä

        Minulla on nojatuolit, muki on kädessä ja mausteet siellä nakkien kanssa...
        Toki on pöytäkin olkkarissa että voi pitää juomaa siinä...mitä katsotaan ohjelmia...taidan sinua katsella niin katsele sinä ohjelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on nojatuolit, muki on kädessä ja mausteet siellä nakkien kanssa...
        Toki on pöytäkin olkkarissa että voi pitää juomaa siinä...mitä katsotaan ohjelmia...taidan sinua katsella niin katsele sinä ohjelmia.

        Nojatuoleissa on hyvä istua eli nojatuolit vierekkäin ja pöytä eteen et voi laskea kupin ja lautasen ja hyvä kaukosäädin ja karkki ym pöytänä


      • Anonyymi

        Minä ennen keitin nakit vedessä mikrossa mutta nyksään ihan vain lämmitän mikrossa lautasella.
        Nakit on hyviä sinapin tai jonkin majoneesin kanssa.


    • Anonyymi

      No hitsi, näetkö sä tänne just keitin, Italian salee, sieni salee, Turun sinappi ja toinen sinappi. Syödään mummon kanssa olkkarissa terveetä katsellen.

      • Anonyymi

        Nauttikaa joo hyvää olis no joo ehkä sienisalaatin jättäisin sinulle mut muuten hyvä


      • Anonyymi

        Ja viettäkää kiva ilta


    • Anonyymi

      Edelleen, en keittäisi, mies keittäköön itse nakkinsa.

    • Anonyymi

      Varmaan laittaisin kattilaan vettä ja nakit sinne? Minulla ei ole nyt sinappia ja juomaksi on vettä. Mutta käyn kyllä ostamassa sinappia. Voitaisi syödä keittiössä ettei ole muita häiriötekijöitä tai sohvalla ilman tvtä.

      • Anonyymi

        Niin ja ei ole nakkejakaan. Minä käyn nyt heti ostaan molemmat :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ei ole nakkejakaan. Minä käyn nyt heti ostaan molemmat :D

        No joo mies sanois mennään yhdessä ja haetaan sinappia ja nakkeja ja sinulle suklaata tai mitä haluaisitkaan ja ehkä samalla aamupalan hankitte ettei aamulla tarvi kauppaan lähteä ja kyllä tv tä katseltaisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo mies sanois mennään yhdessä ja haetaan sinappia ja nakkeja ja sinulle suklaata tai mitä haluaisitkaan ja ehkä samalla aamupalan hankitte ettei aamulla tarvi kauppaan lähteä ja kyllä tv tä katseltaisiin

        Ja juomaksi jotain muuta kuin pelkkää vettä mitä muyta haluaisit juomaksi kylmää vai kuumaa kaakaota kahvia teetä piimää ym


    • Anonyymi

      Onko mies uusavuton ja vuosisadan alun ihmisiä, kun tarvitsee naisen nakit keittämään ja itseään passaamaan? Itse tulkitsisin tuollaisen passauttamisen vähän oudoksi, ja epäilisin onko miehellä sosiaalisia taitoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1590
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1049
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      839
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      752
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      719
    7. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      644
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      620
    Aihe